Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2009 И аз бях сигурен, че е от баланс. Скоро и мене ме чака.знаеш ми номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Колкото по-малко се пипа колата в нашите сервизи, толкова по-добре. Примери мога да давам да утре, включително и със самия мен и мои коли.Частите, които са сложени в завода ги сменям само в краен случай или докато не е сигурно, че са повредени.Много правилно мнение. И аз го спазвам въпреки, че съм със стар кош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Колкото по-малко се пипа колата в нашите сервизи, толкова по-добре. Примери мога да давам да утре, включително и със самия мен и мои коли.Частите, които са сложени в завода ги сменям само в краен случай или докато не е сигурно, че са повредени.Да абсолютно си прав и аз мисля така, колкото по-малко пипат по-добре...Дакс да пробва онова с ECON на климатроника да види ще се оправи ли и в краен случай да сменя термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 26 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Дакс да пробва онова с ECON на климатроника да види ще се оправи ли и в краен случай да сменя термостатЗа какво става дума? Кое е "онова с ECON"? Има няква хитринка ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 За какво става дума? Кое е "онова с ECON"? Има няква хитринка ли?Батките с дизелови А6 пускали ECON включен и колата загрявала бързо и всичко с отоплението било наред Нищя не пречи да пробваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 (Редактирано) Как разбра, че е оригиналния ? Я кажи имаш ли парно зимата на твоята.Ъъъъ, за печка ли говориш? Тая екстра са ми я спестили Иначе заграява бая бавно, но мисля, че това е нормално. Вдига 90 от редута до сточна гара в студовете. Преди, когато се наложи да сменя термостата и след 1 час каране не можеше да вдигне повече от 60 градуса.., Останах приятно изненадан, че не ме отсвириха за Февруари примерно. В БГ са ни докарали до момента в който сме щастливи, когато събитията се стекат, на принципа "по-малкото зло", а не "както трябва". Свикнали сме на толкова свинщина в обслужването и отношението, че и най-малкото нещо ни радва вече!Ето пък за това няма да си купя нова кола в БГ! Никога, докато седят нещата по този начин! Около мен има маса народ с нови коли, които си плащат лизинга, докато колата им със седмици е в сервиза, а те се движат с таксита! Абсурдистан! Редактирано 27 Декември 2009 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 По принцип си прав, НО за Порше чак такива лоши думи не мога да кажа. Винаги са ме приемали навреме и са действали относително експедитивно. Е, не че не си оставиха ръцете веднъж-дваж, но то идва от немърливи бачкатори вътре по халетата. Такива обаче навсякъде има. Управата се старае и си личи. Мен за термостата ми предложиха още на другия ден да дойда за смяна. Това при Пежо примерно просто няма как да се случи. Когато си пробих горивния филтър на един камък, за няколко часа бях отремонтиран и готов за излитане. Поръчаните части идват за до няколко работни дни. Изобщо поршовците определено не са от най-тежките случаи сред представителните сервизи в БГ. Стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Мерси, ставаме Хората са казали " Всяко стадо има мърша ", и " една птичка пролет не прави". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Така си е, ставате. Много ме плашеха преди да ви стана клиент, че ще се наиграя, но не бяха съвсем прави. Е, може би има значение това, че съм в близки, почти приятелски отношения с баш-шефа на Порше София-Запад. :) Бъзикам се и без това отношението си е на ниво (като за БГ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Така си е, ставате. Много ме плашеха преди да ви стана клиент, че ще се наиграя, но не бяха съвсем прави. Е, може би има значение това, че съм в близки, почти приятелски отношения с баш-шефа на Порше София-Запад. :hilezh: Бъзикам се и без това отношението си е на ниво (като за БГ). Със шефовете дори не разговарям. Говоря само с момчетата дето бачкат по криковете. Те са хората, които вършат работа. Те могат да ти оправят колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Със шефовете дори не разговарям. Говоря само с момчетата дето бачкат по криковете. Те са хората, които вършат работа. Те могат да ти оправят колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kestrel Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 А после, Daks, да споделиш дали след ходенето са ти се обадили от Галъп да те питат зорлем дали си доволен.Аз два пъти го водих тоя разговор - веднъж след като я взех и втори път след като влязох в сервиза за смяна на едно жило на предния капак. Засега съм много впечатлен от обслужването... дано не се разочаровам по-нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Абе аз точно като се оплакваше Тони за парното бях в неговата кола и като пусна да работи на място си загря прилично. Незнам къде е проблема. Моята кола при външна температура -5 до към 0 градуса забелязах, че вдига 90 градуса за около 10 минути. Топло започва да духа на 4-тата минута, а на 6-тата вече ми е приятно. Това в софийския трафик.Най-първо ме сгрява седалката - 2-3 мин. Тонка, премисли за смяната още веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Тонка, премисли за смяната още веднъж.Нищо му няма на термостата, това е ясно. Проблема е в TDI-то. Нисък разход и студ през зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Нищо му няма на термостата, това е ясно. Проблема е в TDI-то. Нисък разход и студ през зимата.Бахахаах Значи за това, в моята е по-голем студ! Щот ми е по-нисък разхода))))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 Някой знае ли, как работи TPMS при Б8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 Трябва да е функция на АБС, като на А3. Със АБС марка " Марк" версия 60 или 70 го поддържаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 3 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 Някой знае ли, как работи TPMS при Б8?А какво е това изобщо??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 А какво е това изобщо??? Tire Pressure Monitoring System Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 TPMS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 хммм.. за по-старите знаех със сигурност че TPMS си е "истинска" отделна система (говоря за В7 и С6) и през ABS на гоуф подобните. За В8 може ли да потвърдите че също е от "ненужните" за поръчка екстри, които се включват с адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 А3, Голф и др. го имат от далечната 2003 г. Няма нищо лошо да е функция на АБС, само малко точността се губи, ( според мен) , но ако запалиш колата и имаш слаба гума трябва да ти напомни да я надуеш. Едно е софтуер, друго е сложна система от датчици, приемници, отделен комп. Това са пари и цената се дига на колата прекалено много. А за да си конкуренто способен трябват екстри, и то с нисък разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Бахахаах Значи за това, в моята е по-голем студ! Щот ми е по-нисък разхода)))))Ако ти харчеше много, нямаше да е TDI. А ако не беше TDI, нямаше да мръзнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Да взема да похваля малко Б8чката.Не рядко се возя в една и имам впечатления,но вчера ми се отдаде случай да покарам по-дълго и вече съм със затвърдено мнение за модела.Не е истина,колко тази А4ка няма нищо общо с другите модификации А4.Разликата между Б6/7 и Б8 е неимоверно голяма,нещо като разлика между Б4 и Б6 Управлението е много директно,супер обезшумена е и адски стабилна.Нямам си на идея като тип какво е окачването,но колата създава усещане за сигурност с липсата си на каквито и да е било клатения,люшкания и подскачания.Друго впечатляващо е лекотата при шофиране-мултитроника е страшен кеф и педала на газта е много чувствителен.Допринасящ за това е интериора-удобни седалки,всичко е под ръка,добра видимост.Преди бях за варианта ако имам определена сума да си купя богато оборудвано Б7 с голям мотор,но сега вече повече клоня към дори и по-постно,но Б8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Да взема да похваля малко Б8чката.Не рядко се возя в една и имам впечатления,но вчера ми се отдаде случай да покарам по-дълго и вече съм със затвърдено мнение за модела.Не е истина,колко тази А4ка няма нищо общо с другите модификации А4.Разликата между Б6/7 и Б8 е неимоверно голяма,нещо като разлика между Б4 и Б6 Управлението е много директно,супер обезшумена е и адски стабилна.Нямам си на идея като тип какво е окачването,но колата създава усещане за сигурност с липсата си на каквито и да е било клатения,люшкания и подскачания.Друго впечатляващо е лекотата при шофиране-мултитроника е страшен кеф и педала на газта е много чувствителен.Допринасящ за това е интериора-удобни седалки,всичко е под ръка,добра видимост.Преди бях за варианта ако имам определена сума да си купя богато оборудвано Б7 с голям мотор,но сега вече повече клоня към дори и по-постно,но Б8. Какъв е двигателя на Б8-цата която си карал,колега? Ако е дизелов вариант сподели за шума и вибрациите от мотора,предполагам няма нищо общо с ПД ? Б7 с голям мотор и много екстри пак има един голям недостатък...ПД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване