gsb Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Гледам кората и се чудя! Моята има същите отвори макар да е за 2.6 бензин на А6, вярно колата ми е много висока, обаче аз често карам през непочистен сняг! С дълбочина до 30 см, понякога навяванията са по половин метър! Никога не съм имал такива грижи! Ама хич! Май ти е прекалено ниска колата за каране през зимата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Малко офф-топик (щото така или иначе не моем измисля нещо смислено да кажа)Единственият жълт Imola Yellow B6 Avant в Бг (до колкото ми е известно). Гледам си я като писано яйце и е в перфектно състояние.Има(ше) в София едно същото такова Ауди В6 Авант с интересно на цвят тъмно синьо огледално фолио по всички задни прозорци, което ако не се лъжа кисне по видни столични сервизи от доста време (разбирай) години. С две думи - да, реално твоето е единствено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Въпросното го спрягаха за S4 ,но май е 3.0 по спомени??И аз да се отклоня малко,има едно RS4 MTM с такъв цвят,ама май е В7,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Сагата продължава ...К'ъФ е извода? - да живее Калгон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Малко офф-топик (щото така или иначе не моем измисля нещо смислено да кажа)Има(ше) в София едно същото такова Ауди В6 Авант с интересно на цвят тъмно синьо огледално фолио по всички задни прозорци, което ако не се лъжа кисне по видни столични сервизи от доста време (разбирай) години. С две думи - да, реално твоето е единствено.3.0 quattro на Боби Танев беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 27 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Гледам кората и се чудя! Моята има същите отвори макар да е за 2.6 бензин на А6, вярно колата ми е много висока, обаче аз често карам през непочистен сняг! С дълбочина до 30 см, понякога навяванията са по половин метър! Никога не съм имал такива грижи! Ама хич! Май ти е прекалено ниска колата за каране през зимата! е, тя твоята явно е страшна щом е с кора от А6 .. с нея не мога да се меря ..Комбито беше на моя приятел автомобилния състезател Жоро Танев, но преди години се опита да го тотализира. Колата е 3.0 бензин. Жълтата RS4 седан на МТМ я карах още като я докараха City, тя е B7.. Има и едно жълто B5 въе Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Жорко Пръднята ? Той нямаше ли и един лилав фокус РС ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 27 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Жорко Пръднята ? Той нямаше ли и един лилав фокус РС ?Него го вкараха Онтарио, беше на Жорко, после отиде в един друг приятел Косьо и сега не знам на кого е .. и него съм го карал - много хубав беше едно време.. А уж съм от Русе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 е, тя твоята явно е страшна щом е с кора от А6 .. с нея не мога да се меря ..ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ на А6 2,6 каква да е кората бре! Естествено, че ще е за А6 2.6! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wizzow Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 (Редактирано) Craaap!!! След малко FUN по снежните БГ пътища и аз съм в кюпа с пластмасите... Редактирано 27 Януари 2010 от wizzow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cheryman Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Sir T вместо да набиваш 290 лв за оригинална пластмасова кора да си беше взел метална и да решиш въпроса веднъж и завинаги И за регулируемо окачване можеш да се замислиш Има ли такава метална за B6/B7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cheryman Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 А имаш ли няблюдение върху Б7 и дали там го има същият проблем? Защото ако там са пооправени нещата, то тогава си отиваме към Примиум Бранд ако не, въпреки това не бих определил аз лично Ауди като not premium brand само, че е влязал малко сняг в двете дупки на кората но това съм си аз ... Колега, аз имам наблюдение, при първия по-голям сняг преди Нова година(09-10) абсолютно по същия начин се счупи и моята-отвориха се 2-те, там кадето се събират и се чу едно свистене,като при триене,подледнах отдолу,и хоп,за нови кори съм,много глупаво положение.Аз карам Б7 S-line. Някои да знае цената на 2-те кори под мотора?От казаното от SLAF и Sir T оставам с впечатлението, че проблемът е специфичен за едно от следните: 1) 2.5 TDI2) S-line3) авантМоже би ще да е мотора, като гледам. Той ми се струва най-вероятната причина да има промяна в дизайна на корите отдолу. Не че е лош самият мотор де, ама явно така е станало... Това ме навява на спомени за онзи бъг дето се случва само на 1.9 TDI при B6 - не можеш да запалиш, ако не си включиш габаритите.Тук мога и аз да се включа:2.0 TDIS-lineЛимузинаПроблема го има и при мен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Има ли такава метална за B6/B7?Виж тук колега http://www.prospeed.bg/bg/products/4192/0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simbat Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Craaap!!! След малко FUN по снежните БГ пътища и аз съм в кюпа с пластмасите... Вземи си Субару Аутбек или Ауди Олроуд и проблема се решава Поне донъкъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Доволни ли сте от субару? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkk888 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Абе само на мен ли ми се случват такива неща? Имам и много интересна история за Sony Vaio, но не е за публично споделяне Не е само на теб Кажи в твоя стил за Сонито Тук, има-няма сме 40-50 х.потребители, не виждам да е много публично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Доволни ли сте от субару?За AWD или за моторите като цяло?Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 28 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Някои да знае цената на 2-те кори под мотора?Голямата под самия мотор е 280 лв оригиналната .. ще ти кажа със сигурност като я взема понеделник. Другата не знам .. имам ЕТКА с цени ама е на другия ми компютър, който не е с мен .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Би трябвало да е 150лв задната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. Това е лично наблюдение или някой, някога, някъде така е казал?Питам сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Въпросното го спрягаха за S4 ,но май е 3.0 по спомени??И аз да се отклоня малко,има едно RS4 MTM с такъв цвят,ама май е В7,а?Беше с тунинг OETTINGER. От това жълто В6 се запалих да направя моето в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wizzow Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 (Редактирано) За AWD или за моторите като цяло?Избягвай вентиловите мотори, тип боксер, не са изчислени добре от към охлаждане. Колега незнам какво те кара да изказваш подобно мнение, но специално аз за проблем с ождането боксерите на Субару не съм чувал да са имали колегите... Редактирано 28 Януари 2010 от wizzow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Това е лично наблюдение или някой, някога, някъде така е казал?Питам сериозно.Става въпрос за 2.5 преди 2004та .Там се спрягат проблеми с охлаждането, прегряване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Радвам се да го чуя, че имам една дилема Форестър vs. Аутлендър, но и двата са 2.0.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simbat Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Става въпрос за 2.5 преди 2004та .Там се спрягат проблеми с охлаждането, прегряване и т.н.Има такива слухове само за 2.5 моторите им,но мисля за 98-99 г. проблеми с гарнитурите,но не са нещо повсеместно.Аз съм доволен,като танк е колата-минавам отвсякъде,качвам се на всякакви бордюри,което за градско паркиране е екстра.За извън пътя 21 см.просвет също добре идват.Не е лукс като в новите Аудита,но пък е по-упростено всички,с по-малко електроника,четри степенен автомат с минимална поддръжка,военна му работа...Мотора става за газифициране,2.5 харчи 15 градско,12 извънградско на газ.Даже от германия има с фабрични газови инжекциони,преоборудвани мотори с ковани бутала-там е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts