Jump to content

Какво става с тези акумулатори


Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не е! :hilezh:

Закво да не е нормално ? Аз преди да си продам купето, беше точно така моя и нямах грам дертове!

Тва по показанията на уредите вътре! Ама не претендирам, че разбирам де, даже напротив :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам аз - нормално ли е при работеш двигател да подържа 13,85V, а като го загася - 12,50V ?

Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В :flipoff: . Зареждането (13.85В) също ти е в норма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В :flipoff: . Зареждането (13.85В) също ти е в норма.

Благодаря :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В :moon: . Зареждането (13.85В) също ти е в норма.

:flipoff::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да има информация продават ли се в БГ акумулатори MUTLU (Турция).В братска Русия са на голяма почит,даже май някакъв тест на ADAC гледах и бяха на по-високо място от Varta и Bosch :rolleyes: .Ее и цената им е там някъде,ако не и отгоре.Ако някой има мнения,наблюдения за тях - нека пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е посочено: Словенските TOPLA също са много добри.

Започвам 4-та година с такъв и няма проблем, въпреки, че съм с дизел. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е посочено: Словенските TOPLA също са много добри.

Започвам 4-та година с такъв и няма проблем, въпреки, че съм с дизел. :unsure:

Още един глас за TOPLA, на предната ми кола с такъв изкарах 5 години и я продадох с него, само на газ е карана и палена (съответно в студа бая съм въртял).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фолксвагена съм с една ИСКРА на 4 години. Дано изкара поне още една. За сега се държи добре. Аудито го купих с нов акомулатор но е някаква марка, която сега не мога да се сетя. На една година е и не знам дли е читав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някакъв гръцки :) акумулатор съм и за сега се държи отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат са пълни боклуци! Два пъти го разреждах напълно, а няам никъде утечка, зареждането е перфектно! Оказа се, че пада от алармата, като не карам колата 10 дни! Преди имах Искра! Изкара ме 4 години и накрая го разкатах по моя вина - оставих го в колата, а не я карах 3 месеца! Искра е по добрият акумулатор - не ми създаде никакъв проблем! Има значени обаче и това, че колата ми е в гараж! Установил съм обаче, че завърташе и при минус 20 градуса безпроблемно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давам един глас за Magnet Marelli аз купих колата с такова нещо, вече три години се кара само на официални празници, през другото време стои пред блока. Защо е така няма да обяснявам, интересното е, че до сега не съм виждал "окото", да показва друго освен -черно-за зареждане, дори отива към бяло, което е АУТ- Но колата си пали от раз и при минус 17 градуса, миналата зима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Е какво излезе, кой е най - издържливият акумулатор, колеги?

Прав си колега! И аз веднъж след една консултация с адвокат, излезнах по-объркан отколкото преди консултацията!!! :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак няма да е лошо една анкетка, поне формално да се знае ауди обществото от коя марка акумулатори е най - доволно :bia:

П.П. Уникално красива е С4-ката в подписа Ви колега :musik:

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз да кажа нещо вие знаете ли че като завъртите стартера да запалите колата харчи толкова то, че възстановяването му става с 60 километра каране а вие като не минавате толкова след като запалите той малко по малко си пада и пада и на годината веднъж иска презареждане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак 60км не е, но определено много се разрежда акумулатора при въртене на стартер и ако се кара на много къси разстояния 2-3км примерно може да не успява да го дозареди. Действително е хубаво от време на време да се зарежда на изправител акумулатора за да му се вдигне гъстотата на електролита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз да кажа нещо вие знаете ли че като завъртите стартера да запалите колата харчи толкова то, че възстановяването му става с 60 километра каране а вие като не минавате толкова след като запалите той малко по малко си пада и пада и на годината веднъж иска презареждане

Аз дозареждам 2 пъти годишно - пролетта и преди началото на зимата. :hilezh:

Тук е мястото да предупредя всички колеги, че Руди96 прекрати вноса на Banner и вече предлагат VARTA и италианските Midac. Ако някой има отзиви за тази марка нека напише. Цените са в сайта на Руди96 и съответно има отстъпки за всички колеги.

Ето сайта на MIDAC. Цените са доста добри и приемливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...