Jump to content

SERVICE !


Konstantin993

Recommended Posts

Колеги имам питане относно надпис на ФИС дисплея на АУДИ 1.9ТДИ 2000г фейслифт.Преди да ме нахокате искам да ви уверя че прочетох доста теми по форума,но не намерих точния отговор.Става дума за следното.Преди време започна да ми изписва "SERVICE IN 7500KM" като давам на контакт.Ясно казвам си,това са километрите след които трябва да се сменява маслото.Следващия надпис беше на 7000км и така до 4000.Сега като дам контакт и изписва само " SERVICE ! " Реших за всеки случай да прочета из форума тва онова и надписите за които се говори са SERVICE OIL , SERVICE INSP, но никъде не се говори за SERVICE ! , гледах подписите на пускащите коментари и те са с 1.8Т или ако са дизели са 96,97г не знам може би става дума за едно и също нещо,видоизменено с годините и таблата.Но все пак да питам дали пък нестава дума за друг проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се сменя масло или се извършва друг периодичен преглед, се програмира таблото да сигнализира след н-броя изминати километри или дни (защото примерно смяната на спирачна течност се прави спрямо дни, а не изминат пробег). Вероятно е време да смениш маслото на двигателя, но ако си го правил скоро просто са забравили или не са имали апаратурата да ти занулят брояча на този сервизен период. Нищо страшно.

По-старите модели изписват in1 или in2 за това и не си намерил нужната информация. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се сменя масло или се извършва друг периодичен преглед, се програмира таблото да сигнализира след н-броя изминати километри или дни (защото примерно смяната на спирачна течност се прави спрямо дни, а не изминат пробег). Вероятно е време да смениш маслото на двигателя, но ако си го правил скоро просто са забравили или не са имали апаратурата да ти занулят брояча на този сервизен период. Нищо страшно.

По-старите модели изписват in1 или in2 за това и не си намерил нужната информация. ;)

Благодарско ,бях сигурен,но викам да питам все пак.Да факт,не съм нулирал при смяната на масло но ми остават още 1к км така че тогава ще нулирам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се сменя или по КМ(15000) или по време(1г.), което ПЪРВО настъпи. При теб явно времето е минало, а си бил на средата на пробега. Ти си караш по КМ, но може да попрочетеш, че това не е съвсем правилно, защото маслото се окислява с времето и си губи качествата. Така, че не е правилно само по км да го сменяш, защото може примерно да минеш 15000 км за 5-10 г(хипотетично), а както споменах това в този случай трябва да става по време, т.е всяка година! По време на последния месец изписва при всяко палене "service in едиколко си", а след като изтече 1 г точно само "service".каквото и д аси говориме за смяна на масло си...и то отдавна, доколкото става ясно от пост-а ти!

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се сменя или по КМ(15000) или по време(1г.), което ПЪРВО настъпи. При теб явно времето е минало, а си бил на средата на пробега. Ти си караш по КМ, но може да попрочетеш, че това не е съвсем правилно, защото маслото се окислява с времето и си губи качествата. Така, че не е правилно само по км да го сменяш, защото може примерно да минеш 15000 км за 5-10 г(хипотетично), а както споменах това в този случай трябва да става по време, т.е всяка година! По време на последния месец изписва при всяко палене "service in едиколко си", а след като изтече 1 г точно само "service".каквото и д аси говориме за смяна на масло си...и то отдавна, доколкото става ясно от пост-а ти!

Приятелю въпроса ми беше за надписа SERVICE ! за който си ми отговорил добре.

По време на последния месец изписва при всяко палене "service in едиколко си", а след като изтече 1 г точно само "service"

За останалата част-всеки сам си решава кога ще си сменя маслото,аз го смених преди 7421км (март месец 2010г)и ще го сменя на 8к демек след около 600км,незнам как разбра че съм бил за смяна и то отдавна.Като ми сменяха маслото не са ми нулирали никакви показатели.

Ти си караш по КМ, но може да попрочетеш, че това не е съвсем правилно, защото маслото се окислява с времето и си губи качествата. Така, че не е правилно само по км да го сменяш, защото може примерно да минеш 15000 км за 5-10 г(хипотетично), а както споменах това в този случай трябва да става по време, т.е всяка година!каквото и д аси говориме за смяна на масло си...и то отдавна, доколкото става ясно от пост-а ти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за да не пускам нова тема искам да питам означава ли нещо следното изписване на екранчето под километрита - 1n1?Всеки път като запаля колата и няколко минути мига този надпис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47591

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83347

http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...t&p=1346404 - само малко по-нагоре, тази тема тук

....а ти къде гледА? :) и пише in1, а не 1n1. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОФФ: Той може и да не чете, ама на теб нещо доста ти бяга правописа.... не мога да разбера защо като няма какво да кажете по темата, или не искате, ама ви се иска да напишете нещо серете по темите на хората, които питат някави неща.... ходете до кенефа и го ползвайте по предназначение ;-). Несериозно е да се очаква, че всеки нов влязъл в този форум ще го изчете от-до (вземете впредвид некачествено работещата търсачка) и няма да задава омръзналите ви до болка въпроси. Като не ви кефи темата - не отговаряйте, а така хем има 200 теми по въпроса и докато се стигне до полезната и неосраната от коментари от типа "Пак ли бе.....", "Е*и му мамата, все едни и същи въпроси" и подобни на човек му е писнало да чете тъпизми и пуска 201 тема....Е има ли смисъл????

По темата - имам почти същата драма - хората, които следяха какво пиша за проблемите си по форума, знаят, че имах утечка, предизвикана от изкривен пин на таблото и сервизният инетрвал си стоеше на 6300 км. Малко след като оправих проблема изведнъж станаха на 3100, а два дни по-късно на 1500. От вчера вече е на 700 (за времето между показанията от 1500 до 700 не съм минала повече от 300 км).

Питането ми е такова - това показание не би ли следвало да се коригира на 100 изминати км или еквивалента им в дни и ако какво би предизвикало толкова бързия спад за по-малко от месец, при положение, че не съм минала 5000 км???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, порови из нета и виж дали твоята кола не е с "сервизиране според показанията".

Така е в моята (А4 2003 1.8Т) - зимата поради много студени стартове и кратък пробег след всеки старт на около 200 дни от смяната на маслото започна да ми дава, че след 1000 км съм за смяна. Това се случи като имах 4500 км от предишната смяна. За няколко дни след това навъртях около 200 км, но компа прецени, че до смяна ми остава 400 км.

Както каза М - "запали колата и отиди от София до Варна и се върни и пак ще ти показва 400 км до смяна".

Просто колата следи брой стартове на мотора и съответния пробег и се грижи маслото да е качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОФФ:

Принципно си прав. Но само принципно. Когато си нов няма нищо лошо да попиташ всякакви глупости, но не ти прави чест да не метнеш първо едно око какви са заглавията на закачените теми из подфорумите, да се огледаш поне малко, да пуснеш дори една търсачка. В случая колегата задал повторно въпроса си е тотално плюл в сурата на всички хора, които отделиха време да отговорят на първото запитване.

Та, не нас да не ни кефи да отговаряме, а онези сладури не ги кефи да четат! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, ясно...колата е А3, 2000г с 1.8 двигател без турбо - бях се замислила за някакъв такъв вариант, ама ми се струваше, че не е толкова умна..ясно...ще бягам за обслужване явно. Мерси за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз благодаря на всички колеги които помогнаха :hilezh:

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги видях един Опел Корса от 2004 година, на който за 168 000км му е сменяно 2 пъти маслото и въздушния филтър. И колата си вървеше перфектно и двигателя си беше оригиналният и бе съвсем наред....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги видях един Опел Корса от 2004 година, на който за 168 000км му е сменяно 2 пъти маслото и въздушния филтър. И колата си вървеше перфектно и двигателя си беше оригиналният и бе съвсем наред....

А пък аз имах един френд дето се биеше в гърдите че от 4 години не е отварял капака на колата,и на петата като му се наложи и си остана отворен.Щом германеца е казал така и така,значи е така и така! :steinigung:

А иначе забравих да споделя че се опитвах да си нулирам сървиса чрез врътките на таблото по указания по темите начин обаче нищо нестава.

Нулиране на Инспекция

A4 2000-2001

1. Поставете контактния ключ.

2. В пположение "Изключено" натиснете и задръжте десния бутон на таблото.

3. Завъртете ключа в положение "Контакт".

4. Пуснете бутона.

5. Надписът "SERVICE!" или "SERVICE IN xxxx MI" ще се появи на дисплея.

6. Завъртете левия бутон на таблото на ляво докато надписа се изчисти от дисплея.

7. Пуснете левия бутон на табото.

8. Завъртете контактния ключ в положение "Изключено"

Нещо си спомням че някой беше споменал че след фейслифта само с ваг-ком нещо сещате ли се?

айде и още едно питане с AVG мотор съм и си слагам 5в40 нали е правилен избор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте! Не исках да правя нова тема, за това ще попитам тук, може ли споменатата сигнатура Service INSP да бъде причина колата да не запали? Тази сутрин завъртях ключа и ми светна въпросния надпис на малкия километраж и колата не иска да пали. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не исках да правя нова тема, за това ще попитам тук, може ли споменатата сигнатура Service INSP да бъде причина колата да не запали? Тази сутрин завъртях ключа и ми светна въпросния надпис на малкия километраж и колата не иска да пали. Благодаря предварително.

Не, това е само съобщение и не може да не ти пали колата заради това...

Потърси проблема на друго място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оказа се въздух в горивната помпа, сега трябва да търся тема относно от къде подяволите влиза тоя въздух в системата :S

- спукан маркуч/тръбичка по горивната система

- уплътненията на дюзите (между тях и главата) са дали фира и смуче от там

- и още десетина варианта, които са по-малко вероятни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Колега, порови из нета и виж дали твоята кола не е с "сервизиране според показанията".

Така е в моята (А4 2003 1.8Т) - зимата поради много студени стартове и кратък пробег след всеки старт на около 200 дни от смяната на маслото започна да ми дава, че след 1000 км съм за смяна. Това се случи като имах 4500 км от предишната смяна. За няколко дни след това навъртях около 200 км, но компа прецени, че до смяна ми остава 400 км.

Както каза М - "запали колата и отиди от София до Варна и се върни и пак ще ти показва 400 км до смяна".

Просто колата следи брой стартове на мотора и съответния пробег и се грижи маслото да е качествено.

Колега, значи се оказва, че ти го сменяш на приблизително 5000км твоето масло, така ли е? Питам, защото и аз съм на този режим  за сервизиране явно и сега се чудя как да действам - да го занулявам и да чакам да мине една година от смяната или да сменям по показанията на колата. Тъй като съм минал няма и 5к, и половин година.

Редактирано от Mr. Yanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да видях я. Не знам дали е грешно, че питам след толкова време, но при мен проблема стои с днешна дата. Надявам се някой да се изкаже по въпроса, за да не пускам нова тема. Това беше идеята.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си нулирал интервала при предишната смяна на маслото и сега ти дава индикация, че трябва да го сменяш - по-добре си смени маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...