Jump to content

За Audi, за quattro, снега и нашата страна ..


Sir T

Recommended Posts

Гледам кората и се чудя! Моята има същите отвори макар да е за 2.6 бензин на А6, вярно колата ми е много висока, обаче аз често карам през непочистен сняг! С дълбочина до 30 см, понякога навяванията са по половин метър! Никога не съм имал такива грижи! Ама хич! Май ти е прекалено ниска колата за каране през зимата! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 183
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Малко офф-топик (щото така или иначе не моем измисля нещо смислено да кажа)

Единственият жълт Imola Yellow B6 Avant в Бг (до колкото ми е известно). Гледам си я като писано яйце и е в перфектно състояние.

Има(ше) в София едно същото такова Ауди В6 Авант с интересно на цвят тъмно синьо огледално фолио по всички задни прозорци, което ако не се лъжа кисне по видни столични сервизи от доста време (разбирай) години. С две думи - да, реално твоето е единствено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф-топик (щото така или иначе не моем измисля нещо смислено да кажа)

Има(ше) в София едно същото такова Ауди В6 Авант с интересно на цвят тъмно синьо огледално фолио по всички задни прозорци, което ако не се лъжа кисне по видни столични сервизи от доста време (разбирай) години. С две думи - да, реално твоето е единствено.

3.0 quattro на Боби Танев беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам кората и се чудя! Моята има същите отвори макар да е за 2.6 бензин на А6, вярно колата ми е много висока, обаче аз често карам през непочистен сняг! С дълбочина до 30 см, понякога навяванията са по половин метър! Никога не съм имал такива грижи! Ама хич! Май ти е прекалено ниска колата за каране през зимата! :lol:

е, тя твоята явно е страшна щом е с кора от А6 .. с нея не мога да се меря ..

Комбито беше на моя приятел автомобилния състезател Жоро Танев, но преди години се опита да го тотализира. Колата е 3.0 бензин. Жълтата RS4 седан на МТМ я карах още като я докараха City, тя е B7.. Има и едно жълто B5 въе Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорко Пръднята ? :lol: Той нямаше ли и един лилав фокус РС ?

Него го вкараха Онтарио, беше на Жорко, после отиде в един друг приятел Косьо и сега не знам на кого е .. и него съм го карал - много хубав беше едно време..

А уж съм от Русе :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, тя твоята явно е страшна щом е с кора от А6 .. с нея не мога да се меря ..

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ на А6 2,6 каква да е кората бре! Естествено, че ще е за А6 2.6! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sir T вместо да набиваш 290 лв за оригинална пластмасова кора да си беше взел метална и да решиш въпроса веднъж и завинаги :lol:

И за регулируемо окачване можеш да се замислиш :huh:

Има ли такава метална за B6/B7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли няблюдение върху Б7 и дали там го има същият проблем? Защото ако там са пооправени нещата, то тогава си отиваме към Примиум Бранд :lol: ако не, въпреки това не бих определил аз лично Ауди като not premium brand само, че е влязал малко сняг в двете дупки на кората :huh: но това съм си аз ...

Колега, аз имам наблюдение, при първия по-голям сняг преди Нова година(09-10) абсолютно по същия начин се счупи и моята-отвориха се 2-те, там кадето се събират и се чу едно свистене,като при триене,подледнах отдолу,и хоп,за нови кори съм,много глупаво положение.

Аз карам Б7 S-line.

Някои да знае цената на 2-те кори под мотора?

От казаното от SLAF и Sir T оставам с впечатлението, че проблемът е специфичен за едно от следните:

1) 2.5 TDI

2) S-line

3) авант

Може би ще да е мотора, като гледам. Той ми се струва най-вероятната причина да има промяна в дизайна на корите отдолу. Не че е лош самият мотор де, ама явно така е станало... Това ме навява на спомени за онзи бъг дето се случва само на 1.9 TDI при B6 - не можеш да запалиш, ако не си включиш габаритите.

Тук мога и аз да се включа:

2.0 TDI

S-line

Лимузина

Проблема го има и при мен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Craaap!!! След малко FUN по снежните БГ пътища и аз съм в кюпа с пластмасите... :flipoff:

Вземи си Субару Аутбек или Ауди Олроуд и проблема се решава :lol:

Поне донъкъде ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе само на мен ли ми се случват такива неща? Имам и много интересна история за Sony Vaio, но не е за публично споделяне :hilezh:

Не е само на теб :hilezh:

Кажи в твоя стил за Сонито :hilezh: Тук, има-няма сме 40-50 х.потребители, не виждам да е много публично :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволни ли сте от субару?

За AWD или за моторите като цяло?

Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да знае цената на 2-те кори под мотора?

Голямата под самия мотор е 280 лв оригиналната .. ще ти кажа със сигурност като я взема понеделник. Другата не знам .. имам ЕТКА с цени ама е на другия ми компютър, който не е с мен ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. :hilezh:

Това е лично наблюдение или някой, някога, някъде така е казал?

Питам сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросното го спрягаха за S4 ,но май е 3.0 по спомени??

И аз да се отклоня малко,има едно RS4 MTM с такъв цвят,ама май е В7,а?

Беше с тунинг OETTINGER. От това жълто В6 се запалих да направя моето в последствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За AWD или за моторите като цяло?

Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. :)

Колега незнам какво те кара да изказваш подобно мнение, но специално аз за проблем с ождането боксерите на Субару не съм чувал да са имали колегите...

Редактирано от wizzow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лично наблюдение или някой, някога, някъде така е казал?

Питам сериозно.

Става въпрос за 2.5 преди 2004та .Там се спрягат проблеми с охлаждането, прегряване и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 2.5 преди 2004та .Там се спрягат проблеми с охлаждането, прегряване и т.н.

Има такива слухове само за 2.5 моторите им,но мисля за 98-99 г. проблеми с гарнитурите,но не са нещо повсеместно.Аз съм доволен,като танк е колата-минавам отвсякъде,качвам се на всякакви бордюри,което за градско паркиране е екстра.За извън пътя 21 см.просвет също добре идват.Не е лукс като в новите Аудита,но пък е по-упростено всички,с по-малко електроника,четри степенен автомат с минимална поддръжка,военна му работа...Мотора става за газифициране,2.5 харчи 15 градско,12 извънградско на газ.Даже от германия има с фабрични газови инжекциони,преоборудвани мотори с ковани бутала-там е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...