Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Дай да видим що за експерт по ксеноновите крушки си, диплома, сертификати. Покажи как си висш авторитет и  одитираш фабриките и го раздаваш тежкар по качествения контрол ...

После ме наричай нелеп и продължавай да разбираш от всичко и да се отваряш от далеч на хора, които не познаваш. Евала.

Надниквал съм. В китайска фабрика за климатици обаче. Затова съм толкова краен в исказването си. 'Копам' в сферата на качествения контрол, минавали са ми през ръцете да ги наречм хардуери на Бош-Сименс-Миле, Блапупункт/Крайслер- навигации и бордови ситеми, здравен хардуер (аз съм писал електронното здравно досие, между другото с още 20 тина човека) и да кажем, че мога да отсея кога нещата се вършат прецизно и кога- за пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нека приключим спора така:

Поръчах си 4 (китайски) крушки 5000к, преди да се сдобия с Филипсите ми. Трите китаеца светеха еднакво леко синеещо, а четвъртия белееше :) при положение, че на всичките пишеше 5000к. Не се заяждам, фактите говорят. Лек ден, колеги ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един лаишки въпрос. Как да нулирам изминатите километри, че да засека колко гори, да кажем? От бутона ресет при единично натискане върти между първи и втори борд компютър, при задържане нулира борд компютрите, ама самите километри не ги нулира? Старото ми ауди нулираше всичко, тука как да стане тая проста операция не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не съм го намерил - не съм и предполагал че може за нещо толкова просто да направят отделен огромен бутон. С ръка на сърцето казвам, че за мен това е тъпо решение, просто бутона ресет трябва да рестартира всичко, като при по-старите аудита. Така или иначе не зависи от мен, няма смисъл да се обсъжда повече. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с шофьорската врата.От дистанционното не ми  я отключва?? Първо отключвам с дистанционното, а после моята врата с ключа :( Иначе после се заключва с дистанционното ?? Съвети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си ръчках Setup AC-то. Има две опций Aux. heating и Aux. ventilation. Направи ми впечатление, че в единия случай като загася колата пали печката за определно време и показва реотанчетата, а в другият показа едно вентилаторче и взе да духа като на охлаждане. Някаква идея какво е второ и защо като са пуснати от MMI ги пуска след като загася колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и по немските форуми пише, че Osram Nightbreaker Unlimited леко жълтее, дори изглежда като халогенна лампа.

Ако трябва да съм докрай коректен Страхил от първия път спомена, че съветва да се сложи оригинална крушка на Philips 4300К.

После се заговорихме за лупи, прожектори и т.н.

А сменят ли се тея неща е ясно, че и ксенона е друг.

 

От друга страна 55 ватова система дава около 700 - 800 лумена повече, което не е малко.

Също така не е за пренебрегване и опита, натрупан от тези момчета. Все са видяли нещо, все са тествали нещо.

 

До тук той е категоричен относно цвета - 4300К.

Ама пуста му селяния, все си питам за 5000К и това е! Може аз да съм си изкривен идиот и да си повтарям едно и също.

 

Но едно е сигурно, ще има рециклиране!

Въпросите са:

- крушки оригинални 4300К да кажем Филипс или Осрам,

- крушки китайки 4300К или 5000К,

- подмяна на лупи/прожектори и ксенон 55 вата,

- по - "рошави" крушки 35 вата - Philips Extreme или Osram Nightbreker unlimited,

- ксенон система 55 вата в рециклираните фарове

 

Цените на всеки от вариантите са измеримо идентични ( без вариант 2 ) и НЕ водещи при взимането на решението!

 

 

Понеже виждам че се интересувате от това коя крушка каква е

а аз днес бях при колеги в киноцентъра в бояна

исках да имам конкретна информация от професионалист

измерена с професионален уред

 

с светломер който мери яркостта в лумени

 

за оригинални крушки с марки филипс и осрам.

 

тестовете са правени с крушки от тип D2S в 100% тъмна стая

 

уреда е професионален - ползва се за в кинажийския бизнес и в момента - забравих името на марката на уреда

 

по препоръка на производителя на уреда - тестовете са правени от разстояние 400мм от крушките като центъра на окото с диаметър около 2мм. на уреда е позиционирано точно в балона на крушката с лазарен нивелир

 

крушките са палени с един баласт от тип 

Hella Gen3 35W D2S/D2R баласт
5DV 007 760 - 63
при напрежение на батерия от 14V

 

hella.jpg

online photo storage

 

 показанията на уреда са

 

PHILIPS - OEM - 4300K - 2950lum

PHILIPS - COLOR MATCH - 5200K - 2650lum

PHILIPS - X-TREME VISION +50% - 4800K - 3000lum

PHILIPS - BLUE VISION ULTRA - 6000K - 2400lum

 

OSRAM - OEM - 4200K - 2950lum

OSRAM - NIGHT BREAKER UNLIMITED XENARC +70% - 3000lum - производителя не пише по спецификации за келвините на крушката - според мен мерени на око са около 3800 до 4000к

по жълта от OEM цвета

OSRAM - COOL BLUE INTENSE XENARC +20% - 5500k - 2500lum

 

тестовете са извършени с чисто нови крушки единствено за моя лична информация

не желая да споря с никой - всеки има право да казва каквото иска

 

аз и без тестовете има своето заключение на база на това колко нови крушки съм монтирал на рециклирани фарове и съм виждал как светят на асФалта като ги регулирам

 

осезаема разлика в светенето между стандартни крушки и крушки +% не съм забелязвал фрапиращи

 

сами си преценете какво пишат големите производители

и какво е реалното сравнение

Редактирано от strahil_toshkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това наистина изглежда най - добрия избор и за мен.

Хем лумените са максимално много, хем и цвета се доближава до търсения от мен.

Остава да им проверя цените.

Може да спиделяте и вие тук в темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че този вариант:

PHILIPS - OEM - 4300K - 2950lum е най-добрия, защото производствените крушки са 4300к, а тези 4800к леко отиват към синеене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето трите най - добри варианта са фабричен Филипс, фабричен Осрам, и двете с по 4300К, както и X-treme на Филипс с 4800К, за такива като мен, които искат мааалко по - бели от ОЕМ.

Днес ще проверя цената в Ауто + и ще пиша.

Ако и друг може да даде цифри ще е супер ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, в Ауто + не ми намериха Филипс.

Предложиха ми само Осрам.

ОЕМ original Xenarc с номер 66240.

Клиентска цена 80лв./бр.

Откъде да търсим Филипс?

Preslito, казвай братле откъде взе твоите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, единият вариант е от Англия. Иначе аз ги поръчах през познат от БГ - цената беше към 330 или 360 лева за двете преди 2 години. Може да са паднали малко,не знам. Ако решиш ще проверя.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4600 е чисто бяло, няма как да синее...

Понеже имах допир с 5000к, определено синееха, та затова си мисля, че 4800 отиват натам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-89265-0-06034400-1416852123_thumb.j

 

Здравейте,колеги.Нуждая се от малко помощ.Не съм сигурен ,но мисля ,че успях да прецакам нещо.Прикачам снимка  с проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като решиш да постваш, натисни долу още опции и така ще можеш да прикачиш файл.

Относно покупка от ebay - в последно време има доста мнения за фалшифицирани стоки.

Не че нашите красавци внасят само първо качество ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, мерси, ето и малко снимки. Закрил съм нарочно и съм снимал само единият фар. На живо е чисто бяло, на снимките малко синее.

post-70445-0-43861000-1416855136_thumb.j

post-70445-0-63299400-1416855142_thumb.j

post-70445-0-36579900-1416855228_thumb.j

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...