Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

Изключвал съм я буксата,но няма ефект,имаше ефект,но краткотраен с резистор 150 килоома,колата държеше обороти до едно време и после явно натрупа грешки и почна да прекъсва и загасна.При повече свободно време се заемем с регулиране на клапата(ако има нужда) и потенциометъра.Ще опиша подробно какво е станало като има резултат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших генерално проблема с потенциометъра.

В момента съм с ОЕМ вариант и нямам никакви забележи от към показания.

Това се наложи защото не ми хареса идеята да пълня гушите на Бош за нещо толкова малко, макар и от съществено значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нов съм в тези неща,и това ОЕМ не ми говори нищо,би ли постанал някоя тема кадето да прочета за какво става въпрос.Благодаря за помощта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е оправена,колеги.Благодаря за съдействието и помоща.Описал съм подробно какво съм направил(в моя случай почти нищо) в темата на колегата VBI за възтановяването на инжекциона.Искам да изкажа специални благодарности на колегите LUDsAUDI I VBI за проявените толерантност и търпение с мен.Не съм много навътре с тея неща,но с опитване се научава човек.Това е за сега от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Попаднах случайно на темата , чета я от 47 стр. От половин година карам Ауди 80 б3 2.0е 85кв. Колата нямаше газ предните години, сложих ме и обикновена газова изпарителя е турски мимгаз копие на "ловато". Майстора който я монтира френд на дядото посаветва да се преправи изпарителя. Тоест дупнаха едната страна на капака запушиха му дупчиците, оттам пуснаха маркуч кам плочката която е с три изхода. Беше ми странно защото преди това карах Калибра беше с 2 изхода, но там беше изолиран стапкович мотор, както и да е. Та монтира се газовата, но понякога има проблеми които с времето научавам кое от кое се получава, колата гасне след пускане на свободна или рязко ако трагна и после пусна свободна иска да гасне, загасва паля пак с малко вартене и после е бетон. Др проблем е че за да даржи обороти около 1000-1100-200 трябва да обогатя газта , иначе преди от газаджията ефекта беше паля и 2000 оборота, затова и сам си човарках настроики всичко си променях. На бензин оборотите са чук няма гаснене там, само дето зе да се лидундри и там, няма палене вартя я мн време понякога на бенз за да запали,нз дали не е от това че все палех на газ зимата и мн мн не я карах на бензин , и дали не иска да я продухам малко сас стапка на бензин. Та въпроса ми е : Нали трябва да се търси най високия изразен максимум, когато настроивам сместа колата работи много 4исто между богата и бедна смес набарвам едно темпо, но оборотите при загрял двиг. са 1600 при студен 2000 от какво се получава това, някои ако може да помогне. Да спомена отпусках малко жилото за газта защото по спомен оня газаджия си спомням ме караше да натискам газта до дано и ми се стори 4е той опана жилото , но няма и това ефект . И си я карам обогатена за да не гарми варви добре немога да засека разхода понеже има и болката на километража сас забното колелце, но не ми се струва много. И все пак това гаснене по 1 2 пати като трагна след заплване ме изнервя все дебна сас левия крак спирачката. Доста далго стана. :) поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

integrale45 - Как е при тебе с клапана? Вече се мина доста време, има ли проблеми? Аз се замислям, но по-скоро бих оправил проблема понеже колата трябва да си държи налягането сама :zustimm:/>

Още съм доволен от клапана,държи си ги 1000 оборота с изключена бензинова помпа.Паля на бензин и след 2000 об обръща на газ и с бутон изключвам помпата.Сложих клапан с по голям дебит,затова на някои колеги не пратих първия ми/малкия/защото беше в изпитателен период.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде го купи и вече колко време караш с новия клапан? Моя стария се предаде на 10 000 км някъде - направи проблем с недостиг на гориво и замина инжекционната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От този магазин . На снимката се вижда стария ми клапан и новия

198225913011330097761364827710sZUlEWpEXCfpBYTBceti.JPG

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, този поне външно изглежда по-добре. При мен обаче след махането на стария клапан и слагането на новата помпа на инжекциона на 100-цата паленето се оправи - сутрин пали от първи път без значение каква е температурата. Явно новата помпа държи налягането и не му позволява да пада.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като цъкна ключа сутринта за 1 сек.пали веднага на бензин или газ.Но стартирвам,като чуя че помпата е подкачила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Kbm VBI i Integrale. Zdraveite cheta razlichni temi i vi sreshtam dosta. Iskam da vi popitam kade se namira start dyzata na audi 80 b3 2.0E 85kw ? Poneje imam problema kogato e stydena vartq 10-20 pati dokato zapalq, pozamislq se dvigatelq no sled forsirane se opravq i si varvi. Oborotite sa 1100. Mislq che sa visochki. Po gore pak sam pisal, no nikoi ne e dal mnenie na problema mi. Molq da mi pomognete, poneje ot lichnite mi nabludeniq vav foruma ste dosta navatre s neshtata.

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравеите колеги,ето Ви решение на всички проблеми с газта и мех.инжекцион.Това е В4 АСЕ 140кс. с ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН.Колата работи перфектно във всички режими.

Здравей Колега,

 

Миналата седмица ми монтираха ГИ като твоята Blue tronic 4.4 LC на

В4 АСЕ 140кс. има не стабилни обороти на празен ход,

на бензин работи перфектно.

на газ ускорява супер и всичко друго е ок.

1) Първо което забелязвам, че щтуцерите са ми ги сложели горе под 90 градуса дълече от дюзите

2) клапаните са на 10 см от щтуцерите

 

Ще се опитам да сложа клапаните близо до щтуцерите.

 

Много те моля да ме посъветващ. 

Къде са сложени щтуцерите ? близо до рЪзпрасквачите.

Имаш ли телефон?

Аз съм от Варна

Дойчин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мнение не е по темата. Ако имаш проблеми с ГИ - потърси във форума има тема за поставяне на ГИ на мех. инжекцион.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

При мен където са двете стрелки.

155348985418856393821314815945OrQqDoTWk3

Кажете ми бе хора , как и от къде да си намеря такава плочка???

 

 Ходих по магазини , няма , има само от тия като моята , без "реактивния двигател" вътре. Казаха ми че никъде няма да намеря . Тази плочка е за моето АСЕ но по каталога на БРЦ , каталога на Ловато показва като моята. Номера в каталога на БРЦ е 190002.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли търсиш такава плочка?Мога да попитам в един магазин дали могат да доставят такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми , вземи питай , аз мисля че се оправих с един дифузьор 27мм , сега съм "непобедим" , ама ако има такава плочка и не е фрапираща цената , ще я купя и ще я сложа .

 

 

 пп Абе мислех да не го коментирам ама ще споделя че питах за такава плочка в магазина на "Газ-магазин" на ъгала на "Козлодуй" и "Веслец" , дамата се опита да ми набута от другите. Вечерта пратих запитване по скайп пак на този магазин (вече знаех че нямат) , на сутринта имаше отговор че имат , да заповядам...ама пак от "ония".  След като им разясних че не съм "овца" и искам точно това , което съм им показал при запитването с линк към снимка и номер от каталога на БРЦ , ми беше отговорено :

 

 [4.6.2013 г. 15:09:43] emo: на мен ми трябва това , което съм показал

[4.6.2013 г. 15:16:21] GasMagazin: плочката която пращам ще Ви свърши работа ако, искате BRC оригинална цената и е 110лв.
 
  Е мисля че 110лв е малко прекалено.
Редактирано от snaiperisto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,днес ми поставиха газова уредба на колата и имам вече въпрос...паля на бензин винаги но някой път се дави,превключвам я на газ препалва и веднага обръща в автоматичен режим на работа и запалва.Въпроса е защо се задавя?Колата е ауди 100 2.1 механичен инжекцион с обикновенна газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гасиш топъл двигател и веднага се опитваш да палиш на бензин ще се дави от остатъчната газ във всмукателните колектори - смесва двете горива в първия момент. При АГУ на мех. инжекцион е хубаво преди да загасиш двигателя да минеш първо на бензин (ръчно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

След 7 години и на мен ми се наложи да пиша в тази тема.

Мотора е 1.8 DZ. До сега се разминавах с по една диагностика на година и си карах. Даже климатика си ползвам. Тази година вече два пъти я настройваха и кара по 2 дни. В движение няма проблеми, но спра ли и гасне. Независимо от горивото. Даже на газ работи по-добре. Цяла зима палеше от половина оборот, сега се мъчи, смърди на бензин, абе неприятна история. Въпросът ми е кратък, но не знам дали има съответния отговор. Има ли такъв сервиз, където да я закарам, да дам едни пари и да си я взема работеща? В номалните сервизи ме гледат с погнуса :dogeyes: . Не разбирам достатъчно за да се боря сам с проблема. Има още хляб в нея, върши работа, но това си е мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Привет на сичкото фен

карам една 80ка, карбуратор, на газ, много съм доволен (разход за гориво и разход за поддръжка)от нея обаче взе да сдава багажа. Навивам към 70-80000 км на година, доста от което е градско и всичко вече износено яко. Карета клопат, спирачни дискове отънели, хидравликата капе яко, охладителната ситема има проблем (за 3 години 3 пъти шлайфам глава и сменям гарнитура че издухала) и сега малко кат намаля скоростта и се включва перката и седи на 100 гр, лепено предно стъкло, и още много такива.Та както и да е. Жената ме натисна и взех още една 80ка много запазена и стегната, на бензин. механична инжекция. Чета тука из форума за проблемите газ-механична инжекция и се чудя, да слагам ли газ на инжекциятата, със там Л-емулатори, stop K-J емулатор или да не се разправям с глупости ами да търся друга колица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...