SG mobile Публикувано 22 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 А а а някой ще ми купува риза май - не съм Васко а Вальо Колкото до разхода на масло засега е такъв. Не знам като по остарее още маслото какъв ще е, но засега от Kroon-a съм много доволен Oops, печатна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 (Редактирано) Колеги с AFN ? Редактирано 24 Юли 2008 от SG mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Аз съм с AFN карам го от два месеца/1000 км не мръднало както го сипах. Маслото е оригинално масло на VW/AUDI с норми /5W-40/ VW 50500, 50501, 50200. Отстранени са всички течове от гарнитури и семеренги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 АДР-чето преди не пипкаше грам.Сега около литър на 10 000км.Само че не го гори ами си тече отнякъде.Даже не съм ходил да гледам откъде тече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaceone Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 A3 1.9TDI,мотора е AHF.Последната смяна я направих на 11000км. и не съм доливал,а пък маслото е YACCO VX600 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Audi A4 2.6, 1996 - Кастрол, но не помня какъв ,смяна на 10000 км. никакво доливане и без промяна на пръчката.Аudi A4 2.5TDI 2002 - Кастрол Лонг лайф 2, смяна на 15000 км. никакво доливане и без промяна на пръчката.Audi A2 1.4TDI 2002 - Кастрол GTD, смяна на 15000 км. , доливане около 250- 300 мл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Ами да ви кажа моята си поподхарчва май. За 7000км съм долял малко над литър. Маслото е 5W30 ama e General motors( знам,че не е за нашите коли),а днес като запалих си духна стабилен облак от дим. За първи път ми прави впечатление,досега не е димяла чак така. Дали да не погледна гумичките преди да го сменя? И въобще дали си струва да отварям двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 И въобще дали си струва да отварям двигателя?А турбината ти как е?Гледал ли си я дали тя не е виновника за разход на масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Турбината е ОК. Скоро сменях cut-off вентила и нямаще въобще омасляване стария. Може би са гумички,ама ми искат 5 стотака за смяната им Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 (Редактирано) ето ви още данни за моето изтормозено ABK.3000км изминатиучастъци от по 300км със скорост 189км/ч (5200 оборота) (по GPS, на километража пишеше 200 и малко отгоре) - 2 часа работа в такъв режим.останалите участъци по 160 км/ч (4200-4400 оборота) - 8 часа непрекъсната работа в такъв режим1 литър и половина излапа значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ... Редактирано 2 Август 2008 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 2 Август 2008 Доклад Share Публикувано 2 Август 2008 значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ...Ми ти няма смисъл да го сменяш бе, ти направо си го сменил доливайки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 4 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Ми ти няма смисъл да го сменяш бе, ти направо си го сменил доливайки Че и филтър няма да сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HawkE Публикувано 5 Август 2008 Доклад Share Публикувано 5 Август 2008 Аз съм с Ауди 80 1.8S RU мотор 75к.ссипвам само ARAL 15w40 и досега за последните 2 смени(10000км пробег на смяна) откакто колата се кара само от мен,след смяна на маслото не мръдва и с "мм"...Не ми се е налагало да доливам.Бащата е с Б4-ка ABT мотор и му се налага на 10000км. около 300-400мл. да долива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detson Публикувано 6 Август 2008 Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Неми се е налагало да доливам ОМВ биксол 5В40.Смяна всяка година без оглед на минали км.За 3 год.още несъм стигнал 10 000км.Всеки ден по 10 км до работа и обратно и отпуските.Засега нямам течове и дано да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 Карам с UNIL 15W40 . (придимно)Не доливам , а сменям на 8 к. От смяна до смяна нивото ми пада с 1-2 мм.Лично аз съдя за качествата на едно масло по шума от повдигачите /ако повдигачите са живи де/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 След смяна на гумички на клапаните е двигателя (AAR), за 6000км съм долял 300-400мл , маслото е Castrol Magnatec A3/B3 10w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 17 Август 2008 Доклад Share Публикувано 17 Август 2008 Около 300-400 грама , но това се дължи на настъпванката по педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Не доливам, не се налага до 8000 километра.Пада с 1-2 мм на щеката което е добре за мен.Зима 5W40, лято 10W60 все с Unil OpalJet. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Не доливам поне за сегаза 4К км не е мръднало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitakaa Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 audi b4 1.9tdi 1z мотора... за една смяна на масло ми изгори 200гр някъде и то след зверско напъване по магистралата,до тогава не беше мръднало.... иначе бепе с I.G.A.T 10w49 semi-synthetic,сега е с Liqui Molly 10w40 semi-synthetic .но е от скоро и не мога да кажа още дали го гори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muftal4o Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 A4 AEB двигател 700-800гр/10000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2008 ето ви още данни за моето изтормозено ABK.3000км изминатиучастъци от по 300км със скорост 189км/ч (5200 оборота) (по GPS, на километража пишеше 200 и малко отгоре) - 2 часа работа в такъв режим.останалите участъци по 160 км/ч (4200-4400 оборота) - 8 часа непрекъсната работа в такъв режим1 литър и половина излапа значи в такъв режим на работа ако го юркам 10000 км, за следващата смяна ще съм долял към 5 литра ...1 от тия литър и половина се оказа че го пуска на земята от некъф пендерски семеринг между скоростите и двигателя ....за сега ми е по евтино да доливам от горе от колкото да го оправям от долу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2008 По каталог мойта не я знам,но ми е любопитно,но си го сменям на 8000км,така съм си и нагласил интервала,и доливам около 0.5л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2008 Явно моето и твоето АВК си приличат ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 15 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2008 Б4 1.9 ТДИ 93 година масло полусинтетично Фукс 15w40доливам към 0.5 литра от смяна до смяна-7500километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване