Sir T Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Само не мога да разбера каква е далаверата като колата струва 190 в Порше и 180 в Румъния.Все пак от нова година едни 35к от цената се изпариха.А и следващото А6 ще се появи седващата годинаДай я тази чисто новата за 180 000 лв. от Румъния, накичи я с опциите, като на тази, за която говоря и идвай давай да я плащам за 180. Само да вметна, че нито струва 190 в България, нито струват 180 в Румъния и като събрах една, която на мен ми допада излезе 250. Сложи още 10 каско - станаха 260. Все ми се струва, че между 260 и 140 има разлика от 120 000 лв, но може би не са проблем за някой тези суми. Мен ми се вижда далавера?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 я разкажи как е РС6като кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
werz Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Владко не спориш с точният човек.Ясно ти е какво има напредвид,едно е когато редиш кола по конфигуратор,друго като тръгнеш да я купуваш.То е ясно,че говоря за серийно оборудване-ама с една екстра пълна гаранция и девствен интериор Редактирано 15 Февруари 2010 от werz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panta77 Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 че те колите за толкоз пари пак ли могат да се конфигурират? Аз си мислех че са с всички екстри.Е предполагам че винаги може да си сложеш някоя изцепка с която само да се хвалиш понеже реална полза от нея няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Владко не спориш с точният човек.Ясно ти е какво има напредвид,едно е когато редиш кола по конфигуратор,друго като тръгнеш да я купуваш.То е ясно,че говоря за серийно оборудване-ама с една екстра пълна гаранция и девствен интериорОооо .. не съм и твърдял, че споря с точни човек. Нямаме удоволствието да се познаваме?! Ти можеш ли да смъкваш по 120 000 лв на пазарлък в шоурума? Аз не мога, признавам си. Знам едната кола с какво е накичена. Знам и че нито в Бг, нито в Ro цената е такава каквато споменаваш. Подобен автомобил сток го няма нито в BG, нито в RO, значи отиваме на поръчка и чакане 3 месеца минимум от quattro GmbH. Ще събориш колко? 15%? 20%? Да кажем 20% - 50 000 лв. надолу в най-добрия случай, въпреки че силно се съмнявам, че някой ще смъкне 50 в момента на RS6 Avant и то ново-конфигуриран. Пак си 70 short. В другия случай си с опърдян интериор, предвид динамиката най-вероятно някой се е изтъвал и на дясната седалка, отново си гаранция, но с 1 година по-къса. Има един генерален въпрос, когато говорим за автомобил от този ценови клас. При положение, че си готов да дадеш 202 000лв базова цена за крайно специфичен автомобил, то би ли следвало да го вземаш базов. Или колко от тези коли излизали от завода са базови?! Според мен нито една. Аз лично бих хвърлил още някой лев да го направя моя автомобил. Не говоря за всичко от списъка, а за смислените опции. Audi Exclusive пакетите и Ceramic brakes да си ги държат, но прилична музика, вградено дистанционно за гаражни врати си ги искам отвсякъде. Сума ти време търсих RS4 с нормалния Recaro салон, а не с DTM-ските седалки, където ми обива борда щот' съм дебел. RS6-цата, за която стана дума знам и кой е карал колата - за мен сделката си заслужава! Дори ми се струва, че може и надолу да слезем с цената .. Както каза преди години един Горнооряховски автоджамбаз - няма кеш/меш - парите на ръка! В крайна сметка е въпрос на гледна точка?! Аз не бих се замислил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 защото доскоро "М" и АМГ не правеха комбита (поне М , за АМГ не съм сигурен)И тука ли зе да философстваш ве, градски... Не усещаш ли колко смешен стана вече... Да не са те изгонили от БМВ форума, че си толкова "активен"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) И тука ли зе да философстваш ве, градски... Не усещаш ли колко смешен стана вече... Да не са те изгонили от БМВ форума, че си толкова "активен"? Брао - я сега кажи , колко бройки и кога пуснаха Е34 М5 комби - май са под 900 Или пилотното М5 е било някога комби , както при РС6 ? Редактирано 15 Февруари 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Брао - я сега кажи , колко бройки и кога пуснаха Е34 М5 комби - май са под 900 Или пилотното М5 е било някога комби , както при РС6 ?Николко ве, нали си сигурен, че не правят. Редактирано 15 Февруари 2010 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Както каза преди години един Горнооряховски автоджамбаз - няма кеш/меш - парите на ръка!Би ли споделил името му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 нямам идея - някой се там .. Бай Цеко, Бай Весо, Герги .. whatever Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2010 че те колите за толкоз пари пак ли могат да се конфигурират? Аз си мислех че са с всички екстри.Е предполагам че винаги може да си сложеш някоя изцепка с която само да се хвалиш понеже реална полза от нея няма да има Иди да видиш как на едно ново RS6 му добавяш 20 хиляди евра в екстри без да се изхвърляш с Exclusive пакети.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 и в крайна сметка има ли развитие по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 15 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 и в крайна сметка има ли развитие по темата За съжаление нещата се развиват по възможно най-неблагоприятния начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 За съжаление нещата се развиват по възможно най-неблагоприятния начин що? какво толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Здравейте Колеги! Благодаря Ви ,че потдържате темата и изразяватв мненията си.Бих искал да се обърна към всички: Предполагам повечето сте интелигентни и възпитани хора и сигурен съм никои не го оспорва.Не е необходимо да се доказва кой знае повече,и кой не знае още повече! Нека държим добрия тон и споделяме полезна(пряка)информация безпристрастно,обективно и приятелски.Ясно е като цяло,че ако влезем в подобен спор бензин-дизел, едва ли ще го решим ние или който и да било. Така да споделя сега как вървят нещата. Интересно ,но на пазара предлагане на S420CDI почти няма.Имаше оферта за доставка и 1 на Софавто,който също май не е наличен,а и откровено казано не ми се иска да купя подобна кола от автокъща.Имам един познат с Е 400CDI 260кс. и скоро време ще го тествам.Ако някой има впечатления моля да сподели.След чип забелязах,че постига доста сериозни показатели: 0-100 за 6,5 ,300кс. и 730НМ! VMAX 272км.ч! Предполагам ще бъде приятна закаране градско-извънградско,без значение. А8 4,2TDI гледах за петдесет и няколко х.лв. и ми се стори доста несериозно дори да я пробвам. Колеги изразяват мнение,че дизела бил по шумен.Пак се стига до не еднозначност.В Топ Гиър сравняваха CLS 320CDI със Passat CC 3,2 бензин ,оказа се ,че при 60 мили дизела е по-безшумен.От друга страна гледах 1 клип с коментар на S500 ,,Енджой дъ сайлънс"(не успях да го намеря и да Ви го покажа) Въпросния клип говоря по-спомен Мерцедеса се движеше с 180км.ч. на неубичайно ниски обороти. Относно прегряването,както писах вече 535Д кара всяка предавка до 5000об.мин. и е модел на повече от 6 години вече,съмнявам се да има нерешен проблем в тази насока. Като се оправи времето и тествам,ще Ви държа в течение.Колега,Какво точно търсиш в един автомобил?Карал съм почти всички от изброените возила.Но всичко си е субективно все пак.За мен най-важно в автомобила е:1. Външен вид2. Возия3. Озвучаване4. Интериор5. ДинамикаЗа това съм се спрял на сегашната си Е320 CDI.Която без да се изхвърлям я купих главно заради HARMAN-KARDON озвучаването.Ценителите на музика разбират за какво говоря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Купил си си Е класа заради музиката ? За първи път чувам такъв довод .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Колега,Какво точно търсиш в един автомобил?........3. Озвучаване..........За това съм се спрял на сегашната си Е320 CDI.Която без да се изхвърлям я купих главно заради HARMAN-KARDON озвучаването.Ценителите на музика разбират за какво говоря Точно аудиофилите ,ако ги смяташ за ценители на музиката,ще те гледат с недоумение,ако им кажеш,че озвучаването на HARMAN-KARDON е наклонило везните в полза на мерца с качествено озвучаване Не се обиждай,но хората го считат за добра масовка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Не се обиждам.Но не съм чувал по-добро stock аудио.А както казах съм карал всички от гореспоменатите автомобили.и така прехваленото BOSE звучи като ВЕФ в сравнение с HK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 за което точно Bose говориш и на какво купе е монтирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 и така прехваленото BOSE звучи като ВЕФ в сравнение с HK. ДА бе в МЛ 2007 г HK звучи по-зле от Босето за Е класата не знам но в джипката баса доминира прекалено и няма оправия и като цяло звука ми се струва малко орязан преди да ме нападнеш ще кажа че в моята е46 също е HARMAN-KARDON и съм доволен като за БМВ е повече от добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 За МЛ нищо не мога да кажа, въпреки, че смятам да си взема точно такъв Разбира САМО ако е на ниво аудиото!А като говоря за BOSE, го сравнявам с А8 и А6 седан.При тях го има точко проблема за който споменаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeHappy Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Ако си купува6 кола само заради музиката няма смисъл, ба6та ми си взе колата за возията екстрите и икономията а за музиката хвърли о6те 2 хилки и си я направи както на него си му харесва,което мисля 4е е най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Ако си купува6 кола само заради музиката няма смисъл, ба6та ми си взе колата за возията екстрите и икономията а за музиката хвърли о6те 2 хилки и си я направи както на него си му харесва,което мисля 4е е най-добре. Какво точно е направил за "2 хилки" ? Освен плеърче с 2 колонки, усилвателче и туба от Техномаркет не виждам какво може да се купи за "2 хилки". И няма дори да се доближиш до фабрично BOSE.Аз разбирам човека, който си е избрал автомобил заради музиката, просто е въпрос на приоритети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
premium Публикувано 2 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 И кФо си взе накрая? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване