Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В България ясно.. хората си купуват и Майбах да си го карат сами. Предполагам колата не е карана в БГ от въпросната мадама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже никога не ми се е случвало такова нещо, нормално ли е джама да се изпотява отвън? Става само долу в средата, чат пат.

post-88833-0-86827000-1405890174_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, от климатика е.



Аз пък съм си я купил за ..... кола.

Градско, извънградско, каквото има всичко карам  :hilezh:

Е, все ми се иска навън да я изпъвам, затуй си измислям постоянно някакви разходки.

И само градски да бяха пътищата пак щях да си я купя. Няма по-голям кеф от ... туй да ти е кеф.

Разход, мразход, поддръжка и т.н. идва на втори план.

Преди месец те видях. Беше я опънал...и фаровете си опушил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже никога не ми се е случвало такова нещо, нормално ли е джама да се изпотява отвън? Става само долу в средата, чат пат.

 

Точно преди седмица и аз забелязах същото. Случва ми се обикновено когато въздуха навън е доста по-влажен - нощем, в тунел или по черноморието :) Дори в един момент пуснах чистачките, че това петно зае половината джам... Вдигаш от 22 на 24 климатика и се пооправя леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец те видях. Беше я опънал...и фаровете си опушил.

 

Другия път свиркай, мигай ...... препречвай пътя ако трябва  :hilezh: . Може да пием по бира на морето.

 

Колеги, понеже никога не ми се е случвало такова нещо, нормално ли е джама да се изпотява отвън? Става само долу в средата, чат пат.

 

И аз смятам, че е нормално да се получава от климатика при определени условия. Имам го същото, при мен петното (х2) става по-голямо от човешка длан, най-вече последните дни, въпреки, че климатика го държа винаги на auto и само играя с температурата. Доста е топло и влажността вече е голяма. Аз го приемам като атестат,че климатика бичи яко  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тресенето си остана, не го прави постоянно но го има. Форсирам колата на място и махам крака от педала, при понижаване на оборотите се появяват вибрациите на мотора, които са равни или близки до тези, когато двигателя работи на място. Вибрациите не са силни.

Някаква идея от каква може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно преди седмица и аз забелязах същото. Случва ми се обикновено когато въздуха навън е доста по-влажен - нощем, в тунел или по черноморието :) Дори в един момент пуснах чистачките, че това петно зае половината джам... Вдигаш от 22 на 24 климатика и се пооправя леко.

 

Странно ми беше защото досега да се запотява отвън не бях виждал... Предполагах че идва топъл въздух отпред и си викам нещо да не се постопля повечко. Ама щом е нормално няма грижи. Далеч по-добре е от това да се запотява отвъртре... чистачките и всичко е ОК. Засега не съм забелязал да се запотява лесно отвътре (мисля че само веднъж съвсем лекичко), което е голямо подобрение, щото в бенца като карам по Хемус, почти всеки път съм с кърпата в ръката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тресенето си остана, не го прави постоянно но го има. Форсирам колата на място и махам крака от педала, при понижаване на оборотите се появяват вибрациите на мотора, които са равни или близки до тези, когато двигателя работи на място. Вибрациите не са силни.

Някаква идея от каква може да е?

От кутията е.

Виж дали си с 030 версия на софта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

baba софтуерите на кутиите са 50 вида на А4 и А6 от тия години и не е меродавно да казваш 30та, защото някои почват от 50та и свършват на 70та... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има контакти на човек, който се занимава със реставрация на рефлектори, че познат си търси да му ги оправят, а са бая изгорели. Фаровете са разглобени, така че само трябва да се реставрират рефлекторите. Имам спомен, че тук имаше добри отзиви от определен човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и при него или в Стрелча има фабрика за никелиране и излиза най-тънко ама се чака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз ъпдейт на мойта ситуация с течове, вериги, обтегачи и т.н.

 

Последните 2 седмици обикалях сервизи както свидетел на йахова обикаля апартаменти в Люлин... Основните болежки за които търсих лек са, загуба на антифриз без видим теч, тракане при студен мотор и проблеми с ЕГР-а.

 

За антифриза, в повечето сервизи просто ми казваха че нямам теч и че не знаят от къде е. Трябваше сам да си потърся къде да ми направят тест с оцветяване, където излезе че имам изгорели газове в охладителната система. Т.е. гарнитура на някоя от главите или охладител на ЕГР-а. Откачихме ЕГР-а, положението беше същото, така че причинителя е ясен. На няколко места искаха да свалят мотора за смяна на гарнитурите, като основната теза беше че на късмет ще се цели коя глава е и най-добре да се правят и двете. В последствие в един сервиз не само че ще я правят на място, но пък и човека беше убеден че може да разбере къде е теча като свали капака на колекторите. При цена от 350лв (работа) на глава, определено е по-добрия вариант. Засега обаче реших да пробвам препоръката на колегата за RadWeld, и бих казал че подейства моментално. 3 дена антифриза не е мръднал, като досега на 2 дена доливах по литър. Не смятам да си карам така, но за временно решение става.

 

Обтегачите... В ауди казаха само 1 десен горе, в някои сервизи не искаха изобщо да ги сменят, щото нямало нищо да стане и веригите били за смяна. В последствие се разтрака още повече. Тогава почнах да разглеждам опциите за смяна на всичко. Естествено идеята беше, да се отвори и да се смени това което трябва, а ако то е прекалено много, тогава направо всичко. Бях се насочил натам, защото щях да го комбинирам с 2-те глави и смяна на семеринга между двигателя и ск. кут. който сълзи леко и за него трябва да свалям двигател така или иначе. Крайната сметка показа 1500лв за труд, като комплекта вериги, обтегачи и всички дреболии стъпваше на 1800лв (всичко оригинално) или около 1500-1600лв, ако 2 от обтегачите са на Swag.

 

Тука обаче също реших да си го спестя засега. Първо се оказа, че маслото беше спаднало (заради въпросния семеринг), но майстора не го беше проверил и директно бяхме тръгнали за вериги... Добавих масло и сипах добавка за маслото, уж специално за обтегачите и т.н. 3 дена потракваше стабилно на студено, доста по-дълго от преди (реално потракваше секунда и спираше, но сега беше до 5 минути тракане преди да спре). Вече се бях отчаял и 4-те бона чукаха на вратата. От вчера обаче тракането спря. Изцяло. Дори първоначалното кратко тракане на най-далечния обтегач намаля осезаемо при студен двигател, а при топъл вече изобщо го няма. Добавката я сипа майстора и не я видях каква беше, но определено има ефект. Вчера минах през сервиз препоръчан от мил съфорумец ;) за горните обтегачи и се разбрахме да ги сменям само тях през идните седмици (само да видя колко ще ме ужили работата по другата кола, че и тя е за глава...), че да не се осланям само на добавка и да си ги сменя. Работата по смяната е 160лв (80лв на обтегач), което ако правилно разбрах с цената на двата обтегача стъпва около 850лв общо.

 

За ЕГР-а е най-лесно... ще се сваля, ремапва и готово. Няма да се занимавам с чистене и т.н. Power ремап обаче няма да правя, защото не виждам нужда.

 

А също, понеже май имам дюза за правене, майсторите при които сега ходя, ползват някакъв пич на гара Яна и били много доволни от резултатите. Пълното рециклиране там било 250лв. Някой правил ли си е там дюзите и има ли мнение по въпроса или да си ги правя в Bosch?

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бааси човек, съчувствам ти! Къде я намери тая кола?

 

Малко по-дебело масло върши чудеса в прикриването на проблеми :) За водата... колко хора са купили кола с проверка за изгорели газове... То повечето сервизи изобщо го нямаха инструмента :( Но така де майстора ми не се справи много добре да ? види проблемите. Но няма значение... за 300 000+ кола си е доста добре. Пък и я взех на достатъчно добра цена, за да не ме е яд. Дет се вика в сегашното ? състояние мога да я продам пак без да могат да се забележат тези проблеми, ама не е това идеята :)

 

Само за протокола, след пълния тест в Ауди нямаше проблеми с антифриза, само 1 обтегач, запушена тръбичка на ЕГР-а и един парктроник датчик дава грешки от време на време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От преди 4 години като си купувах първото 2.0тди ме предупредиха за липсата на антифриз - ЕГР охладител или глава. Оказа се, че 2.7/3.0 са с подобен охладител и там може да има проблем. Шунтирай двата маркуча на охладителя и виж дали ще губи. ЕГР-а спирането е за 1 час работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато четох надлъж и нашир за колата, изкачаше само проблеми с вериги и обтегачи (и други дреболии), но главите и антифриза не ми направиха впечатление никъде. Но както и да е. Положението не е страшно и определено не е за блъскане и тоталиране :) Колата си върви перфектно. Запазена си е и с малко любов и внимание ще си е ток и жица... Не смятам да я карам 2-3 години и да я разкарвам, така че ще си се прави като хората... Като стигна до там да си взимам w212-ката, тази ще отиде в брат ми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като решиш да правиш семеринга на коляновия вал, трябва да свалиш кутията с кекса, после венеца за стартера и получаваш пълен достъп до веригите. Не си сменяй обтегачите сега, а чак като решиш да правиш семеринга. Като падне кутията после пада лесно и капака за веригите и са пред теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм тръгнал за горните, не за долните. Освен това за семеринга искат да ми вадят двигателя че било по-лесно... за кутията още никой не ми е предлагал вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си смени и горните вериги...Кутията можеш да я извадиш без да пада двигателя...Тебе май те сапунисват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...