Jump to content

Recommended Posts

Колеги на скоро си взех А4 2002 2.0 Бензин, всичко си смених както си му е реда,но има един проблем и незнам как да подходя към него.

Изхарчи ми литър масло за няма и 700км а всъщност измерихме колко са му реалните километри на двигателя 140 000 (първоначално си мислех да не е каран супер много та за това).

Отзад колата не пуши.

П.С Колата е бензин/ Метанов инжекцион. (Да не ми заради метана да гори повече) :?

Какво да направя ? Гумички ли да сменям ...

Искам да се извиня,ако темата ми не е в правилния раздел.

Редактирано от Behrouz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега. Имах абсолютно същия проблем. Не пуши, понеже катализатоар изгаря всичко. Предполагам ми продадоха колата с добавка, която изчезна след първата смяна на маслото. Ремонт на мотора (сегменти, лагери, гумички) оправи нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, все пак това е само една от възможните причини, и хич не е малка белята. Твоя случай не е задължително да е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай първо с гумички на клапаните-от изброените варианти е най-евтино и после редовно си следи нивото на маслото в двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател 2.0 бензин принципно си гори по 500 грама/100 клиометра. Така че каквото и да правиш едва ли няма изобщо да гори масло. Двигателя си е проблемен просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател 2.0 бензин принципно си гори по 500 грама/100 клиометра. Така че каквото и да правиш едва ли няма изобщо да гори масло. Двигателя си е проблемен просто.

верно?

б*х маа му

начи кво-200 км 1000 грама

то тря 2-3 туби с масло да си носиш ей така за резерва :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така :) Аз също съм горд собственик на Ауди А5 Б6 з двигател 2.0 ALT бензин. Докато си докарвах колата от Германия в Унгаряи ми се наложи да си купя масло(37 евро(най-евтиното)) тъй като отиде незнайно къде :о Започнах с ремонтите. Смяна на гумички(2 пъти) смяна на сегменти смяна на верига смяна на маслена помпа, смяна на датчик. И проблема си остана :/// За съжаление двигатела е с проблем, който не се знае от къде е и защо е :birthday: в някои руски сайтове са изписани стотици страници, но за сега не съм намерил решемние на проблема. При последната смяна на масло сипах руска добавка РЕСУРС , за цъжаление без никакъв ефект :( Разхода ми на масло е към литър на 1000км. и за това си купувам немско(оригинално) наливно масло за по 10лв литъра. Нека го прави каквото си исак :( Няма смисъл да хвърлиш стотици а дори хиляди( като мен) левове в ремонт на проблем, който няма решение :( УСпех и ако намериш решение с някаква добавка съм отворен на пропозиции

Редактирано от kosmonaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор си е така :rolleyes: 90% от оунърите му се оплакват от същото и дори след основен ремонт пак си остава частично проблема.

Поредната недомислена издънка на ВАГ - един прост атмосферен бензин не могат да направят като хората в 21 век.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ ОТВАРЯЙ МОТОРА Ако го направиш ще стане по-зле и ще си назад с много пари.Този мотор е известен с това мистериозно харчене на масло,никой не знае от какво е,има един руски форум с тема по въпроса,която е 400страници.Решението не е открито,но в никакъв случай не са сегменти,гумички и тн.

Карай си колата и свиквай,оправия няма,само гледай в старанието си да оправиш непоправимето,да не я преебеш повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да попитам само АЛТ мотора ли е с такъв проблем или всички.

П.С Ако при другите не е така мисля да го махам и да си взема 1.9ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега никой не е установил причината за горене на маслото. Пробвай с добавка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле... какво ми се случи не знам до сега случвало ли ви се е на вас...

Та проверявам маслото вчера... всичко 6... днес карам и паммммм лампата за маслото :lol: :lol: "Очите ей такиа станаха" . Сега в сервиз на Ауди ще го карам ,но ще се направя на луд и ще ги попитам дали знаят случайно този двигател дали е проблемен... (Вероятно ще кажат НЕ с цел да ме обуят).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем с АВС мотор, с тази разлика, че при мен го духа само когато го карам в обороти. Ако си карам до около 3200 оборота не го закача, но започна ли да го цедя стигам до 250-300гр. на 1000км. Смених гумичките, пробвах различни масла, като последно сипах Мотул Синерджи, ходих на какви ли не диагностики и навсякъде казват, че мотора си е супер. Не можеш да го видиш да изпуши(махнал съм катализаторите), няма и полъх от гърловината на маслото. Не съм пробвал само присадки, понеже имам познат, който работи в магазин за присадки, и според него и чисто новите двигатели, като започнеш да ги цедиш на обороти си духат маслото. Единственото решение било да караш по пенсионерски. Даде ми някаква руска тефлонова присадка, която уш била много полезна за триещите механизми в двигателя, та я сипах.

Нека ако някой има по-обстойно виждане да каже. Аз си взимам едно шише от 1л. за да си доливам докато дойде време за смяна.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да попитам само АЛТ мотора ли е с такъв проблем или всички.П.С Ако при другите не е така мисля да го махам и да си взема 1.9ТДИ
Аз така направих,смених АЛТ-то с 1.9 ТДИ.Съвсем друго си е,освен по-добри динамични характеристики и нисък разход на гориво ми харчи и по няма и литър на 10 000км.
Леле... какво ми се случи не знам до сега случвало ли ви се е на вас...Та проверявам маслото вчера... всичко 6... днес карам и паммммм лампата за маслото :birthday::birthday: "Очите ей такиа станаха" . Сега в сервиз на Ауди ще го карам ,но ще се направя на луд и ще ги попитам дали знаят случайно този двигател дали е проблемен... (Вероятно ще кажат НЕ с цел да ме обуят).
Не си давай парите ,аз ходих по същата причина там и ми казаха че всичко е наред.Причината е в маслената помпа,която при определени ситуации качва маслото горе и датчика за ниво на маслото в картера остава сух.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно искам да ви питам в понеделник ще я карам в сервиза на Ауди за Бутала ,сигменти и гумички. Някой от вас знае ли ориентировачна сума за тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на гумички ми взеха над 100 лв. в сервиз на Ауди... с нова гарнитур и семеринга... след което сменях тяхната гарнитура...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно искам да ви питам в понеделник ще я карам в сервиза на Ауди за Бутала ,сигменти и гумички. Някой от вас знае ли ориентировачна сума за тези неща.

Недей по-зле ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно искам да ви питам в понеделник ще я карам в сервиза на Ауди за Бутала ,сигменти и гумички. Някой от вас знае ли ориентировачна сума за тези неща.

Колега разгледай ТОВА.

Въпросния ремонт е към 3 К евро . :flipoff: , макар че в БГ нещата в цифри може и да са други.

Доколкото схващам в коментарите докрая на темата , за тоя мотор разход 500гр./1000 км. си е НОРМА.

Явно проблемен мотор откъм разход на масло . Изводите си ги направи сам.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...