Stoil Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 С диагностика едва ли ще открие нещо, особено при турбини с електронно управление.Там ще си дава грешка в мотора на управлението, но дали е спекла геометрия, дали е крив вал и не надува достатъчно и тем подобни няма как да се разбере.Така както го описваш по - скоро говорим, че има нужда от едно почистване / рециклиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Дизъгрии, както повтарям от сутринта Ще има записана грешка, било за овърбууст и аварийно 'изключване', било то за нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 До сега не се беше случвало, не знам. Нямам възможност сега да се разправям със сервизи, че не съм си вкъщи (разбирайте роден град), ще се наложи да карам така още седмица, пък дано не се случва пак. Ще докладвам ако пак се случи, пък другата седмица ще отваряме и чистим вече. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Дизъгрии, както повтарям от сутринта Ще има записана грешка, било за овърбууст и аварийно 'изключване', било то за нещо друго.Е и?Грешка за недостигнато налягане например.И каква е диагнозата?Как ще разпознаеш дали вала е крив и не може да копае, дали машинката изпуска налягането, или геометрията не затваря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Каквото и да правиш не отивай на сервиз. Ще вземат да ти решат проблема и после няма да има за какво да пишеш във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Е и?Грешка за недостигнато налягане например.И каква е диагнозата?Как ще разпознаеш дали вала е крив и не може да копае, дали машинката изпуска налягането, или геометрията не затваря?Чистят, покарва малко, ако пак я запише, свалят турбина и виждат какво е Поне аз така бих направил. Принципно едно чистене на геометрията профилактично никога не е излишно, даже напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 (Редактирано) Това как да го разбирам? Не съм седнал да разказвам вицове и да пускам нови теми за щяло и нещяло, нали?Когато имам проблем или нещо неясно по колата - питам тук и някой ми отговаря. Нямам излишното време да чета хиляда форума, че да познавам и кътните зъби на колата.Едит: Как се чисти, без да се сваля турбината? Редактирано 27 Ноември 2014 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Чисти се грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Чистенето на турбина без да се свали и без да мине на стенд е нещо като да си миеш зъбите без паста и без четка Стенда е задължителен за тея турбини, най - малкото защото моторчето се настройва към турбината.И упражнението за разглабяне без настройка и само на око е само за много напреднали, тоест един - двама в Бг Айде по - сериозно, след като искаш всичко да ти дойде на готово като отговор!Нито си проверил има ли грешка, каква е, само караш по усет!Нито дори знаеш на какво налягане е работила преди / и сега. Веднага мога да ти дам идеалния диагностик в Сф. Апропо, на колко километра ти е колата долу - горе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 на 160к, ама верно реални. 2.7 ръчка на предно, чип.За сега наистина е по усет, случката стана снощи късно вечерта. Ще изнамеря тия дни кабел и ще видим дали е записало грешка, и каква. Благодаря на всички коментирали, ще пиша пак като има развитие по евентуалния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 stoil чистенето няма нищо общо с балансирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Стеф, запитай някоя сериозна фирма (например Митко турбото) дали има услуга чистене на геометрия?!?Аз ще ти кажа - няма.Защото, под чистене се разбира пълно разглобяване, задно с предпазното цилиндърче на топлата част, загерки, мегерки и проверка на самия вал!После сглабяне в обратен ред с нови.В по - голяма част от случаите проблемите идват именно от кривини във вала, от там следват отклонения в работата, и като резултат излиза грешка моторче на турбината.Сменяш моторче, настройки, али - бали и след кратко щастие - хлъц... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Братле в реал турбо разглобяват геометрията и я чистят с химия. След това разглобих едно друго турбо и го изчистих аз с друга химия, която ползвам и няма проблем с турбото. Аз не обичам да ръся пари наляво надясно залудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Значи си напреднал, т.е. в тия един-двама в БГ.И аз очевидно съм в тая категория.Кои ли са останалите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 И все пак, някой би ли се нагърбил с тежката задача, да изкаже мнение по моя въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Карай, не вярвам да се повтори, за 4 години ми се е случило 5 пъти, но не е нещо за което да се хванеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Пичове, а по последни данни натрупани с опита, как стои въпроса с дюзите на 3.0 тди? Колко често се случва да умрат и след смяна с оригинални, колко изкарват в БГ? А и вярно ли е, че на фейсовия мотор почти няма такъв проблем? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Карай, не вярвам да се повтори, за 4 години ми се е случило 5 пъти, но не е нещо за което да се хванеш.Благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 (Редактирано) Закачихме я днес на компютър, грешката е 013128 - тоест акуатора, проблемния модул който сменяхме преди 2-3 седмици. При мен мотора бяха заминали 2-3 зъба на зъбните колела от удар, електрониката беше здрава и сложихме само механична част. Въпроса е сега къде и кой може да прогледне по-дълбоко в нещата? Доколкото знам, моторчето се обучава само като ново, веднъж обучено до крайни положения си остава обучено. Човека който я диагностира каза че не може да зададе бейсик обучение на акуатора през компютъра, идеи това как да стане? Идеи за решение на проблема като цяло?Едит: Утре ще разглабям и ще чистя крачета и т.н по платката, пък да видим. Според мен проблема е електрически, не механичен, оправяШЕ се с гасене и палене на ново. Лампата за чек-а не светеше. От както я закачихме и изчистихме грешки и т.н, лампата на чека свети и изобщо не иска да закачи турбината.След чистене ще пиша пак, дано се оправи. Четох че при колеги се е оправило, уж. Редактирано 27 Ноември 2014 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Не се оправи с чистене, мерих платката на мултицет, влиза в нея ток, минава по малките крачета, но не излиза от големите две към моторчето. Нов акуатор е 560 лева, ще търся през седмицата по моргите из София работещ от блъсната кола, тъй като при майстора от който взех само механичната част (при мен там беше проблема) има само върнати с нещо неработещо, докато при блъсната кола шанса за не-дефектирало е като че ли по голям, макар и пак на късмет. Ако на някой му се намира нещо блъснато с 2.7/3.0 из Софията, да каже. Доколкото четох само на ново моторче се настройват крайните позиции, веднъж обучено е плъг енд плей. За сега съм вързал крачето на турбината с една тел да стои наполовина отворено, че да не е съвсем спъната, ама не е решение за дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 (Редактирано) За 233 или 240 кс. версия говорите? На мен също ми е много интересен този въпрос с проблемните дюзи...А и вярно ли е, че на фейсовия мотор почти няма такъв проблем? Редактирано 28 Ноември 2014 от Brazer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Проблемат при вейслифта с дюзите е отшумял, но за сметка на това се е родил друг свързан със помпата за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Dummkopf, само моторче няма да ти свърши работа, човек.Ако вземеш само него трябва настройка на моторчето към турбината, заеби тоя плъг'н'плей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Моторче вече сменях, ако не е чисто ново вече са му обучени крайните положения - сменя се реално механичната част на акуатора - плъг енд плей е, аз говоря за платката. Когато сменях, майстора забоде от кю7 цял акуатор и си направи пълния ход без нищо. Каква настройка трябва към турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 (Редактирано) Аз съм сменял на предишната ми кола моторчето на турбото точно заради заминала платка на управлението. Взех чисто ново с отстъпка за около 400 лв. След монтажа му на турбината, се прави настройка /адаптация/ със специално устройство, което се включва директно в буксата на актуатора /моторчето/ и става за около 30 мин. и около 20 лв. в Порше. Заменя се само и единствено моторчето, без да се сваля турбото и без да се прави нищо друго по него. Редактирано 28 Ноември 2014 от kolio81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts