Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Спирачките и окачването вървят с вътрешния S-line пакет. Външния е само за визия.

 

Отностно ел.седалките. Преди време мислех да ретрофитна тази екстра, но се отказах. Компа мисля е някъде под седалката. Предполагам до комфорт модула. В Елса има снимка. По спомен мисля, че ел.седалките имат комп и трябва да смениш сегашния с такъв за памет. Окабеляването на кората на вратата се променя също. Останалото е кодинг само. Под седалките има доста окабеляване и трябва да видиш в елса кое къде отива, но си е доста играчка. Снопа е доста дебел. По спомен 2-3 букси всеки с 6-8 кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А дали ще има проблем с това, че е фейслифтов? Конкретно коланите ме притесняват да не са различни, иначе съм го поръчал с всичкия кабелак и модули отдолу, дано не липства нещо. 

 

baba вика, че е един кабел и бушон само ел седалката?

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е един кабела. Ел.седалките имат 3 бутона, като всеки командва в различни посоки. Единия е в 2 посоки, другия в 4 и третия пак в 4, този който е за гърба. Там мотора е вътре в самата седалка. Долу са 3 моторчета постоянно токови и са на червяк, а вътре са на магнит. Аз съм разглобявал мойто и затова знам. Та на бутоните всеки от тях влиза един сноп кабели букса от 6-12 пина по спомен и всичко се събира на едно и отива под мокета и там вече в комп някакъв. Дали е общ или за седалките ще те излъжа, но си спомням, че за памет се слагаше или заменяше компа. От фейса едва ли ще е проблем, освен компа ако иска лонг кодинг. Коланите са си същите какво те притеснява при тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме да не са различни, но явно са абсолютно същите. Аз си имам окабеляване до седалката защото имам подгрев и надуване, новата просто има фул ел. Нали има по един компютър в седалката в който влиза по-дебел захранващ кабел и от там си отива към тия двигатели? Аз взимам всичко отдолу. Не ми пука особено, защото имам и една ел. инсталация цяла на 4F, която си купих преди време и ми седи в склада, така, че кабелак бол, просто ми се иска да знам кое къде точно трябва да се свърже за да не влача смяната дълго време. За мемори пакета въобще не се усетих, ако има ще е проблем може би, защото човека ще ми даде модула, но той дали ще работи на 2G can gateway-a, не е ясно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е един кабела. Ел.седалките имат 3 бутона, като всеки командва в различни посоки. Единия е в 2 посоки, другия в 4 и третия пак в 4, този който е за гърба. Там мотора е вътре в самата седалка. Долу са 3 моторчета постоянно токови и са на червяк, а вътре са на магнит. Аз съм разглобявал мойто и затова знам. Та на бутоните всеки от тях влиза един сноп кабели букса от 6-12 пина по спомен и всичко се събира на едно и отива под мокета и там вече в комп някакъв. Дали е общ или за седалките ще те излъжа, но си спомням, че за памет се слагаше или заменяше компа. От фейса едва ли ще е проблем, освен компа ако иска лонг кодинг. Коланите са си същите какво те притеснява при тях?

Ти си разглобявал, а аз съм насаждал :)

Ако нямаш памет ти е нужен само един + кабел от термичният бушон до буксата(която също трябва да си набашиш ако искаш да е джиджано) под седалката.

Минуса го взимаш от където ти е най-лесно.

Буксите излизащи от седалката са 3 или 4

тази за ел-а е с два дебели кабели:

червен за плюс

черен за минус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другите 2-3 трябва да ги имам, освен подгрев и лумбално какво има други?! За съжаление, ако има обдухване няма да мога да го пусна без смяна ПАК на климатика и гейтуей-а тоя път...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, пореден тъп въпрос: Напоследък ми прави впечатление, че чувам някакво пукане/цъкане от зад кората, която е под волана (там където са ми коленете). Преди си мислех, че самата кора пука когато се климатизира колата, но се оказа че не е от това. Някой има ли идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Creep свали я и я бутни напред като стягаш долните болтове. Има два жлеба, в които трябва да влезне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Creep свали я и я бутни напред като стягаш долните болтове. Има два жлеба, в които трябва да влезне.

 

Не е от кората. Възможно ли е да е някое реле или пък ако там има електронни клапи за въздуховода нещо те да заяждат?

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По етка се събират.

Дефакто не :)

Сигурен ли си, понеже при нас има едно S6 което си цъка с 18-ките и зимата и лятото... а си е истинско S6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да :)

Сложих друга 18ка и влезе, като останаха 3мм разтояние от апарата до джантата.

Мойте джанти са фейслифтови и отвътрешната страна са с по-голям силен наклон на конуса и дефакто се стесняват.

Та така :) трябва да минавам на 19ки.

Нещо ми става сложно и време отнемащо това упражнение :)

Инъче есковите апарати цепят мрака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не знам защо се занимаваш... Ти нямаше ли да скачаш директно на S6... преди май беше пуснал някви снимки..

 

Аз си търся фейсово 3.0tdi различно от черно с пълен sline или частичен sline пакет с въздушно. Черен салон, кожа алкантара с full екстри.. Ама нямааа

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В бяла европейска държава.. нямам против дизела а и то е ясно, че за по дълги трипове е по оферта. Ама тука с това лайно дето се сипва не става...

A6 4F с обдухване няма, няма такъв компонент по колата дори и в ЕТКА-та. Обдухване има в 4G.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за това масло. Колата ми е 2.7 TDi с DPF, ръчна скоростна кутия.

2x5 Liter Castrol EDGE FST 5W-30 Motor?l Longlife 3 VW 504 00 507 00 5W30 BMW MB

$_57.JPG

Редактирано от legend433
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...