gecata_stamboliev Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 Колега, защо 2.5 ТДИ да го няма никакъв под 2000 оборота - напротив, на Б5 Авант си се държи съвсем прилично, и рядко сменям над 2000 оборота, въпреки по-късите скорости. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 На 8600 RPMкъде се буташ и ти при черната сила Иначе мойте обороти на който сменям са на половина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 18 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2009 Колега, защо 2.5 ТДИ да го няма никакъв под 2000 оборотаКарал ли си 1.9TDI 115, 131, 150 коня или 2.0TDI? Спрямо тях ми беше мисълта, че няма никой под 2000 оборота при 2.5TDI. Всичко е относително - напълно нормално е да кара човек както и ти го описваш!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 19 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 Напълно съм съгласен друже, всичко е относително. Важното е да ни радват, докато не попаднем на друга, която ни радва още повече! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 19 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 Това коя предавка е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 19 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 Като гледам къде е оборотомера, и като е явно че е Б4, демек 90 коня дизел, трябва да е 4та предавка. Само предполагам, колегата ще си каже с точност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 Според мен 4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 19 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 И двамата грешите, 3-та е: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=62795 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 19 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2009 Извинявам се за грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ziki Публикувано 14 Август 2009 Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 (Редактирано) 1300 до 1700 в градски условия... Common rail... никакъв проблем, колата пей-шофьора плачи ... просто по нагоре летиш По-малко масло, качвала помпата...помпата качва колкото е необходимо според оборотите на маторЯ,за пълноценно и качествено смазване на триещите се части .Пo твойта логика цепи с 4500 постоянно е колега тогава ще ти качва подобаващо както си му е реда.Задръствало са турбото ... ся глупости неща да слушам(чета).Моля ви! Мисълта ми беше,че много общо е зададен въпроса Редактирано 14 Август 2009 от Ziki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 14 Август 2009 Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 На 2000 ,при нормално каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_b4 Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Епа часовника ми всеки път различно показва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 между 1200 и 1600 при нормално каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Преди 3000 рядко.Какво ги жалите тези коли, турбината трябва да се върти.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Преди 3000 рядко.Какво ги жалите тези коли, турбината трябва да се върти....е то ако са ти останали 60-70 живи и 4000 оборота ще са ти ниски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 е то ако са ти останали 60-70 живи и 4000 оборота ще са ти ниски Колега, виж при какви обороти сменя дизелов автомобил с автоматични скорости!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 не може да се говори така общо за автоматикана типроника например има 99 програми за смяна на предавкиможе да сменя на 1500, може на 4500така че...а за ражерите дето държат оборот - на 3000 оборота 180 км/ч добре ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cake_bars Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Всичко зависи от наклона, по който се движа, от трафика пред мен, от ускорението, което искам да получа в този момент. Например ако карам вечер из града с до 60 км, я държа в интервала 1300-1900 оборота. Въртящият момент си казва думата и усещането е, че ти се иска да не слизаш. Ако има 4-5 души и е натоварена, ако трябва да се изкачва стръмен баир или да се потегли по-рязко, тогава от 2000 до 3500. При изпреварване също между 2500-4000. Като цяло най-често карам между 1200 и 2500 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 не може да се говори така общо за автоматикана типроника например има 99 програми за смяна на предавкиможе да сменя на 1500, може на 4500така че...а за ражерите дето държат оборот - на 3000 оборота 180 км/ч добре ли е?Мда, това е една от най-приятните черти на типтроника - следи натоварването, колко газ се подава и още много фактори за да реши кога да сменя предавките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 7 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2009 (Редактирано) Аз на 1Z-та ги сменям обикновенно на 1900-2000рпм. Понеже пика на въртящия идва на 1900 и след него няма смисъл да я развъртам. Най-нисък е разхода ако се кара около оборотите на мах. тркю Иначе от време на време извън града закачам по-горна предавка на 3000 - както се спомена добре е от време не време да се развърта мотора и да "издухва" насъбралите се боклуци от родната "чиста" нафта Ако се изпреварва - тогава според ситуацията - стигал съм и до 4200 (в планинските завои). Но като цяло, ако на таблото не "пише" 90 градуса повече от 2000 не правя Иначе двигателя е страхотен (за годините си) Редактирано 7 Октомври 2009 от Speedy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Наи обичам да превключа на ръчни и на 2ра и 3та като си я резна от 1500 до 4200 да и усетя душицата на колата .Иначе принципно карам на 1600-2500 - гледам да съм над максимума на въртящ момент и никога под него (въпреки че магарето типтроник често ме бута точно там). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Наи обичам да превключа на ръчни и на 2ра и 3та като си я резна от 1500 до 4200 да и усетя душицата на колата....Даже до 4600.....понякога на АС/DC към къщи след заплата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Даже до 4600.....понякога на АС/DC към къщи след заплата... И после 30 дена на 1200 оборота и яваш яваш, признай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 И после 30 дена на 1200 оборота и яваш яваш, признай Баш тъй си е.....позна.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Баш тъй си е.....позна.. Ти пак си добре - аз после 28 дена на метрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване