Franky Публикувано 29 Август 2011 Доклад Share Публикувано 29 Август 2011 (Редактирано) Някой може ли да качи снимки на стъпковото моторче , къде се намира , как се чисти и т.н. , защото си е доста срещан проблем - също както и дросела (него го има в снимките) .А по въпроса с катализатора , за да не отварям нова тема - моят беше направо стопен вътре .. така махнах го и си сложих пак същото гърне самоче без питата. Колата тръгна повече особено в ниските обороти .Но след малко каране и то като се кара леко( нормално , без газене) около 2400-2600об се чува леко гърмене - или е в колекторите , или е след турбото и мисля , че това е в резултат от махането на катализатора и атмосферният разтоварващ клапан .Не съм я качвал на ваг ком - но дайде някакви предположения за лекото пукане .При последното ми качване на ваг-ком , единствената грешка която ми показваше беше "богата горивна смес" и от тогава и се появиха леки колебания в оборотите на празен ход , но мисля че те ще се оправят с чистенето на дросела .Иначе за сега все още нищо неми е изписвало или светкало по дисплеите на таблото , както опиисвате по-горе в постовете.П.П. аз имам само една малбда сонда която е преди катализатора Редактирано 29 Август 2011 от Franky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 29 Август 2011 Доклад Share Публикувано 29 Август 2011 Стъпковото моторче се намира в дросела под черната пластмасова капачка, но не съм сигурен дали въобще му трябва чистене. Под тази капачка има гумено уплътнение и практически е херметично затворено и не може да се зацапа. Ако си търсиш проблеми свали дросела и я отвори не е трудно. Отдолу ще видиш механизма и електрониката на дросела. Може да почистиш пистите на потенциометрите със специален спрей за потенциометри. Ако са почнали да се търкат спасение няма. Според мен е по-добре първо да почистиш само самата клапа и ако не помогне тогава да пипаш в електронния блок. Нали знаеш единственото противодействие на закона на Мърфи - Ако не е счупено не го поправяй Важи с пълна сила за подобни скъпи части като дросел Принципно казват, че не е добре на турбо кола като се изкърти катализатора да се слага празното гърне. Трябва или да се заври една тръба вътре или направо да се смени с даунпайп. В празното гърне се получавало обратно налягане което не влияело добре на турбината. Така съм чел поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 (Редактирано) Мерси за бързият отговор колега !До преди си чистих клапата на дросела , като бях скептично настроен , че ще има ефект - но уви спряха да ми "играят " оборотите и ги заковава на 800 и нещо. Но сега друго ме притеснява - като и дам газ и вдигне оборотите при падането им от 1400-500 надолу доста бавно падат , но като стигнат до тия 800-850 стрелката ми заковава .Та сега за по-бавното падане на оборотите дали не трябва нещо да проверя за грешки , защото съм чел , че трябвало да се направи се адаптира сега - това така ли е ?Иначе не съм свалял целият дросел , само маркуча от кулера и си поиграх колкото мога да изчистя при затворена и отворена клапа - явно ако се свали може доста по-добре да се изчисти но като за 10мин пред блока работа ефекта си струва . Редактирано 31 Август 2011 от Franky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Някой може ли да ми каже двигател AUM (1.8Т) колко конски сили е?150 или 180.И с какво турбо е.Монтиран на голф GTI.Порових в интернет и почвам да си мисля,че го има в двете разновидности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido1234 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Някой може ли да ми каже двигател AUM (1.8Т) колко конски сили е?150 или 180.И с какво турбо е.Монтиран на голф GTI.Порових в интернет и почвам да си мисля,че го има в двете разновидности. Намерих това: http://www.clubgti.com/forum/archive/index.php?t-34368.htmlдано ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Някой може ли да ми каже двигател AUM (1.8Т) колко конски сили е?150 или 180.И с какво турбо е.Монтиран на голф GTI.Порових в интернет и почвам да си мисля,че го има в двете разновидности. AUM си е 110kw/150 кс на каквато и да е кола да е монтиран.И на G4 GTI(1J1) пак си е толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Благодаря ви колеги.Ето една табличка която мисля е полезна.Инжекторите които са монтирани на 1.8Т:enginecodexref.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 (Редактирано) Първо и доста важно е, че моторите с код на двигателя AEB (всички версии), AJL, AGU нямат вграден мап сензор, вместо него имат барометричен сензор.Какъв е този барометричен сензор? Редактирано 23 Юни 2012 от zili Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) В черната кутия на компа,измерва атмс.налягане,чрез него компа определя надморската височина на която се намира колата и коригира надуването на турбината. Редактирано 24 Юни 2012 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Здравейте колеги, попаднах на тази тема докато се рових из форума за да търся разрешение на един дребен проблем по автомобила ми, но са ми нужни снимките от пост номер 15 на колегата Todir. Възможно ли е да ги качите отново, тъй като не се виждат? Явно линкът им не е достъпен.Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) Ще ги потърся и ще кача някъде другаде защото бяха на сървър на нокия а те са прекратили услугата Дано не съм ги затрил.ПС: Не съм ги затрил Някой мод ще ми помогне да оправим поста. Редактирано 24 Юни 2012 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Много благодаря колега Ще ги потърся и ще кача някъде другаде защото бяха на сървър на нокия а те са прекратили услугата Дано не съм ги затрил.ПС: Не съм ги затрил Някой мод ще ми помогне да оправим поста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho_nomer_1 Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Здравейте колеги, как се казва тази част на снимката, и за какво служи?Пластмасата и се е нацепила. Искам да знам, за да я търся по авточаститеи да я сменя, а и информацията да бъде от полза за другите колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Това е еднопосочен клапан не знам как му е точно името. Конкретно този е на вентилацията на резервоара и целта му е газовете да минават само в една посока към мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,имам няколко въпроса за 1.8т АЕБ 98г.1.На кой канал мога да видя стойностите на ламбда сондата,дали са в норма.2.Мога ли през вагком да проверя състоянието на инжекторите,и на кой канал?Благодаря предварително! Редактирано 29 Декември 2012 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c2h5oh Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 и аз да се включа с едно питане карам а4 с 1.8т и ми предстои смяна нахидравлична рейка и ватреш каретата въпросът е може ли да се сложи рейка и карета от дизелово а4и като цяло има ли някакви разлики в рейките и каретатапри бензин и дизел или са взаимозаменяеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 За рейките няма разлика, има обаче няколко варианта мисля на 2 производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOVKO-A3 Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 (Редактирано) Ето и от мен две снимки на О-пръстена на охладителя на маслото (А3 1.8Т 98г.), който днес бе причина да разбера, че индикацията на маслото работи :wall:/>/>/> . След изминаването на 1400м. по километраж и тръгване в обратна посока и още около 400м. светването на индикацията на маслото ми подсказа, чекрасивата ивица от масло, която наблюдавам е от мен, а не от някой, който мислех за кофти "късметлия".Ето стария (сцепен) и новия (силиконов - 1.60лв).Ако мога да бъда полезен ще пусна тия дни и снимки точно къде се намира О-пръстена и как изглежда разглобен охладителя!За новия силиконов разчитам на мнението и опита на брат ми, който работи в сервиз и е сменял и преди от същите. За сега оплаквания нямало! Редактирано 30 Декември 2012 от KOVKO-A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 (Редактирано) Здравейте,днес направих лог на 8 канал,където в 2-ра и 3-та клетка показва стоиностите на лабда сондата.Докато колата беше студена там показваше единствено -0.8 и 1.6 .След като загря на 90 градуса застана на 0 и на двете места и изобщо не се мести.Дори направих лог на 2-ра до прекасвач и отново никаде няма промени(седи '0' постоянно).Това нормално ли е?Също така правих лог и на 7 канал за напрежението на лабда-та.Мени се около 0.8 по време на ускорение,което мисля че е нормално.. Редактирано 30 Декември 2012 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Защо си го сложил този ментак.Сложи си оригинален о прьстен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Не е менте - това е топран-ския пръстен. Все пак по празниците няма да намериш друг. Разликата с оригинала е, че този изкарва около две годинки. За това - през няколко смени на маслото сменяш и пръстена и всичко е наред. Тъкмо ще се притяга и гайката на фланеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOVKO-A3 Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) Не е менте - това е топран-ския пръстен. Все пак по празниците няма да намериш друг. Разликата с оригинала е, че този изкарва около две годинки. За това - през няколко смени на маслото сменяш и пръстена и всичко е наред. Тъкмо ще се притяга и гайката на фланеца ;)/>/>/>/>/>/>Не знам дали е менте, но си намерих същия черен О-пръстен с ушичките (с кръгло сечение, правоъгалното сечение е точно както си мислех от натиска и времето). Сложихме него!За съжаление казах, че ще се опитам да снимам разглобен охладителя, но брат ми се оказа експресен майстори го сглобил преди да отида да го снимам. Колкото до проблема със гарнитурите на свещите и на самия капак на главата, днес си организирах приключение, като реших дадемонтирам бобините и да видя как е положението, понеже и при мен си мята масълце. Уви останах неприятно изненадан. Маслото събралосе на свещите на 1,2 и 3-ти цилиндър беше доста ... виждаха се само връхчетата на свещите. На 4-ти нямаше! Източих маслото събрало сена свещите със спринцовка. Измих бобините със обезмаслител (само долната им част към свещите). Отворих капака за да видя състояниетона гарнитурите с цел леко побългаряване при нужда. Оказа се, че гарнитурите са доста зле (т.е. изпечени). Имах огромното желание да гисменя с нови, но скромният бюджет, който отделих за празника отиде за масло, филтър и пръстените. Та се наложи да я карам по Бай Ганьовската.Почистване, обезмасляване, силикон! Дано остиска до средата на януари, когато идва финансовата инжекция (заплата)и тогава всичко .... новооо!Пускам няколко снимки. Не са перфектни, но мисля, че показват този проблем със гарнитурите посочени в темата и последствията от това!Весело посрещане на Новата 2013г. Живи и здрави. Безаварийни километри и стегнати колици! :bia:/>/>/>/>/> Редактирано 31 Декември 2012 от KOVKO-A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 1 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2013 Здравейте,днес направих лог на 8 канал,където в 2-ра и 3-та клетка показва стоиностите на лабда сондата.Докато колата беше студена там показваше единствено -0.8 и 1.6 .След като загря на 90 градуса застана на 0 и на двете места и изобщо не се мести. По-добре от това няма как да бъде!!.Колкото по-близко до нула стоят тези стойности толкова по добре(нямаш вакуум,буст лийк).За много години! :bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yama Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 моят двигател е AUM, септ 2001, може ли инфо за този модел също ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 (Редактирано) По-добре от това няма как да бъде!!.Колкото по-близко до нула стоят тези стойности толкова по добре(нямаш вакуум,буст лийк).За много години! :bia:/>/>/>А нормално ли е тези стойности да не се променят при подаване на газ.Абе като цяло седат си едни и същи и се променят много рядко.Вчера след 100км каране,бяха -0.8 и 3.2 това добре ли е?За много години Редактирано 4 Януари 2013 от Evotech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване