Jump to content

Колко масло гори Вашия мотор?



Recommended Posts

А а а някой ще ми купува риза май - не съм Васко а Вальо :hilezh: Колкото до разхода на масло засега е такъв. Не знам като по остарее още маслото какъв ще е, но засега от Kroon-a съм много доволен :respekt:

Oops, печатна грешка :hilezh:

:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 159
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с AFN карам го от два месеца/1000 км не мръднало както го сипах. Маслото е оригинално масло на VW/AUDI с норми /5W-40/ VW 50500, 50501, 50200. Отстранени са всички течове от гарнитури и семеренги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АДР-чето преди не пипкаше грам.Сега около литър на 10 000км.Само че не го гори ами си тече отнякъде.Даже не съм ходил да гледам откъде тече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 2.6, 1996 - Кастрол, но не помня какъв ,смяна на 10000 км. никакво доливане и без промяна на пръчката.

Аudi A4 2.5TDI 2002 - Кастрол Лонг лайф 2, смяна на 15000 км. никакво доливане и без промяна на пръчката.

Audi A2 1.4TDI 2002 - Кастрол GTD, смяна на 15000 км. , доливане около 250- 300 мл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа моята си поподхарчва май. За 7000км съм долял малко над литър. Маслото е 5W30 ama e General motors( знам,че не е за нашите коли),а днес като запалих си духна стабилен облак от дим. За първи път ми прави впечатление,досега не е димяла чак така. Дали да не погледна гумичките преди да го сменя? И въобще дали си струва да отварям двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въобще дали си струва да отварям двигателя?

А турбината ти как е?

Гледал ли си я дали тя не е виновника за разход на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е ОК. Скоро сменях cut-off вентила и нямаще въобще омасляване стария. Може би са гумички,ама ми искат 5 стотака за смяната им <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ви още данни за моето изтормозено ABK.

3000км изминати

участъци от по 300км със скорост 189км/ч (5200 оборота) (по GPS, на километража пишеше 200 и малко отгоре) - 2 часа работа в такъв режим.

останалите участъци по 160 км/ч (4200-4400 оборота) - 8 часа непрекъсната работа в такъв режим

1 литър и половина излапа :hilezh:

значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ...

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ...

Ми ти няма смисъл да го сменяш бе, ти направо си го сменил доливайки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ауди 80 1.8S RU мотор 75к.с

сипвам само ARAL 15w40 и досега за последните 2 смени(10000км пробег на смяна) откакто колата се кара само от мен,след смяна на маслото не мръдва и с "мм"...Не ми се е налагало да доливам.

Бащата е с Б4-ка ABT мотор и му се налага на 10000км. около 300-400мл. да долива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неми се е налагало да доливам ОМВ биксол 5В40.Смяна всяка година без оглед на минали км.

За 3 год.още несъм стигнал 10 000км.Всеки ден по 10 км до работа и обратно и отпуските.

Засега нямам течове и дано да е така. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с UNIL 15W40 . (придимно)

Не доливам , а сменям на 8 к. От смяна до смяна нивото ми пада с 1-2 мм.

Лично аз съдя за качествата на едно масло по шума от повдигачите /ако повдигачите са живи де/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на гумички на клапаните е двигателя (AAR), за 6000км съм долял 300-400мл , маслото е Castrol Magnatec A3/B3 10w40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

audi b4 1.9tdi 1z мотора... за една смяна на масло ми изгори 200гр някъде и то след зверско напъване по магистралата,до тогава не беше мръднало.... иначе бепе с I.G.A.T 10w49 semi-synthetic,сега е с Liqui Molly 10w40 semi-synthetic .но е от скоро и не мога да кажа още дали го гори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
ето ви още данни за моето изтормозено ABK.

3000км изминати

участъци от по 300км със скорост 189км/ч (5200 оборота) (по GPS, на километража пишеше 200 и малко отгоре) - 2 часа работа в такъв режим.

останалите участъци по 160 км/ч (4200-4400 оборота) - 8 часа непрекъсната работа в такъв режим

1 литър и половина излапа :)

значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ...

1 от тия литър и половина се оказа че го пуска на земята от некъф пендерски семеринг между скоростите и двигателя ....

за сега ми е по евтино да доливам от горе от колкото да го оправям от долу :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог мойта не я знам,но ми е любопитно,но си го сменям на 8000км,така съм си и нагласил интервала,и доливам около 0.5л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4 1.9 ТДИ 93 година масло полусинтетично Фукс 15w40

доливам към 0.5 литра от смяна до смяна-7500километра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...