Jump to content

Бензиново Audi A6 или Бензиново Волво S60 от 2000-2001-ва година?


Recommended Posts

е как, то нали и корсата е по-широка. а тоя форум е пълен с дървени филсофи.

Бате, днес съм ги карал двете една след дуга - и Корсата, и Волвото - тоест - не съм чел като теб, а съм седнал и установил...не знам защо е така, но е факт. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, аре ние само четеме, вие по-отворените сте карали кво ли не и ги разбирате работите. Не се изхвърляайте толкова. И ние сме виждали коли на живо, че сме и сядали вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яснооо... много ценни мнения, благодаря на всички. Значи S60 отпада най-вече заради тесните задни седалки (А4 според моите разбирания е адски тясна отзад, какво остава щом S60 е дори по-тясно от А4 - твърдо не) и скъпите части. Комбито V70 не ме кефи, понеже е много ръбато (въпрос на вкус). А6 ме кефи както комбитата, така и седаните (естествено комбито винаги ще е с предимство заради обема и багажника а и на ауди комбитата са хубави). Остава и малко "практика" с тест драйв по автокъщите да натрупам и да видим на Рендака колко пари мога да му взема... и дали изобщо мога да го продам... ще видим...

Благодаря Ви! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така като стана по темата май няма смисъл да се пише повече :hilezh: B4 оунърите не знам що сте толкова докачливи само и ядете шпексито/хоум мейда му не го коментирам,на него му се занимавало направил нещо, показал,а от там нататък всеки си преценя склонен ли е или не да се занимава спрямо постигнатия ефект/.Прав е ,както и други СОБСТВЕНИЦИ на А6,че голяма част от приказките за скъпата поддръжка и чупливостта са по-скоро градски легенди и си зависи най-вече от това кой на кола в какво състояние е случил.Без да имам нищо против S60 ,което считам за добър автомобил в класа си ,смятам,че обективно погледнато А6 като кола от по-висок клас ,принципно е по-добра във всяко едно отношение от S60 ,на същите години и състояние и преминаването към волво в случая си струва ей така заради спорта,от интерес ,щото е по-рядко или заради нещо друго ,за което не се сещам.Е всичко не е здраво и тънко като на В4,но и никой не очаква това,нормално е по-нова,по-усложнена кола да има повече работи за разваляне след определени години и километри.Кво чудно има,че съединителя на А6 1.8 Т - феродовия диск с лагера с отстъпка излиза 230 лв.,колкото и на В4 и на голф 3 и на която кола друга се сетите,а от някои и по-евтино даже,демпферния маховик вече си е скъп както и да се смята .Носачите за 300-400 лв. си карат точно като за парите и не по-малко от същите купени от тук с няква опаковка с надпис несъотвестващ на съдържанието само ,че за 800 лв.,ама тва човек го разбира като пробва иначе е догадки всичко,китай митай ,гаранции няма кое къде е произведено независимо от щампата.За В4 тампоните на макферсона се съмнявам мнозинството да ги купувате от официалния вносител по 80 лв.като по магазините любимия ви лемфьордер китайски е 30-40,а има и по 15 лв.Тампоните на мотора също едва ли някой си прави труда да ги взима от Порше-Бг ,както и спирачната помпа,помпите на съединителя ,тампоните на задния мост и т.н. работи дето си заминават на В4 от годините,да не говорим за дебитомера на механичния инжекцион дето е бая по-скъп от на мъртвеца, според феновете на ABK ,1.8T. Просто нашите "добросъвестни"търговци докато не сложат 300 процента наддценка на нещо ,за тях не си струва да го продават,така че по-високата цена в случая не означава по-високо качество нито по-голяма грижа за колата и околните .

П.С.Аз дори нямам право да пиша в темата,щото не карам дори А6,а просто чуплив кенеф В5 ,супер недостойна кола в сравнение с В4 и според високите ви критерии ,ауди под бъдещото А4 В9 ,не е по-кола от В4 и нищо след В4 няма вече да бъде алфата и омегата на автомобилостроенето.От петако по-вървящ и от и ABK по-здрав мотор няма ,няма и да има и ауди ако не възобнови всеки момент производството на В4 и не го пусне в Бг за 2500 монголски тугрици парчето с петак и Сички екстри ,ще фалира в близките пет години :hilezh:

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В3 също били много здрави. :hilezh:

п.п. Волво S60 е много прилична кола. Преди две години бях на косъм да я взема, но ме спря фактора мото-пфое. А и това че е доста стара като модел. Но возия, двигател /аз се бях огледал в 2,5Т/, интериор са много прилични. И се води едни от най-здравите модели на Волво. Отзад наистина е много тясна, обаче. Не че е болка, но зависи какво се очаква от нея. :hilezh:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе проблема е, че човек търси мнение. лошото е, че то е раздавано от акъли, които не могат да си позволят да подържат квато и да е кола. и после реват, че това е скъпо, а онова не е пък и щом е с марката Х, кво да си говориме. Пълен ташак. Човека се отказа да гледа С60 щото било тясно според някои си. Ми иди виж бе. Дигни един телефон м Мото Пфое и си направи справка за цените. Врътни един телефон и в Порше. Направи си тогава преценка. Не и ти за земеш поредния кенеф и докато не се разпадне да не го спираш.

Редактирано от dri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е коментара ми от друга тема,колкото до това че е тясно нищо общо няма,съвсем нормално си е.

Аз смених А6 цата с VOLVO S60.Аудито беше 2.5 тди,още сънувам кошмари от тоя мотор.Волвото е 2002г с Д5 163 к.с ,невероятен двигател,при скорост 120-130 км.ч разхода го закова на 4.7 Варна-Плевен,при скорост 90-100 пада на 3.5 страхотно ускорение за такава тежка кола,аудито със своите 155 к.с беше доста тромаво в сравнение с волвото.Като разходи какво да ви кажа за две години за аудито 13 000 лв за ремонти,волвото за две и половина г.все още съм на нула ако изключим масла и филтри.Единствено при возията и маневреноста волвото малко отстъпва,по твърдо вози.Влюбих се в тая кола и не мисля да я сменям скоро,само не знам след някоя годинка с какво ще я обновя,че от 2005 г. след брака с американците,е не ми се кара Форд.Надявам се да не приемете коментара ми за плюене по любимата ви марка,просто направих сравнение от личен опит. И остави тоя бензин Д5 е мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е коментара ми от друга тема,колкото до това че е тясно нищо общо няма,съвсем нормално си е.

Аз смених А6 цата с VOLVO S60.Аудито беше 2.5 тди,още сънувам кошмари от тоя мотор.Волвото е 2002г с Д5 163 к.с ,невероятен двигател,при скорост 120-130 км.ч разхода го закова на 4.7 Варна-Плевен,при скорост 90-100 пада на 3.5

Еххх, значи, аз пък си мислех, че връща чак в резервоара ! Колега, нали това ( при скорост 90-100 пада на 3.5 ) не го мислиш сериозно, защото ако е така се нуждаеш от сериозна медицинска помощ, и то незабавно ! Какви травми нанася дизела на хората ! http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13220.html - Интересно как успяваш да свалиш почти 2 литра от минималния заводски разход.

П.п. Цорци, къде си ? Виж хората с голяма легенда какъв разход обаждаш, а ти с Оуроуда изоставаш ми се струва !

Редактирано от Kaloyancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, как няма сега в тоя момент чисто нови Б4-ки, па нека са стари, със стара концепция, невървящи и т.н.Даже и кучето и котака ше ги продам за да си взема една такава АБТ,АБК или в най добрия случай ако мога да си позволя и НГ.Нека да е стара, знам че в близките 10-15 години на моята поддръжка нищо няма да барна по колата освен крушки на стоповете и консумативи.Нека си купуват Дачиите и другите кошове, аз искам нова Б4, ама немааааааааа :hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и аз изкам старото 100 ц3 ама нема :steinigung: по въпроса за волво грозна е тая кола като сааб обаче съм чул че били здрави и расови машини преди време имах допир с волво Ц70 купе 2.0 5 цилиндров с турбо отвън колата изглежда доста изискана интериора качествен освен таблото малко е като кола от 80 те години , возенето е доста приятно звука на петия цилиндър също е добър равномверен кожата и седалките бяха много готини та с 2 думи мисля че това е единственото волво на което бих карал другите като дизайн са зле тва си лично мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, как няма сега в тоя момент чисто нови Б4-ки, па нека са стари, със стара концепция, невървящи и т.н.Даже и кучето и котака ше ги продам за да си взема една такава АБТ,АБК или в най добрия случай ако мога да си позволя и НГ.Нека да е стара, знам че в близките 10-15 години на моята поддръжка нищо няма да барна по колата освен крушки на стоповете и консумативи.Нека си купуват Дачиите и другите кошове, аз искам нова Б4, ама немааааааааа :flipoff::steinigung:

:steinigung::lupe:

Е ти пък, чак Б4, нека се върнам в ерата от преди Б3, какво ще кажеш!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти какво друго имаш, освен крушки на стоповете :lupe:

Няма нужда да ми казваш, знам че и така ти върши работа...

Аз знам с какво са по добри - по широки са отвътре, по безшумни са, по комфортно возат, по икономични и бързи двигатели. Да не продължавам нататък, че списъка е дълъг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам кой какво има предвид аз не казвам че по новите модели не са по добри но лично мнение че просто са направени за доста по малък ресурс с доста по често влизане по сервиз нищо повече а колкото до б3,б4 ауди 100 ц3 тва са коли един път втори път няма да ги направят тея от ауди те са почти вечни мойта б3 е на 23 години и е все така свежа и отвътре и от вън единственото което не и харесвам че не е 5-ТАК и че няма екстри

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти какво друго имаш, освен крушки на стоповете :flipoff:

:lupe:

Ако имаше нови Б4 нали не мислите, че щяха да са по 5к? Тези материали и производствения процес да няма да са без пари, след като е б4? :lupe: Иначе колата е легенда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...