Jump to content

Искам да благодаря на колата си и да и кажа, че я обожавам!


=Alex=

Recommended Posts

Мойта кола е доста класи надолу но по хубава не съм карал.

Няма такава стабилност на пътя, няма такива спирачки. :hilezh:

Просто сама ,те кара да и набиваш конете и да полудяваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да говорим за любовта на инженерите е леко странно - това е продукт, който е създаден с една единствена цел и тя е да печели пари. Виж ако говорим за имиджовите R8, Q7 V12TDI или RS моделите съм съгласен, че там на инженерите им е отпусната някаква свобода. При другите продукти всеки възел е минал под лупата на икономиста и където е могло (а и където не е могло) са спестили всеки един цент.

В днешното (масово) автомобилостроене няма сантименти - всичко е бизнес.

И да и не. Ако не си обичаш работата не можеш да направиш много добър продукт, камо ли най-добрия. Тези неща според мен се правят от почти фанатизирани екипи/хора, които да изведат нещата докрай. А когато обичаш работата си си личи - крайния продукт получава (има) част от теб и затова някой тук сме склонни да го одухотоворяваме и възнасяме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

респект за колата, респект за умението да се изразяваш(Alex)!!!НО колеги не се унасяйте!на 21.12.2008 година на същия участък от пътя същата такава а6-ца помля невинни хора с едно голф 4!знаете ли каква гледка бе?да видите автомобил а6 куаттро как навлиза в насрещното платно и помита малкия ваген!!!не разбрах дали има смъртен случай, но две линейки долетяха от София за броени минути!а колите не ставаха за нищо!това може да е моето/вашето семейство!това може да ми/ви е последният завой в живота!карайте разумно, за да кадаме дълго и да се радваме на цветовете на живота!

Редактирано от dominator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти предполагам си бил там, видял си и си изчакал. Тук говорихме за автомобила (този), неговите качества и емоциите, които доставя. Разбира се, че следва да се шофира не само с ядене, а и с акъл. Това никой не го коментира. Малко по-различна беше идеята на темата. Пуснах я предимно за хората, които не карат Ауди (останалите си го знаем добре) и оценяват този автомобил само по извивките на калниците. Много от тях си нямат идея дори какво е усещането от Куатрото с мощния мотор, но компетентно дават мнение без дори да са влизали в тази кола, камо ли да са я покарали няколко стотин км. :hilezh:

Наистина много съжалявам за инцидента, който описваш, но само този, който не плува - няма шанс да се удави. Мога да говоря само за себе си и не си спомням за случай, в който да съм се озовал в насрещното по този път - дори по-скоро от завоите излизам обикновено в другия край. Но честичко съм си "заварвал" ППС-та в моята лента насред завоя или на излизане от него :hilezh:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти предполагам си бил там, видял си и си изчакал. Тук говорихме за автомобила (този), неговите качества и емоциите, които доставя. Разбира се, че следва да се шофира не само с ядене, а и с акъл. Това никой не го коментира. Малко по-различна беше идеята на темата. Пуснах я предимно за хората, които не карат Ауди (останалите си го знаем добре) и оценяват този автомобил само по извивките на калниците. Много от тях си нямат идея дори какво е усещането от Куатрото с мощния мотор, но компетентно дават мнение без дори да са влизали в тази кола, камо ли да са я покарали няколко стотин км. :D

Наистина много съжалявам за инцидента, който описваш, но само този, който не плува - няма шанс да се удави. Мога да говоря само за себе си и не си спомням за случай, в който да съм се озовал в насрещното по този път - дори по-скоро от завоите излизам обикновено в другия край. Но честичко съм си "заварвал" ППС-та в моята лента насред завоя или на излизане от него :D

:D

така е, който не е карал куаттро просто не знае какво изпуска!загубата си остава за него!не успорвам този факт!и аз никога повече няма да се кача на кола с по-малко от 4 задвижващи колела!просто още стои картината на прекрасен автомобил ударил невинни хора и причинил жертви!не ми се иска никога повече да ставам свидетел на такива инциденти!а че колата е върха на автомобилостроенето за момента това няма за какво да го коментираме! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята беше, че с Quattro-то поддържаш много по-висока скорост по завоите, без да се напъваш, докато с конвенционална кола би гледал пътя през страничните прозорци.

Аз обичам да гледам пътя през страничните прозорци въпреки че с моето се получава малко по трудно, но не му е там силата! :hilezh: Все пак... удоволствие има... Виж тук! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^

на това готиното трасе не трябва да връщаш газта никъде - могат да се навържат всичките завои без проблем!

Готина музика .. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, як фън става.

Ами мани, че с тая тема някои хора ни разбраха погрешно и ни обявиха за леко чалдисани в други теми (колегата @NIKO, примерно) ;) Седи, трай си и не карай извън ограниченията, че е дейнджъръс ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, як фън става.

Ами мани, че с тая тема някои хора ни разбраха погрешно и ни обявиха за леко чалдисани в други теми (колегата @NIKO, примерно) :) Седи, трай си и не карай извън ограниченията, че е дейнджъръс :)

Мани че и аз колко пъти кажа че съм карал бързо и веднага ме налазват и вече съм го взел присърце и обмислям да си сложа трупче под педала за газта че да не се опускам :)

То от толкоз дисплинирани водачи чак да се засрамиш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от толкоз дисплинирани водачи чак да се засрамиш. :D

Да, бе, дисциплинирани са само зад клавиатурите - ела да видиш после зад волана к'во стаа ;)

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази сутрин моята я обожавам още повече :hilezh:

нбе,че е нещо кой знае какво може и аз да не съм в ред,ама си ме кефи кораба.

КОРАБ,ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кръчмата на 33-ти километър не е лоша. И аз там водя децата :D
Да, ние бяхме там. Заведението е чудничко и с прекрасна кухня. Chef's restaurant май се казваше. Прави ли ти впечатление колко Аудита има винаги на паркинга? :D Вечерта, когато пуснах темата имаше само Аудита - 3 А6-ци и две Q7-ци :) Даже на малкия му направи впечатление. Имам чувството, че това е някакво място за Ауди фенове. Аз когато и да отида има предимно Аудита (А4,6 и Q7-ци) и някоя и друга Х5 :) Друго не съм виждал там. Може и чисто съвпадение да е, но е интересно "съвпадение" :D
От тази сутрин моята я обожавам още повече :) нбе,че е нещо кой знае какво може и аз да не съм в ред,ама си ме кефи кораба.КОРАБ,ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО!
Недей така, щот с'я ще причислят към Пепи Тенев. Не я обичай :) Аз и се радвам още повече с тоя сняг, тези дни. И сега пак отивам на Витоша. Направих и 5,000 км там :) Вчера ходихме с един френд и колега от форумчето към Св. Георги и се издибирихме там, където имаше само една джипара с огромни гумаци за сняг, трактороподобни такива и една... BORA, която никаква идея нямахме как се беше озовала там :D Може и от преди снега да си седи :) Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам публично да "порицая" лицето =Alex=. Снощи предложи разходка по избран от него маршрут, предимно концентриран върху заснежена повърхност. След като неведнъж похвали автомобила си драпайки по коловози създадени от видимо по-високи автомобили, стигнахме до силно подозрителен път, чиито коловози вече бяха непоносимо високи за неговото семейно комби. =Alex= дори там реши да не се откаже и тъмни мисли прехвръкнаха през съзнанието му да продължим. Видях ги! След обратен завой и спускане достигнахме цивилизацията, където гореспоменатия индивид видимо арогантно започна да репресира таксиметров шофьор атакуващ стръмна заледено-заснежена улица с чисто летни и относително износени гуми. =Alex= дори се разгневи, когато жълтия автомобил реши да се разминава с прескъпото му комби хаотично въртейки гуми и движейки се абсолютно некоординирано на боя разстояние. Добре, че таксиметровия шофьор му се скара, това стресна =Alex= и той ни оттегли на наклонен паркинг, където продължи да се наслождава ехиндно на последвалия скандал от останалите участници в движението запушени от таксиметровия шофьор. Там бе и бургаско Peugeot 405, отново с летни гуми, чиито шофьор даде контрола на автомобила на приятелка/съпругата си, която зарови педала на газта в стелката. Бутайки останалите трима пътника преместиха френското возило с почти около педя напред, докато дамата се движеше в границите на 8000-8500 оборота. Усърдната работа с газта бе придружена с пушеци, мирис на всякакъв вид лубриканти и ОГЪН!!! от колекторите (на два пъти). Създалата се ситуация накара останалите шофьори да се отгелят от уличката маневрирайки отчаяно в снега, а =Alex= с цялата си "наглост" включи небрежно задна и се покатери още по-нагоре, за да им направи път. След като всичко се размина се прибрахме вкъщи. За изпроводяк и допълнителна депресия демонстрира "4-те годишни времена" на Вивалди на BOSE стереото.

Ако сте видели двама 100+ килограмови мъже да стоят около Попа в А6 комби, с тъпанарско замечтани изражения на лицата, а от автомобила да е гърмяла класическа музика вчера вечерта ... е това е =Alex= и Sir T.

ps. За читателите не разбрали иронията - имахме приятна разходка с quattro-то на Алекс. Лошата новина (за мен) е, че аз съм много по-нисък от него и не мога да взема моя автомобил по същите пътеки. Вчера смъкнах една кора под колата, която се бе набила със сняг и лед и висна зловещо. Общо взето всичко по-високо от 1 педя е враг за A4 S-line. Сега съм заръчал цяла нова странична кора и ще си я монтирам началото на седмицата, за да си ми е безупречна колата ... до следващия сняг. Някой друг път ще разкажа как депресирах една M6-ца преди няколко дни в снега на Витиня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охоооо, значи си организирате тайни срещички а?

Подстрекатели-журналисти :)

...я да вземете да дойдете в неделя на срещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам кого причисляваш към категорията журналисти, но аз категорично се разграничавам от тази ... гилдия. :bia:

Иначе за срещата - до колкото знам имам друго планирано мероприятие, а непосредствено след него някой от нас ще пътуват .. ще се наложи да оставим за друг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте видели двама 100+ килограмови мъже да стоят около Попа в А6 комби, с тъпанарско замечтани изражения на лицата, а от автомобила да е гърмяла класическа музика вчера вечерта ... е това е =Alex= и Sir T.

Уау. Този път наистина завиждам. :bia:

Мръсницииии, защо сами ?? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси по готина тема не бях чел. Перфектноказано колега. Просто си го казал наистина страхотно. Умрях от кеф, докато четох темата ти. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Малко да съживя темата, не бива така хвалбите да се забравят :flehan:

Та да споделя за предното предаване, след като днес му направихме един малко по-сериозен тест по Искърското дефиле, разбира се на абсолютно сух път.

Възможностите на колата определено надхвърлят разумното по този път, колелата вървят точно до камъчетата, които им кажеш, няма несигурност, притеснение, явно поради леката предница с 2.0тди мотора и перфектното серво управлението не се товари от това, че е само предно предаване(поне ако не засичаме време за обиколки на писта). Колкото и газ да дадеш просто започва да те вади от завоя, разликата е само в скоростта, с която те вади, като същевременно усещаш всякакви ускорения в хоризонтална посока, но не и вертикални, защото всичко се губи някъде под колелата. А ксеноновите фарове в комбинация с огромната застрашителна муцуна действат като автоматичен регулатор на движението, в момента, в който се залепиш зад някой, търси начин да те пусне, пък чак след това прочита че пише 2.0TDI :gut: А това, че караш 5 метров автомобил се усеща само при паркиране, за краткото ми каране на А4 ми се стори малко по-тежко за управление, няма такъв кеф, особено когато видиш, че отсреща няма никой и заемеш целия път в разни шикано-подобни завои, нищо че колата заема почти цялата лента, дори и с два пъти по-висока скорост от тази, с която повечето хора се движеха по пътя тя просто си стоеше в платното.

Единственият проблем е, че колата беше оборудвана с новата активна система за безопасност, наречена "мама"(в посока връщане и "жената" в посока отиване), която изключително точно съобщаваше за опасни странични ускорения с подсещащи шофьора звуци като "ааа", "еее", добре че системата се адаптира към шофирането и разбра, че и на задната седалка работи друга система, наречена обезопасителен колан и започна да се включва само при особено бързи промени в посоката и движение на разни чантички и шишета из купето...

Не искам да си помислям какви възможности дава куатрото, особено на мокро, макар че на предното предаване определено не му липсва сигурност.

едит: Сигурността в голямата кола определено си струва парите, пример, аз съм зад камион и бус и нямам никаква видимост напред заради камиона, някакъв с умрял 20 годишен мерцедес на кола зад мен тръгва да изпреврва, при което се прибра в средата на завой, за който дори и Ванга не можеше да каже дали идва нещо, секунда след това мина кола в насрещното. Просто за тези всеки път трябва да има камион отсреща, а не някое Поло. Ако човекът отсреща беше минал секунда-две по-рано сигурно щяхме 5 коли да се нанижем, просто в такава ситуация винаги спирачки, за да не си го отнесем и ние, не знам на какво разчитат тия хора, че предните пъти господ е бил с тях.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прочетох българската статия за А6 в Аутобилд, да знаете, че това, което е написал Алекс не е от особено голямо значение, най-важните неща в автомобила са аптечката, излишната дръжка на тавана, вградения светлоотразител и пепелниците. Качеството на MMI Basic( с 4 високоговорителя!?!?) било много добро, въпреки че са слушали Босе :hilezh: Но тъй като все пак е кощунство да се говори без емоции за А6 в 2/3 от статията е снимки, тъй като явно 4-те страници са били твърде много, за да бъдат запълнени само основни технически характеристики.

Поне като пишат за "най-продавания бизнес седан" да отделят повече от 10 минути, за да се запознаят с колата и с възмножните екстри и възможности, които предлага, а не да описват грешно, непълно или неточно детайлите на конкретен автомобил, защото аз мога да искам да си я взема с ел. регулиране на кормилото и с окачване с метални пружини, което сякаш ляга при висока скорост, тъй като другото наистина ляга.

Изключително неинжинерна и неемоционална статия, поне имаше снимки на цици :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...