n0n3_bg Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Мерси за отговорите, не ми се караше така до събота и днес обедната / с малко закъснение / отидох при един близо до работата, че сутринта още по-силно започна да ръмжи. Закърпи уш положението. Иначе и двете места ги знам къде са по снимките от линковете, мерси ще имам в предвид ако пак се обади, понеже този за 20 мин я запълни и да видим дали ще издяни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivachee Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Здравейте колеги видях заглавието на темата затова пиша тук , извинявам се ако въпроса ми е тъп. Закарах колата на майстор понеже водната помпа започна да вие много зле(поне майстора каза че е от нея ) преди малко ми звънна и ми каза че имам теч на охладителна течност от маркуч ,който влиза в турбото , търсих в интернет но не видях за какъв маркуч става въпрос , за съжаление не можа да ми каже входящ или изходящ е маркуча , моля ако някой има представа да помогне. Колата е Ауди А4 / Б5 седан 1.8т AJL 1998г. Изпратено от моят NEM-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Колега мисля, че тук ще намериш отговора: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivachee Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Надявам се , надали съм първия с този проблем Изпратено от моят NEM-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludisaudi Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Специално за ремонт на турбо, а също и за рециклиране на турбо с моите близки сме много доволни. Работят със съвременнна техника и апаратура и с цялата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Един въпрос към запознатите, дано съм уцелил темата... Питането ми е дали са съвместими амортисьорите и пружините s-line от 1,8 т б6 на б7 2,0 тфси което е с нормално окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Да,но и двете трябва да са седан или авант и с еднакво задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 При Б5 ако е куатро колата няма значение дали е седан или авант, при б6 има разлика ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 (Редактирано) Да не отварям нова тема, след като взех хамбара, А4-та става излишна. Пуснал съм я в продажба, но интереса е почти никакъв, а подаръци на чужди хора не ми се правят. Мисля да я подаря на баща ми, но на него му идва ниска (1ВЕ) окачване е. Питането е някой слагал ли е по високи гуми на Б5 /quattro/, например 205 х 60/65 х 16 цола? Ще се вдигне ли кочин с такива гуми ще се поберат ли те в подкалниците? Редактирано 22 Юни 2017 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 С такива си карах на В5 седан-а, 205/60/16 с 1ВЕ окачване. Самата гума повдига точно 1 ( един ) сантиметър. Возията е в пъти по-добра от стандартната височина гума. Ако я искаш по-висока, сменяй окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Под олачване имаш предвид пружини и амортисьори ли? Какъв цвят са пружините / амортисьорите на най високото окачване на Б5 Quattro? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Да, точно пружини и амортисьори. Цветните кодове на пружините за А4В5 1.8Т Avant за окачване 1ВА ( стандартно ) са така: - предни: 1 бяла, 1 кафява - задни: 2 бели, 3 виолетови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Дака, колко сантиметра е горе долу разликата между 1бе и 1ба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Кой е усиления горен биелен лагер 71 696 600 или 74 696 600 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 код на двигателя: AEB, или, код на двигателя: ARK, или, код на двигателя: ANB, или, код на двигателя: APU стандартен размер [STD], номер на компонента: 71656600, номер на компонента: 74696600, количество: 8, комплект The upper shell is marked with `SPUTTER`. Горната черупка е обозначена със SPUTTER От което следва, че горната е галванизирана (усилена) Това е от Колбеншмит комплекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 На 23.06.2017 г. at 9:34, KCV написа: Да, точно пружини и амортисьори. Цветните кодове на пружините за А4В5 1.8Т Avant за окачване 1ВА ( стандартно ) са така: - предни: 1 бяла, 1 кафява - задни: 2 бели, 3 виолетови колега тук си писал за окачване 1ва нали не се бъркам че това е за 1,8т авант куарто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Да точно та е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 19 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2018 Здравейте колеги, Малко да посъбудя темата със следния въпрос: Какви са разликите при изпускателните колектори за напречен и надлъжен 1.8Т. Нямам свален колектор от напречен за да сравня. Пък и бих се радвал на компетентни мнения. Въпроса ми е породен от факта, че ми изпада "тунинг" изпускателен колектор (по-голям от стоковия, с др фланец естествено, както и с такъв за външен гейт) за напречен 1.8Т, като продавача ми потвърди, че нямат такъв и за надлъжен. А същия съм го виждал монтиран на надлъжно 1.8Т. "Същия" до колкото може да сравни човек по снимки. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 (Редактирано) На главата пасва. Дай примерна снимка на колектора за по-конкретен отговор. Редактирано 20 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Ето за този продавача казва че е за напречен: Приакачен е този, който видях монтиран на надлъжен. Реално освен във фланеца, друго не виждам като разлика. Ако са си еднакви откъм захвата към главата както казваш, значи нещо др се различава от гледна точка на надлъжен/напречен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Той за пасване ще пасне, но е малко неудобен за работа. Въпросът е колко място ще остане за турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 https://www.youtube.com/watch?v=7Yr3PG00txA Интересен и бърз начин за решаване на проблема с low oil pressure ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Курдо Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Колеги, появи ми се странен шум около катализатора или турбото, моторът е 1,8 Т AWT, нямам много опит с тези мотори и съм благодарен за всякакви съвети. Тук едно клипче със запис на шума: Редактирано 5 Май 2019 от Курдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 На 13.01.2019 г. at 16:23, МММ1 написа: https://www.youtube.com/watch?v=7Yr3PG00txA ... Това в DAS AUTO SERVICE ли е правено, изглежда класна изработката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai 1.8t Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 On 5/5/2019 at 9:30 PM, Курдо said: Колеги, появи ми се странен шум около катализатора или турбото, моторът е 1,8 Т AWT, нямам много опит с тези мотори и съм благодарен за всякакви съвети. Тук едно клипче със запис на шума: Колега този шум идва от "Паричката " на Уестгейта.Когато се износи издава този шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване