ilia2 Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 (Редактирано) Здравейте,Когато спря автомобила и отвън е тихо чувам шум все едно тече вода и бълбука, този шум се чува по-ясно когато се приближа по-близко до жабката, въпросният постепенно изчезва след няколко минути.Виe чувате ли подобен шум?Смятате ли, че това е проблем?От къде може да идва този шум?Парното и климатика за момента работят. Когато взех автомобила климатика нямаше фреон, след като го напълних и до момента всичко е ок.Автомобила е А3 1.8Т ARX куатро 2002. Редактирано 7 Декември 2010 от ilia2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 Въздух в системата. При А4(незнам дали и при А3 е там) там някъде в средата на таблото се намира радиаторчето на парното. Може да има въздух в него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 Още един глас за втздух в системата ! Огледни да неямаш някъде теч и дали е здраво казанчето. Ако всичко е 6 не е зле да се обезвъздуши ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia2 Публикувано 7 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 Бих се радвал на съвет как се прави обезвъздушване в моя случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 А антифриз има ли? (не течност за чистачки.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 ема то като спреш колато съответно климатика фреона в системата слиза до компресора където се втечнява. Нормално е да чуваш тези шумове в продължение на няколко секунди докато фреона слезе в компресора. И при мен има подобно нещо - тка че ко са притесняваш низнам .карай си аудито и не фффлизай в някви ф илми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 7 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 Не е от въздух в системата,тя самата е направена така че да се самообезвъздушава.По описанието на колегата това ми прилича на звука от климатроника,ако е карал с пусант и спре се чува точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia2 Публикувано 7 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2010 grizzly - антифриз има точно до средата на казанчето и нямам загуби за момента, имам този автомобил от около 2 месеца и 1500 километра.niksan83 - до като карам почти винаги ми е пуснат климатроника на ауто около 23 градуса.PRESLAV1980 - няма проблем, тъй като не съм наясно и за това питах, след като това е напълно нормално супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Лесно ще провериш. Покарай малко без да работи компресора, само парното да духа и виж дали ще се появи след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia2 Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Лесно ще провериш. Покарай малко без да работи компресора, само парното да духа и виж дали ще се появи след това Аз смятам, че в момента като работи на "Ауто" компресора не е включен, тъй като вън е доста студено, тоест мисля че работи само парното.В същото време този шум се чува.Ако смяташ, че компресора работи моля за информация как да го изключа ?Най-вероятно от бутона "ECON", когато е светнат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) Аз смятам, че в момента като работи на "Ауто" компресора не е включен, тъй като вън е доста студено, тоест мисля че работи само парното.В същото време този шум се чува.Ако смяташ, че компресора работи моля за информация как да го изключа ?Най-вероятно от бутона "ECON", когато е светнат ?МОМЧЕ ХУБАВУУУ компресора има защита - тоест ако наван е повече от минус 5 градуса(тоест минус 10 например) той не се включва докато колата не загрее с двигателя пространството около датчика на климатика. А пък кво парно пускате когато навън температурата е над минус 5 (ако е 0 градуса) низнам . Тогава климатика си работи и той ви топли доколкото знам . Въобще лудница тука .... Никсан - изсушаването на стъклото не се осъществява от парно доколкото знам а от барзо нагряващ се реотан обдухван с въздух - тука парну нема а ток и електрони ... Редактирано 8 Декември 2010 от PRESLAV1980 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) що си мисля че нямам нито една грешка реотана си е истински и при първоначално пускане на колата именно той ти маха леда опреде и влагата отвътре като пуснеш климатик при минус 10 градуса ща черпя една ракия ама са съмнявам че ша успееш именно двигателя и топлината му задейства датчика - тва сам го чел поне надявам си чел за обратен цикъл на карно и тем подобни историй от света ех че не ма мързи ...... Редактирано 8 Декември 2010 от PRESLAV1980 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia2 Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) ема то като спреш колато съответно климатика фреона в системата слиза до компресора където се втечнява. Нормално е да чуваш тези шумове в продължение на няколко секунди докато фреона слезе в компресора. И при мен има подобно нещо - тка че ко са притесняваш низнам .карай си аудито и не фффлизай в някви ф илмиОт това, твое мнение разбирам, че звука идва от включването на климатика.В следващите мнения твърдиш, че климатика в момента не се включва защото е студено, твоите мнения ме объркват, моля да конкретизираш за да разбера какво имаш в предвид.