ivo12 Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Здравейте колегиЗначи проблема се състой в това че чистих дросел клапата и послеколата почна да си мени оборотите и като сум в движение стои на 1200 ,а като спра падат на 800Това не мога да си го обесняИ другото като сменям междо предавките смисал натискам сйединителя и тя сама се форсираОт какво може да еДа не би да е натрупала грешки понеже я свалях клапатаИ ако има някои колега с VAG COM от Русе да помогнеЩе съм мн благодарен ако някои знае нещо по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 След почистването на дросел клапата тя се адаптира посредством ВАГ-ком. Ако не се адаптира започва да прави, като твоята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 покарай я с 80-100 10-тина километра би трябвало да се адаптира сама...ако не се оправи тогава с ВАГ ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Ти хубаво си я изчистил,но както по-горе попита колегата,адаптира ли я ?Ако не си тичай при диагностик да го направи,самоадаптацията нещо не винаги се получава.Другото нещо от което може да ти е проблема е ако не си ползвал спрей за карборатури при почистването,то не си разградил и почистил мръсотоята като хората.Аз си я чистих с парцал и клечки за уши,но голяма част от мръсотията се наби там където лагерува самата клапа и задържаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 (Редактирано) Същия проблем колега. Раликата при мен е че оборотите ми играят малко когато не е загряла, след това се успокояват. Но проблема със сменянето на предавките е 1 към 1 като моя. Чистих клапата, мина адаптация, но това вдигане на обороти си остана. Все едно съм забравил да си махна крака от газта при натискане на съеденителя.П.П Той май съединитела сдава багажа и си мисля дали проблема не се дължи на това.П.П на П.П Колага виж на Клубни събития има тема за сбирки в Русе. Ела кажи си болката, пък някой може да даде акъл. Редактирано 2 Февруари 2009 от Hun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Колеги аз съм чистил моята клапа и без да я адаптирам запалих и колата си работеше перфектно на място след това даже да не кажа, че и когато тръгвах от място поемаше по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepone88 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Здравейте колеги.И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.Благодаря Ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Здравейте колеги.И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.Благодаря Ви.на неизгорял добре бензин ли, щото и при мен го има това.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepone88 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 не немирише на неизгорял бензин ами все едно ауспоха ми е наврян в купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 не немирише на неизгорял бензин ами все едно ауспоха ми е наврян в купетоИменно това визирах.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepone88 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Извинявай че не съм те разбрал правилно....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 и аз си чистих моята ,защото ми играеха оборотите като луди,но при мен беше скъсан маркуча за вакуума който влиза преди дросел клапата.Нахакак го с изолирбанд и забраих за оборотите .Така че си огледайте маркучите дето влизат преди дросела дан са напукани и да ви гърла въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo12 Публикувано 5 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 е да ама мен не ми играеха оборотите ами само ги задържашеи след почистването почнаха да играят и да задържа повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 при електронен дросел, този проблем със само изфорсирането при смяна на предавки може да се дължи на датчика на съединителя. Поне при мене на 1.8T AWT е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 То май поради това в сервизите отказват да чистят дросели. Обеснението им беше ако е тръгнал нещата може да се влошат и после ние сме виновни. Пробвай да го адаптираш с Вагком и пак провери всички маркучи внимателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fox Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Здравейте колеги.И аз наскоро ходех в един сервиз да ми изчестят драсела.......обаче след почистването и разбира се след адаптацията почна в купето да мирише на изгорели газове.......от какво може да е това. Разглобих всичко каквото видях че "майстора" свали зада я почисти и всичко си беше намясто. Дайте акъл от какво може да е, че почва да ме нерви тоя мириз.Благодаря Ви.Със сигурност ,като са сваляли тръбата към дросела са дръпнали по - силно и са счупили тръбата за картерните газове.На нашите мотори тя излиза точно под колекторите ,донякъде е пластмасова и после с маркуч влиза точно преди дросела.Сигурен съм че е от това ,защото същия филм го играх и аз преди време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts