kpematop Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Лошото е, че на повечето 2.0тди отдавна са им превъртели шестограмите. Виждал съм и за случаи на коли произведени 2007-2008ма година с превъртяли шестограми на под 200к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 (Редактирано) Тия шестограми се лекуват много културно... Редактирано 2 Август 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Проблемите за да превъртят са няколко - сгъстеното масло от саждата от ЕГР-а, износените лагери на валовете и некачествения материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Още едно бързо въпросче: с един приятел махахме отдолу кората под волана, за да стигнем до педалите, за да се пробваме да смажем скърцащия съединител. Когато махнахме всичко дадох на контакт и лампата за подгрева на свещите започна да мига и колата не палеше (започва да върти и веднага спира). Проверих за грешки, но нямаше такива. Когато сглобихме всичко отново, всичко се оправи и си беше наред (лампата светва и веднага изгасва както трябва да е) и пак нямаше никакви грешки. Въпросът ми е дали да очаквам нещо да се обади след време вследствие на разглобяването?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Аз затова си смених превантивно шестограма,затапих ЕГР и сменихме лагерите на валовете . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1970 Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Някой знае ли за какво са тези три бутона на плафона ? Audi A6 4F 3.0 TDI 2004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Това е за HomeLink система, имат я колите от Щатско.Sent from my All Series using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1970 Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Благодаря колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Напоследък ми прави впечатление, че при спиране (на светофар да кажем), малко преди колата да спре напълно, оборотите падат под нормалните за празен ход и после "догонват". Това го прави само когато съм на D, на N или Р съм си играл да форсирам и рязко и по-плавно двигателя, оборотите винаги си падат идеално до нормалните за празен ход. Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 До колко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 (Редактирано) Гледайки оборотомера, нормално стрелката е на първата чертичка под 1000, а когато падат е малко под нея, в най-бруталния случай - до втората чертичка под 1000 rpm. Всъщност, като се замисля, подобно нещо се случва и когато преминавам от Р на D, но тогава падането на оборотите е съвсем малко под нормалните. Редактирано 3 Август 2014 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Случвало ми се е няколко пъти за 4 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Зацапан егр май имаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Тогава защо не го прави на P и N, a само когато трансмисията е engaged? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Защото цикловата порция е около 10-12 милиграма, а на празен ход е 4-5 на 2.7тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Чисти ли се тоя клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1970 Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Някой знае ли къде се намират датчиците за ксенона ?Едни казват че са на задния и предния мост а други задна и предна броня.Питам защото колата след като я взех от бояджия дава грешка адаптивни светлини и си мисля че не е закачил някой кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 На задния и предния мост от страната на шофьора са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Май е това да. Аз чистих колекторите и тънката метална тръбичка. Не се сещам скоро да е клатила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Някой да си търси черен кожен салон с подгрев и надуване, без ел.? Търся бартер за нещо, което не е само кожа. Може кожа/напа или чиста тапицерия?И още един въпрос - кората под мотора на 3.0 ТДИ същата ли е като на другите мотори или трябва да търся за 3.0 точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Същата е кората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Търси кора от дизел, за да я има термо и шумо изолацията, да не се занимаваш да лепиш старата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 ОК. Мерси за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Абе колко често е хубаво да му се прави профилактика на това ЕГР? Миналата година го свалихме и почистихме до блясък, дали има смисъл година, година и нещо по-късно да го чистим? Нещо може би си внушавам, ама едно странно я усетих колата вчера все едно нещо не и стига въздух, няма някво тропане лашкане...карах 5-600км. Естествено може да е и от топлото време и разширения въздух, та в тоя ред на мисли на турбото някаква профилактика правим ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts