netizen Публикувано 5 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 според това което прочетох, смяна от 4 на 5 цилиндров става без проблеми, обаче в действителност не е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Колеги ето един сайт където е описано подробно как се сменя и какво трябва да се направи:http://home.arcor.de/audi100c4/audi_c4a/То хубаво ама немския Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Аз снощи направих смяна на таблото. Извадих си цялата платка с оборотомера, скоростомера, температура и показателя за горивото и ги сложих на новото табло. Само разпоих кабела с буксата захранващ секцията с трите уреда за да го сложа на платката от моето табло. Всичко си работи перфетно. В момента чакам Ivo Dinkov да ми прати уреда за налягането на маслото и да го поставя на мястото на часовника понеже си имам електронен часовник на оборотомера. Останалите два от допълнителните ми уреди са температура на масло и волт-метър. А бе всичко става, както си го мечтаех. Таблото е с рингове и много ме кефи.Ако някой има за продан датчика за налягането на маслото, който е за уреда да прати едно ЛС с цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Ами айде честито а сега къде ще си оставяш слънчевите очила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Аз снощи направих смяна на таблото. Извадих си цялата платка с оборотомера, скоростомера, температура и показателя за горивото и ги сложих на новото табло.Колега, би ли показал снимки и малко повечко разяснения? Благодаря ти предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Колега, би ли показал снимки и малко повечко разяснения? Благодаря ти предварително!Кажи какво по-точно да снимам? По принцип устройството на таблото е съвсем елементарно. Много трудно можеш да объркаш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 9 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Всъщност не разбрах кое точно си сменил ... ползвал си само "външната" част на таблото с ринговете ли? Питам малко лаишки понеже не съм разглобявал табло до сега и не ми е ясно какво трябва да се случи... или само оборомерите си сменил ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 9 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Всъщност не разбрах кое точно си сменил ... ползвал си само "външната" част на таблото с ринговете ли? Питам малко лаишки понеже не съм разглобявал табло до сега и не ми е ясно какво трябва да се случи... или само оборомерите си сменил ?Точно така. Използвах пластмасовата коруба от новото табло заедно с 3-те допълнителни уреда. Ринговете си останаха на мястото. Разпоих лентовото кабелче с буксата и го запоих на платката от старото ми табло. И монтирах цялата платка (както си е с оборотомер, скоростомер, показател за горивото в резервоара, темпера на охлаждащата течност на двигателя и всички лампи покрай тях) върху корубата на новото табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 9 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Това пак е вариант който бих могъл да направя... Благодаря ти за инфото А дали е възможно да се "прехвърли" скоростомера, идеята ми е да се ползва дисплея за дневен/тотал километраж ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 вземах си днес табло от A6 C4 , при директно закачане без други интервенции следните проблеми намерих:- доста поизгорели крушки , това не го броим за проблем - свети постоянно лампата на ABS , пробвах го - работи ... да речем ще я махна тая лампа- оборотомера показва с около 800-1000об./мин повече .. не знам дали е поправимо, дори и с прехвърляне на оборотомера от старото табло- стрелката на температурата на водата не съм убеден, че показва вярно .. или поне не хваща толеранс от 2-3 гр. както на старото табло- датчиците за външна температура и темп. на маслото пак от морга ще търся но идея нямам как се свързват ...- свети In. 02 <- това ще се занулява - пищи нещо на равни интервали първо 3 сигнала после 2 сигнала ... Скоростомера показва точно, тествах го с GPS. май това е общо взето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) Оборотомера е хубаво да сложиш от твоето табло. Лампата на АБС-а е странно защо свети щом работи На старото табло светеше ли? Редактирано 10 Ноември 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) На старото табло всичко си беше ОК не знам дали на това табло може да му се бае като на по новите... soft coding и да му се определя за какъв тип мотор е 4, 5, 6, 8 цилиндров , както и разните му калибровки на уредите. Не знам също ако е възможна софтуерна адаптация, дали ще се закачи през К-линията отпред при мотора или да търся по таблото ... видях някаква букса синя с два пина. Редактирано 10 Ноември 2008 от CoreQuad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 11 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2008 (Редактирано) аз продължавам сам да си пиша та оказа се, че таблото може да се адаптира - закачи са на Vag-Com и го сетнах да е за 5 цилиндров двигател остава момента със светещата лампа за ABS и писуканията от време на време (тези писукания са с различна тоналност от трите при паленe) Редактирано 11 Ноември 2008 от CoreQuad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2008 Не знаех, че може . Предполагам, че на моето няма такава възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 такааа... емпирично се доказа, че пиука само на газ, на бензин е ток и жица та сега въпросът е дали е поради ламбда емулатора или поради това, че се спира помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 проблема беше в ABS модула ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 проблема беше в ABS модула ...Браво много хубаво е станало май и мен ще подпалиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Да наистина е станало много хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Да наистина е станало много хубаво То не бяха смени на изгорели крушки,обешумяване на зумери,малко мисъл и воала ,яко стана таблото,че и почерпи(повече от някой хора,за кола). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 (Редактирано) Ето какво се получи при мен след леко преправяне: Редактирано 18 Ноември 2008 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 Поздрави,честито,станало е много добре.Само да попита,тази зелената лампичка за какво е ,при мен няма такава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 ....Само да попита,тази зелената лампичка за какво е ......И аз не знам за какво точно е. Идва от имобилайзера и мига когато вкюча аварийните. Беше си на старото табло и я прехвърлих и на това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 (Редактирано) Колега, много хубав калъф за волана имаш, откъде го купи!? Много ще ми пасне на дървесните декорации, не бях виждал такъв. Редактирано 18 Ноември 2008 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 Брей, напраил си го това табло най накрая. По темата и аз мога да се похваля - сложих днес ринговете и съм Даже ми оправиха и датчика за отворена врата който беше счупен и съм хептен :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване