Jump to content

Баси тъпия, странен и непбясним проблем


Recommended Posts

От няколко дни бях забелязал, че капака на жабката почнал да се отваря много по-свободно и ако не го задържиш с ръка при отварянето тресва по-силно в долната точка. От както купих колата през април, досега винаги това е ставало бавно и плавно, та дори ми харесваше и си мислех, че понеже колата не е много карана, та даже и жабката не се е разхлопала още. Е да, но ето че днес при едно поредно отваряне взе че увисна настрани и забелязах, че едната панта просто се е строшила по средата :o ...ПЪЛЕН ШАШ, е нали Аудита караме все пак, как така ще им се чупят пластмасарийте още на петата година? :o Никога никакъв зор не е виждала тая жабка. Нито съм я препълвал с багаж, нито е била под някакво напрежение, нито съм я тряскал при затваряне или удрял от нерви, нито каквото и да било...е от какъв зор реши просто да се откърти едната панта?????????????????????????????????????????????????

Недоумявам просто. :o;):)

Някой да е опирал до такъв проблем и да знае решение без да се купува цял нов капак? Ще съм благодарен за всякакви идеи и предложения, щото направо съм в потрес от необяснимата и с нищо непредизвикана повреда, която никак не е безобидна всъщност и май няма лесно да се отстрани. :)

Прилагам и снимки:

190643.jpg

190644.jpg

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пробвай с някакво лепило от рода на каноконлит или поксипол.

А това за 5-тата година че се чупили пластмасите - ми да, вече така ги правят и трябва да се примиряваме, включително и "Ауди";)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нито съм я тряскал при затваряне...

Ела да видиш на Б4-ките как се затварят жабките - със замах... ;)

Счупена още не съм видял...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда Freestyler, прав си за съжаление, всички Аудита след Б4 са та.ак - мда - бързи, лъскави, комфортни, ама не и здрави и по нищо не превъзхождат масовите коли по качество на "пластмасите", дето в Ауди уж са "масивни и качествени", само на вид са по-харни.

Ауди след Б4 - само ново - иначе много потрошени пари, нерви, време и т.н....

Старата ми Вектра е на 20 години вече и вярвай ми жабката и се отваря толкова масивно и стабилно, и на Б5 жабката е някакси кекава и хвърчаща и мен също ме дразни.

Иначе това с лепилото - сериозно, може би ще стане, аз доста неща така съм фиксвал (е не е като едно време с клещи и тел) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела да видиш на Б4-ките как се затварят жабките - със замах... ;)

Счупена още не съм видял...

Има, има. Аз мойта я строших на втория ден след като купих колата. :bia:

Тонка баце, аз мойта я направих с ламаринка и поп нитове, даже не си и личи. :wall: Ма при теб май е на малко по различна система и като гледам как е сбита пантата към останалите детайли май нема стане, на живо трее му метна едно очо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ПЪЛЕН ШАШ, е нали Аудита караме все пак, как така ще им се чупят пластмасарийте още на петата година? ...

Не се притеснявай, на А6-цата закопчалката на подлакътника се прецака още след първата година, а закопчалката на задния багажник на втората. А иначе едва ли ще се залепи здраво. Най добре е да се смени цялата част, или да се "подсили" с някаква планка :angry:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие оставете шегата ма Б2-та има ебати жабката.Требва да скачаш на нея да я строшиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де,Тони е писал че му се е счупила жабката и иска съвет и му е криво,вие му изредихте половината модели на Ауди какви здрави жапки имат.Някакси не е колегиално и е малко странично впредвид ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе едва ли ще се залепи здраво. Най добре е да се смени цялата част, или да се "подсили" с някаква планка :)

Тони, това е най-верният отговор от Миро(Vami). Горе панела на моторчето за люка му се счупиха подобно ушичките и докато не го направихме "каруцарски" с рапидки не миряса. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, това е най-верният отговор от Миро(Vami). Горе панела на моторчето за люка му се счупиха подобно ушичките и докато не го направихме "каруцарски" с рапидки не миряса. :huh:

Май така ще стане накрая. Ще си купя направо нов капак. Но ми изглежда като грешни пари за пластмаса. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, това е "стандартен" дефект на B6. Честито, както се казва :huh: Направо нов капак се купувал, така знам аз. Може и други начини да има, но трябва да си играеш, едва ли ще имаш това свободно време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно поради тази причина се върнах към старите автомобили :huh:, щото новите са както казваш ти :

Но ми изглежда като грешни пари за пластмаса. :wall:
Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах този проблем, но го забелязах точно като си копувах колата,та ми го смениха с нов от автокъщата.Тогава струваше 450 лв. оригинален.Пробвай да го залепиш.За съжаление не може да се сменя само пантата.По-принцип се чупи ако го отваряш принудително.Малко са кекави.Доколкото помня моя старият го залепих,но няма да ти върши работа защото е друг цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за опитите да помогнат! Сагата приключи с купуването на цяла жабка - комплект капак, вътрешност, амортесьорче, заключващ механизъм, крушки и кабели за скромната сума от 150 лв. Не звучи скромно, но все пак в ново състояние всичко това щеше да струва над 600 лв, тъй че сделката си беше добра. Взех ги от небезизвестния Grigorch като всичко беше в идеално състояние, работещо и дори точно моя цвят. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

е това е проблем на новите коли

... също като новата тойота авенсис , въпреки прехвалената Д4Д технология на празен ход интериора трака :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На B4 жабката се затваря с чалъм,съвсем леко и без да я буаш,просто и трябва съвсем лек натиск точно по средата,където е заключващия механизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази панта може да се армира и залепи при зъботехник. Царе са, стига да намериш някой пич, щото жените не знам дали ще се справят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ПЪЛЕН ШАШ, е нали Аудита караме все пак, как така ще им се чупят пластмасарийте още на петата година? :hilezh:

Пак си е втора употреба какво като е ауди :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от качеството на Б6 съм разочарован

Че ЩОО??? :hilezh:

Чак пък "разочарован"?!?

Всеки модел си има слабости, но като цяло аз пък съм очарован от колата ми. Хем е голяма, хем не прекалено за в града, хем е доволно мощна, хем икономична...има само някои интериорни слабости, но всичко се оправя, сменя и колата пак е като нова. Ключа за фаровете, климатроника и бутоните за стъклата дето най-страдат не са никак скъпи като нови (и оригинални), сменят се и забравяш. Какво толкова те разочарова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Хем е голяма,..................

За една и съща кола ли говорим ?

..има само някои интериорни слабости, но всичко се оправя, сменя и колата пак е като нова. Ключа за фаровете, климатроника и бутоните за стъклата дето най-страдат не са никак скъпи като нови (и оригинални), сменят се и забравяш. Какво толкова те разочарова?

И това без да включваш ходовата част и двигателя ?????!!!!??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За една и съща кола ли говорим ?

Да, колата е значително по-голяма от Б5 примерно и вътре и най-вече екстериорно. Ако не си забелязал, ела на някоя неделна среща и ще поставим две такива една до друга, а ти сам ще си направиш изводите! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...