kkris Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 Довечера те чакаме да дойдеш с него..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 Много е добра колата, има много мегдан да реставриране и гласене, определено ще се забелязва на пътя след като я нагласи колегата Прекрасно занимание си е намерил за свободното време, искам и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 6 Април 2009 Доклад Share Публикувано 6 Април 2009 там благоевградските братя може да помагате за таз машина...като идвам към сряда ще донеса кактовото имам за ц3-ката!дано да е от полза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 За каква точно помощ става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 21 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 (Редактирано) Малко да дигнем темата.Снимките са правени с телефон,тук вече сме мити и отвън и отвътре Редактирано 21 Май 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 21 Май 2009 Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 Колега, обади се другия път, като идваш, да направим хубави снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 21 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 Ще трябва знам си аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wanderer Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 Za tezi pari e pove4e ot izgodno. Dobre si napravil, 4e si q vzel. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 13 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 (Редактирано) Абе те парите си вървят по нея(но кефа няма цена а и частите са евтини)-сега ми предстой профилактика на главата(клапаните имат луфт над милиметър заради водачите(и пак върви добре-което е учудващо за мен,но харчи масло,затова ще я правя),между другото на някой да му се намира глава за такава кола на разумна цена??? Редактирано 13 Юни 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 При Емо има такава кола. Аз и свалих карба и всмукателните колектори но всичко останало си е на главата и мисля че можете да се споразумете за цена. Може и нещо друго да си харесаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 16 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2009 Симо, има едно NG на разумна цена, без упр. блок, ако имаш желания обади се.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 NG и аз имам цяло, само без дюзите... парите ще са дискотечни Инак имам и глава от WC ако ти върши работа за твоя мотор?Мотора е от VW Сантана 1.9 136 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 Абе те парите си вървят по нея(но кефа няма цена а и частите са евтини)-сега ми предстой профилактика на главата(клапаните имат луфт над милиметър заради водачите(и пак върви добре-което е учудващо за мен,но харчи масло,затова ще я правя),между другото на някой да му се намира глава за такава кола на разумна цена???Колега,предполагам ще сменяш водачите на клапаните и гумички, а клараните ще сменяш ли?Питам, защото трябва да правя същото на мерца и се чудя, че щом сменя водачите, то старите клапани нема да пасват на новото и за това май и тях ще трябва да сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 Успех! Аз съм в подобен филм но вече му се вижда края. При мен ходова част, мотор (YV) и салон са си перфектни на щприцоването сме вече, финалната права Само че моята Ц2-ка (набор 81), си я имам от 11 години и има сантиментална стойност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Хаха мога да кажа че и аз се присъединявам към тази група с Ауди 80 CC 84г. Другия месец изкормвам двигателя за ремонт на целия блок. Ще кача по натам и снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 (Редактирано) Хаха мога да кажа че и аз се присъединявам към тази група с Ауди 80 CC 84г. Другия месец изкормвам двигателя за ремонт на целия блок. Ще кача по натам и снимки Туй СС купе ли ще да е? Ако не ти се занимава със разглабяне на мотори - ще продавам моя мотор след като мина КАТ, пък мотора изглежда след цялостна ревизия... Редактирано 27 Юни 2009 от The_Machine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 28 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2009 Хаха не не е купе http://www.carsablanca.de/files/medias/fil...rig_CC_6053.jpg. Ето такова е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeff Beck Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 (Редактирано) Хаха не не е купе http://www.carsablanca.de/files/medias/fil...rig_CC_6053.jpg. Ето такова е За да не спамя темата на колегата пусни ако имаш снимки в темата за б2-ките че почнахме да сме на изчезване И много от мене за начинанието и на теб и на всички колеги които също възстановяват тези красавици. Редактирано 29 Юни 2009 от Jeff Beck Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 (Редактирано) Много си прав бате,за тфа я пази,че на първата и остана малко до пълно реставриране и много боли като за секунди всичко се срине За твойта не посмях да се захвана пак ма се радвам,че ти си фен и я правишПусни в темата за Б2-те снимки с новите джанти Редактирано 29 Юни 2009 от Vorsprung durch Technik 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 1 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2009 Аз другата седмица ще мина през крайпътната автокъща след велико търново да разпитам за купето дето виси там от годиниНедей ходи ... миналата година ходих и ми бяха казали цена .... недей по-добре (цената беше в ЕВРО....) дано са размислили вече...Едно червено купе ли?И съм звънял да питам за него,някви хиляди евра искаше май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Едно червено купе ли?И съм звънял да питам за него,някви хиляди евра искаше май дам , червено кат мойто ... цена : 25 000 евро , няям коментар повече по темата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 дам , червено кат мойто ... цена : 25 000 евро , няям коментар повече по темата ...за тая пара 2 уркуаттрота ше докарам от немско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 9 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2009 Изкушавам се да купя един мотор 2.2 115 коня,но се чудя понеже е механична инжекция а аз искам да си остане карбуратор колата,дали ще може да се сложи на новата глава карбуратора,полуоските дали ще са еднакви с новите скорости(мисля ако го взема да е с скоростите направо),другото което е,захващането на мотора същото ли е?Мотора е от ауди б2 купе 2.2-кода на мотора е KX,кода на моя е WH.Въобще какво ще е необходимо за тази интервенция?И не на последно място-искам да си узаконя колата с този мотор,много ли е разправия в този КАТ и какво трябва да се направи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 28 Август 2009 Доклад Share Публикувано 28 Август 2009 Изкушавам се да купя един мотор 2.2 115 коня,но се чудя понеже е механична инжекция а аз искам да си остане карбуратор колата,дали ще може да се сложи на новата глава карбуратора,полуоските дали ще са еднакви с новите скорости(мисля ако го взема да е с скоростите направо),другото което е,захващането на мотора същото ли е?Мотора е от ауди б2 купе 2.2-кода на мотора е KX,кода на моя е WH.Въобще какво ще е необходимо за тази интервенция?И не на последно място-искам да си узаконя колата с този мотор,много ли е разправия в този КАТ и какво трябва да се направи???какво му е на твоя мотор за да предприемаш такива начинания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2009 Абе имам някакъв проблем в първи цилиндър-свеща е цялата в масло като я извадя а на другите 4 са работили свещите прекрасно.След смянат на гумичките като че ли се оправи за момент ама сега гледам е същата работа.Да не би да съм за нови клапани???Ама само на първи цилиндър???Нещо няма логика...Иначе съм много доволен от това как върви и колко ми харчи...лошото е,че от първи цилиндър ми харчи и масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване