Jump to content

А сега накъде?


Recommended Posts

Ха, аз лично никога не бих подкарал Шкода или Passat. Защо ли? защото ми се кара ауди :eusa_clap:

Обичам я тая марка и това си е.

Не ме вълнува нито колко струва, нито каква е поддръжката , нито това дали е най-добрата, нито това дали ще е бензин или дизел, нито какви хоря ги карат......просто четирите кръга трябва да са ми на волана.

предлагам да не го пренасочвате към други марки колегата, че като гледам и на него му се кара ауди пак.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

бате колата ти е много хубава ама никога нема да ме грабне като,което и да е Ц4(без Аце).Човека от който взех Ц4-та преди нея е имал Ц5,сега кара нов Авенсис,работата му е такава,че кара само премиуми от най-високия клас и ми сподели,че това е най-добрата и здрава кола,която е карал някога.

Най-малкото Ц4 е много по-просторна от Ц5,Ц6 Б6 и т.н.Аз нали съм малък и вътре пак се чуствам като в 4-ри крилерн гардероб и отвсякъде ми е широко,докат в по-новите Аудита се чуствам сплескан

Ха, аз лично никога не бих подкарал Шкода или Passat. Защо ли? защото ми се кара ауди :eusa_clap:

шкода и пасат са за тия дет немат пари за АУДИ :dance: Предпочитам Ц4-та от чисто нов Пасат.

Редактирано от Vorsprung durch Technik 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате колата ти е много хубава ама никога нема да ме грабне като,което и да е Ц4(без Аце).Човека от който взех Ц4-та преди нея е имал Ц5,сега кара нов Авенсис,работата му е такава,че кара само премиуми от най-високия клас и ми сподели,че това е най-добрата и здрава кола,която е карал някога.

Най-малкото Ц4 е много по-просторна от Ц5,Ц6 Б6 и т.н.Аз нали съм малък и вътре пак се чуствам като в 4-ри крилерн гардероб и отвсякъде ми е широко,докат в по-новите Аудита се чуствам сплескан

Само да те попитам - ти вярваш ли си ???

След като избра Ц4 пред нов Пасат и А6 Ц6 (как беше - по-просторна е), мисля , че най-добре да спреш да пишеш по темата , да идеш да целунеш най-великата кола в историята и да легнеш да спиш спокоен ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека от който взех Ц4-та преди нея е имал Ц5,сега кара нов Авенсис,работата му е такава,че кара само премиуми от най-високия клас и ми сподели,че това е най-добрата и здрава кола,която е карал някога.

Най-малкото Ц4 е много по-просторна от Ц5,Ц6 Б6 и т.н.Аз нали съм малък и вътре пак се чуствам като в 4-ри крилерн гардероб и отвсякъде ми е широко,докат в по-новите Аудита се чуствам сплескан

Той човекът едва ли те е излъгал. Обаче е лесно да се прочете между редовете, че щом като не е бил доволен от Ц5 и се е върнал на Ц4, след което си е купил не Ауди, а Авенсис - скучният, здрав и евтин автомобил за побелели чички, то значи се интересува единствено от здравината на колата и от това колко пари ще отдели за нея. За такива хора е ясно като бял ден, че купуват милионник А6 2.5тди, автомат със замах и после се отричат от Ауди. Ц5 си е доста добър автомобил, но трябва да се съобразят някои моменти при избора му и да не ти се свидят парите като си поиска нещо.

Под най-добрият и най-здравият автомобил, аз разбирам само "най-здравият". Здрав и евтин за поддръжка е Ц4. Карал съм 7 години тази платформа.

После минах през Ц5 и сега на Ц6. Не намирам никаква причина, а нямам и никакво желание да се връщам назад. Всяка следваща шестица е доста по-добра от предната. При това бих казал коренно. Това, че е по-скъпа е ясно, но не пречи на другите качества. Просто ако на някой ауди му тежи, вече го коментирахме сто пъти - VW,Skoda, Toyota.....Ама не са ауди и никога няма да бъдат.

Викаш по-просторна? Само на усещане, но не и в действителност. Най-малкото разполагаш със същото пространство, но не го усещаш, защото всичко ти е под ръка и празнините са запълнени а с някоя друга джаджа, възглавница (от тия дето се отварят). Ако А6 ти е малко има и А8.......е не е просторно като Ц4, ама.. :respekt:

Ачко, знам че си харесваш колата. Това е супер. Красива, голяма, здрава. Това никой не го отрича, но неможе да се сравнява с наследниците си по качества. Ще се убедиш в моите думи само ако ПОДкараш по-нова шестица, ама забележи, че не казвам покараш! Аз също съм мислел като теб, не се съмнявай в това. Намирал съм за себе си доста косури на новите коли, без да имам дори причини за това. Просто не съм могъл да си позволя такава кола и затова моята е била най-добра. Помня с умиление как защитавах 2.6 пред 1.8Т, как отричах дизела, как не бях сигурен, че искам Ц6 , а се насочих към Мазда, при това забележи, че бях карал Ц6 пробно няколко пъти. Впечатли ме, но вътрешно се навивах, че не е достатъчно добра, щото с финансите беше тегавко. Във време докато избрах мазда пред новата шестица можеш да намериш една моя тема озаглавена "Новата А6 - най-красивата кола" Харесваше ми много, но малко ми бяха тесни джобовете за нея.

Рано или късно и ти ще смениш Ц4-ката, защото си фен. Личи ти от сто километра. Обичаш ауди и ще се радваш на някое по-ново.

Няма и смисъл от убеждения дизел или бензин, ръчна или автомат, седан или комби. Пробвай от всички варианти и се кефи максимално на марката, която е видно че се е устремила към върха, на пук на всички който не я харесват :flipoff:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая встрани от темата:

По-горе се говореше за сигурност и примера беше с краш-теста на Волво и не знам ква си въшка. Този краш-тест много се коментираше навремето, че били махнали на волвото под пластмасовата броня гредата. Виждал съм тая греда на живо и сигурно е поне 30 кила. Масивна работа - прилича на двоен "П" уайзен. А и като гледам волвото колко мръдна, а онова как отхвърча... Много вероятно да са резнали с флекса тук-там волвото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачко, знам че си харесваш колата. Това е супер. Красива, голяма, здрава. Това никой не го отрича, но неможе да се сравнява с наследниците си по качества. Ще се убедиш в моите думи само ако ПОДкараш по-нова шестица, ама забележи, че не казвам покараш!

Предполагам , това е за някой мой адаш , щот не се връзва с мойте писания :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vorsprung Durch Technik е Ачо :respekt:

По темата, мога само да заплаша Недко, че ако не си вземе куатро......няма да пропусна случай да му го припомня ! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме вълнува нито колко струва, нито каква е поддръжката , нито това дали е най-добрата, нито това дали ще е бензин или дизел, нито какви хоря ги карат......просто четирите кръга трябва да са ми на волана.

Железна логика! ;) Дай ся аз като съм събрал примерно 8-9 хиляди Евра и гледам Мобилето зорлем да си взема Ауди С5 само и само единствено защото ще е Олимпяда! Директно ще ти кажа как ще изглежда описанието на екстрите: 5та предавка, чистачки с опция за интервално чистене, два броя външни огледала за обратно виждане, климатик (с много "!!!" след него) и много други! :respekt: Разбира се има един ултра лесен начин "магически" всичко това да бъде разрешено като проблем и ние въпреки това караме Ауди С5 - просто го взимаме 8-ма ръка "супер запазен" и на "реални" километри, па сигурно и кожен салон и сечак по таблото мое да падне бонус ;)

Разбираш ли ми тънката мисъл? :)

Просто ти, брат, ако нямаш нищо против да караш подобен автомобил само защото е Ауди - ОК. Аз обаче без абсолютно грам никакви угризения на съвестта точно в този един момент, осъзнавайки ситюешъна, отивам и започвам да си търся Пасат, Шкода, па ако щеш дори и Авенсис! Няма да е Ауди, но списъка с екстри и удобства също няма да е този, който съчиних по-горе.

Имах преди доста години пусната една анкета за това дали човек би предпочел нов автомобил оглозган от към екстри и със слаб двигател или по-стар, но запазен и с "всички екстри за модел". Предполагам и там сме отбелязали различни отговори ;)

И накрая последно ще си позволя да перефразирам този цитат:

Истинското куатро не е торсена, а това което те кара да се усмихваш докато вършееш снега.

По темата аз бих казал, че истинската кола е тази, която те кара да се усмихваш! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че карам Audi C4 и то с "най-скапания-двигател-в-историята-на-самолeто...ъъъ автомобилостроенето" и много много си обичам колата, се присъединявам към мнението на колегите, че ако човек може да си позволи B6 quattro, или C5 quattro, няма никаква причина да избира C4 quattro. Обаче, ако трябва да избирам между C4 quattro и C6 предно, ще взема куатрото, щото повече кола, която не е Audi quattro не искам да карам през живота си. Просто чувството за сигурност което ми създава на пътя, кефът да съм единствената кола на паркинга с 30 см сняг (поне докато не го утъпча хубаво за няколко дни) и разбира се, това че понякога си вярвам прекалено много и се опитвам да катеря на такива места, на каквито и рактрак буксува, са несравними с нищо усещания, които не бих желал никога да спирам да изпитвам. Всъщност, каквото и да избере колегата, ще сгреши, ако не е quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбираш ли ми тънката мисъл? :respekt:

По темата аз бих казал, че истинската кола е тази, която те кара да се усмихваш! :respekt:

Аз, не можах, да разбера, тънката мисъл.... предполагам си дал към 15к за Шкодата, за тия пари (горе-долу) можеш да вземеш

Б6,quattro,tiptronic,180PS - с две -три години по-стара и на 200к км. повече... е ,кое от двете ще те накара да се усмихваш повече?

По твоята логика няма смисъл изобщо да съществува премиум сегмент ..... една Шкода,ФВ и т.н се конструира и произвежда по съвсем

различен начин от едно Ауди или БМВ ... и няма никъкво значение,че били с еднакви части и еднакви платформи, то е като при готвенето

всички готвят със сол, месо и едни и същи подправки, ама накрая на едни им се получава на други, не чак толкова....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е спорен въпроса дали такова Ауди щях да намеря. Друг е въпроса дали въобще бих търсил такова и от там дали изобщо щях да му се усмихвам, но както и да е. Да, това е общо взето сумата, която съм дал за Шкодата.

Това как се конструират и произвеждат не мисля, че е от такова значение при положение, че сам виждам крайния резултат, който за моите изисквания е ОК. Въобще не мисля, че една Шкода камо ли VW е толкова години назад....

Премиум сегмета си съществува, но има своите разновидности и ценови разлики. За мен нещата опират повече до големината на компромис, сляпото и тотално безсмислено робуване на дадена марка и дори преглъщане на собственото его. <_< Купувам това, което ми харесва, а не марката!

Не ме разбирай погрешно - винаги съм искал Ауди и ще продължавам да искам, но докато не събера достатъчно пари за да си купя *точно* това Ауди, което бих искал, ще търся алтернативи при дъщерните марки, а няма да бързам да се набутвам с Ауди голо като кокал или с безброй километри пробег.... Това е като цяло мисълта ми.

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Купувам това, което ми харесва, а не марката!

Не ме разбирай погрешно - винаги съм искал Ауди и ще продължавам да искам, но докато не събера достатъчно пари за да си купя *точно* това Ауди, което бих искал, ще търся алтернативи при дъщерните марки, а няма да бързам да се набутвам с Ауди голо като кокал или милионник.... Това е като цяло мисълта ми.

Оп, тук подкрепям. Това е и моето виждане. В случая съм получил това което искам и за щастие няма такова VW (изключвам Файтон) или Шкода.

Купих си аудито, което винаги съм мечтал да имам. Просто от него не искам нищо повече освен да е по-ново. Тук пак опирам до пари, при това много. Ще съм много щастлив да имам възможноста да изкарам такова чисто ново от шоурума.

Единствената разлика между нас е, че ти си склонен да подкараш Шкода или VW доста повече от мене. Тук не бих потвърдил, че става въпрос за его, просто съм влюбен в марката и само тя ми носи кефа, който търся. Както казах дори едните четири кръга като емблема ми носят удовлствие повече от другите.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2 е, както съм го написал <_< 1.9TDI 105-коньов мъртвец

До колкото знам е на базата на Гоуф 5

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2 е, както съм го написал <_< 1.9TDI 105-коньов мъртвец

Ако си я взел за 15 000 лв си ударил шестица от тотото. Карам такъв мотор на кади и въобще не съм очарован от него, предполагам е заради голямото купе.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав... сляпото ,тоталано и безсмислено робуване на дадена марка го заместваш със сляпото,тотално и безсмислено робуване на

една идея ... точно прагматизма е силната страна на Ауди,тази марка бележи възход защото успя да направи най-балансираните автомобили,

такива ,които не си позволяват големи слабости в никое отношение...

Общо взето както си караш Шкодата, ако ти дам да покараш на жена ми Б6-цата за един месец и после те питам,

с ръка на сърцето да ми отговориш:Кое по ти харесва?100% съм сигурен кой ще е отговора.И няма да е Шкодата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли сегашната ми А6 ми костваше едно 2000 евро разходи преди да я избера. За мое голямо щастие успях да смъкна 2к евро от обявената цена и общо взето се получи добре. А отностно Wizi нещата са 50/50. Или имаш пари и вземаш това което искаш или караш старата и събираш пари за тая която искаш. Verter, дори и да имам някой ден пари за нова кола, никога не бих си купил такава. Едно късане на найлони ти струва 100к лева за 3 години. Винаги има компромис при покупката на 'нова' кола. И при мен беше така, още повече че само се разхождах и стопявах финансите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав...

За теб може да не съм, но за мен съм си напълно прав. Тук реално никога не можем да постигнем консенсус, защото просто виждаме нещата под различен ъгъл. <_<

Ти сега се опитваш да ме убедиш в нещо, което аз вече знам. Въобще не е нужно да ми даваш колата на жена си за пример. :flipoff:

Намери ми едно Б6 1.9TDI Avant quattro с 6 ръчни скорости до 150'000км пробег и да струва под 20'000лв и директно го отнасям! :hilezh: Приеми, че точно такова искам и никакво друго. К'во праим? :flipoff: Седим си кротко у Шкодата и си трайкам, щото тя струва 2/3 колкото това Ауди... в най-добрия случай!

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не може да убедите Wizi в противното, защото съм от неговата страна и направих същото и знам защо го направих и вече 8 месеца съм напълно доволен от избора си и само сипвам нафта и масло. Защото когато избирах вече нямаше В5, които да удовлетворят изискванията ми за запазеност дори в Гермния... т.е. имаше но с малки бензинови мотори и въобще не съм ги гледал. А и като цяло вече са си стари коли. Същевременно хубавите(за мен, не искам да си купувам кола на 200-250+К км, защото искам да я карам доста време....) В6 дори на предно излизаха доста извън бюджета. И така си купих Голф <_< Който обаче много ми легна на сърцето като външен вид, двигател, интериор и т.н. И след толкова време все още не бих го сменил за Ауди на n*100K км повече, въпреки че имам/съм имал възможност да карам и се возя в доста хубави аудита от всякакви класове, няма спор, разликата е огромна, но колата си ме радва като седна вътре и й отворя капака и видя, че е нова, а не да се чудя коя дреболийка ще трябва да сменя пак....

Та така де, всеки си има разбирания за това колко нова трябва да е една гола и какъв трябва да е компромиса между новост и класност. Аз предпочитам да е по-нова, стига да ми харесва като изработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук реално никога не можем да постигнем консенсус, защото просто виждаме нещата под различен ъгъл. :steinigung:

Извинявам се на колегата за офтопика,но ми се струва,че спора е важен и пряко засяга и него.

Какво значи "под различен ъгъл"?Да речем, че и двамата сме прагматици искаме надеждна,икономична,с приятни екстри,добър дизайн,

добър имидж,добро пътно поведение и мотор с добра мощност,кола.Бюджета ни е 16 000 лв.Горе долу това са критериите,нали?

Ти си купуваш Октавия 1.9 105к.с.,2006 г. на 100К км,аз Б6 1.9 131 к.с.,2002,на 200К км.И започваме:

-надеждност - на кантар (имал съм и двата вариянта /голф/).Ако, караме по 30К км/година за 3 години и двете няма да ни създават проблеми.0:0

-екстри - твоята има сензор за дъжд,подлакътник и нещо друго повече (и двете имат най-необходимото) 1:0 за Шкодата

-дизайн- субективен критерий, но според повечето хора Аудито е по-красиво 1:1

-имидж 1:2

-пътно поведение/комфорт - 1:3

-мощност/вървеж -1:4

Разликата между мен и теб е че, ти си модератор в ауди-форум и всеки ден четеш по 100 теми за проблеми с ауди и още 100 коментара,

колко скапани коли се продават в България и вътрешно ,в себе си, си оформил виждането,че Ауди втора ръка от България е грешен избор.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай само едно не разбрах - защо реши, че този форум тук ми влияе по някакъв толкова силен начин на предпочитанията за марката и пазара? Абсолютно нищо такова!!!

Съгласен съм с примера, който даде, но отново има разлики и според мен се намират в личните предпочитания и големината на компромиса. Например аз не бих си купил кола на 200к километра. Наречи го прищявка, глупости или както искаш - просто лична гледна точка.

Друго нещо. ВИНАГИ когато купувам една кола гледам и поддръжката какво би ми струвало. Не мисля, че Ауди печели тук точки. Съжалявам, при мен поне този аспект е от значение.

Пътно поведение и комфорт 1:3.... ъъъммм.... мислиш ли? :steinigung: Приемам, че си прав, но ми се щеше 3-та да е 2ка :flipoff:

Мощност и вървеж 1:4.... леееко пресилено отново, но пак казвам, че това е моето виждане! :flipoff:

... виж, нещо все ни се разминават критериите и може би действително ти залагаш на по-малко компромис. Това е чудесно, но просто се разминаваме! Аз както виждаш нямам нищо против да слезна от Бора и да седна в една мудна и пластмасова Шкода. Ти вероятно не би го направил. Аз си имам мои конкретни задължително изисквания от сорта на спортен кожен трилъчов волан, климатроник, комби, не повече от 130'000км, 1.9ТДИ (не 2.0TDI, категорично не 2.5TDI)... ти може би нямаш и на половината от тези, а може би двойно повече. Знам ли?

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък имах една чудесна Ц4 на малко ИСТИНСКИ километри, куатро, авант, АЕЛ с чипс... много ми харесваше, много вървеше, малко харчеше, зимата беше много голям кеф с нея и нямам нищо против пак да карам същата кола. Но искам в същото състояние. Доста време търсихме за баща ми такава, просто искаше същата и нямаше. А това беше преди 3 години, сега мноого се съмнявам, че има читави такива на пазара. Но колкото и да е читава неможе да се сравни с Б6. И двете съм ги имал за горе долу еднакво време и наистина по Ц4-ката не съм пипнал да ремонтирам каквото и да било. Б6цата постоянно и излизаха някакви дребни дразнещи неща. Но е много по-модерна кола, като държане на пътя, нищо че беше на предно. МНОГО. Също така Б6 е МНОГО по-модерна и от Ц5 в същото отношение. Затова не бих избрал Ц5, въпреки много прилики и по-големите размери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vorsprung Durch Technik е Ачо :hilezh:

По темата, мога само да заплаша Недко, че ако не си вземе куатро......няма да пропусна случай да му го припомня ! :hilezh:

И аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...