К.С. Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Аз на 1Z-та ги сменям обикновенно на 1900-2000рпм. Понеже пика на въртящия идва на 1900 и след него няма смисъл да я развъртам.Интересна за мене тема и проблем - изписах бая нещо по форуми да питам, тука не съм, та да напиша и тук - както казваш, на повечето места дават максимален въртящ момент на 1Z при 1900 - така е при голфовете, знам го от опит, защото слизам от голф комби 1Z. Обаче като се качих на аудито, усетих, че е по-слабо и развърта по-късно, викам - бре, и се разпитах и разтърсих - ами при 2300 идва максималния, и е по малък - 182..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/677.htmlМощность 90 л.с.При оборотах 4000 Крутящий момент 182/2300 н*Не знам защо е така, от скоростната кутия сигурно.Та преди с голфчето ги сменях на 2000, сега сменям на 2500..Ако има баир и при изпреварване - на 3000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detson Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 При мен на 2200 се вкл.турбото-което означава че се старая да карам след тях.На2500 съм 130км/ч.От тук следва че след превключване трябва да съм около 2200. 1,2,3 след 2500 или на нея в зависимост от ситуацията 4 и 5 на 2800-3000.Имам го 5год и вече не гледам обороти карам по усет как се държи колата и специално за темата гледах как ги сменям и какви обороти.Хондата е изцепвам докъм 4500/и тя е дизел 2.0iTD/ като се заяждам. С Аудито неямам спомен за такива работи това е кола да ти е приятно на пътя.Съвсем друго усещане има,винаги съм спокоен в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Ето малко по темата от уикипедия:Choice of gear (manual transmissions)Engine efficiency varies with speed and torque, as can be seen in a plot of brake specific fuel consumption.[19] The optimum efficiency point is around 1750 RPM and 90% of full throttle for this turbo-diesel engine. This provides high power for the engine as well as high efficiency and thus is useful for acceleration. However, for driving at a steady speed, one cannot choose any operating point for the engine—rather there is a specific amount of power needed to maintain the chosen speed. A manual transmission lets the driver choose between several points along the curve. In the turbo diesel example shown in , one can see that too low a gear will move the engine into a high-rpm, low-torque region in which the efficiency drops off rapidly, and thus best efficiency is achieved near the higher gear.[19] In a gasoline engine, efficiency typically drops off more rapidly than in a diesel because of throttling losses, and the trend discussed here is even more dramatic.[20] Because cruising at an efficient speed uses much less than the maximum power of the engine, the optimum operating point for cruising at low power is typically at very low engine speed, around or below 1000 RPM. This is far lower than the above mentioned 1750 RPM. This explains the usefulness of very high "overdrive" gears for highway cruising. For instance, a small car might need only 10 -15 HP to cruise at 60 mph. It is likely to be geared for 2500 rpm or so at that speed, yet for maximum economy the engine should be running at about 1000 rpm to generate that power as efficiently as possible for that engine (although the actual figures will vary by engine and vehicle).1750 оборота при ускорение и 1000 при поддържане с думи прости.http://en.wikipedia.org/wiki/File:Brake_sp...consumption.svg Редактирано 9 Октомври 2009 от stani76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 10 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2009 (Редактирано) Интересна за мене тема и проблем - изписах бая нещо по форуми да питам, тука не съм, та да напиша и тук - както казваш, на повечето места дават максимален въртящ момент на 1Z при 1900 - така е при голфовете, знам го от опит, защото слизам от голф комби 1Z. Обаче като се качих на аудито, усетих, че е по-слабо и развърта по-късно, викам - бре, и се разпитах и разтърсих - ами при 2300 идва максималния, и е по малък - 182..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/677.htmlМощность 90 л.с.При оборотах 4000 Крутящий момент 182/2300 н*Не знам защо е така, от скоростната кутия сигурно.Та преди с голфчето ги сменях на 2000, сега сменям на 2500..Ако има баир и при изпреварване - на 3000.Всичко е наред при теб колега, нормално е да качваш малко повече оботите при малко по-малкия въртящ момент, които идва и по-късно и леко по-голямата маса - колата и трябва за да наеме. Аз съм с 1Z на Голф 3 и след като си имал такъв значи ти са ясни нещата там То затова карам в ниските предимно и затова и разхода е нисък (някои колеги даже се зачудиха ) Редактирано 10 Октомври 2009 от Speedy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 10 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2009 Ето малко по темата от уикипедия:1750 оборота при ускорение и 1000 при поддържане с думи прости.http://en.wikipedia.org/wiki/File:Brake_sp...consumption.svgТака е - освен ППХ за пестене на горивото, най-много помага поддържане на крейсерска скорост на много ниски обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2009 нормално каране 2500.На ръчка към 4000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 Даже до 4600.....понякога на АС/DC към къщи след заплата... Те колегите със 6-ка ги е яд че не могат да вдигнат такива обороти в движение посмъртно 5-ка рулира и пробвай с Wheels of fire на Manowar идват едни 100-150 оборота отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 Те колегите със 6-ка ги е яд че не могат да вдигнат такива обороти в движение посмъртно 5-ка рулира и пробвай с Wheels of fire на Manowar идват едни 100-150 оборота отгоре Смятай пък аз ако си пусна OBITUARY! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 А пък на Dani Filth сменям на няма и 1300 об/мин., а често и забравям да сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Те колегите със 6-ка ги е яд че не могат да вдигнат такива обороти в движение посмъртно 5-ка рулира и пробвай с Wheels of fire на Manowar идват едни 100-150 оборота отгоре В грешка си - след "щипване" на софтуера много хубаво си влиза даже в 4500 и след тва типтроника го порязва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 В грешка си - след "щипване" на софтуера много хубаво си влиза даже в 4500 и след тва типтроника го порязва В никва грешка не съм само ти си карал 2.5ТДи В комбинация с типтроник направо е самолет Сега без маитап АЕЛ и ААТ правят далеч по -големи обороти от АФБ АКН и компания просто душегуба и в тва отношение е куц .след "щипване" Мда леко се съживява да и после умира с достоинство по-добре не си ги прави тия експерименти да не търсиш валчета спешно , казвам ти го с добро чувство. Тая кола става единствено за каране на магистрала с умерена скорост примерно до 160 не повече пускаш си Босето радваш се на разхода и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Мда леко се съживява да и после умира с достоинство по-добре не си ги прави тия експерименти да не търсиш валчета спешноТъи и тъи ще давам пари за валове поне да си направя кефа То хубаво с 160 по магистралите ма де да ги дира тез магистрали - то в БГ има 3 магистрали по 100-150 километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Не мога да разбера за какво са ви тия обороти. След 2000 оборота натам върви все еднакво. Аз повече от 3000 не знам дали някога съм правил. Аз съм на мнение, че всичко над 3000-3500 за дизела не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Не мога да разбера за какво са ви тия обороти. След 2000 оборота натам върви все еднакво. Аз повече от 3000 не знам дали някога съм правил. Аз съм на мнение, че всичко над 3000-3500 за дизела не е добре.Как,човек не знаеш какво изпускаш-АЕЛ и ААТ след 3500 тръгват да вървят истински...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Как,човек не знаеш какво изпускаш-АЕЛ и ААТ след 3500 тръгват да вървят истински......не мога, то още на 3000 става неудържимо на 2-ра и 3-та. А на 4-та на 3000 е към 100км/ч. За къде повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 (Редактирано) не мога, то още на 3000 става неудържимо на 2-ра и 3-та. А на 4-та на 3000 е към 100км/ч. За къде повече.Нищо просто задръж още малко може да ти хареса .... Редактирано 13 Октомври 2009 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 тфа АЕЛ-а е ебати мотора.Аз градско кат я карам до 3000 оборота и ми се струва,че другите не се движат Ебати колата.На 4500 е тавана който съм сменял и става страх голем.Най ме кефи,че след 2000 оборота се чува само 5-ка и много тихо мурбото.Нема нищо общо с нафта.Ама и нафтовото тракане почва да ме кефи баси Я споделете за разхода ви на АЕЛ-ките.Моя го засекох 8-9 градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Моят гореше между 6.8л ~ 8.5л извън градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 тфа АЕЛ-а е ебати мотора.Аз градско кат я карам до 3000 оборота и ми се струва,че другите не се движат Ебати колата.На 4500 е тавана който съм сменял и става страх голем.Най ме кефи,че след 2000 оборота се чува само 5-ка и много тихо мурбото.Нема нищо общо с нафта.Ама и нафтовото тракане почва да ме кефи баси Я споделете за разхода ви на АЕЛ-ките.Моя го засекох 8-9 градско Толкова някъде, моята дава около 10 но е автомат, ако почна да я магеря качва и повече, но това зависи от десния крак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Как,човек не знаеш какво изпускаш-АЕЛ и ААТ след 3500 тръгват да вървят истински......А на 5000 съвсем полудяват, тогава се включва и турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI V8 Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 то кефа на дизела е че върви на ниски обороти - като стигнеш 3000 об. просто правключвашна по висока предавка,като ви е мерак да карате на високи обороти просто сте сбъркали двигателя и марката - ориентирайте се към Хонда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assfull Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Колега,какво е това ''кисело'' смайли след Хонда,недей така А иначе като е студена сменям на 1800-2000,като стопли нормално на 2500,ненормално на 3000-3500 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI V8 Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 кисело не кисело,един колега ми даде да му пробвам Акорда 2.0 1998г. ми до около 4000 си вървеше с лекота над тези обороти ставаше фурия баси двигателя,но въпреки кефа високите обороти ме смущават незнам защо и предпочитам печката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Високи обороти=висок разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assfull Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Високи обороти=висок разход. кажи чесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване