Speedy Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 Може би има пускани теми за А4 vs BMW 3, но те са общи, а аз се интересувам от поддръжката конкретно на тези два модела: А4 B6 1,9TDI PD 131к.с. FWD и BMW 320d 150к.с. някъде 2002-2003 лето. Като начална цена са ми ясни, но се чудя като поддръжка как стоят нещата?!?! Обслужвания, цени на еднакви чати да кажем, кое е по-скъпо, понеже по разни чужди сайтове споменават че на А4-ката поддръжката била солена... Питам защото всички знаем, че на стар 7 годишен дизел на 150-200к км колкото и да е здрав може да "сдаде багажа" какво ли не... Като здравина май BMW-то отстъпва май - без да се засяга никой - просто с такова впеатление съм останал от някакви TUV репорти.Зная че във форума има хора с баварки ще се радвам, ако се включат и споделят цени на обслужване на тоз мотор, какви ремонти са правили (ако са правили) и колко кинти излизат и т.н.Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 (Редактирано) Поддръжката и на 2-та автомобила не е евтина. Някой части на аудито са по скъпи, други на бмв-то...... Ако е ауди, нека да е куатро. Инъче за 320D 150 коньовия мотор лоша дума не би чул, както и за 1,9TDI PD 131 коня. Тъй като 320D 150коня е след фейслифта не би трябвало да имаш проблема със задния мост на БМВ-то дискутиран надълго и на широко тук и в БМВ форума. И 2-та автомобила са прекрасни и който и да избереш не мисля че ще сбъркаш.Инъче личното ми мнение е че ако трябва да взема Б6, аз бих взел Avant 1,9TDI PD 131к.с. куатро и бих го предпочел пред БМВ-то. Но ако аудито не е avant+куатро (защото истинското ауди е с 4x4) определено бих отнесъл БМВ-то. Редактирано 18 Септември 2009 от DJ_Vasko_C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 19 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 +1. Ако е Ауди да е куатро, ако ли не БМВ-то. Този мотор на баварката е доста приятен и никак не е за пренебрегване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 19 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 (Редактирано) И двете коли имат своите плюсове и минуси, ако попаднеш на добре потдържан екземпляр и от двата модела ще си доволен. От тези модели аз лично бих избрал 3-ката, защото помпа-дюза мотора идва малко по скъп като подръжка и не случайно Фолксваген груп се отказва от него и минава на коман рейл с което е БМВ-то. Също така на БМВ-то ходовата част по предницата е съвсем малко по евтина. Там носачите пак са алуминиеви, но са по малко на брой. Но има нещо много важно, ако се спреш на БМВ-то задължително се рарови в техния форум и прочети за пеперутките на всмукателния колектор. Правят голяма беля и се препоръчва техното премахване. Иначе като визия А4-та е по нова като дизайн защото БМВ-то е само фейслифт на Е46. Така, че както се казва вземи по запазения автомобил. За парите които струват двата модела аз бих всел 525d, 163k.с. Не заради друго ами просто е по голям клас и има по-добър комфорт и поведение на пътя. Нещо такова http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details . И моля сега най-върлите сектанти на Ауди да не ме нападат. Аз също карам ауди и си го харесвам. Никъде не съм посочил коя марка е по добра, просто съм изразил своето мнение което не налагам на никой. Редактирано 19 Септември 2009 от vladimirnn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 20 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 Мерси на отзовалите се! Понеже всеобщото мнение е ако е А4 да е Авант и куатро ще кажа, че вероятно ще е Авант (освен, ако не попадна на много запазен седан с екстри и S пакет например ). Но съм написaл FWD, защото при разглеждане на обявите в немското мобиле от 272 обяви 14 бяха с 4х4 - мисля че процента е достатачно малък, за да се откажа да издирвам читаво quattro Другото което е като гледам данните на А4 се вижда, че пълното задвижване е много по подходящо при мощности от 150 к.с. и нагоре. Преди време даже в една тема тук колега с А6 Ц5 1.8Т каза че с quattroto e супер ама и идват малко конете... Относно баварците - найстина е само фейслифт на Е46 (мнодо успешен според мен - поне като екстериор) и вътре не са пипнали нищо и изглежда доста по стар от на аудито, за материалите няма да казвам че при А4 са доооста напред. Само че по-евтината поддтъжка на окачването е голям + за нашите "пътища", но пък според мен във всяко друго отношение А4 ще се чупи по рядко. Другото което ме насочва към БМВ е че за едни и същи години то е поне 1000 евра по-малко и при това с по-малък пробег... тез А4 много карани бе Има ли нещо по фрапиращо като проблеми, което може да дойде специално от ASZ мотора? А от 2.0Д, освен пеперутките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 ... Другото което е като гледам данните на А4 се вижда, че пълното задвижване е много по подходящо при мощности от 150 к.с. и нагоре. Преди време даже в една тема тук колега с А6 Ц5 1.8Т каза че с quattroto e супер ама и идват малко конете... ...Колега, не се връзвай на това кой какво бил казал, вземи покарай малко колата и прецени на теб самия дали са ти малко конете и динамиката... Зависи за какво ще я ползваш -- ако не е за пистови състезания, нема да имаш проблеми. В момента карам Пасат 2001г. с 2.5tdi двигател (150 коня), автоматик и quattro (пардон, при VW му викат 4motion, но си е същото като на А6, с торсен). Та на собствено тегло над 1800кг не мога да се оплача от невървене на колата. C5 с 1.8T не съм карал, но разчитай предимно на собственото си мнение/усещане, не кой какво бил казали или написал. Или поне си помисли доколко направилия изказването отговаря на теб като характеристики, т.е. дали иска същото от колата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 C220 CDI също може да участва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 Относно баварците - найстина е само фейслифт на Е46 (мнодо успешен според мен - поне като екстериор) и вътре не са пипнали нищо и изглежда доста по стар от на аудито, за материалите няма да казвам че при А4 са доооста напред. Само че по-евтината поддтъжка на окачването е голям + за нашите "пътища", но пък според мен във всяко друго отношение А4 ще се чупи по рядко. Другото което ме насочва към БМВ е че за едни и същи години то е поне 1000 евра по-малко и при това с по-малък пробег... тез А4 много карани бе Има ли нещо по фрапиращо като проблеми, което може да дойде специално от ASZ мотора? А от 2.0Д, освен пеперутките?Най-добре направи тест драив на въпросните автомобили , ако тогава имаш съмнение пак ще е проблем щото цената за подържане е близка.Ауди трябва да си покрият главата с пепел че монтират тва творение в колите си дето е в състояние да откаже половината си потенциални клиенти от тоя дизел. Верно гори малко трака Много и дразнещо да не говорим че според мен не е нормално да работи с такива вибрации(мотор след 2000-) а за проблеми във форума с ПД не казват щот бил много "здрав" разбираш ли За капак и не върви особено много тук мотора на БМВ е доста по-силен макар че често им заминава турбината по слухове Хубавите коли и от двете марки са на висока цена преди 1 г и нещо като купувах моята видях 150 кс 3-ка на 13 х евро гола като пушка не е приятна гледка обаче беше като нова.Аудито има некъв шанс да държи цена лично за мен незнаино защо Ако си купуваш БМВ виж и за 330д меко казано има разлика , подръжката е горе долу аналогична с 150 кс разхода с ръчни е около 11 градско и 6-10 извън.Обслужването на БМВ-то е по-евтино от това ва въпросното аудиУспех и късмет с избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 по темата , аз съм за 1.9TDI , PD , 131 hp p.s. 330xd е друга бира , като дизел ми е много приятен мотор и предполагам +chip ще полудее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 20 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 Това за шума и вибрациите, което спомена колегата optimist наистина е сериозен недостатък при положение, че се дават не малко пари за луксозен автомобил. Шума като че ли може да се пренебрегне понеже шумоизолацията на Ауди е доста добра, но вибрациите са нещо кофти. Комън-реъл-а на баварците е доста по-тих, но ако често троши турбина това не е никак маловажно, независимо че вървежа му е респектиращ. Относно куатрото колега Bat'Pesho напълно разбирам логиката ти и споделям мнението ти. Ако е 4х4 според мен няма да се колебая, защото задното на конкурента не може изобщо да се стравнява със стабилността и сигурността с която ще стои А4 на пътя. А и относно поведениято на мощна кола със задно зимата е обсъждано много и няма консеснус дали е приемливо на 100%...Но дилемата ми е, ако не попадна на подходящ екземпляр с куатро, а видя запазена 3-а на малко километри?!?! Понеже държа на динамиката но не търся спортни характерисики не се насочвам кам по големи мотори.А за C220 - ами там като изключим, че дизайна не ме влече никак там въпроса който поставя темата мисля че ще е излишен Знаем че карането на МB си е скъпо удоволствие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 А за C220 - ами там като изключим, че дизайна не ме влече никак там въпроса който поставя темата мисля че ще е излишен Знаем че карането на МB си е скъпо удоволствие...Истинските Ц-класи са W201, W202 и W204. Да точно така, W203 съм го пропуснал. За мен това е най-отвратителния МБ на ВСИЧКИ ВРЕМЕНА. Неоправдано скъп, най-грозния интериор слаган на МБ, един от най-чупливите меровци.Тъй като засегнахте темата за шумоизолациите на Б6 и Е46 искам да кажа че преки наблюдения върху Б6 нямам, но е46 е много, ама много по-добре обезшумена от Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 (Редактирано) Да попитам нещо? Карал ли си БМВ зимата?Сега нито имам за цел да защитавам БМВ и т.н. точно в тоя случай относно интериор аудито ми харесва повече.Просто гледам, че всеки пише за тая луда нестабилност зимата, докато една Е36ца с АСЦ се справя много прилично зимата(без никакви драми), какво остава за Е46 фейслифт с ДСЦ. Не говоря за проходимост и изкачване на байри или някви екстремни ситуаций. Говоря за пътно поведение в нормални зимни условия. Макар че съм сигурен зимата ще ти приисква от време на време да изключваш ДСЦто Това с предницата на Ауди верно звучи стряскащо, но реално пътищата са пълни с тея коли и имам много познати с такива коли, а видиш ли никой не е ревнал, че сменя всяка година носачи, на това БМВ също са му алуминиеви носачите и са цифра, но не колкото на ауди и с тея вибрации от мотора си е неприятно, ти вътре може да не го чуваш, но отвън... тука преди време гледам една бора ПД, верно не приличаше на кола, горката много зле изглеждаше, тоя като и подаде газ, тая кола все едно почна да мели царевица а отзад си стана мъгла ЧЕРНА (това не го казвам като показателно де..) Незнам защо гледаш за кола от немско, като и тук се намират много пазени екземпляри и от двете марки, има хора на зор продават страшни коли на инересни цени. Поогледай форумите според мен...Успех с търсенето... Редактирано 21 Септември 2009 от justboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 И двете коли имат своите плюсове и минуси, ако попаднеш на добре потдържан екземпляр и от двата модела ще си доволен. От тези модели аз лично бих избрал 3-ката, защото помпа-дюза мотора идва малко по скъп като подръжка и не случайно Фолксваген груп се отказва от него и минава на коман рейл с което е БМВ-то.Колега най-малкото понеже и ти караш дизел, трябва да си наясно с подръжката. Кое е по-скъпо от комън рейла ? И мислиш ли, че това е основния аргумент, ВАГ да изоставят тази технология , в която са инвестирани милиарди и е продадена в милионен тираж? А пък това да те накара да избереш БМВ е най-безмислената причина...Другото което е като гледам данните на А4 се вижда, че пълното задвижване е много по подходящо при мощности от 150 к.с. и нагоре. Преди време даже в една тема тук колега с А6 Ц5 1.8Т каза че с quattroto e супер ама и идват малко конете...Ти ако знаеш и други какви глупости се пишат по форумите...След такова изказване колегите с АБК 115 к.с., какво трябва да се наредят на някой стадион и ритуално да си запалят колите ли ? А тези със Сузуки, Субару и др. 4Х4 какво трябва да направят не ми е ясно...По-добре 4Х4 дори да не са много конете , отколкото БМВ .И да се приеме хипотетично ,че окачването на БМВ е по-евтино, то там пък се дават повече пари за гуми и при дъжд и сняг се кара със свито сърце...Интериора на БМВ изобщо няма да го коментирам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Мхм, капка да капне дъждец, БМВта няма по улиците.Аз затова съм се абонирал за тази СМС услугана БТВ да ми казват какво ще е времето чрез СМС, споменат ли превалявания прибирам колата, че почват едни болки в сърцето от свиване. Айде излизам аз, че вече е дъждовно зимния сезон, трябва да зазимя колите, на пролет вече април месец ги изкарвам... За нещата казани по-горе от теб съм съгласен, ама това със дъжда...Пък и защо ще сменя по-често гуми на БМВто? Гуми при нормална употреба се сменят примерно на два сезона, при по-сериозни стартове, невиждам защо аудито ще ги щади повече гумите?А интериора, верно на Аудито ми харесва много повече, но и тоя не е лош.http://www.bmwheritage.com/wp-content/uplo...46_interior.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 А интериора, верно на Аудито ми харесва много повече, но и тоя не е лош.http://www.bmwheritage.com/wp-content/uplo...46_interior.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 мисля спора за интериора е напълно излишен.. макар че и за екстериора няма нужда от спор - просто на вкус двама еднакви няма.. и на мен не ми харесва интериора на Е46, като дизаин, но пък е удобен. малко по-тесничко е от В6-цата вътре. Комбито на Е46 ми е по-грозничко от комбито на В6, но пък седана на Е46 е много по-красив от седана В6 - но да се върнем на по-горното - това си е мое виждане, не ангажирам никого с него.окачването на BMW-то си е доста безпроблемно, но аз смятам и това на В6 за доста безпроблемно (моето вече е на 190 000) и има само няколко сменни тампона по носачите и два вътрешни накрайника (външните ги смених без да е нужно с такива от S4/RS4). Рейките и на двете страдат в рамките не разумното. За моторите също немога да кажа че някой е категорично по-добрия. И помпа дюзата е много приличен мотор, доказал е със здравина, прилична динамика и нисък разход, BMW-то също притежава тези качества. Някой ще кажат че помпа-дюза елементите са прекалено скъпи, но поне от наблюдението ми до момента кое повече се купува, то CR инжекторите (не само на BMW) се налага да се сменят по-често. BMW-то се нуждае и о смяна на демпферна шайба на колянов вал, която е по-скъпа малко, но пък за сметка на това BMW-то е на верига.при бензиновите несмея да се бъркам, защото наистина нямам много наблюдения над бензиновите BMW-та, но за мен в този клас 1.8Т си е фаворит. За 320i след фейслифта (2.2 мотор) съм чувал доста хубави неща, но си е леко по-лаком от 1.8Т и си иска повечко обороти от 1.8Т, което си е предпоставка за повече шум на магистралата (при мен 1.8Т Quattro +6-степенна ръчна при 100км/ч съм малко над 2000rpm, на 3000rpm - 140km/h, което за спокойно каране на извънградско/магистрала си означава че не чуваш мотора, а само гумите). При 318i (2.0 мотор) също знам че е доста корав, непретенциозен и доста икономичен, но пък за мен си е леко тромав за тази кола - но пък той според мен трябва да се сравнява с В6 2.0i, а там мисля че BMW-то повежда в резултата по всички показатели.Ако стигнем до трансмисиите и там нещата са на кантар - при ръчните BMW-то по-често е с 5-степенна, докъто В6 по-лесно се намира със 6-степенна. Ако обаче отидем при автоматиците аз бих предпочел BMW-то. Не че се кара по-приатно от Multitronic-а на Ауди, но поне има по-малко предпоставки за проблеми, при кола на 6-7 години и вероятно около 300 000км.ами опитах се да съм що годе обективен, колегата сам да преценява кое да избере.п.с. За мен също Е39 е по-добрия автомобил, но пък много остаря като визия иначе като качества е СУПЕР! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 п.с. За мен също Е39 е по-добрия автомобил, но пък много остаря като визия иначе като качества е СУПЕР!Съгласен съм с повечето неща които споменаваш като отделно искам да добавя и този момент ,че акциза пада а всички големи бензинови мотори на БМВ са почти перфектни докато при ауди а4 до 2004 избора не е голям ,дизелите пък не са просто по-добри ами на светлинни години напред (и като обслужване, разход=динамика)Седалките на БМВ-то са по-удобни и с големи гуми пр.17 вози значително по-добре като добре си е относително със сигурност не е лимо ама поне не трака вътре за разлика от повечето аудита а4 Предавателните числа на скоростните кутии са така изчислени ,че не мисля да имат непременно нужда от 6-та там където има са сложили 6ст. скоросттна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Давам и аз един глас за Ауди-то ...Че нещо ми е писнало от това да слушам за БМВ-най,по,най,по и т.н ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Давам и аз един глас за Ауди-то ...Че нещо ми е писнало от това да слушам за БМВ-най,по,най,по и т.н ...Радваи се бе що нали иде зима ще започнат актуалните теории във форума как нема БМВ-та на пътя и как аудитата са безапелационни на пътя Не е нужно да си насаждаш комплекси по-добре не мисли за това Маитапя се да не се вържеш нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Радваи се бе що нали иде зима ще започнат актуалните теории във форума как нема БМВ-та на пътя и как аудитата са безапелационни на пътя Не е нужно да си насаждаш комплекси по-добре не мисли за това Маитапя се да не се вържеш нещо Няма бре ... аз тай го написах понеже нещо нервата ме хванала днес ... пък и нали Ауди карЪм а зимата незнам ... шъ я видиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 22 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Мхм, капка да капне дъждец, БМВта няма по улиците.Аз затова съм се абонирал за тази СМС услугана БТВ да ми казват какво ще е времето чрез СМС, споменат ли превалявания прибирам колата, че почват едни болки в сърцето от свиване. Айде излизам аз, че вече е дъждовно зимния сезон, трябва да зазимя колите, на пролет вече април месец ги изкарвам... За нещата казани по-горе от теб съм съгласен, ама това със дъжда...Пък и защо ще сменя по-често гуми на БМВто? Гуми при нормална употреба се сменят примерно на два сезона, при по-сериозни стартове, невиждам защо аудито ще ги щади повече гумите?А интериора, верно на Аудито ми харесва много повече, но и тоя не е лош.http://www.bmwheritage.com/wp-content/uplo...46_interior.jpgДа положението при задно + TC + DSC не е зле, качвал съм се на такава 3-ка но бензинова 2.0и. Идеята ми беше да го помена като минус (особенно на заледени и нопочистени пътища) сравноно с куатрото - не че не може да се кара - то иначе никой нямаше да си ги купи в Германия и Австрия Понеже се спомена и нещо за комфорта - някой може ли са каже коя вози по добре както са сток, понеже таз 3-ка, която имапробвах аз бе с 18" джанти и много, много нископрофилни спортни гуми и окачване Окачването на Б6 отзад е независимо нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 (Редактирано) Съгласен съм, колега, но по тая логика дай да гледаме xD, само дето ги има във варианти 3.0Д нагоре, което не е лошо и незнам каква точно сума си си приготвил, но пак ти казвам огледай автомобилните форуми и ще видиш страшни коли да се продават на найстина добри цени Особено Е46ци фейслиф в момента се продават доста интересни варианти.Още един плюс от мен за Е39ката, пък нека има несъвременна визия.Една 525Д изглеждаща така - http://www.pjus.is/iar/bilar/myndir/minir/yk631/m5+328i.jpgИ от тези доста читави се продадоха... и все още се продават. Редактирано 22 Септември 2009 от justboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Е46 се поддържа в пъти по-евтино от Б6, минимум като сравнение, при БМВ няма ангренажен ремък, а и носачите са по един от всяка страна - не по 4...2.0 150кс върви повече от 1.9 131кс, днес на прибиране към София със скорости 140-150-160 ми даде разход 4.8-5.0... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 айдееее.. и тоз стана BMW фен.. абе да те питам нещо - де си слагаш кафето сутрин като трагнеш? :Ppнавремето как са ма разубеждаваше.... ама да ти кажа хич не съжалявам че съм слушал btw.. носачите са по 1 на страна, ама цената им е като за 4, ако правиш селении да слагаш шарнири от Е36 може и верно по-ефтино в пъти ти се върже.. ама аз незнам де е скъпата поддръжка на В6? до момента откровенно си казвам, че ако не са ми щуротиите дет си правя по колата сменените неща са 2 вътрешни накрайника, 2-3 тампона, един лагер главина, два стъклоповдигача - ми това е.. другото са масла+филтри (по-ефтино отколкот при BMW) и бензин.да може и да е леко по-ефтина поддръжката на по-потрошените екземпляри, но си е в същия порядък и за двете коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 2.0 Д-то на Е46 е леко ебан мотор.Аз съм виждал 7 за основен ремонт ама то сигурно е нормални при тая марка В колектора има едни пишки дет кат се отчупат и паднат в цилиндъра става много яко.Меткат турбини бая и такива дребни работи.Също дюзите им не обичат гадна нафтаАбе ПД-то на Ауди е по-добро в тоя случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts