PRESLAV1980 Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Здравейте . Може ли някой да ми каже какъв акумулатор точно е необходим по сервизна книжка за AUDI A4 1.8 - 1996 година - 125 коня. Ако някой има такав модел моля да сподели какъв точно акумулатор е необходим . Аз като я купувах преди 4 месеца колато явно са ми изтарашили оригиналния акумулатор щото имаше една кошница 52 ампер часа дет ми струваше че е от втората световна война. Сега се чудя не е ли малко за цялата тая електроника тия 52 ампер часа . Лятото нямах проблеми но вчера и тая сутрин ми запали от третия път .Както знаем взе да става хладно сутрин.Дали ще ме устройват 65 АН или ???? А какво мислите за тия без подръжка дет не са долива дестилирана вода дали са по добри.благодаря ви отговорите предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 (Редактирано) 65 Ач е достатъчен. Сухите акумулатори са по-издържливи, но и друг да вземеш - става. Иначе все пак ние бензинджийте палим лесно, слагай смело - какъвто и да е нов ще ти свърши работа, важното е да има добра гаранция, аз лично се възползвах от моята и ми го подмениха наскоро.Малка корекция - "сух" не е съвсем правилно, води се "необслужваем" и някои производители предлагат такива акумулатори - всъщност обикновени киселинни, но с добавки да не се изпарява толкова електролита и без опция за доливане на вода. Редактирано 8 Октомври 2008 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Аз когато ходих да купувам човека погледна в един каталог и ми каза че за този мотор (и аз съм със същия 1.8 125 96) и ми каза че го дават 55 Аh и такъв си и взех и нямам проблеми. И аз тъка реагирах като ми каза 55 че му викам няма ли да е малко а тои ми даде един пример за 2.6 куатро и ми каза 4е е от порядъка на .... да не ви излъжа че беше отдавна ама някъде 45 - 50 Аh той ми каза че стартовият ток бил по-важен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4ko L Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Аз лично бих ти препоръчал марката Banner. Имал съм два и съм много доволен. Колегата КОКО 100 С4 може да ти помогне при покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Аз бях изумен, като видях моята с 44Ah, включително и няколко майстора се чудеха едва ли не как пали.След справка по VIN се оказа, че колата си е излязла от завода с 44Ah, а по някакъв каталог е с 44 или 55Аh. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Днес точно обсъждахме темата с един приятел с B5 1.8Tq и се забучих да ровя в ЕТКА - на B5 за различните мотори дават: 44Ah/220A61Ah/330A72Ah/380A82Ah/420Aвъпроса е, че на моето ETKA като му набиеш шаси и не ми скрива несъвместимите части не знам защо?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rukuku Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Според ЕТКА на тази кола се монтират от 44 до 82 Ah, без да е указан някакъв принцип на коя кола какъв се монтира.От опита ми досега - чрез декодиране на VIN, всички бензинови А4-ки, които съм проверявал заводски са окомплектовани с 44Аh. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 По голям ,по скъп и същевременно евтин ,но качествен. Без майтап ,един MONBAT неубсложваем 75 ампера ще ти дойде екстра.Алтернативата, BOCSH SILVER ,повече парички и същата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikki- Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 пичове 60Ah добре ли е за 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 o.k. да е качествен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satyr Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 (Редактирано) Днес си поднових Гражданската, влизам в колата да сменя стикера. Отключвам с дистанционното на алармата, тя пиука, изгасва. Но - изненада - вратите си останаха заключени. Отворих с ключа. Тръгвам да паля - йок - светят само няколко индикатора на таблото и то доста мижаво. Изгасват като завъртя ключа докрай. Акулуматорът е, нали? Не бях я палил изобщо около 2 седмици, но преди това при снега и големите студове я припалвах на два пъти, иначе не съм я карал от около 20 ноември.Сега като че трябва да сменям акумулатор. А4 1,8 1997 г. Какъв да взема? На картинката е сегашният ми, на който не пише амперчасове, а само амперите, ако разчитам правилно Редактирано 16 Декември 2008 от Satyr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 65 си стигат. Ако имаш някакъв измервателен уред можеш да си провериш колко ток има още в него, иначе по тия симптоми - акумулатор ще да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satyr Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Нямам измервател... А размерите стандартни ли са? Тъй като ще го купя отделно и сменям на място, да не се окаже, че "не влаа" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Не съм сменял на а3-ката и не знам за аудитата тогава как стои в-са. Примери си го за всеки случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts