Jump to content

Едно и също ли са DSG & S-tronic???


Recommended Posts

Съединителите на 7-степенната DSG са еднодискови и затова й дават 250Нм, докато 6-степенната е с многодискови и я пишат до 350Нм. Надлъжния S-Tronic се води уж по-як - до 600Нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синхро се изполваше в Пасат В5 (1998-2000) само като търговско име, но си е истинско Куатро®.

quattro си е марка -с Халдекс са А3 и ТТ,

Торсен-всички останали Аудита,

4MOTION при Пасатор са В5 /В4 е поколението с Голф 3/, В5,5 и Файтон са с Торсен,

Халдекс с всички останали,както и последния модел. Последния модел на Каравел не знам с какво разположение на мотора са, знам само, че слагат 6 цилиндровия от А6 от 180 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
Но до ден днешен няма 7 степенно DSG в модификация с 4х4. Отново имам предвид напречен мотор.

VW Multivan BiTDI е 4х4 с напречен мотор и 7 степенно DSG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Heinz, може и аз да съм го пропуснал, но Jan 27 2010, 22:09 (когато съм писал, че няма) този Мултиван май не беше излязъл като модел.

А като цяло :) за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Предполагам е отново с Халдекс този Мултиван, като предните модели!?

Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен :bia: което ако не друго му е намалило теглото с 200кг, а това си е доста дори и за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен :) което ако не друго му е намалило теглото с 200кг, а това си е доста дори и за него.

А какво значи "вече"? Демек най-новия Туарег ли или фейса на предишния модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен ;) което ако не друго му е намалило теглото с 200кг

Е той Туарега е с торсен ама онова недоразумение Ку Зибен продължава май да е с раздатъчна кутия като на старите ГАЗ-ки B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда вЕрно, сега гледам Етка-та

ама ква е тая кутия с веригата вътре? (transfer box)

Да я ева у газката

По-голямо недоразумение от тоя бус за тухли ауди не са правили ...

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

По принцип фаг имат 5 типа дсг трансмисии-6 скоростна,за напречно разположени,7 скоростна за напречно,С троник,Пдк и ДСГто на Вейрон.Всички трнсмисии имат сходна идея на работа,но дотам.С троника е по-евтина версия на ПДК,но въпреки това си е с два отелни кръга мазане,повече дискове-22 броя и въобще е много по тарикатска работа от ДСГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Миналия ден си говорих с Мишо и той разбули мистерията за DSG и S-tronic и по-точно основната им разлика.В DSG -то циркулира масло при съединителите и самата кутия събира 6л.

S-tronic-a е суха, в самото й "сърце" при мехатроника не циркулира масло, събира няма и 2 л.масло.

Друга важна информация, която бих искал да ви споделя, че при А3 1.4Т 2008,2009г. със S-tronic мехатроника и съединителите заминават много бързо, околко 30000-40000 км. Проблема идва от мехатроника и явно от Ауди го знаят защото вече над 10 пъти е заменян номера, тоест са внасяни промени.На този етап оправия няма.

Мишо вече се специализира в поправката на DSG-та, така че някой ако закъса да не се притеснява.Оказа се, че проблемите там също не са рядкост.

Като се замислям за проблемите при тези 2 кутии ми се струва, че мултитроника от тези години е малко пренабеден, че е много чуплив, всичко се чупи еднакво, въпрос на късмет и поддръжка .

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо продължават тези родилни мъки на ВАГ и ЛУК да измъдрят скоростна кутия.

Не знам защо и потребителите ги търпят - някакъв вид мазохизъм трябва да е и голяма вяра в късмета:)

БМВ залагат само на ЗФ, нямат проблеми и постигат завидни резултати в разхода.

При новите Кю5 ауди се отказват от С-троника и се връщат към ЗФ, скъпите аудита са само със ЗФ.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като се замислям за проблемите при тези 2 кутии ми се струва, че мултитроника от тези години е малко пренабеден, че е много чуплив, всичко се чупи еднакво, въпрос на късмет и поддръжка .

Именно до този извод стигнах и аз. Не го твърдя от лични интереси, но е факт, че уж чупливото мулти е с по-евтин ремонт от DSG, S-tronik и приблизително колкото на тип-троник. А издръжливостта на DSG и S-tronik се оказва дори по-малка от на мултитроник. Просто трябва да се поинтересува човек. ;)/>

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе Дакс, точно така .... сега мултито стана по-здраво дори и от типтроника :steinigung:/> :steinigung:/> :steinigung:/>

И като се има предвид, че има поне три тотално различни вида DSG (конструктивно) от поне двама различни производители влагани в Ауди, що ни светнеш ли точно кое от всичките DSG-та е по-калпаво и защо ...

А типтрониците дето карат по 300 000 км. без смяна на масло преди да почнат да правят номера да ги сравняваш с това недоразумение мултитрошляка .. направо глава не ми го побира как си ги съчиняваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде моля да не четеш между редовете! Типтроника го споменах само като цена за основен ремонт. Ако те интересуват останалите подробности, поразпитай на четири очи приемчиците в Порше и Джемини, а и най-вече Мишо! Питай за DSG-то при А3 от 2007-2009 г.! Питай пак за същата кутия на Кю5 и А4, когато са с 3.0ТДИ! Поинтересувай се от цените на частите и от това кое колко често се скапва и може и да ти го побере главата!

Има и една форумна колежка, която търпеливо мълчи, но каже ли си за нейния опит с ДСГ-то, няма да ти се вярва.

Нищо лично! Просто споделям факти, които и мен силно ме учудиха, защото въпросната кутия ми беше и на мене в плановете доскоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...