Jump to content

Тунинг на А6 С5 1.8T avant Quattro


Recommended Posts

  • Отговори 299
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен в Хеед ми даде макс 142к.с. на гуметата, с FWD съм.

Колко ще са на вала според Вас?

С чип ли си ? До колко ти надува турбината ако си със к03 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бах мама му.. това ме накара да преосмисля резултатите на xenonsystem, щом той с 4х4 на 1.2 дава 163 коня на колелата зна4и си е много добре!

btw.. що никой не се навива за тестове на бояна? може и другаде ако кажете де :rolleyes:

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам чувството, че говорите само глупости, има пик, който при вас на К03 може да е 1.2 или 1.3, после налягането пада, холда може да е 1 бар ама до 5000 оборота, след това надолу. При мене е 1.2 бара до 5000 оборота, после пада на 1 бар, както се вижда от графиката максималната мощност е някъде 5000-5500 оборота. При мене има генерация от S6 4.2, което допълнително дава мощност и малко готин звук. Пуснете 115 канал на вагкома да логва и да видиме какво става при вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе.. на DBC 1.8Т ще логнат нещо, ма на кукуво лято :steinigung:

иначе аз затова те помолих ако имаш графики на боост-а също да ги качиш, да видим как се държи в обороти турбината.

еи го на при мен чист сток боост, колко лек полъх е :respekt:

тук

п.с. наляганията са абсолютни (атмосферното налягане е в това число)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам чувството, че говорите само глупости, има пик, който при вас на К03 може да е 1.2 или 1.3, после налягането пада, холда може да е 1 бар ама до 5000 оборота, след това надолу. При мене е 1.2 бара до 5000 оборота, после пада на 1 бар, както се вижда от графиката максималната мощност е някъде 5000-5500 оборота. При мене има генерация от S6 4.2, което допълнително дава мощност и малко готин звук. Пуснете 115 канал на вагкома да логва и да видиме какво става при вас.

Тая събота или неделя обади се да ти покажа, че държи 1.2 ... за повече не съм пробвал понеже трябва да меря смеси. С електронен бууст контролер съм и съм ааадски доволен от работата му ... стандартните са шитня. Сложих кулера и колата си реши проблемите ... от светофара на входа на западния парк ... до върха на моста на захарна фабрика, по километраж направи 165 с 2ма в колата. Изненадан съм колко добре може да тръгне тая кола с К03. :hilezh: Може и да падне налягането след 5000-5500 ... но до тогава със сигурност си държи 1.2 ... аз на толкова я пуснах щото на такова налягане съм мерил смеси ... скоро ще закача сондата и ще видя дали може още малко да се надуе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам чувството, че говорите само глупости, има пик, който при вас на К03 може да е 1.2 или 1.3, после налягането пада, холда може да е 1 бар ама до 5000 оборота, след това надолу. При мене е 1.2 бара до 5000 оборота, после пада на 1 бар, както се вижда от графиката максималната мощност е някъде 5000-5500 оборота. При мене има генерация от S6 4.2, което допълнително дава мощност и малко готин звук. Пуснете 115 канал на вагкома да логва и да видиме какво става при вас.

КОлега,

Ако с вагкома си мерил 0-100/400м и доускорение от 90-120 пусни някакви данни да сверим :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се повозих на М на колата. Много здраво държи куатрото деева. Направо не повярвах...

днес си взех и "новата" рейка.. скоро трябва да пробвам какво ще стане и да видим може ли да стане още по-прецизна в управлението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... от светофара на входа на западния парк ... до върха на моста на захарна фабрика, по километраж направи 165 с 2ма в колата. Изненадан съм колко добре може да тръгне тая кола с К03. :) Може и да падне налягането след 5000-5500 ... но до тогава със сигурност си държи 1.2 ... аз на толкова я пуснах щото на такова налягане съм мерил смеси ... скоро ще закача сондата и ще видя дали може още малко да се надуе.

Maxo, това като разтояние колко е горе-долу, всяка сутрин минавам от там ама не съм обърнал внимание.

Не е точно по темата но на един приятел голф 4 1.8т с друга турбина (някакъв хибрид подобен на т3/т4) мапнат в Хеед даде 209 кс / 303 НМ на гумите при ~ 1 бар (пиква на 1.3). Този същия голф дава високи 14-ки (14.7-14.8) с 102 мили на 402м (това по моя г-тек , нали скоро не е имало драг дей). На мен това ми се вижда малко слабо като време за 209кс на гумите но може би голфа си тежи .

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maxo, това като разтояние колко е горе-долу, всяка сутрин минавам от там ама не съм обърнал внимание.

Не е точно по темата но на един приятел голф 4 1.8т с друга турбина (някакъв хибрид подобен на т3/т4) мапнат в Хеед даде 209 кс / 303 НМ на гумите при ~ 1 бар (пиква на 1.3). Този същия голф дава високи 14-ки (14.7-14.8) с 102 мили на 402м (това по моя г-тек , нали скоро не е имало драг дей). На мен това ми се вижда малко слабо като време за 209кс на гумите но може би голфа си тежи .

Еми мисля, че е между 400 и 500м ... но все пак с 2ма човека и предвид това, че е бая стръмно нагоре и го правих около 14-15 часа в жегите ... аз лично съм доволен от резултата. :) Тоест колата не е страшно силна ... пали си гумите на 2ра ... на 3та нямам и желание да ги пали ... приятна е за ежедневно каране. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, борд компютъра почна да ми показва с 1-2 литъра надолу разход. Нормално ли е като си с по-големи инжектори така да се получава? Може ли да се оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
днес си взех и "новата" рейка.. скоро трябва да пробвам какво ще стане и да видим може ли да стане още по-прецизна в управлението.

Колега дай малко инфо за къса рейка ли става въпрос и от къде я взе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Да изтупаме темата от прахта:

 Преварително се извинявам за оскъдния снимков материал, но не винаги  присъствах при процедурите или като ги извършвам "myself" не съм особено склонен да снимам :nixweiss: .

За добро или за лошо(по-скоро второто :hilezh: ) А6-цата попадна в моите ръце преди година и нещо и претърпя не малко развитие от тогава.

Тъй като колицата беше с К03-ка с неизвестно  състояние, което ми беше споменато от продавача :respekt: и монтиран вече челен кулер  , я взех с ясната идея за ъпгрейд на турбото по-нататък във времето. И нали съм "клош" най-гоУЕм първата ми работа беше да монтирам ГИ(турбо кит).Като цяло съм доволен от монтажа, но го монтираха без да свалят всмукателния колектор, за което бях предупреден от доста колеги, но пренебрегнах този факт. Предполагам , че това е една от причините като дойде време да се смени турбото, да се окаже, че е пред разпадане.

 Стигнахме и до първата смяна на турбото.

Като лаик в областта на тунинга, не познавах тунери в София и околността и приятел ме свърза с един известен пловдивски тунинг сервиз . Уговорихме се с тях за цена и какъв ще е сетъпът за търсените от мен цели и се разбрахме , че ще трябва :

-хибридно турбо К04-015 с топла и студена част от К04-023( като валът и перките ще са нови и на практика сърцевината на турбото е чисто нова, за което ми дават 6 месеца или 10 000км гаранция 

-други инжектори(колата беше с 312сс инжектори)

-плетен колектор от неръждавейка

И в един прекрасен ден с помощта на Райно :respekt:  се вдигнах с двете коли и На Пловдив.

Имаше малко перипетии с този сетъп , първо нещо не ставаше колектора(плетения), после малко лесно се разхлабваха болтовете

 на турбото към колектора, не можех да намеря инжектори от ЕС3-ка на сносна цена(нали съм "тънкач") и взехме  нови  440сс Бош Грийн Топ.

След това нещо не ставаше както трябва(това според мапера , аз не разбирам ) и решихме да сменим хоузинга на дебитомера с по-голям. Пичовете ми намериха втора употребаи дори не ми взеха пари за него , а оставих моят + кутия за въздушния филтър -благодарности за което. И настроиха колата на тяхното дино 260к.с. и 330НМ(това на бензин)  при 1,35 - 1,4 бара бууст- аз супер доволен.

Само , че се появи едни проблем: при смачкване на газта до долу на 5000 об/мин бууста резко отиваше в небитието(разбирайте пада необяснимо на 0) и колата забива предницата.Имаше предположение за Н75-цата, съответно взех нова от Юнитрейд , но проблемът остана и се разбрахме да ида някой ден специално да оправим тоз проблем.

Във въпросния ден маперът пробва кво ли не с настройките  и накрая свали въздуховодите от маската до кутията на филтъра и вика само още нещо да пробвам преди да почваме да разглабяме . И "О, чудо " колата не забива, ама това на 0,6 бара бууст. И постепенно започва да вдига бууста, няколко теста , при които предните дискове отидоха в небитието( напълно нормално при тест на позасилен автомобил :hilezh: ) . Тръгвам си аз доволен , че ще раздавам цялата газ и на втория светофар колата забива отново- направо се отчаях.

Върнах се и в последствие се оказа, че целият проблем е маркучът от филтъра до входа на турбото- понеже хоузингът на дебитомера е 83мм , а входът на турбото 51мм и поради липса на време(признавам си и аз давах зор колата да стане вече, но беше минал повече от месец вече) и маркучът беше от Опел някакъв редуциращ, та този маркуч отдолу подпираше леко в капака на десния фар и стоеше леко деформипан и като се сложат въздуховодите от маската до кутията на въздушния филтър го притискат и те леко и нали е "мЬЕкичък" като направи пик турбото, маркучът се смачква и затваря тотално притока на въздух.

Вече доволен раздавах газ( на бензин естествено до София) , после като настроиха колата и на газ също бях доволен от вървежа, но в един момент на бууст-метъра не показваше пикове по-големи от 1,1-1,2 бара. Маперът предположи , че е охлабил гейта и се разбрахме да отида през уикенда да го натегнат малко и исках да премеря на диното какво ще покаже на бензин и какво на газ.

Натегнаха уейстгейта и на диното резултатите бяха 260.к.с. на бензин и 232к.с. на газ при 1,4 бара пик на турбото, но "човекО" пипна малко и софта и аз доволен раздавам газ към София и гледам 1,7 бара пик на турбото :blink: .

В последствие на събора взехме купа в Драга :hilezh: клас "Е"  на майтап, щот се оказа , че само аз и колегата kocta ще участваме в класа и те така, те .

Междувременно сдобих колицата с едни малко по-леки джантички 17" по-долу ще кача снимки с тях и предхождащите ги пак 17-ки .

 Засега е това с постигането на първия сетъп, откакто колата е при мен. По-нататък ще пиша за следващия и какво доведе до него.

Снимки:

028698001-big.jpg?r=0

028969360-big.jpg?r=0 031375261-big.jpg?r=0 031617053-big.jpg?r=0 032160778-big.jpg?r=0 032160780-big.jpg?r=0 032160783-big.jpg?r=0

 

032160784-big.jpg?r=0

 

 

П.С. Може да започвате с храната, как съм могъл да сложа"газовО" на тунингован Фтомобил   :hilezh: 

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантата е един път! Обаче на тоя големец С5 сякаш му малее 17", иначе много добре колицата!  :zustimm:

И поздравления, че не си раздал цЕлата гас на Гас :hilezh:  като си се прибирал от Майнатаун, че щяхте да станете много за онаа тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...