Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само толкова? :hilezh:

За сега.

Специално се надявам в техническите раздели да се сложи край на виртуалната гонка - БМВ, ОПЕЛ, НИСАН, вс ауди и вс. останали.

Нелепо е.

Адрес на коментара
Специално се надявам в техническите раздели да се сложи край на виртуалната гонка - БМВ, ОПЕЛ, НИСАН, вс ауди и вс. останали.

Нелепо е.

Няма лошо от "сверка на часовника", но да е умерено и без заяждане. Иначе е супер тъпо да се "закапачваме" и от аЛди по-убуу да нЕма. :hilezh:

Адрес на коментара
Няма лошо от "сверка на часовника", но да е умерено и без заяждане. Иначе е супер тъпо да се "закапачваме" и от аЛди по-убуу да нЕма. :hilezh:

тихо че и нас визират по нагоре

Адрес на коментара

Едно предложение от мен ... Да се отвори тема, пинната където сметнете за необходимо и в нея да се записва кой, какъв бан е получил и за какво. Практиката я прилагам във форума на един гейм сървър и има много добър ефект.

Адрес на коментара
Едно предложение от мен ... Да се отвори тема, пинната където сметнете за необходимо и в нея да се записва кой, какъв бан е получил и за какво. Практиката я прилагам във форума на един гейм сървър и има много добър ефект.

Стената на срама

Адрес на коментара
Едно предложение от мен ... Да се отвори тема, пинната където сметнете за необходимо и в нея да се записва кой, какъв бан е получил и за какво. Практиката я прилагам във форума на един гейм сървър и има много добър ефект.

Подкрепям идеята на 100% :bia:

Адрес на коментара
Едно предложение от мен ... Да се отвори тема, пинната където сметнете за необходимо и в нея да се записва кой, какъв бан е получил и за какво. Практиката я прилагам във форума на един гейм сървър и има много добър ефект.

Идеята не ми допада поради:

1 Вероятността тази тема да се превърне в поредното място за спор(акане) между модератори и засегнати относно начина на модераторстване, свободата да имаш мнение , правото да "сипеш" на някой и т.н. е много голяма.

2 Ако модераторите наистина се захванат да чистят всичко, което трябва, не мисля, че ще имат време и желание да оправдават всяко свое действие. А и не е необходимо.

3 Ако някой наистина счита, че е онеправдан - има си начин да запита модераторите защо и по какъв повод е "награден" ... Не мисля, че това кой и защо е Бан-нат трябва да става публично достояние ... по-важно е въпросният юзер да "се усети" ....

Адрес на коментара

Аз пък предлагам нещо интересно, което категорично се отхвърля от модераторите.

Какво кара 1 човек да стане потребител на този форум? Със сигурност, в над 90% от случаите, именно да потърси някаква техническа или специфична информация във връзка с неговия собствен автомобил, в случая АУДИ.

Като нерегистриран човекът може да ползва за търсачка гугъл и да се порови из темите, но да не успее да си свърши работата. После идва стъпката "регистрация" и продължение на "издирването" на въпросната информация с форумната търсачка, но така се случва - ПАК НЕ УСПЯВА в търсенето и идва взривоопасния момент - пуска се нова тема.

Модератори, разберете, пускането на нова тема в който и да е интернет форум е предпоставка за развитие на самия форум, а не зариването му с едни и същи теми. Ето малко доказателства:

- всички знаете, че в този форум "пристигат" хора и си "заминават". Ако преди 3 години Аудимания и Гризли пишеха в темите страхотни идеи и съвети, то единият вече отдавна не пише, а другият пише отвреме навреме. Те са просто един пример (наистина просто дребен пример, има още много такива колеги), че на днешно място има други такива като тях, но тяхната изява е "порязана" по презюмция. Просто защото е прието грешното - "ПОЛЗВАЙ ТЪРСАЧКАТА ! ИМА ТАКАВА ТЕМА!". Хубаво де, ама нали всички искаме форумът да се развива? А как ще се развива със стари теми, писани от юзъри, дето вече не са активнопишещи? "НЕ ПУСКАЙ НОВА ТЕМА" автоматично означава, че много нови юзъри, технически грамотни, с интересни идеи, решения, желание за споделяне на опит (та ако ще този опит да бъде вече отразен някъде из дебрите на архива) ИМ Е ЗАБРАНЕНО ДА ПИШАТ и СПОДЕЛЯТ?

Пример: теми за радиаторчето на парното на В3 и В4 има сигурно над 50 , но съживяването с интересен, споделен опит в такива теми или пускането на нови със същото на пръв поглед съдържание, но вписани от нови юзъри с нов поглед, именно точно това прави форума ЖИВ, РАЗВИВАЩ СЕ и ИНТЕРЕСЕН, както за част от старите юзъри, така и за всички нови, които в момента се интересуват именно от този проблем по колите си. В крайна сметка е съвършено излишно да се изтупат 10 човека в гърдите, че те това го знаят, ама със сигурност поне 100 пък ще имат интерес към една изтъркана, но съживена в 51 такава тема. И докато "знаещите" не са задължени да четат, нещо, което си го знаят, то "незнаещите" ще са всички онези, които ще научат нещо ново, или ще си опреснят стари знания, или просто ще допринесат с нещо пропуснато.

- "не пускай нова тема, щото тази я има вече написана" освен, че ни лишава от нови мнения, автоматично ще направи форума скоро БИБЛИОТЕКА. Хората ще си четат , ще си прелистват темички и мнения и никога няма да дадат своя принос именно за развитието. Точно по този начин с репликите " ТИ ЩО НЕ ПОТЪСИ ПРЕДИ ТОВА? " независимо, че човекът вероятно ще да е търсил, но няма да се е справил, ще изгоним всички нови ентусиасти. ЗА сметка на старите, които, вече ще си търсят повече забава и развелечение, отколкото да се разпишат наново с полезни теми, съвети, помощ. а обръщането на един автофорум в не много различна форма на СКАЙП е сигурно затриване на стойностната му част. И идва момента, в който малко с ирония бих попитала - при положение, че за ауди 80 е писано с милиони буквички, в сигурно хиляди теми и гарантирано - всичко е изръчкано по колите, та що не вземете да тракнете целия раздел с един голям катинар? Щото това е най-сигурния начин нови безумни теми да няма, но пък гарантирано и нови потребители няма да има във форума, ползващи ауди 80.

- пускането на пордедната тема " Какво масло да сипя на А4 110 коня" ще даде шанс да се приобщи както гордият собственик на това ауди, така и цяла орда новодошли ентусиасти, за които в момента няма място записане. А стига да не бъдат нахранени и от старите кримки, а и сплашени от модератор, много нови юзъри ще са си намерили поприще за изява, за споделяне на своя опит и т.н. И така, както наскоро прочетох някъде из темите за старата истина, че "няма 2 съвършено едни и същи стари двигатели" като състояние, то същото може да се каже и за юзърите. Мнението на човекът Х, може да е не по-лошо от това, на човекът У, но едното няма да бъде написано никога, щото има някаква заплаха/забрана, а другото си виси полуактуално, с дата от преди 5 години (примерно).

Та в резюме, апелирам към модераторите - Оставете правото на всеки нов юзър да пусне своя тема, та ако ще след 1 месец тази тема да иде в забвение. НЕ бързайте да затваряте страници, които могатн и със сигурност ще бъдат изписани както трябва.

****

Сега естествено, че монетката си има и своя обратна страна и че не трябва да се превръща в задължение на всеки новодошъл да пише теми-лексикони, но пък ви гарантирам, че това е по-малкото ЗЛО. По-добре повече повтарящи се теми, но с повече добре чувстващи се юзъри в този форум, отколкото положението в момента - малко активни юзъри, но пък все приятелчета и познати и всяка втора дума из темите да е " хилеж", "хранене", "развлечение".

-

Редактирано от RED-AUDI
Адрес на коментара

И в духа на революцията :verweis:, да споделя още 1 свое виждане в името на доброто на този форум:

За да се развива един форум по правилата ( които са на самия форум) е нужен ОБЕКТИВЕН модераторски контрол. Под обективен, визирам:

- модераторът да не се познава с юзърите, да не си пият бирата заедно, да не си чатят. Приятелските отношения правят модераторският подход СУБЕКТИВЕН, а не ОБКЕТИВЕН. Това, до този момент се е доказало хиляди пъти.

