Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Лошото е, че на повечето 2.0тди отдавна са им превъртели шестограмите. Виждал съм и за случаи на коли произведени 2007-2008ма година с превъртяли шестограми на под 200к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Проблемите за да превъртят са няколко - сгъстеното масло от саждата от ЕГР-а, износените лагери на валовете и некачествения материал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно бързо въпросче: с един приятел махахме отдолу кората под волана, за да стигнем до педалите, за да се пробваме да смажем скърцащия съединител. Когато махнахме всичко дадох на контакт и лампата за подгрева на свещите започна да мига и колата не палеше (започва да върти и веднага спира). Проверих за грешки, но нямаше такива. Когато сглобихме всичко отново, всичко се оправи и си беше наред (лампата светва и веднага изгасва както трябва да е) и пак нямаше никакви грешки. Въпросът ми е дали да очаквам нещо да се обади след време вследствие на разглобяването?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си смених превантивно шестограма,затапих ЕГР и сменихме лагерите на валовете :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък ми прави впечатление, че при спиране (на светофар да кажем), малко преди колата да спре напълно, оборотите падат под нормалните за празен ход и после "догонват". Това го прави само когато съм на D, на N или Р съм си играл да форсирам и рязко и по-плавно двигателя, оборотите винаги си падат идеално до нормалните за празен ход. Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки оборотомера, нормално стрелката е на първата чертичка под 1000, а когато падат е малко под нея, в най-бруталния случай - до втората чертичка под 1000 rpm. Всъщност, като се замисля, подобно нещо се случва и когато преминавам от Р на D, но тогава падането на оборотите е съвсем малко под нормалните.

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намират датчиците за ксенона ?

Едни казват че са на задния и предния мост а други задна и предна броня.

Питам защото колата след като я взех от бояджия дава грешка адаптивни светлини и си мисля че не е закачил някой кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да си търси черен кожен салон с подгрев и надуване, без ел.? Търся бартер за нещо, което не е само кожа. Може кожа/напа или чиста тапицерия?



И още един въпрос - кората под мотора на 3.0 ТДИ същата ли е като на другите мотори или трябва да търся за 3.0 точно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси кора от дизел, за да я има термо и шумо изолацията, да не се занимаваш да лепиш старата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колко често е хубаво да му се прави профилактика на това ЕГР? Миналата година го свалихме и почистихме до блясък, дали има смисъл година, година и нещо по-късно да го чистим? Нещо може би си внушавам, ама едно странно я усетих колата вчера все едно нещо не и стига въздух, няма някво тропане лашкане...карах 5-600км. Естествено може да е и от топлото време и разширения въздух, та в тоя ред на мисли на турбото някаква профилактика правим ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...