Jump to content

Малко помощ в избора на кола


Recommended Posts

Здравейте ситуацията при мен е такава преди година исках да си копувам кола имах около 8 хиляди лева имного харесвах А6 (Ц5), мислех да тегля кредит и да взема някоя. Но после се разубедих и си взех една А3, като идеята беше да взема нещо с парите, които разполагах без да тегля кредит. Но когато на човек нещо му е влезнало под кожата няма отърване. След вече сумати месеци четене на теми, обмисляне, търсене в mobile.bg и cars.bg се спрях на няколко коли. След прочитане на толкова много теми в този форум реших ,че не искам да си пробвам късмета взимайки 2.5ТДИ и за това ще бъде бензин. Определено искам да бъде quattro.

Спрях се на комбинацията А6 1,8Т quattro, но пък тази комбинация не е мнго срещана и няма голям избор. Започнах да гледам и 2,4 безин quattro , но пък и този мотор не от най обичаните с това малко КПД и по скъпа подръжка от 1.8Т.

Това са вариантите:

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

Вариант 6

Та молбата ми е, ако сте на мое място кое бихте избрали.

Опитах се максимално да конкретизирам въпроса ми. Дано не съм ви отегчил с поредната тема за А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал вариант 4. Гледай колата да е от собственик и регистрирана, а не нов внос. Имаш шанс да е поддържана.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал вариант 4. Гледай колата да е от собственик и регистрирана, а не нов внос. Имаш шанс да е поддържана.

Благодаря колега и аз така мислех и даже ходих да я видя на място тази кола. Но нещо не ми хареса собственика. Значи аз го питам с какво масло я кара колата, ремъците кога е сменял, а той ми вика незнам :birthday: Е викам му кажи какво си правил по нея? Пича ми отговаря аз съм банкер много не ги разбирам нещата. Позавъртях се абе багажника като цяло има добра форма ама от дясната страна фугата доста голяма. И го питам абе тая кола да не е удряна. Удряна била ама лекичко, само някакъв джип го бил изхакал отзад. Честно казано на мен не ми се струва да е малко, щом са тръгнали да правят а не са я донаправели като хората. Лично мое мнение.

Сигурно ще попиташ защо тогава съм я сложил в списъка, ами поради простата причина, че няма голям избор.

Иначе се бях навил, ама тоя ме уби АЗ ВИКА СЪМ БАНКЕР от къде да знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе се бях навил, ама тоя ме уби АЗ ВИКА СЪМ БАНКЕР от къде да знам.

Ами щом е БГ собственик, няма да ти излиза с номера, че за да се закара на майстор трябвало репатрак, платформа или не знам какво, т.е. да гледа да избегне прегледа. Просто взимате колата и отивате на канал и на диагностика. Колегите тук могат да ти помогнат точно къде да я закарате, защото аз Ауди нямам и не ги знам разбирачите къде са.

Ако колата като цяло си е добра, взимаш, какво го мислиш. Даже ако удара не е бил голям, поне използвай това да смъкнеш цената надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих избрал вариант 2 или вариант 6, и двете не са нов внос, и са авант, което за мен е предимство.

А все пак и парите са от значение, така че вариант 5 съшо е вариант :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих избрал вариант 2 или вариант 6, и двете не са нов внос, и са авант, което за мен е предимство.

А все пак и парите са от значение, така че вариант 5 съшо е вариант :)

И аз съм за вариант 2 и 6 като малко повече клоня към 6, изглежда доста изпъната, но трябва да се види на место! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и на колегата nmm колата.

Цената вече е друга, историята и е ясна и колата е добре гледана.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77810&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и на колегата nmm колата.

Цената вече е друга, историята и е ясна и колата е добре гледана.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=77810&hl=

По принцип я гледах тази кола. Невероятна е. :) Първата ми реакция беше,че е малко скъпа за мен. Но от друга страна е гледана добре. Единственото което не ми харесва е че е с метанов ижекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за вариант 2 и 6 като малко повече клоня към 6, изглежда доста изпъната, но трябва да се види на место! Успех!

Колека как е. Продаде арната Е39-ка и сега гледам Ауди те влече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колека как е. Продаде арната Е39-ка и сега гледам Ауди те влече :bia:

Еми преди имах Ауди, имах и БМВ, но и двете марки ми лежат на сърцето. И следващата кола ще ми е Ауди или БМВ. Сега събирам пари за нещо след 2004-2005 и ще пусна тема на какво съм се спрял да видя реакциите и в 2-то форума! :)

Иначе наистина колата на "nmm" е ток и жица, тъй че това е фаворита за гледана А6-ца! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вариант 6, може и да не се разкарваш. Ходих на скоро да гледам един Пасат в тази автокъща и бях потресен от състоянието на автомобила, докато собственика ми обясняваше, че всичко е перфектно, качваш се и караш... Цените в мобилето са едни, на място са с по 1000 лева отгоре, ако споделиш, че в нета цената е с 1к задна ти казва, че това е цената за кешово плащане :hilezh:

Предлагат и лизинг, 6000 за 3 години връщаш 12600 :blink: Това било с включено каско

Без каското при финансиране 6000 връщаш 9600 за 3 години, което са отлични условия по-евтино от всяка банка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично съм за вариант 6. Изглежда доста добре като изпълнение колата и ако след обстоен преглед в сервиз се окаже, че и състоянието е поне наполовина толкова читаво, направо и се мятай! Това според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично съм за вариант 6. Изглежда доста добре като изпълнение колата и ако след обстоен преглед в сервиз се окаже, че и състоянието е поне наполовина толкова читаво, направо и се мятай! Това според мен.

Вариант6-Кожата е изхабена , което е признак за много голям километраж , освен че реве за нова кожа де . Друго което не ми хареса - кожена седалка , без подгряване си е гадна работа зимата . И като цяло има нещо,което не ми харесва в колата , малко по-горе колега каза , че я гледал и останал разочарован .

Вариант 1 - евтин и посен - гледам другите са със ГИ , което си е доста скъпо да го добавяш а и е ти трябва чип (това е лесно де)- 150кс и 210НМ са малко за Ц5+куатро+газ

Вариант 2 - изглежда най-добре . Това което на мен не ми харесва е ЧИПА и ремуса - тунингован автомобил за мен е минус , пък и отново гледам кожа , без подгрев и то черна - лятото ти пече яйцата , зимата ги заледява .

Вариант 3 - изглежда запазен има газова инжекци , но пък е автомат - ускорението на куатро+автомат до 100 е за 11,3 което е мнооого бавно и като добавим и газ . :steinigung:

Вариант 4 - ТОВА е според мен - няма снимки на салона обаче . Колата е много красива , с ръчни скорости . Трябва ти само един "мек" чип и това е :D

Вариант 5 - подозрително ниска цена . Това че е сиво и комби за мен е минус , но е въпрос на вкус .

Вариант 7 - мотора е 170кс , 177 кс са 24 винтиловите които мисля че ги няма в Ц5 или поне не в Ц5 от "99та . Освен това - автоматик+куатро = тролей .

Аз си мисля , че колата на НММ може да я сложиш , като вариант 8 - скъпа е но можеш да си сигурен в колегата . От динамиката в града ще си разочарован , но пък ще се возиш евтино в Ц5 която наистина е ФУЛЛ ЕКСТРИ - твой избор .

PS: сега погледнах пак обяват на НММ - какво скъпо - човека ти сменя ремъка и дава комплект окачване + каско . Имаш ръчкане на скоростите от волана , двигателя работи изключително приятно и извън града , като се замисля май няма да е тромава колата . Предлага и премахване на метановата бутилка , което ще свали доста килограми и ще облекчи джоба и задното окачване :steinigung: Слагай пропан-бутан и зимай тази кола . Рядко ще намериш такъв екземпляр .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги. :huh: Дано скоро да взема някоя А6 и да пусна друга тема, в която да ви кажа каква е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте. Отново пиша в тази тема, защото още не съм намерил нещо хубаво спрямо моя джоб.

Както и да е преди около 3 месеца говорих с един мой познат, който чат пат вкарва коли от Германия и от Словения. Много се зардвах и си викам ето човека ще ми докара една А6. Но не. Скоро ми беше казано тактично, че не било много лесно и по добре да съм си намерил нещо от БГ.

И ето пак тръгнах да търся из мобиле.бг , но няма голям избор единственото, което ми харесва е това Ауди А6

Кажете си мнението .Може би някой я е гледал и на живо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно да е 150 кс и с чеп 180 в тази година. 255х за 2.5ТДи може да се каже вече че е пред родилното точно тоя мотор :respekt:

Не ти трябва тва нещо освен ако не си решил да инвестираш 5-6 х в него още първата година :) без каско и гуми и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото това си е вариант...купуваш 11или 12 годишен гроб с идеята да му налееш няколко к за да знаеш, че всичко ше е 6 , щот каквато и кола да вземеш дори и да изглежда читава пак нема гаранция , че нема да тря ги дадеш тия пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на м. май изтървах страхотна А6 1.9 ТDI, като на Кадиев -2003 г. Просто нямах парите на момента, а приятеля ми в Белгия ги искаше до 3 дни.

Колата въобще не беше мита и пръскана, беше с изтекъл технически преглед и я очакваше сериозно обслужване, но такава цена никъде няма да намериш.

Всичко е въпрос на късмет и налични пари точно в този момент! :respekt:

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш пари за А3 ,ма ти се иска А6.Що просто логично не си вземеш А4.

Е там е работата, че харесвам А4, но след 2001 преди това не ме кефят. Кажи според теб какво да взема да е примерно до 10 000лв. и да е quattro.

Редактирано от Stefan Stefanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...