Jump to content

В6 1.9 TDI quattro или В7 2.0 TDI


Recommended Posts

Уважаеми колеги, съфорумци, приятели!

Може би сте видели темата за откраднатата ми кола, може би не, не е важно.

Избирах я доста, уцелих перфектна комбинация добре оборудвана, в отлично здраве.

Засега няма новини за нея ни откуп ни нищо.

Чакат ме дълги месеци до изплащането на застраховката и мисля да се поразсейвам търсейки новата си кола.

Чудя се дали пак да се огранича в В6 1.9 ТДИ куатро или да се огледам и в В7.

В мобилето има екземпляри 2.0 ТДИ на цени около 22 к. За съжаление този двигател на В7 или не се предлага с куатро или е много рядко срещан.

Носят се мнения за този 2.0 ТДИ че има нещо не много наред, тоест първите му версии са далеч от славата на 1.9 ПД.

За нещо свързано с веригата на маслената помпа съм чувал, и че се оправя с ремонтен кит за ок. 1к лв

Нека знаещите и компетентните да споделят кое е вярно, кое не, има ли други дефекти и доколко са страшни възможните бъгове.

Не говоря за консумативи и нормално износващи се детайли, и също за проблеми в многомилионници.

А също мернах и едно две В7 с двигател 1.9 ТДИ 116 кс. някой знае ли нещо за него конкретно монтиран в В7?

ПС. А за 3.0 ТДИ куатро знам че е най-доброто, но засега не мисля за него.

ПС 2. И още си държа на ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега направо не мога да повярвам че са задигнали лаченото (В6) знам колата от снимки и си личеше че е избирана и гледана много ... неприятно но горе главата следващия път ще вземеш по-хубава.

По темата давам гласа си за (В6) quattro оттам натам ти си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично съм за Б6 1.9тди, а особено пък щом ще е и пак с куатро. При Б7 само дето е изчистен проблема с матрЯлите по салона, но по друго не знам да е над Б6, освен по цена. 1.9 п.д. моторът е в пъти по-успешен от 2.0. От друга страна пък Б7 е доста по-съвременнен като визия. Все пак до скоро беше по витрините. Там обаче е далеч по-добър избор да си вземеш по-редкия 1.9/116 к.с.

А най-добре ще е да погледнеш онова Б7 3.0тди, за което говорихме. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Б6 при тази дилема. 1,9 много по-успешен от 2,0 140к.с. Разлика може да има във външния вид но вътре са си еднакви. Някак си не ми се връзва да се дадат сумати пари повече за Б7 и да знам че карам наточена Б6-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, дотук нещата се развиват както предполагах.

Очаквам все още ясни факти защо е много по-успешен 1.9 и защо 2.0 не се уважава така?

Темата ще бъде полезна не само на мен.

Продължавам да събирам мнения, все пак може да е трудно да се намери читаво 1.9 тди куатро което да ме удовлетвори.

Ето например това В7 срещу това куатро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някак си не ми се връзва да се дадат сумати пари повече за Б7 и да знам че карам наточена Б6-ца.

Бе и това не е точно така. И аз съм за Б6-цата, но не може да се отрече, че Б7 е с по-съвременна визия. Воланите вече са от новото поколение Аудита, навигацията почти винаги е от по-модерната с двата слота за SD карти, а пък ако говорим за един авант с S-line нещата вече стават далеч над Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за 2004-2005 В6 май е по-удачният избор. Правилно си чул за маслената помпа, говори се и за други работи, глави, охладители на EGR, явно в началото наистина по-често се срещат тези проблеми, макар че хората, които имат такива мотори във форума не съм ги чул да се оплакват много много, даже обратното. Ние също нямаме ядове с него, но е 2007ма и още не е каран много. 1.9 116к.с. май идва леко слаб на В7...

Колкото до това колко месеца ще гледаш, при мен "разследването" приключи след близо 2 месеца, след това има малко документи да се оправят и сега чакам да платят. Според договора имат 15 дни, минали са вече 7. Бях "паркирал" 20тина коли в mobile.de, A3/A4/Golf, за месец и нещо изчезнаха до една, но поне се добива представа какво се появява на пазара и какво от това се продава, защото някои, които съм мяркал ей така преди месеци още си висят. В България обаче май е малко по-различно. Можеш да видиш и немските, само да не се ядосваш после, че някоя изчезнала :steinigung:

Внимавай обаче с Армеец, на познат му откраднаха почти същото Ауди преди 8-9 месеца и минаха много месеци и разговори преди да склонят да платят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б7 само дето е изчистен проблема с матрЯлите по салона, но по друго не знам да е над Б6, освен по цена.

Другото е, че е по нова година. Което никак не е малко при избор на дизел втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, определено мисля да остана в размер А4.

Добре значи 1,9 тди печели преднина, ОК, ама без никакви конкретни доводи.

Ясно че ако си намеря достоен екземпляр В6 ще го отнеса, ама нека някой с 2.0 да разкаже страхотии за да не се заглеждам.

Ако не е за споделяне може и на ЛС......

:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 2.0 тди и за мултитрониците което се говори из форума са чисти глупости.Според мен имат проблеми хора които са си купили най-евтината кола от мобилето със последните пари та даже са взели и назаем и после почват драмите.По нагоре си писал че веригата на маслената помпа е около 1000 лева ,а истнината е там някъде че е около 260,270 лева ,Толкова струва подобрения кит мисля че беше верига и зъбното.Доста изписахме за а4 с 2.0 тди с един колега който също е притежател на такъв автомобил в тая тема

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=81357

Знам един дето има проблем с такова ауди ама той си го е купувал миналата година за 20 000 когато вървяха по 30 000 и нагоре ,ама ако събираш мнения от хора дето са чули от някой че не са здрави или от някакви тънкачи дето са купили б7 на цената на б6 ,няма да стигнеш доникъде .Дори сега си купих и голф 5 вариант пак с 2.0тди

Доводите за 1.9 да печели преднина са че няма да ти върви ама никак ,то 140 к.с.са слабички а пък 116к.с. незнам за къде.

Просто 1.9 си е мотор за хора дето цепят стотинката на 2

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам вече си имал такова ,ако съм аз бих сменил малко тапета.Примерно аз ,ако си продам 4-ката ще взема 6-ица.Всичко е до човек аз на мойте коли след 1 година винаги ми минава мерака и след това мисля за ъпгрейд,а след още 3 месеца ги пускам да се продават.За 1.9 на б6 и аз съм чувал че се подуржат без пари ама колко е вярно не съм имал и не мога да кажа ,по мойто 2.0 тди отначало набих около 4000 за да стане перфектна но пък вече 1година и 6 месеца си ме вози ,и ако не се продаде не очакавам нищо сериозно занапред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по мойто 2.0 тди отначало набих около 4000 за да стане перфектна но пък вече 1година и 6 месеца си ме вози ,и ако не се продаде не очакавам нищо сериозно занапред

Какво си сменял за толкова много пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Б7-ци за около 20-22к. са супер постни откъм екстри, по-добре Б6 с повече екстри, пък куатрото си е + отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто 1.9 си е мотор за хора дето цепят стотинката на 2

пу....не те е срам :hilezh:

Пухи...вземай си това което те кефи...и което ти грабне окото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто 1.9 си е мотор за хора дето цепят стотинката на 2

Трудно ми е да се съглася, защото разликата в разхода на 1.9 и 2.0 не е никак голяма. Има, но не е толкова много чак, та да се каже, че 1.9 е за икономисти. Разлика в динамиката пък има в полза на 2.0, но и тя не е заслужаващо си голяма. Накрая остава изводът, че същинската разлика е само в надеждността на моторите, което няма да подчертавам в чия полза е. :hilezh:

По-новото си е по-ново... аз съм за Б7, ама не 2.0...

1.9 или 3.0...

Щом и Алеко отрича 2.0, мисля, че няма какво повече да му се чудиме. Пичът не е да не е виждал Фтомобили, така че явно се е нагледал на "качествата" на 2.0.

Другото е, че е по нова година. Което никак не е малко при избор на дизел втора ръка.

Това си е самата истина, спор няма. Винаги съм бил за изборът на по нова кола, пък ако ще и с 1 година да е по-нова. Това означав едни 30 до 50К км. надолу в пробега, което никак не е маловажно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено има разлика от автомобил до автомобил, говоря за еднакви модели.

Той ако е бил тест пилот на 1.9 и на 2.0 ТДИ, тогава мнението му е меродавно.

А може ли да е попаднал на хубава В6-ца и на В7-ца абсолютен гроб и от там да му е такова мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Ауди обичат да правят,взимат един свръх успешен мотор,доработват го и го съсипват.

1.9ТДИ П.Д. може да се каже,че е един от най-успешните мотори като здравина,вървеж,разход.Изявени слаби места няма.Като всеки дизел хвърля след време турбина,може да се наложи смяна на ЕГР,но нищо сериозно не би трябвало да му се случи ако читав.

2.0 ТДИ П.Д е доста масов мотор,което мене ми е чудно защо. В сравнение с 1.9 е по-шумен,има по-голяма турбо дупка,харчи повече.Вървежа му не бих казал,че е по-добър,според каталозите е 10н.м. повече,които я се усетят,я не.По-рязък е от 1,9ТДИ и усещането за къси скорости е още по-изявено,което и без това е типична и дразнеща черта на дизелите с ръчни скорости.В този мотор обаче има заложени проблемчета като недостатъчно мазане в определени части на мотора,пукане на глава между клапаните,харчене на охладителна течност,масло,някакви обтегачи се разтраквали и най-вече помпа-дюза системата е с намален живот в сравнение с 1.9 . За всичките тези проблеми имам впредвид по поне един 2.0ТДИ екземпляр и не смятам,че това са случайни дефекти,най-малкото много уважавани майстори не удобряват този двигател.

Ако говорим за сравнение между Б6 и Б7,като се абстрахираме от двигателите,Б7 е определено по-модерния автомобил.Интериора е някакси по-качествен,предната решетка,волана и други дреболийки,не е за пренебрегване и факта,че Б7 е предпоследната А4ка,а Б6 е пред-пред последната,което на мен ми звучи като стара.

В случай ,че намесваме Quattro нещата стават още по-трудни.Ти специално си карал и знаеш какви са плюсовете.Изпадне ли ти такава с Quattro и такава без,в еднакво състояние,веднага и без колебание взимай Quattro-то.

Много хора сигурно ще ме съдят за мнението ми отностно двигателите,но преди да ме питат"ти карал ли си,за да изказваш мнение" ще подчертая че 2.0ТДИ съм покарвал не малко,а 1.9ТДИ имам за личен автомобил ,с който вече направих 50 000км.

В никакъв случай не отричам 2.0ТДИ-то,но на мен не ми харесва,а и на доста хора също.

Мислел съм си не веднъж с какво бих сменил мойта и съм стигнал до следния извод.

-А4 Б8 2.0ТДИ(може и по-базовка,но Б8цата е истината)

-А4 Б7 3.0ТДИ Quattro( всичко което му трябва на човек,за да е наистина щастлив)

-А4 Б6 1,9 ТДИ Quattro

-А4 Б7 1,9ТДИ 116к.с. (слабичко ама единствения вариант да се кара практично Б7ца)

Пухи,ако имаш свободно време,обади ми се за един тестдрайв на 3.0ката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случай ,че намесваме Quattro нещата стават още по-трудни.Ти специално си карал и знаеш какви са плюсовете.Изпадне ли ти такава с Quattro и такава без,в еднакво състояние,веднага и без колебание взимай Quattro-то.

... сравнявате две несравними величини - куатрото разбира се е изборът. доказан автомобил !

Райно wback :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

*1.9ТДИ П.Д. Като всеки дизел хвърля след време турбина,може да се наложи смяна на ЕГР,но нищо сериозно не би трябвало да му се случи ако читав.

*2.0 ТДИ П.Д е доста масов мотор,което мене ми е чудно защо. В сравнение с 1.9 е по-шумен,има по-голяма турбо дупка,харчи повече.Вървежа му не бих казал,че е по-добър,според каталозите е 10н.м. повече,които я се усетят,я не.

* Б7 е определено по-модерния автомобил.Интериора е някакси по-качествен,предната решетка,волана и други дреболийки,

В случай ,че намесваме Quattro нещата стават още по-трудни.

Не смятам, че дизелите хвърлят турбо по-често от бензините. ;)

2.0 върви осезаемо повече от 1.9, не е кой знае какво, но се чувства. 9 коня са и 10 н.м., но си оказват влияние.

Предната решетка и изобщо цялостната визия на Б7 си е от новата линия на Ауди. Б6 си мяза на първите А8-ци (2002-2004), на А6/Ц5 и изобщо на вече поостарялата екстериорна линия. Когато Ауди почват да слагат цялата решетка отпред си взлиза една изцяло нова линия, към която принадлежи А6/4Ф, фейса на А8-цата и А3-ката и съответно там е и Б7. Определено има по-съвременен вид Б7 спрямо Б6.

Подчертавам всичко това, не защото съм станал фен на 2.0 п.д. :) , а за да сме макс. обективни и да помогнем наистина на момъка в избора.

Вариантът му е или Б7 с 1.9/116 к.с. или Б7 с 2.5/163, 180 к.с. или най-вече Б7 с 3.0ТДИ, където винаги има и така мечтаното от всички ни куатро. Последното е най за препоръчване, тъй като там и разходът е с една идейка над 2.5, а вървенето е отгоре с цял чувал от идеи. ;)

Поне според мен така стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пухи ,както се казва"всяко зло за добро",въпреки че колата беше много свежа и гледана,но сега избора ти наистина ще е труден.За да нямаш проблеми избери по запазената кола и все пак ако е Б7 пропусни 2,0ТДИ,а 1,9 е компромисен вариант ,но и много по-безпроблемен .За Б6 си знаеш нещата ;) И все пак ако си се спрял на Б7 се понапъни за 3,0 с куатро или помисли за 1,8Т.И не слушай разни изрази ,че 1,9 бил за тънкачи и т.н. просто избери по гледаната кола.Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...