- модераторът не е нужно да бъде технически запознат или много уважаван в този форум.Истинският модератор следи само и САМО за спазването на правилата във форума. Елементарно е - Правила : Неспазване и последващ труд на модератора. Нищо повече. Занинята му по автомобилите или това, че е страшно готин човек и буди уважение у останалите, няма общо със същинската работа на един модератор.

- специално за този форум (щото тука батки всякакви), модераторите трябва да са просто безименни и съвършено неизвестни. А под всяка редакция да си пише просто "редактирано от модератор". Нужно е да са известни само на собствениците на този форум, които да стоят зад техните решения абсолютно безотказно.

Та, въпреки, че имам отлични отношения с всички модератори в ауди форума, мисля, че най-доброто за сегашното състояние на нашя форум е нови, неизвестни никумо хора да станат, които разполагат с достатъчно време за модериране, ще модерират безпристрастно, по Правилник и без излишни предрасъдъци или реверанси заради някакви междуличностни отношения.

Редактирано от RED-AUDI
Адрес на коментара

Галя, :hilezh:

Само дето си мисля, че е редно модераторът все пак да прави разлика от водна и маслена помпа... . :verweis:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара

Ради, модераторът в своята си същност е длъжен да следи за спазването на правилата във форума като цяло и в начина на списване на темите.

Същността и детайлите на една тема в нейната автомобилно-техническа част нямат отношение към самия модератор, защото той в крайна сметка не е научен ръководител на научни разработки. Именно тук потребителите имат силата, за да развият темата, да я доизкусорят и да я направят "вярна", ако не е.

Адрес на коментара
Кое налага това, според теб? :hilezh:

Доброто на форума Васе, прав е Ради и долу си писахме по този въпрос с теб, спама може да има много лица. Сега си имам домашни ангажименти, но после ще седна и ще поровя в техническата част и ще ти пратя линкове да ти покажа. :hilezh:

Адрес на коментара

За това модераторите , не е зле да имат ясна концепция и да знаят предварително, какво искат да постигнат и как точно да го постигнат. После да си направят един наръчник, кое какво и колко за награда и така. Да се унифицират нещата и да няма персонално отношение и всеки от тях да разбира нещата по свой си начин.

Адрес на коментара
Нещата ще се случат едно по едно... и в купува/продава шще има място за чорапи и за авточасти и коли и спамерите ще бъдат принудени да си седнат на задниците...

Във връзка с последните няколко поста .... Нека имаме малко време да поработим във самият модераторски екип !

Адрес на коментара
Кое налага това, според теб? :hilezh:

Е, нали сме си говорили по тази тема - специално за техническия раздел говорим. В смисъл като видиш, че някой дава безумния съвет да махне крушката за еърбега например, вместо да отстрани самия проблем или да твърди, че свещи от 7А стават за NG, просто да го премахне като коментар.

Нещо в този смисъл, не че е задължително да е гуру, не всеки може да е Влади Димов, разбира се. :)

Същността и детайлите на една тема в нейната автомобилно-техническа част нямат отношение към самия модератор, защото той в крайна сметка не е научен ръководител на научни разработки. Именно тук потребителите имат силата, за да развият темата, да я доизкусорят и да я направят "вярна", ако не е.

Е да, Галя, права си и ти, но както виждаш, грамотни хора долу вече не пишат. Като Боби например напише нещо, което по своята същност е вярно, а 15 "разбирачи" му обяснят как видиш ли главата на 7А то пасвала идеално на NG, то въпросът, зададен от конкретния колега, който не знае и се интересува, ще бъде погрешно развит от същите тези 15 "специалисти", които дори не са виждали двата мотора, а говорят на изуст.

П.С. Всички дадени от мен примери са взети от реалните събития долу. Това с лампата за еърбега е най-прясно.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
...

Искаш модераторите да наложат на всеки какво да прави спред техния или твоя мироглед ? Това предложение ми е звучи доста неадекватно. По добре си обмисляй предложенията преди да спамиш.

Адрес на коментара

Няма смисъл да се издребнява и навлиза, чак в такива детайли тук. Темата е афиш към потребителите или по-скоро лозунг към останалите модератори . Ситуацията като цяло е ясна...правила има-липсва контрол. Няма нужда от по-строги закони, а просто кой да контролира правилно спазването на сегашните.

А имаше теми..."Как оценявате модерирането на ХХХХХ ? " :hilezh:

Адрес на коментара
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...