Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Мисля че питам в точната тема, но ако греша голега дай линк за точната тема. А и предполагам не се случва това само на мен и на други колеги би било полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кое би било полезно? Че търсиш стара турбина със здрав гейт?

 

Аз бих потърсил тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=57

и

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=65

 

 

 

П.П. М/у другото тоя колега http://audibg.com/forum/index.php?showuser=7683

продаваше преди време една такава турбина.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Един неангажиращ съвет към всички собственици на тоя (и не само тоя) мотор:

АКО имате възможност, при придобиване на "нов" автомобил, освен базовото обслужване, постарайте се да смените и всички сензори/датчици по командната периферия на двигателя(както и повечето главни електронни/електромеханични възли при възможност), датчик колянов вал, сензори детонации, датчик на Хол, температурни датчици, инжектори, лули/бобини/комутатор, евентуално дросел, дебитомер, ламбда/и, разни клапани....., сензор атмосферно налягане.....Всеки сам си преценява.

Има ли колеги,  които са в час с цените на сензорите и датчиците , които колегата NIKO е посочил ? Могат да ги посочат ако желаят , смятам ще е полезно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотор с код AJL (180 кс) се различава от АЕБ (150 кс) само по актуатора и софтуера на Екуто. Както и по налягането което прави турбото 0.8 бара вместо 0.6 бара. Повечето са с к03. 

 

А мога ли да си сложа софта от AJL на АЕБ комп и да си карам без да сменям актуатора?

К03-005 е турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След като няколко пъти препрочитах темата за картерната вентилация и проверявах и сменях какво ли не, чак сега установих че "  кривия пластмасов хуй"  преди трипътника  всъщност е раздробен  :unsure:

Толкова майстори гледаха , толкова настройки правиха  и накрая такава простотия  :wall:  :wall:  :wall:.

Форума ми е бил 100 пъти по - полезен ( понеже ме кара да разсъждавам ) от всички разговори с майстори  и оставянена колата  в сервизи  и ефекта винаги  е нулев.

Благодаря на момчетата , които са си направили труда да снимат всеки детайл :flehan:

 

Странното в случая е,че колата не ми е давала грешки .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам проблем с буксата за вакумния клапан след въздушният филтър.Идва различни стойности на волтаж между 5 и 9 волата но не и 12 идей? Другият ми въпрос е някой извеждал ли е картерната вентилация на AGU мотора

П.С.мотора е 1.8т на голф 4 код на мотора AGU

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея как да се тества ламбда сондата на 1.8Т АЕБ 1996г ?

- как се сваля - къде се намира ?
- как се надува системата - проверка на boost leak ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сондата се намира между турбото и катализатора(една майна с 3-4кабела. Бууст лийк ...-аз го тествам като запуша маркуча след дебитомера(аз го запушвам с преправена капачка от спрей със вентил за гума на колело и с компресора надувам. (картерната ми вентилация е изведена под колата)

виж в началната страница има тест за буст лийк с ваг кома май

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е стара и нямам МАП за да гледам за бууст лийк, можеш ли да дадеш снимка на кой маркуч запушваш ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12064027_10207804793148684_1520963467_n.

Хора, помагайте,  клетката която седи -4.7% мърда от време на време в движение до -3.9% само тези 2 стойности показва. Когато спра (в покой) скача до 6% но това е 3 стойности (това на газ и на бензин). Какво бихте посъветвали, заминала ли е сондата или има живот в нея ? 

Дебиломера измери 122мг/с значи го отписвам, съвет как да измеря бууст лийк ? Разпадна ми се хоум мейд накрайника за да надуя системата, ако някой има и желае да отслужи бих черпил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой палав, бъдещ тунингар с мераци за болт он турбо, да се мята - http://www.ebay.co.uk/itm/181899623787?ul_noapp=true&clk_rvr_id=910835079436. Болт он турбо.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фона на чисто нова оригинална К04-015 от БоргВарнер за 1700лв, която не може да изкара резултатите на франкена или на чисто нов франкен в базовия му пакет над 1000$ без доставка, мито и ддс, по-скоро е много евтина. Франкените са с усилени лагери, балансирани са в щатите, спекулира се къде са асемблирани, но е факт, че имат гаранция за директна смяна. Гонят в пъти по-добър баланс от оригиналния на БоргВарнер. При 1.8Т и 2.7Т са изключително сполучливи, с редки дефекти, ако въобще се получат такива. Като резултати са повече от впечатляващи. Разбира се, ако я сравняваш с чисто нов китаец К04-015 за 100$, който нито има инженерна мисъл в него, нито е балансиран, нито е с 360 градусов лагер и който няма шанс да бутне повече от 200коня без да се разлети, да много по-скъп е франкенът. Това е хибридна К04-ка за надлъжен мотор, която се монтира на стоковия колектор без преправяне и може да бутне над 260коня.

Всеки сам си решава. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куесчън... някой да има VCDS 1.2 crack-nat ? Затъкнал съм си диска от склад66 нейде а старото ПЦ предаде Богу дух миналата седмица. Кабела е VAG KKL за инициативните ще има почерпка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от тук го вземи: http://dox.bg/files/dw?a=2aabda7ad0

 

Но преди разархивиране си спираш антивирусната,

а след това добавяш стартиращия файл в изключенията и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а кракнат ли е ? Всичко що антивирус беше пуснато съм спрял ама само 1 рар имаше вътре в рар-а и разархивирано беше VCDS Lite 1.2.ехе само това нищо друго (очаквах лоудър / кий ген нещо такова) или бъркам ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва фул скан да се направи за да се регистрира :) Оправих това, но днес бабето ме изостави на пътя :/

 

Маркуч от масления охладител се спука и и изтекоха водите - по този проблем имам въпрос - подозирам, че колата надува маркучи казаня го смених в петък с нов + нова капачка от Порше. Притеснява ме че може да имам проблем с главата на моторя че да надува маркучи, та как мислите от такова надуване да е спукала маркуча или просто може да му е дошло времето ?

Друго питане - гредата на фейслифтовата броня става ли на такава от преди фейслифта и обратното ?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...