Jump to content

Дросел клапа


ivo12

Recommended Posts

Здравейте колеги

Значи проблема се състой в това че чистих дросел клапата и после

колата почна да си мени оборотите и като сум в движение стои на 1200 ,а като спра падат на 800

Това не мога да си го обесня

И другото като сменям междо предавките смисал натискам сйединителя и тя сама се форсира

От какво може да е

Да не би да е натрупала грешки понеже я свалях клапата

И ако има някои колега с VAG COM от Русе да помогне

Ще съм мн благодарен ако някои знае нещо по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След почистването на дросел клапата тя се адаптира посредством ВАГ-ком. Ако не се адаптира започва да прави, като твоята :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво си я изчистил,но както по-горе попита колегата,адаптира ли я ?Ако не си тичай при диагностик да го направи,самоадаптацията нещо не винаги се получава.Другото нещо от което може да ти е проблема е ако не си ползвал спрей за карборатури при почистването,то не си разградил и почистил мръсотоята като хората.Аз си я чистих с парцал и клечки за уши,но голяма част от мръсотията се наби там където лагерува самата клапа и задържаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем колега. Раликата при мен е че оборотите ми играят малко когато не е загряла, след това се успокояват. Но проблема със сменянето на предавките е 1 към 1 като моя. Чистих клапата, мина адаптация, но това вдигане на обороти си остана. Все едно съм забравил да си махна крака от газта при натискане на съеденителя.

П.П Той май съединитела сдава багажа и си мисля дали проблема не се дължи на това.

П.П на П.П Колага виж на Клубни събития има тема за сбирки в Русе. Ела кажи си болката, пък някой може да даде акъл.

Редактирано от Hun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм чистил моята клапа и без да я адаптирам запалих и колата си работеше перфектно на място след това даже да не кажа, че и когато тръгвах от място поемаше по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.

Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.

Благодаря Ви.

на неизгорял добре бензин ли, щото и при мен го има това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си чистих моята ,защото ми играеха оборотите като луди,но при мен беше скъсан маркуча за вакуума който влиза преди дросел клапата.Нахакак го с изолирбанд и забраих за оборотите .Така че си огледайте маркучите дето влизат преди дросела дан са напукани и да ви гърла въздух :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да ама мен не ми играеха оборотите ами само ги задържаше

и след почистването почнаха да играят и да задържа повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при електронен дросел, този проблем със само изфорсирането при смяна на предавки може да се дължи на датчика на съединителя. Поне при мене на 1.8T AWT е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май поради това в сервизите отказват да чистят дросели. Обеснението им беше ако е тръгнал нещата може да се влошат и после ние сме виновни. Пробвай да го адаптираш с Вагком и пак провери всички маркучи внимателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Здравейте колеги.

И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.

Благодаря Ви.

Със сигурност ,като са сваляли тръбата към дросела са дръпнали по - силно и са счупили тръбата за картерните газове.На нашите мотори тя излиза точно под колекторите ,донякъде е пластмасова и после с маркуч влиза точно преди дросела.Сигурен съм че е от това ,защото същия филм го играх и аз преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...