Jump to content

На колко оборота сменяте предавки?


Freestyler

Recommended Posts

Колега, защо 2.5 ТДИ да го няма никакъв под 2000 оборота - напротив, на Б5 Авант си се държи съвсем прилично, и рядко сменям над 2000 оборота, въпреки по-късите скорости. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, защо 2.5 ТДИ да го няма никакъв под 2000 оборота

Карал ли си 1.9TDI 115, 131, 150 коня или 2.0TDI? Спрямо тях ми беше мисълта, че няма никой под 2000 оборота при 2.5TDI. Всичко е относително - напълно нормално е да кара човек както и ти го описваш!

Поздрави! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен друже, всичко е относително. Важното е да ни радват, докато не попаднем на друга, която ни радва още повече! Поздрави :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам къде е оборотомера, и като е явно че е Б4, демек 90 коня дизел, трябва да е 4та предавка. Само предполагам, колегата ще си каже с точност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

1300 до 1700 в градски условия... Common rail... никакъв проблем, колата пей-шофьора плачи ... просто по нагоре летиш :rotcol:

По-малко масло, качвала помпата...помпата качва колкото е необходимо според оборотите на маторЯ,за пълноценно и качествено смазване на триещите се части :D .Пo твойта логика цепи с 4500 постоянно е колега тогава ще ти качва подобаващо както си му е реда.

Задръствало са турбото ... ся глупости неща да слушам(чета).Моля ви! :hilezh:

Мисълта ми беше,че много общо е зададен въпроса :D

Редактирано от Ziki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Преди 3000 рядко.Какво ги жалите тези коли, турбината трябва да се върти....

е то ако са ти останали 60-70 живи и 4000 оборота ще са ти ниски :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то ако са ти останали 60-70 живи и 4000 оборота ще са ти ниски :rolleyes:

Колега, виж при какви обороти сменя дизелов автомобил с автоматични скорости!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да се говори така общо за автоматика

на типроника например има 99 програми за смяна на предавки

може да сменя на 1500, може на 4500

така че...

а за ражерите дето държат оборот - на 3000 оборота 180 км/ч добре ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от наклона, по който се движа, от трафика пред мен, от ускорението, което искам да получа в този момент. Например ако карам вечер из града с до 60 км, я държа в интервала 1300-1900 оборота. Въртящият момент си казва думата и усещането е, че ти се иска да не слизаш. Ако има 4-5 души и е натоварена, ако трябва да се изкачва стръмен баир или да се потегли по-рязко, тогава от 2000 до 3500. При изпреварване също между 2500-4000. Като цяло най-често карам между 1200 и 2500 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да се говори така общо за автоматика

на типроника например има 99 програми за смяна на предавки

може да сменя на 1500, може на 4500

така че...

а за ражерите дето държат оборот - на 3000 оборота 180 км/ч добре ли е?

Мда, това е една от най-приятните черти на типтроника - следи натоварването, колко газ се подава и още много фактори за да реши кога да сменя предавките :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз на 1Z-та ги сменям обикновенно на 1900-2000рпм. Понеже пика на въртящия идва на 1900 и след него няма смисъл да я развъртам. Най-нисък е разхода ако се кара около оборотите на мах. тркю :birthday: Иначе от време на време извън града закачам по-горна предавка на 3000 - както се спомена добре е от време не време да се развърта мотора и да "издухва" насъбралите се боклуци от родната "чиста" нафта :unsure: Ако се изпреварва - тогава според ситуацията - стигал съм и до 4200 (в планинските завои). Но като цяло, ако на таблото не "пише" 90 градуса повече от 2000 не правя :hilezh:

Иначе двигателя е страхотен (за годините си) :unsure:

Редактирано от Speedy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи обичам да превключа на ръчни и на 2ра и 3та като си я резна от 1500 до 4200 да и усетя душицата на колата :zustimm: .Иначе принципно карам на 1600-2500 - гледам да съм над максимума на въртящ момент и никога под него (въпреки че магарето типтроник често ме бута точно там).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи обичам да превключа на ръчни и на 2ра и 3та като си я резна от 1500 до 4200 да и усетя душицата на колата....

Даже до 4600.....понякога на АС/DC към къщи след заплата... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже до 4600.....понякога на АС/DC към къщи след заплата... :respekt:

И после 30 дена на 1200 оборота и яваш яваш, признай :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш тъй си е.....позна.. :(

Ти пак си добре - аз после 28 дена на метрото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...