SinisteR Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Това ще излезе че не е оригиналния модул за темпомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Или е афтърмаркет или е от друга кола. Има и друг вариант. Случайно попаднах на обява за някакъв джип Ровър на части, та той имаше абсолютно същата система за темпомат както имат нашите аудита с жило на газта. Не е изключено от ауди да са повери изработката на различни фирми, макар че силно се съмнявам.Колега имаш ли вакуумен актуатор на дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 И някои волва са с подобен модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Да, имам, помпата пък се намира точно под АБС модула, лоста е оригинален.След като всички казват, мястото на управлението не е там, явно е слаган допълнително.Имам лепенката при задната гума, там трябва ли да има код за тая екстра и ако да, какъв е кода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Има разни декодери в нета, потърси и ще намериш. Интересното не е мястото, и моя е там, защото не ми се опъваха жици до пасажерското място, но твоя контролер изглежда доста по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
///ALPINA Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Колеги, взех си лостчетата за темпомата и ги вързах (смятам правилно), опитах се да го активирам (11463) ама не става. Колата е 1996 1Z двигател. Някой идеи защо не тръгва?пс: като напишем кода за активиране - не се запазва, при следващо влизане седи пак на нули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Провери машинките на педалите с ваг ком също и лоста на темпомата ако не контактува лоста пръскай с Вд и моят го пръсках че не работеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Пръскането с WD-40 не е решение на проблема със замърсена платка на ключа на темпомата.Иска разглобяване и почистване с фина шкурка, а после малко смазване с технически вазелин и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
///ALPINA Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Колеги, снощи до късно я мъчихме, темпомата е активиран, газ и спирачка реагират, също и копчетата на темпомата, само съединителя не реагира нещо, сега в събота ще мога да пръсна на ново кабелите и да видя къде съм го вързал и дали трябва да е там. Според човека с вагкома, оправя ли съединитела - темпомата ще тръгне. В събота ще дам повече инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Значи първо гледаш машинката на съединителя натискаш бутона с ръка и гледаш дали реагира ако не пробвай да направиш мост на буксата на машинката виж дали реагира и чак тогава гледай кабели къде какво си вързал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
///ALPINA Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Да, задължително ще проверя ключа на педала първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоил Дрингов Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Здравеите колеги.Аз съм с ауди а4 1.8Т 1998 година и имам темпомат които мисля че е фабричен.Колата е с жило и е типтроник.Всичко по темпомата работи но все още не съм открил как точно да го използвам понеже имам колата от скоро.Мога да погледна кое как е свързано и да кача снимки за тези които имат проблем с свързването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 ........... но все още не съм открил как точно да го използвам понеже имам колата от скоро............ Като за начало, бутонът на лостчето трябва да е в позиция ON: И когато достигнеш нужната скорост която искаш да поддържаш, натискаш бутона SET: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоил Дрингов Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Благодарско колега.Работи и е голям кеф все едно си карам камиона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Да се похваля и аз , че вече съм с темпомат. Искам да благодаря на всички колеги, които са писали в темата и най-вече на колегата KCV. Автомобила е А4 В5, 98г. 1.9 ТДИ AFN мотор. Схемичките и цветовете съответстват на оригиналната инсталация. Най важното в случая е да намерите правилната схема за Вашият автомобил и с малко повече сръчност поставянето е почти елементарно. На мен ми отне около 2 часа със разглобяване и запояване на проводниците без да бързам. Устройството работи но като наблюдавах през ваг кома превключвателя на темпомата мисля че има нужда от почистване на контактните повърхности на лостчето. Някъде бях виждал снимки как се разглобява но немога да ги намеря, ако някой има инфо как се разглобява лостчето за да се почистят контактите да сподели малко инфо тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Тва лостче го гледах като индианец, защото махаш няколко капачета, лесно излизат и до там... Нищичко не се вижда. Стигнах до извода че трябва да се свали самото лостче и тогава да св разглобява и чисти.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Трябва да се свали, защото ще ти пречи буксата да го разглобиш. Иначе е лесно няма кой знае каква драма. С тази тема го оправих за 10 мин. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=154599Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Благодаря Ви колеги за важната информация. захващам се с почистването, лошото е че не го направих преди да го монтирам, сега ще трябва всичко да свалям отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
киро79 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Някои колега можели да помогне с активацията на темпомата за София плагодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ohoooo Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Колега дай телефон на лично за да се разберем как да ти помогна. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
киро79 Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Колеги моят темпомат тръгна проблема беше в лосчето след почистване тръгна поздрави на всички за тази тема Колеги и аз пуснах моят темпомат проблема беше в лосчето за управление след почистване тръгна поздрави на всички за тази тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Днес и аз се барнах с темпомат благодарение на колегата KCV , ВЕЛИК си колега!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanev81 Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Здравейте. Моля да бъда извинен, че непиша на правилното място,но вече от близо две години се мъча,но резултат никакъв Нужна ми е помоща на колега които много разбира от VSDS Отнася се за автомобил Audi A5 2.7 2008. Мъча се да му поставя адаптивен темпомат. След като подмених всички части на автомобила. Изтрих component protection се запънах с кодирането на автомобила. Най точно [01 - Engine] [Login - 11] е в сиво (не активно) тоест е немога да вкарам кода да деактивирам темпомата и да активирам адаптивния. Следващата ми спънка е 13-Auto Dist. Reg след като влезна модула и се опитам да прроменя кода който е грешен ми изписва грешка и следкато влезна вътре срещу квадратчетата няма никаква информация и така немога да задам правилния код. Надявам се да не вбеся колегите и някой да може да ми помогне. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho0o Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Колеги някой знае ли от къде мога да си купя само черната букса за темпомата или цяла инсталация, защото имам лостчето, но детето някъде ми скри буксата и сега съм като болен. Не искам да го правя с обувки а както си трябва с буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Аз да питам дали някой колега има лостчето втора употреба или пък някой, който го е купил ново да каже от къде за да бъда сигурен, че ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts