Jump to content

За прехваления Майстор Мишо ....


Recommended Posts

По запитване на фен от форума:

С болната си мисъл седнах и написах следната безсмислица:

Всички прилики с действителни лица и самозвани майстори е излишна ...

Здрасти .......,

не искам да те плаша, ама на такива самозванци кат' бат' ти Мишо трябва да им запалят сервизите  :cry:  

Мъкна се от декември месец при Мишо. По препоръка от клуба  :roll:  

Отидох за консултация по ходовата част. Прати ме да ходя да се оправям в друг сервиз - нямал време и не правил такива ремонти ...

До тук добре, макар че диагнозата му за проблем в ходовата част после се оказа грешна ... :?  

Така и така бях там - реших да направя профилактична диагностика на двигателя ... и тва беше началото на края на моя мотор  :cry: -нямаше грешки в компютъра, но се почнаха едни съмнения, двигателят прекъсвал ...  

Тук да вметна, че колата я карам от 2 години (12-13 хил. км) и никой не ми е споменавал, че моторът прекъсва, даже по това време бях най-доволен, щото беше с чисто нова Ламбда сонда (сменена в Аутотехника) и колата действиетелно вървеше доста добре.

Викам си, тоя Мишо е господ, как го хвана тва, са ще я оправи и ще стане хептем самолет. Да, ама не.  

Диагноза: Бензинова помпа сдухана, обратен клапан за въздуха на инжекциона, дистрибуторна капачка.

Купувам частите след Нова година и съм му звънял около 25 пъти (дни), докато ме приеме. Помпата на BOSCH струва 460 лв в магазина, намерих няква на SIEMENS за 230 лв с отстъпките...

Оказа се било, че SIEMENS-a била менте - май верно беше - та се разминах поне със смяната на помпата. Наложи се Мишо да разглоби и сглоби старата помпа. Предложих да му платя труда - отказа:

"Ще ми платиш, като ти оправя колата"

След месец отивам за смяна на гарнитура на главата на двигателя - сълзеше масло. Бяхме се уговорили за 300 лв - заедно с проверка на гумички на клапани, водачи, шлайфане на главата, на клапаните и леглата на клапаните... Питам, кое колко струва ?

"Само гарнитурата е 80 лв на Viktor Reinz ... аз с ментета не работя, щото няма как да дам гаранция след тва ..."

Оставям колата. Свалил главата, видял надрани цилиндри, ще ми прати снимки. Колата била за "разкарване" (продаване), не ми трябвала на мене повече....

Казвам му, прави това, за което сме се разбрали, по лошо няма да стане ...

Отивам да си взема колата. Рапорт: шлайфано челото на главата, гумичките и водачите на клапаните са чисто нови, няма нужда да се сменят, клапаните и леглата са шлайфани и напасвани под 45°, сменена е гарнитурата на главата. Всичко е наред в главата. Цилиндрите са зле. Дай да видим как работи?

- А ?!?  :(  :(  :evil: Що работи на 3 цилиндъра? :evil:  :?  

- Ами то тва е НОРМАЛНО  :lol: , щото ти оправих клапаните и сега пропуска компресия през надрания цилиндър и не успява да запали сместа !!! :lol:  :wink:  Продавай колата, за нищо не става .... ВЕЧЕ !

- А?!?!  :( А що смуче въздух през ауспуха и работи като 2-тактов Вартбург на два цилиндъра ?!  :(  :lol:  

- Ами, ъъ..., то тва е НОРМАЛНО, щото ...

-  :lol:  :(  :(  

- Ами , ъъъ, сигурно кабелите на свещите са ти скапани и не дава добра искра. Отиваме да купим нови !  :idea:  

- Ъ, как така, нали да я продавам, за кво да слагам нови кабели ?!

- Няма страшно, ще сложиш някви боклуци, само да замажеш положението.... продавай колата!

- Що е счупен предпазния капак на ангренажния ремък?!  :(  :evil:  

- Ами, ъъъ, някой преди ти го е счупил, те лесно се чупят, сега ще ти го запоя с поялник :idea:  

-  :shock:  :shock:  :shock:  

- Колко ти дължа?

- 160 лв.  :!:  

- Е как 160 лв?!? Нали 300 ?!?

- Еми аз като видях цилиндрите и прецених  :idea:, че няма смисъл да се набутваш със скъпа гарнитура, и сложих няква евтина за 20 лв. Ти нали и без тва ще продаваш колата!

Дадох му 180 лв, не ме питай защо  :evil: + 60 лв за кабелите.  

Епилог

- Бензиновата помпа след около 2000 км все още нищо и няма  :wink: . Може би трябва да я очаквам всеки момент  :(  

- След 2 месеца ходене по мъките, разход 16-18/100 км., много експертни различни мнения, продаване на колата, много нерви, тръгнах да правя основен ремонт на двигателя. НЕ при МИШО  :box:  

В момента моторът работи на 4 цилиндъра, както пo default, тих е, не се тресе цялата кола, не смуче въздух от ауспуха, не харчи 18/100 ...

Проблемът се оказа в:

- Мишовата гарнитурата се разпадна на две - половината остана залепнала на главата, другата на блока;

- Смених гумички на клапаните - не бяха нови  :evil:  

- Смених 4 от 8-те водача - бяха разбити  :evil:  

- Нито един от клапаните на беше пипан (шлайфан, пасван)

- В момента същия този цилиндър има компресия 9,5 бара, преди ремонта - 8 бара. Сегменти бутала и цилиндри не съм пипал, т.е. изобщо не губи компресия през сегментите.

- Декомпресията и неработене на един цилиндър е било заради незатваряне на клапани ... СЛЕД РЕМОНТА ПРИ МИШО ... преди това, струва ми се, не разбирам, ама май си карах на 4 цилиндъра 2 години!?

Равносметката - нови 500 лв за същото + 240 лв преди, изхвърлени на улицата (през джоба Мишов)

Двигателят ми е АВТ, 2.0 , моноинж. 90 к.с., '92 - един от най-простите конструкции на Ауди ...

Не ми се разправя с рекламации, отдавна съм ги прежалил тия 240. И най-вече не ми се ще да виждам експертната мутра на Мастър Мишо...

Пък и Господарят няма време, заринат е от А6-ци, А8-ци , А10-ки ... къде ти, ще се занимава с мойта скапана В4 ... :roll:  

Нека силата е с него !

А иначе ти отиди, където пожелаеш за ремонт ...

Никого не ангажирам, задължавам и провокирам с написаното тук!

Лично мое мнение, факти , доказани по един или друг начин.

Може би е редно да пусна написаното във форума, може да се окаже и от полза на друг фен на Учителя !?

Ако те интересува друго - питай !

А иначе успех и по-скоро късмет!

Поздрави. Ицо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна знам че трябва да вярваш единствено на себе си. Иначе и аз брах доста главоболия с тази глава , но майсторите се оказаха изключително точни. В началото като ми казаха че главата е за шлайфане и губи компресия от клапани си помислих че нещто ме пързалят с цел да ми вземат парите , но след като ми показаха всичко пред очите положението коренно се промени. Колата я изписах от сервиза в 3 след полунощ , защото трябваше да патувам на сутринта . Много точни майстори и найстина си свършиха работата професионално. За хората в западната част на София го препоръчвам горещо сервиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хората в западната част на София го препоръчвам горещо сервиза

Като имаш предвид, че аз вече не си правя колата в София :wink: , ако тия са наистина добри не от западната, ами от подземната част на София да съм си струва да се отиде до тях... Много, ама много мърлячи има....Трябва тия дни да напиша една тема за патилата ми последния месец, ама вс ене остава време :( :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък сам много доволен от Мишо. Мога да напиша няколко страници и аз по въпроса, ама ще стане като пленарна зала.

Предлагам темата де се премести в рездал "къде да не ходим" или "къде да ходим", защото ми се струва, че е май тематично натам ориентирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ходя при Мишо, и съм много доволен. След ходене в три реномирани сервиза за диагностика / колата вървеше като спънат кон/, прочетох за него във форума и отидох. Нито ме е карал да чакам, нито съм се записвал. Прегледа колата, диагностицира и .....колата тръгна като АУДИ!! Просто се впрегнаха тези 115 коня на работа. Ходих още няколко пъти при него, за други дребни проблеми и никога не е отказвал или връщал. Дори по някога се чувствам неудобно когато цъфна с някакъв проблем а той е затънал в работа. Винаги намира време и проверява, не е и скъперник, не се смята за велик а наистина си разбира от работата. Това пък е моето мнение, не е необходимо някой да се ангажира с него и да ми отговаря. За сведение колата ми е В4 93 г. Не е А6 или А8, но не се чувствам пренебрегнат от Мишо до този момент. А и смятам че той не се нуждае от реклама, доста колеги ходят само там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям колегата. Мишо наистина е без грешка.

А4,ADR

:wink::(

Подкрепям напълно :!: :!: :!: Мишо е Но 1 (както съм казвал много пъти по-рано) :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък наистина ми умря помпата (от кило пясък и кубик чакъл в резервоара който в последствие ринах) и наистина след рециклаж на помпата в сервиз Жизет на Окръжна болница Мишо ми я оправи. Барабар с запушена дюза на 4-ти цилиндър и пясък и камъни в целия инжекцион. Така че аз съм повече от доволен и от обърнатото внимание и от крайния резултат и от подробните обяснения които дава на човек като мен неспециалист в тази област.

Тази ми е 6-та кола поред в 11 годишна шофьорска практика така че съм минал през майстори и майстори. И смятам че съм натрупал достатъчен опит по метода на проба и грешка и досега съм си намерил читав майстор за ходова част, читав майстор за електроника и читав майстор за механични работи. И Мишо е между тях. Само ми остана добър тенекиджия да допълна в листата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е време и аз да драсна или по-добре да покажа нещо...Аз съм прехваленият Мишо :jump: Искам да покажа няколко снимки на Б4 на Ицо, но няма да коментирам.Мързи ме да пиша и обяснявам на машинни инженери.Нека всеки сам направи заключение.Ето и адрес на снимките: http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03375625000.jpg http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03679843750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...04152187500.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...04510781250.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е време и аз да драсна или по-добре да покажа нещо...Аз съм прехваленият Мишо :lol: Искам да покажа няколко снимки на Б4 на Ицо, но няма да коментирам.Мързи ме да пиша и обяснявам на машинни инженери.Нека всеки сам направи заключение.Ето и адрес на снимките: http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03375625000.jpg http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03679843750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...04152187500.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498104510781250.jpg

:jump::gut::wink::gut: Как е вървяло туй бре? :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е време и аз да драсна или по-добре да покажа нещо...Аз съм прехваленият Мишо :jump: Искам да покажа няколко снимки на Б4 на Ицо, но няма да коментирам.Мързи ме да пиша и обяснявам на машинни инженери.Нека всеки сам направи заключение.Ето и адрес на снимките: http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03375625000.jpg http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...03679843750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498...04152187500.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/4264/o632498104510781250.jpg

Сложи си ръка на сърцето и кажи в какво състояние ми прие и предаде колата !?

Или може би е нормално да я предадеш полуработеща на 3 цилиндъра , след като си направил всико както трябва ?!?

Или може би трябва да снимам каква гарнитура си ми сложил - пазя я - след като се кълнеше, че с ментета на работиш?!?

Или по-скоро те е мързяло да затегнеш (или да провериш) болтовете на всмукателния колектор ?!?

Или може би е било редно да извадиш буталото и да премериш допустими ли са хлабините в сегментите и цилиндъра ?! И да видиш от какво са надрани цилиндрите ?! Вместо да ми развиваш теории ала Айзък Азимов ?!

Та кажи поне едно от написаното по-горе или тук, което да не е вярно? Съжалявам само за афектирания стил, на това, което съм написал най-отгоре, както и че ти се доверих ...

С приложените снимки, предполагам, показваш как си бил напълно прав в диагнозата, а човекът, който оправи поразиите след теб е мошенник?

Или може би компресомерът е менте, защото показва 8 бара след твойта намеса и 9,5 бара след чужда намеса, на същия този цилиндър, който си снимал ?

И това, че сега колата върви нормално със същите тези "надрани" цилиндри може би е Божия намеса?

Не е срамно да сбъркаш, но изглежда на теб ти е доста срамно да си го признаеш?

Е да, не съм чувал някой майстор досега да е сбъркал някога ... :roll:

Бъди здрав , другото ще се оправи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАКА,

Първо да ти кажа ИЦЕ, че Мишо никога не е твърдял, че е велик, а просто гледа да си върши работата според желанията и въможностите на клиента. Самият факт, че аз ходя при него вече две години и никога не е бъркал, ми стига. А и така като гледам мненията, съвсем не съм единствения.

Венци, аре в ТЕКИЛА, че изпиха пиенето нашите момчета.

БАТ ИЦЕ ти не си канен :wink::gut::lol: Не се сърди ама е малко подло и лицемерно това дето го правиш, а аз не обичам лицемери. То не, че някой ще ти повярва, но все пак да си кажа. :jump::gut:

Мише, колата ми е перфектна сега, много се кефа, THANKS :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам честта да познавам нито Мишо, нито Ицо75 8) ("старо куче" във форума). Предлагам този спор да приключи по следния начин:

1. Мишо да си опише съвсем конкретно това с което се занимава и това, с което категорично не се занимава. Модели на Ауди, двигатели и т.н. :gut:

2. Ако някой е недоволен от Мишо в рамките на приложеният от него списък да съобщи. :jump:

3. Всякакви оплаквания срещу Мишо извън списъка му да се считат за недействителни и уронващи незаслужено престижа му. :wink:

4. Спорът между Ицо75 и Мишо да бъде разрешен по подобаващ приятелски начин, защото и двамата са мислещи и нормални психически човеци, а не кретени. Вярвам, че ще се разберат :gut::lol::lol:

УСПЕХ. Бъдете джентълмени и решавайте споровете приятелски. От това ще спечелят всички :lol::lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...