Sambata Публикувано 16 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 (Редактирано) И в крайна сметка какво излиза - че тази въпросната RS-Antigel (не знам добавка ли е) е най-хубава от всички изброени? Някой ползвал ли го е това чудо, за да си изкаже мнението? Аз нито съм я виждал някъде да се продава нито съм я чувал дори... пък не знам, може да е хубава! Все още обаче продължавам да бъда раздвоен между това да сложа Алпин Дизел или обикновен+добавка Кастрол или Сонакс...? Обаче при положение, че в Ромпетрол пуснат така наречената "зимна" нафтичка мисля, че този казус ще бъде разрешен! А и никога не пречи да си сипеш нещо допълнително в резервоара... п.п.: Сега се сетих - защо добавката на Кастрол ТДА струва към 15лв и е за 250л, а тази на Сонакс е към 8лв и е само за 1 резервоар (50л)? Редактирано 16 Декември 2010 от Sambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Аз също карам с ЕКО в момента и колата определено се мъчи сутрин на ниските температури.карам с дизел+ на Еко и няма никакви грижи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 карам с дизел+ на Еко и няма никакви грижиТова е защото по инерция първите 10литра, които сипваш са безнин По темата: Шел В-пауър дизел. Никакви грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 (Редактирано) По темата: ... дизел.такива като теб приключИха оная Тема трябваше да напишеш " Просто дизел. Никакви грижи." Редактирано 17 Декември 2010 от Toledo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 +добавка Кастрол или Сонакс...?п.п.: Сега се сетих - защо добавката на Кастрол ТДА струва към 15лв и е за 250лТози Кастрол ТДА не е ли за всичко друго но не и против замръзване?Ако и в двата случая имаш предвид него де,поне това което съм че е че е само за почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 За Castrol TDA:............. Подобрява течливостта до -26° С.Castrol TDA има следните свойства:· Castrol TDA не въздейства отрицателно върху детонационната устойчивост на дизеловото гориво.· На база на ниската концентрация ,с която присъства в горивото, Castrol TDA не въздейства върху визкозитета и плътността му.· Castrol TDA има мощни депресаторни свойства. Използвана в препоръчаното съотношение значително подобрява нискотемпературните свойства на дизеловите горива, като температура на помътняване, пределна температура на филтруемост и температура на застиване........Само дето на снимката в сайта е старата разфасовка. Аз лично не съм го ползвал. Зареждам само от Ромпетрол и досега не съм имал грижи с паленето в студените дни миналата година. Колата нощува навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Аз къде съм чел пак бееееее,уж съм висшист да се у ...... Еми аз пляснак на Лики Моли + нафта от Лукоил,ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pNkLr Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Вчера сипах на ромпетрол-а в Дружба. От касата ме насочиха към някаква жена, която ми обясни че имат сертификат за нафтата - с добавки била и замръзвала на -26, но миналата година при -30 нямали проблеми. Дадоха ми и брошура за нафтата - Efix Diesel. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 И какво...нещо интересно на брушурата, която са ти дали? И това, което ти е казала означава ли, че няма да пускат друг вид дизел, а ще си е стария обаче с разните му вътре неща и няма да замръзва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 много значение има колко дават колонките колеги - работих на бензиностанция - ако са изправни колонките ОК ако не са може да дават и + можи и - такаче ..... сами си прашете сметката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 И какво...нещо интересно на брушурата, която са ти дали? И това, което ти е казала означава ли, че няма да пускат друг вид дизел, а ще си е стария обаче с разните му вътре неща и няма да замръзва? Колега всички горива се блендират (смесват се с добавки) след като са произведени от съответната рафинерия! Ромпетрол не правят изключение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Слагам на всеки резервоар добавка ТДА на Кастрол....разликата е осезаема а когато се сетя ползвам на Лики моли ...добавката за помпа-дюза(че е по-агресивна ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Засега съм доволен от Ромпетрол, ама то си нямаше големи студове. Като падне по -20..25оС ще си проличи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Ето резултати от изпитания на антигел добавки на Gold Eagle:базово гориво - Лук ойлбазово гориво третирано с DI 16базово гориво третирано с CD 32Резултатите са показателни. По-високо цетаново число и по-ниска температура на филтруемост - до -33 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Лукойл Красна Поляна колонка номер 1 - 3 години нагта оттам - не съм имал драми - АЕЛ си пали винаги.Не ползвам добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 +1 За "Ром Петрол". Определено съм най-доволен от нея. Основно карам с Ром Петрол, Еко или Alpin Diesel на ОМВ. Колегите от offroad форума бяха направили една интересна тема, относно горивата... За съжаление ЕКО показаха най-лош резултат.. От тогава карам приоритетно с Ром Петрол. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Шибнах един резервоар от Лукойл + Лики Моли против замръзване пък ще видим.Отдавна не бях зареждал там.Фен съм си на ЕКО.Резултатите са добри,но и времето си е повече от пролетно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GORO_VN Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 +1 за Ромпетрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivank Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 Преди време Лукойл рекламираха яко нова инсталация за намаляване на сярата в дизеловото гориво.Някой знае ли, дали този "нов дизел" е вече в оборот или това беше само рекламен трик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2011 (Редактирано) От Ромпетрол,като че ли са най-постоянни.Нямал съм никакви проблеми до сега с тях.Сравнявам ги с всички други на пазара.Алпин дизел и V-power съща са ОК! Редактирано 4 Януари 2011 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 6 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 След 1 изразходен резервоар от Ромпетрол извода е, че минах по-малко километри (52л = 730км), но това предполагам, че се дължи 1. на това, че сложих зимните гуми 2. на това, че е значително по-студено от предните засичания и 3. от това, че работеше 1 час на място, за да осветявам! Като цяло съм доволен - не съм усетил коренна разлика във вървежа, но след още 1 зареден резервоар от днес ще видим! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 У дома имаме 2 дизела и двете зареждат само на Ромпетрол.Чувал съм коментари че си носят горивата от РО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 С един резервоар от лукойл минах 741км само градско в София,а в комбинация с Лики Моли против замръзване си палеше много добре без да се замисли Исках сега да тествам и един резервоар от ЕКО + Кастрол ТДА,но с удивление видях цена от 2.40лв за литър и се отказаха.Кво ше прайм не знам........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 19 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 С един резервоар от лукойл минах 741км само градско в София,а в комбинация с Лики Моли против замръзване си палеше много добре без да се замисли Исках сега да тествам и един резервоар от ЕКО + Кастрол ТДА,но с удивление видях цена от 2.40лв за литър и се отказаха.Кво ше прайм не знам........Аз сложих Кастрол ТДА и наистина пали по-лесно и ми се струва, че има ефект! Иначе отностно цената от 2.40лв./л. и мен ме заболя сърцето вчера, но за щастие само минавах покрай бензиностанция - сега си имам още над половин резервоар зареден на 2.31лв. и да се надяваме, че докато свърши цената ще е паднала и ще бъде по-приемлива! Между другото миналата година точно по това време си спомням, че зареждах дизел на 1.78лв./л., а сега ... Луда работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 И аз с спомням колега когато зареждах турбо дизела на 1.50 за литър на бензиностанцията и от туби за 1лв,ама за съжаление това време отмина.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване