Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

В големия талон можеш да го срещнеш като NG.6A,SD,JN и ..............,ако не ти се търси кажи колко кубика,цилиндъра и конски сили е и година на производство.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

тя няма голям талон, със стар е, от ония дет се разгъват на две, сивите, колата е 1.8с, 1991г., 4 цилиндъра, аз поразпитах и повечето ми казваха по сервизите да сменя главата с карбуратора и да махана тая инжекция. или да намеря перфектен майстор тъй като горивната смес трябва да е в перфектно съотношение за да няма гърмежи, а в Троян такъм майстор няма.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здавейте !
Айде и аз да ви помоля за някой отговори на мойте въпроси  :spiral: 
Значи двигателя е NG, 2.3 5 цилиндъра, естествено механична инжекция :)
Та въпросите са:
– Какви компоненти са нужни за този двигател да работи добре с АГУ ( сам ще го монтирам )
– Кое къде най-добре да монтирам ( в двигателният отсег имам в предвид )
– Какъв изпарител
– смесител (плочка)
– и всички електроники които ще поддържат двигателя да работи добре

На предната ми кола сам си поставях АГУ-то ( Опел Астра 2.0 i, с емулатор на дюзите, правил съм го успешно и на още 7-8 двигателя :)
Но явно на този двигател трябва да се постарая повече

Помагайте, ако може и със снимки Предварително благодаря  :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е ако искаш динамика, да си вземеш такава газова уредба с посочения изпарител http://www.landi-bg.com/group.php?idgroup=21 ,този смесител http://imageshack.us/photo/my-images/826/ki1p.jpg/ и необходимите черни кутийки-емулатори,KJ-Stop,ако искаш бензиновата ти помпа да работи постоянно,както и ТАП ,който промена ъгъла на запалване , като превключиш на газ,понеже пропан бутана гори по дълго време/но мисля че може да се кара и без него/.Ламда контрол не ти е нужен.Попрегледай тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=129514&page=5 от коментар 91.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности колега  integrale45

Незнам дали ще намеря такъв изпарител в Бургас( колко киловата е), а иначе ти можеш ли да ми пратиш този смесител ?
А какви точно "черни кутийки" емулатори трябват за най-добра работа при този мотор ?
Къде е най-добре да сложа изпарителя в двигателният отсег, и къде да сложа пукала ( клапи, кихалки или както там ги наричате ) ?

а..... и нещо друго, на тази 90-ка куатро, каква бутилка е най добре да сложа, и как точно, че няма много място в този багажник  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бургас:
Адрес: к-с. "Лазур", ул. "Васил Петлешков" N76
Мобилен: 0887 610281
Емейл: burgas@landi-bg.com

Лице за контакти: Станимир Георгиев

За плочката нищо не мога д акажа за сега,ако намеря е ти пиша този изпарител е за 100 киловата

.В магазина ще ти кажат всичко необходимо за газовата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности integrale45  :respekt: 
Утре ще отида на този адрес, дано те кажат какво е нужно за NG-то, минах през доста сервизи и нищо. Днес даже в Акациите един ми казва 480 лв, но това без никакви емулатори или тап. И без пукала. Е аз му казвам тогава за какво става въпрос само за изпарител, газов клапан, бутилка и сонда ли. И той да  :loldev:   :wall: 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Днес ходих при въпросният Станимир....

Имат нов сервиз в Меден Рудник, той ми показа изпарител който е 90 Kw и каза че е достатъчен за този мотор. Освен това каза че не трябвали никакви емулатори или тап ?!

Един казва трябват, друг казва не трябват, вече нацяло се обърках :/

Освен това този Станимир от Ланди каза че само прекъсват помпата с реле и нищо друго, това добре ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ли му че става въпрос за механичен инжекцион.Този човек не го познавам,просто взех адреса му от сайта на ланди -България.Каква марка беше изпарителя,който ти показаха.Под 100 киловата изпарител мисля че не ти трябва,този мотор трябва да го захраниш добре за да върви на газ.Дадох ти адреса откъде можеш да си закупиш изпарителя,неговото мнение не ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах в обобщената тема за стъпковото моторче ,ама там никой не пише .  Та по въпроса за гаснене на бензин и газ , мисля да направя схемата с реглажния кран, освен ако не сте измислили по-добър вариант. С АЦЕ съм , помпата върти постоянно , имам К-стоп, потенциометъра е добре ,ще почистя стъпковото моторче . Може ли вместо ел. вентил да монтирам газов клапан и трябва ли ми второ стъпково моторче да стои закачено за буксата само.  Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси integrale45

Да, той видя двигателя и каза "а с този няма проблем, аз мислех че е ония грамадният" ? 
Изпарителят беше Ланди 90 kw- 140 лв
Евро сонда 120-140лв
бутилка към 65 лв
Аз затова ви моля да ми кажете кое как най-добре ще стане. Ако може да се спре помпата ще е добре, ама ако ще е зле за двигателя значи ще си остане включена....
Значи ще му искам 100 киловатов изпарител, и всичко останало, което кажете че трябва. Чудех се дали няма да е добре BRC 100 kw- 165 лв ?
Моя опел вървеше ( и още върви) със изпарител Ловато, какво мислите за него ? Околко 2 години беше на Мазда 323 ф, след това на опела. Вече има сигурно 4 години а е перфектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аре стига с тия "евро сонди" , още ли ви правят на балъци ?

 

 БРЦ...моето скромно мнение  - опасен боклук , много харчи , скапе ли се малко - къса нерви и не се ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе има някакви турски за 50-60 лв. Значи няма да е БРЦ, и на мен не ми изглежда много добър. По скоро Ловато или Ланди си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ланди,чудя се този дето ти казва 90 кв да не  е като моя,защото е с фиксирана цена 140 лв,ще отида утре да проверя в русенския ланди ренцо.За помпата ще ти пиша утре.Ще питам и за плочка

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та по въпроса за гаснене на бензин и газ , мисля да направя схемата с реглажния кран, освен ако не сте измислили по-добър вариант.!

Ами аз писах в една тема,като си сложих възвратен клапан,ето го и него.

nC8hppv.jpg

 

Всъщност в тази тема съм публикувал инфото,снимките ги няма заради сайта

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58956&page=48

950 коментар

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера набързо сложих реглажния кран , не мога да си позная колата- държи стабилни обороти на газ и на бензин. Само днес след палене  много трудно се изфорсира на бензин и си мисля че смуче въздух или записа грешка че го няма стъпковото моторче, ама ще купя и ще го закача за буксата. Остава да купя диодите и термодатчика , защо се връзва и от стартера? И някой знае ли къде във Варна продават възвратен клапан от 12.50 да сложа на бензинопровода и да спра проклетата помпа , че там ми е  бутилката ,седан съм и много шибано се сменя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Какво ти трябва за АЦЕ??? Имам почти целия инж. давам всичко на 10-20лв на бройка :)

Има си специален раздел купува/продава!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не го свързваш към стартера.

 

 Вярно е че не е жизнено важно , но ако може да се направи с "реле-време" да активира ст. мотор за няколко секунди , ще е готино да палим без газ и да са ни по-стабилни и високи оборотите за известно време.  Гъзария ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, но се усложнява малко схемата. Трябва поне 1 мин. за да успее да зареди акумулатора и алтернатора да не товари ниските обороти. Ако работи двигателя устойчиво на бензин има и друго решение. В момента на 100-цата съм сложил 2-но реле, което превключва ст. мотор към схемата с кранчетата само докато се кара на газ. Т.е. на бензин компа си регулира ниските обороти през ст. моторче, а като мине на газ го превключва като ел. клапан. Така си пали лесно и работи добре на бензин, а като се мине на газ почва да работи по с-мата с двойния реглажен кран. Двойното реле взима сигнал от клапана на газта. Естествено винаги трябва да се пали на бензин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, но се усложнява малко схемата. Трябва поне 1 мин. за да успее да зареди акумулатора и алтернатора да не товари ниските обороти. Ако работи двигателя устойчиво на бензин има и друго решение. В момента на 100-цата съм сложил 2-но реле, което превключва ст. мотор към схемата с кранчетата само докато се кара на газ. Т.е. на бензин компа си регулира ниските обороти през ст. моторче, а като мине на газ го превключва като ел. клапан. Така си пали лесно и работи добре на бензин, а като се мине на газ почва да работи по с-мата с двойния реглажен кран. Двойното реле взима сигнал от клапана на газта. Естествено винаги трябва да се пали на бензин.

 

 Да , ама ти палиш на бензин и в твоя случай компа ти "подава газ" при палене. Е това ми се иска да се случва при мен , когато паля на бензин...демек-винаги.  Дай акъл как да стане?

 

 Ми то терморелето върши същата работа,според градусите държи стъпковото отворено

 

 За друго говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш в предвид че палиш директно на ГАЗ и тогава ли да се повдигат защото си писал на бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...