Бих желал да повторя, че дори и сега когато е студено и климатика не се включва, аз този шум го чувам. Редактирано 8 Декември 2010 от ilia2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 1.Реотана си е истински /хардуерен/, но е залепен на задното стъкло и аз в никакъв случай нямам предвид негониксан ти хептем се обарка бе човек. Кой ти говори за нагревателя на задното стъкло който пък същевременно е и антена на си-ди то ти. Бил хардуерен нагревателя - ша падна да се смея - ти какъв искаш да бъде софтуерен ли ??? Много ясно че е хард уеър - нещо дето физически може да бутнеш с пръстче. И представлява бързо нагряващ се реотан обдухван с въздух и не е на задното ти стъкло а опреде вграден за да размрази бързо предното ти стъкло когато колата не е загряла още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Вие наясно ли сте че само на луксозните коли от висок клас климатиците могат да работят наобратно т.е. да топлят вътре. Стига писали глупости.Отделно не се сещам с каква мощност трябва да е този нагревател че да може да топли въздух. например 1000W ама това наясно ли сте че няма кой да ги осигури.Когато искаш да обезмъгли предното стъкло реално колата прави една процедура с климатика и парното. Т.е климатика работи за да може върху питата на изпарителя да кондензира влагата и въздуха да е "сух" след което парното го доотопля за да не ти замръзнат шошоните вътре.Този номер го правя редовно (понеже съм с прост климатик) и това е най-бързата и ефикасна процедура за отпотяване на стъклата, прави се на затворен външен въздух за да "изсуши" въздуха и да изхвърли водата.А относно бълбукането на старата ми Тойота Старлет го имах непрекъснато този звук и е ясно че идва от радиаторчето на парното. Въздух и също така евентуално някаква пречка създаваща турболенция във водата и предизвикваща този шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 що си мисля че нямам нито една грешка реотана си е истински и при първоначално пускане на колата именно той ти маха леда опреде и влагата отвътре като пуснеш климатик при минус 10 градуса ща черпя една ракия ама са съмнявам че ша успееш именно двигателя и топлината му задейства датчика - тва сам го чел понеКолега спирай наркотиците спешно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Това за "духалката" колегата до някъде в прав,но това важи само когато е климатроник.Точно елемента който съм оградил е затоплящ и оребренията му са във въздуховода,то се активира само тогава когато двигателя е студен и ако и външната температура е под 5 (а не някакви си минусови) градуса и компресора не може да се включи.Има и една модефикация при която този елемент е управляващия блок на турбината на парното.А за бълбукането аз залагам на тръгнало към запушване радиаторче. Редактирано 10 Декември 2010 от koko76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 май доста си говорят без да се замислят . ситуация - минус 15 градуса навън излизам сутринта в 8.00 сутринта пускам колата и натискам копчето за бързо размразяване на предното стъкло (най горното в ляво) . след няма и 5 секунди се усеща вече топъл въздух който духа от средния въздуховод. Уточнявам че компресори не се включват заради защитата им да не работят при температури под -5 градуса. Така че ваште компресори не играят тук при тази ситуация. Именно тук се задейства нагряващия реотан обдухван с въздух - както каза колегата се едно духалка дет си земате за 12 лв от кауффланддд ТВа на 1000 % знам че е така - така че вие спрете наркотиците и са разходете малко по книгите Иначе съм съгласен че когато температурата навън е над - 5 градуса се задейства веднага климатика и той изсушава въздуха в купето -но то това си е ясно от време оно - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sekul Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Колега аз имам същия проблем,натисна ли спирачката педала...задържам и започва да се чува този странен шум,няма как да се обезвъздуши...трябва се изкара от камерите въздуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) МОМЧЕ ХУБАВУУУ компресора има защита - тоест ако наван е повече от минус 5 градуса(тоест минус 10 например) той не се включва докато колата не загрее с двигателя пространството около датчика на климатика. А пък кво парно пускате когато навън температурата е над минус 5 (ако е 0 градуса) низнам . Тогава климатика си работи и той ви топли доколкото знам . Въобще лудница тука .... Никсан - изсушаването на стъклото не се осъществява от парно доколкото знам а от барзо нагряващ се реотан обдухван с въздух - тука парну нема а ток и електрони ...май доста си говорят без да се замислят . ситуация - минус 15 градуса навън излизам сутринта в 8.00 сутринта пускам колата и натискам копчето за бързо размразяване на предното стъкло (най горното в ляво) . след няма и 5 секунди се усеща вече топъл въздух който духа от средния въздуховод. Уточнявам че компресори не се включват заради защитата им да не работят при температури под -5 градуса. Така че ваште компресори не играят тук при тази ситуация. Именно тук се задейства нагряващия реотан обдухван с въздух - както каза колегата се едно духалка дет си земате за 12 лв от кауффланддд Освен че си много неграмотен откъм пунктуация и разни синтактични и интонационни изречения. Освен че, главно и подчинено изречение, за теб не значат нищо. И освен че, фонетиката (това е една част от лингвистиката - науката за езика) ти е чужда, колкото дзенбудистките манастири, си толкова технологично объркан, че просто не знам дали ме разбираш. Не знам и за какви книги говориш, не знам и колко си сА разхождал там или кой те е лъгал за тези технологии, които описваш ти. Редактирано 10 Декември 2010 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Нещо май криво сте ме разбрали.в една стандартна лека кола НЯМА източник на електричество който задоволително да отопля външен въздух. Наскоро един колега си взе духалка 150W от Практикера и няма такъв смях, още като я купуваше му казах че няма да върши никаква работа.Това което колегата е показал на снимката НЕ Е НАГРЕВАТЕЛ а "охладител" т.е. елемента който е закачен на него се охлажда от преминаващия въздух. Понеше не съм запознат в детайли с Б5 бих предположил че е регулатор на оборотите на мотора на парното.А това че има автоклиматици работещи и в двете посоки на термопомпения цикъл съм го чувал от хора занимаващи се с такива. Доколкото разбрах го има само на премиум класа БМВ7 Ауди А8 и S-класа. Редактирано 10 Декември 2010 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Здравейте,Когато спря автомобила и отвън е тихо чувам шум все едно тече вода и бълбука, този шум се чува по-ясно когато се приближа по-близко до жабката, въпросният постепенно изчезва след няколко минути.Виe чувате ли подобен шум?Смятате ли, че това е проблем?От къде може да идва този шум?Парното и климатика за момента работят. Когато взех автомобила климатика нямаше фреон, след като го напълних и до момента всичко е ок.Автомобила е А3 1.8Т ARX куатро 2002.Да не те плаша, ама и аз като купих колата чувах същия шум като е тихо - бълбукане и все едно някой прелива вода. След разни интервенции (смяна на антифриз, обезвъздушаване 10 пъти по 10 начина , смяна на водна помпа и т.н.), се стигна до положението, че остава да се смени само радиаторчето на парното (то беше логично че то е проблема, но е скъпо и трудоемко и нарочно го оставих за последно, все се надявах да не се наложи, ама ).Смених го и бълбукането изчезна .Моя съвет е: не търси проблема другаде, то е ясно, че е в охладителната течност, заеби тия климатици и глупости. Тука се начетох на глупости- ако мислиш, че някой може да си чуе фреона в колата, евала, баси слухара, а и звука е съвсем друг от тва дет описваш.Повечето ВАГ мотори имат обезвъздушител (една дупчица на тръбата) под единия маркуч за парното, в моторния отсек преди да влезе в купето. Разхлабваш маркуча, леко го придърпваш докато се види дупката (без да го вадиш) и обезвъздушаваш. Но така ше изгониш грубо въздуха, по принцип после системата се обезвъздушава сама.Успех. Редактирано 10 Декември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Освен че си много неграмотен откъм пунктуация и разни синтактични и интонационни изречения. Освен че, главно и подчинено изречение, за теб не значат нищо. И освен че, фонетиката (това е една част от лингвистиката - науката за езика) ти е чужда, колкото дзенбудистките манастири, си толкова технологично объркан, че просто не знам дали ме разбираш. Не знам и за какви книги говориш, не знам и колко си сА разхождал там или кой те е лъгал за тези технологии, които описваш ти.Незнаех, че ще попадна на учител по български език и литература, който кара ауди.Надявам се знаете че запетайка се слага пред ЧЕ а не след него (единствените две изключения са в изразите макар че и така че . Тогава се слага според смисъла който искаш да предадеш на изречението) Разбрам от изложението ти в което има само едно сложно изречение -доста объркано изложено, че не знаеш - повтаряш го цели 3 пъти.И не ми са прави на много голям специалист по източния будизъм, защото и аз мога да ти говоря за ацтеките населявали Мексико, че столицата на Ацтекската империя е Теночтитлан и е била разположена на езерото Тексако, където сега се намира град Мексико.С две думи не ми гуууугълствай - не привличаш внимание по този начин. Това е форум за автомобилите ауди а не форум за лингвистика ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Ама прави си цитатите като хората, щото така не се разбира на кого отговаряш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 (Редактирано) Изключително просто парче си.И това СА - е в твоите изречения.И пак ти потвтарям - няма реотани, това не ти е духалка !А и относно "че", когато е придружен със съюзни думи - запетайката се пропуска. И не само при тези два случая, а при много други.Но каквото и да е, незавършил първи клас човеко....там, където описваш ти, реотани няма.С две думи не ми гуууугълствай - не привличаш внимание по този начин. Това е форум за автомобилите ауди а не форум за лингвистика ...Какво внимание? Ти си объркан човек... Това пич, не е гугълстване - обща култура се нарича. И да, не е и форум за лингвистика, на това му се казва "уважение към собствения език". Може и с лайна да пишеш по стената, пак ще се разбере, ама не е красиво, както казва един колега. Редактирано 12 Декември 2010 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване