VBI Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Подава необходимия ток с необходимия поляритет на ЕРН за да спре горивото към дюзите докато двигателя е на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 ама това в случай че ел регулатора е перфектен,иначе може и да изпуска бензинКак се разбира дали е перфектен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Няма как - ако ти чезне бензина докато караш на газ с пусната помпа и KJ-stop значи ЕРН пропуска. Естествено трябва и KJ-stop да е изправен и коректно свързан към ЕРН. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbuls Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 тц, нито ми гасне на газ с изключена помпа, нито ми падат оборотите. само се чудя ако развия и махна клапата на дебитомера с цел ако гръмне да не я пломи, дали след това като я завия ще иска да я регулирам като не съм бутал нищо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 Разхлаби маркуча на стъпковия мотор,ако кихне да излезе,не прави нищо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbuls Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 стъпковия мотор е вкаран в плочката, мястото му е затапено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbuls Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 няма ли някой знаещ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Ако махнеш клапата на дебитомера няма да ти работи на бензин колата. Отделно сега трябва да си с 3-ти "байпас" извод на изпарителя заради ниските обороти. Ако махнеш клапата ще трябва да затапиш и него - иначе няма да работи добре и ще "гърми" при рязко подаване на газ. Така, че ако ти работи на бензин - не пипай клапата на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Коцето7979 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 здравеите колеги.вижда се 4е сам нов тука.имам 1 вапрос кам колегата vBi.на мен вси4ко си работи газ бензин така си мисля поне,но на газ след малко подаване на от педала или ра4но от дросела имам едно леко пропадане на оборотите.след това вси4ко е ок.предваритено голямо мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Какъв е изпарителя и как е свързан - с плочка на дроселовите клапи или в кутията на въздушния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Здравейте,дойде време и моята кола да я газифицирам. Автомобилчето е AUDI A6 AVANT 16V 2.0 QUATTRO двигател ACE 1995 година. Искам да работи добре и в двата режима - газ и бензин, с включен и с изключен климатроник. Моля за идеи каква уредба, къде и при кой да я монтирам.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Здравейте,дойде време и моята кола да я газифицирам. Автомобилчето е AUDI A6 AVANT 16V 2.0 QUATTRO двигател ACE 1995 година. Искам да работи добре и в двата режима - газ и бензин, с включен и с изключен климатроник. Моля за идеи каква уредба, къде и при кой да я монтирам.Благодаря предварително!Еми в тези 47страници има достатъчно информация и идей, просто трябва да се прочетат внимателно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Еми в тези 47страници има достатъчно информация и идей, просто трябва да се прочетат внимателно Питам за сервиз, в който могат да ми монтират газовата уредба и да нямам проблеми после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,да посъбудим малко темата.Как са сега автомобилите ви на газ?При мен се случват някои странни неща.Много пъти съм писал,че все ми гори много 20/100 градско,но напоследък забелязвам,че максималния разход който мога да направя при същото шофиране е 17/100.Април месец имам 1200 км, от които 600 в града и 600 извън,даде ми 13/100 среден разход,това са точно 155 литра.Скоро пак правих едно междинно засичане,изминати 300 км,от които 50 в града,разход 10,8/100.имам съмнения, че всичко идва от качеството на газта или по точно съотношението пропан-бутан,не че е много качествена в момента,но аз нищо не съм правил,никакви профилактики,а разхода ми драстично намаля.Зареждал съм от различни газстанции топливо,ромпетрол,омв лукойл. Редактирано 2 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) А и времето се постопли все пак. Редактирано 2 Май 2012 от BAVARECA83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 А и времето се постопли все пак. този разход 20/100 ми го даваше 3 години всесезонно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 този разход 20/100 ми го даваше 3 години всесезонноДебело ти е излизало,пък чул те Господ газта и като цяло горивата да са с по-добро качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Коцето7979 Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 кам колегата VBI,сори ама нямаx много време нет,поради разни при4ини ,та за това сега 4ак ти отговарям.За испарителя е БРЦ вси4ко сменено и регулирано на газ-анализатор,пло4ката е пред дросела.Преди 2 дена свалx целия дросел и му смениx малката клапа с друга такава от дросел на мотор 1.8 115кс. диаметара е сащтиа.И така го монтираx обратно като ,4е ли това с оборотите из4езна.Имаи предвид ,4е сам с твоята система за празен xод(регулира6то се кран4е от газови уредби). Много здраве,щaстие живот на вси4ки от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 днес бях при моите газаджии в Павлово на ул. Иван Сусанин. само вдигнах капака да видят механичната инжекция на AAD-то и шефа им вика "мога да ти сложа газова, но през ден ще се виждаме след това" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Това говори лошо за тях - след толкова години още не знаят как да монтират АГУ на механичен инжекцион ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gusti Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 BRC жк.Дружба 5г нямам проблеми 16 градско 10-11 извън колата е QUATTRO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 BRC жк.Дружба 5г нямам проблеми 16 градско 10-11 извън колата е QUATTROКолега това 10-11 с каква скорост го постигаш,че при мен трябва да карам до 120 за да постигна този резултат иначе 140-150 отивам на 14-15 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gusti Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 130 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Ако искаш ми вярвай, но последните месеци преди да продам колата (100 Ц4 AAD) дори не съм се замислял за газовата, вървеше толкова безгрижно, колкото и ГИ-то на сегашната. Има няколко тънки момента при монтажа и необходимите компоненти и ако са налице газовата заспива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Днес си монтирах еднопосочен клапан,който пропуска горивото само в една посока.Не позволява бензина да се връща в резервоара както правеше досега и като изключа помпата,налягането в дебитомера падаше.Сега доста дълго време има налягане.И като карам на газ с изключена бензинова помпа оборотите не играят и не гасне изобщо.Като настъпя педала на газта, има добро ускорение на бензин,щом минава над 6000 оборота в движение,значи не ми намален дебита на бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване