Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Затова гледам да ме сапунисат от повечко места, преди да пусна душа... а пък ако и водата после е топла, е най-добре :)

 

Всъщност със семеринга най-много ме притеснява, дали ще бъде монтиран добре. На бенца 3 пъти го сменяхме преди да спре да тече, но беше предния и беше лесно достъпен. Ако трябва дори 2-ри път да се сменя, ще е доста тъпо. Иначе и аз предпочитам кутията да се свали, щото ваденето на двигателя от коша си е повече ръчкане. Като стигна до там, ще търся майстор който да сваля кутията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На 4Ф може ли да се сменя стандарта по който светят късите светлини с някакво лостче на самия фар? В момента свети така __/, а искам да стане ---, както е на А4-ката. Фаровете са оригинални с би-ксенон.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е американския стандарт, до лупата има лостче мръдни го и ще свети както го искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета, как точно се стига до това лостче, имаш ли снимка къде се намира точно? Трябва ли да се сваля фара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със семеринга е, че се вкопава във вала и се износва той. За да не протече новия трябва да се удари една водна шкурка дето ляга и да се скъси с една идея пружинката на семеринга, за да държи по-силно. Така няма да протече веднага, но ще текне пак след някво време. На разпределителния вал можеш да бутнеш семеринга напред назад 1-2мм и решаваш проблема. Но тоя доле отзад е на един капак и няма как да го сложиш напред назад с 1-2мм :( Така е със старата техника, затова купуваш 5 годишно аВди и на 10-тата година го продаваш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На разпределителния вал можеш да бутнеш семеринга напред назад 1-2мм и решаваш проблема.

 

Точно така... ама щото всичко върви по план, първо го вкарахме навътре и пак течеше и после пробвахме навън и тогава стана. Отделно че и първия път ми бяха сложили някво менте, а не elring (ако така се казваше), та затова 3 пъти. Ама там е лесно щото износването става на шайбата за ремъците и можеше и тя да се смени (ако положението е много зле), докато за отзад май няма такива работи и освен семеринга друго не може да се смени. Ще го мъдрим като му дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само капачето отзаде отваряш и с огледалце като погледнеш ще го видиш.

Мерси, при първа възможност ще пробвам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам видео на тракането преди и след добавката. За съжаление "проблемното" тракане не се чува супер добре, но разликата може да се хване. Само да уточня че минаха три дни преди да спре да трака, като дори първоначалното притракване вече се чува само когато е пренощувала. Като минавам покрай сервиза, ще питам точно каква беше добавката. Обтегачите ще се сменят със сигурност, но все пак положителния ефект е добре дошъл :)

 

Преди добавката за маслото:

 

 

След добавката за маслото:

 
Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да иска да си взема платнен салон в отлично състояние с надуване и подгрев на предните и с подлакътника и с корите и всичко за неприлично малко пари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те разочаровам,но и в двата случая си тракат веригите...доста тройки дизели съм чувал и при купуване,ако ще да има сервизна книга на 150000 от такова тракане бягам защото с него почват ремонтите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гарнитурата на главата е духнала незнам добавката как ще спре горенето на антифриз...Трябва да е с умни молекули :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндъра е ясен - 4-ти, от дюза. За веригите, знам че са за ремонт, идеята е, че положението звучеше доста зле преди добавката (за маслото) и просто споделям че има някъв кяр, най-вероятно за по не тръгнали мотори. Гарнитурата също е ясна, защото има газове в антифриза, но в същото време сега след неговата добавка, не е загубила изобщо вода. Това също е временно закърпване докато сменя мотора на бенца и пресметна крайната щета. 2-3 седмици ще изкара така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не е тайна колко евтино я взе тая кола, че като гледам мобила е пълно с 3,0 тди по 11-12 000 лева, че даже и със сервизни документи и в отлично състояние.  :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно е с 3.0, но не и с s-line... взех я за 17к с пълен външен и частичен вътрешен (седалки, волан и за другото не знам). По-евтини имаше само 2. От Германия под 20к не намерих. Пък и уж майстор я гледа, окачването здраво, и т.н. В крайна сметка дори да трябва да дам 3 бона за главите и веригите, пак няма се оскъпи твърде много, но пък ще си знам че всичко съм го сменил аз.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно е с 3.0, но не и с s-line... взех я за 17к с пълен външен и частичен вътрешен (седалки, волан и за другото не знам). По-евтини имаше само 2. От Германия под 20к не намерих. Пък и уж майстор я гледа, окачването здраво, и т.н. В крайна сметка дори да трябва да дам 3 бона за главите и веригите, пак няма се оскъпи твърде много, но пък ще си знам че всичко съм го сменил аз.

 

Пълен външен?! Джанти, спирачки и окачване не са ти s-line.. За 2 брони ли наби толкова кинти?

 

Ще взема да я пускам за 25к моята, както е обрулена от градушката, явно има пазар..  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам няколко въпроса:

 

- при смяната на нормални седалки с full електрически, освен кабела и бушона, нещо друго сменя ли се? Тия кабели от къде за къде минават?

- къде е модула за памет на седалките? Кодинг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са ти честити, почисти ги добре, че някой е пърдял на тях близо 10 години и им се радвай после :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бъркаш за годините и тн. но като станат факт нещата ще пусна снимки :D Питам за фул ел седалки нещо интересно има ли, и  мемори пакета как да го подкарам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...