Ivo-G Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Съединителите на 7-степенната DSG са еднодискови и затова й дават 250Нм, докато 6-степенната е с многодискови и я пишат до 350Нм. Надлъжния S-Tronic се води уж по-як - до 600Нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Синхро се изполваше в Пасат В5 (1998-2000) само като търговско име, но си е истинско Куатро®.quattro си е марка -с Халдекс са А3 и ТТ,Торсен-всички останали Аудита,4MOTION при Пасатор са В5 /В4 е поколението с Голф 3/, В5,5 и Файтон са с Торсен, Халдекс с всички останали,както и последния модел. Последния модел на Каравел не знам с какво разположение на мотора са, знам само, че слагат 6 цилиндровия от А6 от 180 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Heinz Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Но до ден днешен няма 7 степенно DSG в модификация с 4х4. Отново имам предвид напречен мотор.VW Multivan BiTDI е 4х4 с напречен мотор и 7 степенно DSG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 10 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 @Heinz, може и аз да съм го пропуснал, но Jan 27 2010, 22:09 (когато съм писал, че няма) този Мултиван май не беше излязъл като модел.А като цяло за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Предполагам е отново с Халдекс този Мултиван, като предните модели!?Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен което ако не друго му е намалило теглото с 200кг, а това си е доста дори и за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен което ако не друго му е намалило теглото с 200кг, а това си е доста дори и за него.А какво значи "вече"? Демек най-новия Туарег ли или фейса на предишния модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Новият модел от 2010-та. Не фейслифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Също така предполагам знаете, че Туарега вече също е с Торсен което ако не друго му е намалило теглото с 200кгЕ той Туарега е с торсен ама онова недоразумение Ку Зибен продължава май да е с раздатъчна кутия като на старите ГАЗ-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Тц, Торсениранo е и Кю-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 (Редактирано) Мда вЕрно, сега гледам Етка-таама ква е тая кутия с веригата вътре? (transfer box)Да я ева у газката По-голямо недоразумение от тоя бус за тухли ауди не са правили ... Редактирано 20 Декември 2010 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
werz Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 По принцип фаг имат 5 типа дсг трансмисии-6 скоростна,за напречно разположени,7 скоростна за напречно,С троник,Пдк и ДСГто на Вейрон.Всички трнсмисии имат сходна идея на работа,но дотам.С троника е по-евтина версия на ПДК,но въпреки това си е с два отелни кръга мазане,повече дискове-22 броя и въобще е много по тарикатска работа от ДСГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 (Редактирано) Миналия ден си говорих с Мишо и той разбули мистерията за DSG и S-tronic и по-точно основната им разлика.В DSG -то циркулира масло при съединителите и самата кутия събира 6л.S-tronic-a е суха, в самото й "сърце" при мехатроника не циркулира масло, събира няма и 2 л.масло.Друга важна информация, която бих искал да ви споделя, че при А3 1.4Т 2008,2009г. със S-tronic мехатроника и съединителите заминават много бързо, околко 30000-40000 км. Проблема идва от мехатроника и явно от Ауди го знаят защото вече над 10 пъти е заменян номера, тоест са внасяни промени.На този етап оправия няма.Мишо вече се специализира в поправката на DSG-та, така че някой ако закъса да не се притеснява.Оказа се, че проблемите там също не са рядкост.Като се замислям за проблемите при тези 2 кутии ми се струва, че мултитроника от тези години е малко пренабеден, че е много чуплив, всичко се чупи еднакво, въпрос на късмет и поддръжка . Редактирано 4 Октомври 2012 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Не знам защо продължават тези родилни мъки на ВАГ и ЛУК да измъдрят скоростна кутия.Не знам защо и потребителите ги търпят - някакъв вид мазохизъм трябва да е и голяма вяра в късметаБМВ залагат само на ЗФ, нямат проблеми и постигат завидни резултати в разхода.При новите Кю5 ауди се отказват от С-троника и се връщат към ЗФ, скъпите аудита са само със ЗФ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Аз също съм фен на ЗФ, уникално здрави кутии работещи не по зле от всичко друго. Това е един голям плюс на БМВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 (Редактирано) Като се замислям за проблемите при тези 2 кутии ми се струва, че мултитроника от тези години е малко пренабеден, че е много чуплив, всичко се чупи еднакво, въпрос на късмет и поддръжка .Именно до този извод стигнах и аз. Не го твърдя от лични интереси, но е факт, че уж чупливото мулти е с по-евтин ремонт от DSG, S-tronik и приблизително колкото на тип-троник. А издръжливостта на DSG и S-tronik се оказва дори по-малка от на мултитроник. Просто трябва да се поинтересува човек. ;)/> Редактирано 27 Ноември 2012 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Да бе Дакс, точно така .... сега мултито стана по-здраво дори и от типтроника :steinigung:/> :steinigung:/> :steinigung:/>И като се има предвид, че има поне три тотално различни вида DSG (конструктивно) от поне двама различни производители влагани в Ауди, що ни светнеш ли точно кое от всичките DSG-та е по-калпаво и защо ...А типтрониците дето карат по 300 000 км. без смяна на масло преди да почнат да правят номера да ги сравняваш с това недоразумение мултитрошляка .. направо глава не ми го побира как си ги съчиняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 28 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Хайде моля да не четеш между редовете! Типтроника го споменах само като цена за основен ремонт. Ако те интересуват останалите подробности, поразпитай на четири очи приемчиците в Порше и Джемини, а и най-вече Мишо! Питай за DSG-то при А3 от 2007-2009 г.! Питай пак за същата кутия на Кю5 и А4, когато са с 3.0ТДИ! Поинтересувай се от цените на частите и от това кое колко често се скапва и може и да ти го побере главата! Има и една форумна колежка, която търпеливо мълчи, но каже ли си за нейния опит с ДСГ-то, няма да ти се вярва. Нищо лично! Просто споделям факти, които и мен силно ме учудиха, защото въпросната кутия ми беше и на мене в плановете доскоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване