alexvan Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Пари за нов няма - ще си го зареждам по често - предишния изкара 9,5год така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Не е! Закво да не е нормално ? Аз преди да си продам купето, беше точно така моя и нямах грам дертове!Тва по показанията на уредите вътре! Ама не претендирам, че разбирам де, даже напротив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Ама не претендирам, че разбирам де, даже напротив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Кое точно не е нормално,че не разбрах - 13,85V при запален или 12,50V при изгасен двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Да попитам аз - нормално ли е при работеш двигател да подържа 13,85V, а като го загася - 12,50V ?Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В . Зареждането (13.85В) също ти е в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В . Зареждането (13.85В) също ти е в норма.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Абсолютно нормално е след като изгасиш двигателя след малко напрежението да падне на около 12.6В . Зареждането (13.85В) също ти е в норма. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 9 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2008 А някой да има информация продават ли се в БГ акумулатори MUTLU (Турция).В братска Русия са на голяма почит,даже май някакъв тест на ADAC гледах и бяха на по-високо място от Varta и Bosch .Ее и цената им е там някъде,ако не и отгоре.Ако някой има мнения,наблюдения за тях - нека пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 EXIDE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sarcoma Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 EXIDE Още един глас за EXIDE!4-та година карам с такъв всеки ден и проблеми никакви не ми е създавал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 Вече е посочено: Словенските TOPLA също са много добри.Започвам 4-та година с такъв и няма проблем, въпреки, че съм с дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 Вече е посочено: Словенските TOPLA също са много добри.Започвам 4-та година с такъв и няма проблем, въпреки, че съм с дизел. Още един глас за TOPLA, на предната ми кола с такъв изкарах 5 години и я продадох с него, само на газ е карана и палена (съответно в студа бая съм въртял). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 И аз съм с Топла карам дизел и нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memento Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 Започвам 4-та зима с МОНБАТ.Досега проблеми никакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 10 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2008 На Фолксвагена съм с една ИСКРА на 4 години. Дано изкара поне още една. За сега се държи добре. Аудито го купих с нов акомулатор но е някаква марка, която сега не мога да се сетя. На една година е и не знам дли е читав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itan75 Публикувано 12 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2008 С някакъв гръцки акумулатор съм и за сега се държи отлично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 12 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2008 Монбат са пълни боклуци! Два пъти го разреждах напълно, а няам никъде утечка, зареждането е перфектно! Оказа се, че пада от алармата, като не карам колата 10 дни! Преди имах Искра! Изкара ме 4 години и накрая го разкатах по моя вина - оставих го в колата, а не я карах 3 месеца! Искра е по добрият акумулатор - не ми създаде никакъв проблем! Има значени обаче и това, че колата ми е в гараж! Установил съм обаче, че завърташе и при минус 20 градуса безпроблемно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 давам един глас за Magnet Marelli аз купих колата с такова нещо, вече три години се кара само на официални празници, през другото време стои пред блока. Защо е така няма да обяснявам, интересното е, че до сега не съм виждал "окото", да показва друго освен -черно-за зареждане, дори отива към бяло, което е АУТ- Но колата си пали от раз и при минус 17 градуса, миналата зима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 Е какво излезе, кой е най - издържливият акумулатор, колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 Е какво излезе, кой е най - издържливият акумулатор, колеги?Прав си колега! И аз веднъж след една консултация с адвокат, излезнах по-объркан отколкото преди консултацията!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 (Редактирано) Никак няма да е лошо една анкетка, поне формално да се знае ауди обществото от коя марка акумулатори е най - доволно П.П. Уникално красива е С4-ката в подписа Ви колега Редактирано 27 Декември 2008 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 а аз да кажа нещо вие знаете ли че като завъртите стартера да запалите колата харчи толкова то, че възстановяването му става с 60 километра каране а вие като не минавате толкова след като запалите той малко по малко си пада и пада и на годината веднъж иска презареждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Е чак 60км не е, но определено много се разрежда акумулатора при въртене на стартер и ако се кара на много къси разстояния 2-3км примерно може да не успява да го дозареди. Действително е хубаво от време на време да се зарежда на изправител акумулатора за да му се вдигне гъстотата на електролита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 а аз да кажа нещо вие знаете ли че като завъртите стартера да запалите колата харчи толкова то, че възстановяването му става с 60 километра каране а вие като не минавате толкова след като запалите той малко по малко си пада и пада и на годината веднъж иска презарежданеАз дозареждам 2 пъти годишно - пролетта и преди началото на зимата. Тук е мястото да предупредя всички колеги, че Руди96 прекрати вноса на Banner и вече предлагат VARTA и италианските Midac. Ако някой има отзиви за тази марка нека напише. Цените са в сайта на Руди96 и съответно има отстъпки за всички колеги.Ето сайта на MIDAC. Цените са доста добри и приемливи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване