Jump to content

ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа



Recommended Posts

Ето ви един интересен варинт от Русия :loldev:, помпата се пуска за 30 сек през няколко минути докато карате на газ и така се печели от предимството и на двата метода.

lpg_stop_pump.gif

това някой направи ли го, в смисъл може ли да се намери такова реле, че се запалих :yau: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колеги днес спрях бензиновата помпа на моя ГИ когато карам на газ, но я спрях много тарикатски, за да не загубя плавното преминаване от бензин на газ, сложих реле за време което забавя спирането на помпата с 10 секунди след като колата премине на газ. Електрониката на релето за време заедно със силовото реле ги събрах в кутийка от оргинално реле незнам за какво беше едно по дълго такова и стана супер. Браво на мен! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то няма разлика в случая какъв е инжекциона - ел. и механичен. Може да се направи същото и за механичен. Там единствено е хубаво при превключване от газ на бензин да се спира газта с 3-4 секунди по-късно за да има време да се обезвъздуши инжекциона за да се избегне забиването на "муцуната" в първите няколко секунди след превключването.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Спрях я защото изгоря точно както казваш... 6 месеца след газовото.

Прекъснях я, и карам вече 1 година с китайска помпа... и няма грижи.

Защо съм я прекъснал...

-рампата на инжекционите винаги е пълна с гориво понеже помпата вдига налягането при палене.. и ако я угасиш и всичко ти е в изправност - трябва да задържи налягането над 20мин.

-по време на движение това всъщност е едно от най добре охладените места от там минава студения въздух.

-като спреш на място температурата може да се вдигне до 110 при изключен двигател...т.е едва ли е по-вредно за инжекционите при движение с по-ниска температура от.... на място при по-висока температура (на масто при изключено двг.. пак никой не охлажда инжекциона).

В тоя ред на мисли я изключих.

не е въпроса за охлаждането в случая,а за мазането с бензин за да поддържа еластична мембраната на клапана,който не подлежи на ремонт и струва 230 лева в "Порше"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин винаги остава в с-мата, така че не е на "сухо". Просто не е под налягане заради това, че не работи помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

кво стана с тая помпа..., последно :knuddel: ?

на мен за 3г ми изгоря една помпа.... оригиналната!!!

Събрах много разнородни и взимно изключващи се съвети, и в крайна сметка не съм я спрял! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам въпрос.

Аз съм с ГИ. Паля винаги на бензин и върви на бензин докато вдигне температура. При ново палене и топъл двигател пак пали на бензин и след няколко сек. обръща на газ.

Така и така паля на бензин и докато загрее карам на бензин, а след това карам само на газ и тая помпа налива дето се вика от пусто в празно. Върти тоя бензин за тоя дето духа. Това с охлаждането на инжекторите... не разбирам мн ама малко тъпичко ми звучи. В крайна сметка и да се зацапат за 40 лв. ще ти ги минат с препарати и през ултразвукова вана и ше са като нови(ако изобщо някога ти се наложи).

Ако е само за охлаждането не ми звучи много на далавера да върти, ако има друго .... :lol:

това някой направи ли го, в смисъл може ли да се намери такова реле, че се запалих :P ?

Няма да използвам обидни думи, ама ти някога да си чувал че най, ама най-прецакващото за една техника е да я спираш и пускаш постоянно, защото това и е най-натоварения режим :lol::lol::steinigung:

Редактирано от repichko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос.

Няма да използвам обидни думи, ама ти някога да си чувал че най, ама най-прецакващото за една техника е да я спираш и пускаш постоянно, защото това и е най-натоварения режим :steinigung::rotcol:;)

Първо: Колега защо въобще си въобрази, че можеш да използваш обидни думи и то срещу доста по-рано регистриран и уважаван от много хора тук човек? :) Недей, не можеш да ядеш после толкова!!! :bia:

Второ: Ти какво предлагаш, като си запаля колата в началото на месеца да я гася в края ли? :)

Трето: Какъв ти е въпроса, че нищо не разбрахме? :)

Редактирано от pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам кое му е сложното на въпроса, ама ще ко кажа няма да го задавам като въпрос.

Пускови момент е най-натоварващия режим и за механична и електрическа техника.

И ще ме извиняваш ама да са учили физика тея дето ги приказват тея неща.

Щото няма да се кланям на някой, който няма понятие от техника за това че се е регистрирал по рано в един форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще ме извиняваш ама да са учили физика тея дето ги приказват тея неща.

А ти няма да ме извиняваш, ама учил ли си български език?Сложи си тук там по някоя запетайка,че нищо не разбрах от поста ти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам кое му е сложното на въпроса, ама ще ко кажа няма да го задавам като въпрос.

Пускови момент е най-натоварващия режим и за механична и електрическа техника.

И ще ме извиняваш ама да са учили физика тея дето ги приказват тея неща.

Щото няма да се кланям на някой, който няма понятие от техника за това че се е регистрирал по рано в един форум.

Абе човек задай си най-накрая въпроса, въобще не се разбира какво искаш да кажеш, за или против си спирането на помпата? И не е нужно всички да са завършили ядрена физика за да се регистрират във форума, а няй-малко някой те кара да се кланяш на някого. Пак ти казвам бъди по-сдържан към колегите

п.п. Колегата, който визираш в по-горния си пост сигурно 5 пъти повече знае физиката от теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, човека иска да каже, че многократното пускане и спиране на помпата не е полезно за здравето и. Явно в училище го е чувал това, щото и на мен ми е известно. Ама се хващам на бас, че не отварял такава помпа и не е запознат със слабото и място.

Колега "repichko" , няма как да знаеш кой колко разбира от техника, а и никой не те кара да се кланяш на който и да било! Просто трябва да имаш поне елементарно уважение към колегите от форума, някак неприятно е да влизаш с "рогата" напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аргумента, че спирането на помпата увеличава броя на стартовете и съответно натоварването е напълно несъстоятелен. Не виждам за какво спорите. Броя на старт/стоп на помпата не се променя от това дали ще е изключена когато карате на газ. Палите на бенз и помпата почва да работи, след това дали ще спре когато минете на газ или когато изключите двигателя не променя броя на стартовете и спиранията. Има 1 старт и 1 стоп и при двата случая. Това е.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото няма да се кланям на някой, който няма понятие от техника за това че се е регистрирал по рано в един форум.

Изобщо няма да им цепиш басма на тия. Нито образование имат, нито Аудита са карали, само приказват.

Па камо ли газови уредби да са виждали.

Я ми пусни на лично (да не разберат другите) с к'ви препарати миеш инжекторите.

ПП и не са се регистрирали по-рано от теб, тия са некви хакери и са хакнали форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аргумента, че спирането на помпата увеличава броя на стартовете и съответно натоварването е напълно несъстоятелен. Не виждам за какво спорите. Броя на старт/стоп на помпата не се променя от това дали ще е изключена когато карате на газ. Палите на бенз и помпата почва да работи, след това дали ще спре когато минете на газ или когато изключите двигателя не променя броя на стартовете и спиранията. Има 1 старт и 1 стоп и при двата случая. Това е.

Ммм не е точно така. Тоест то си е така, ама колегата предлага схема с която през няколко минути да се пуска за по 30 сек. помпата и след това да спира(което я прецаква много повече от това да работи през цялото време).

Кога изгаря една крушка по-бързо: Ако я пускаме и спираме постоянно или ако я пуснем и си работи продължителен период от време?

Според мен така и така си е направена да върти, нека си върти. Ползва се и за охлаждане.

Аз съм "за". Нека си върти.

"robobug Публикувано на Mar 26 2010, 20:41

Я ми пусни на лично (да не разберат другите) с к'ви препарати миеш инжекторите."

Препарата го използва майстора който ми извърши процедурата(не знам как се казва, ако ходя при него за нещо ще го попитам и ще пост-на). Напръска ги преди ваната за да се разтворел нагара.

Незнам до колко помага след като ги сложи и във ваната, но каза че ако е по-малко нагара можело да се изчистят и само с препарата.

Редактирано от repichko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

repichko, дюзи се чистят само на стенд, т.е. включени в рейка в работно положение и през тях да минава течността.

........

Няма никакъв смисъл помпата да работи (освен ако някоя електроника на специфичен мотор не го изисква, а аз не знам такъв мотор на Ауди).

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм не е точно така. Тоест то си е така, ама колегата предлага схема с която през няколко минути да се пуска за по 30 сек. помпата и след това да спира(което я прецаква много повече от това да работи през цялото време).

Кога изгаря една крушка по-бързо: Ако я пускаме и спираме постоянно или ако я пуснем и си работи продължителен период от време?

Според мен така и така си е направена да върти, нека си върти. Ползва се и за охлаждане.

Аз съм "за". Нека си върти.

"robobug Публикувано на Mar 26 2010, 20:41

Я ми пусни на лично (да не разберат другите) с к'ви препарати миеш инжекторите."

Препарата го използва майстора който ми извърши процедурата(не знам как се казва, ако ходя при него за нещо ще го попитам и ще пост-на). Напръска ги преди ваната за да се разтворел нагара.

Незнам до колко помага след като ги сложи и във ваната, но каза че ако е по-малко нагара можело да се изчистят и само с препарата.

Абе пич що не престанеш да говориш глупости, върви в някой форум за гоблени и да се правиш на умен с твоите рехави познания. Това което говориш за пиковите напрежения при включване и изключване се отнася най-вече за уреди и прибори съдържащи електронни компоненти, точно за тях са вредни честите спирания и включвания, но са вредни а не фатални т.е. ако е предвидено че уреда ще работи в толкова натоварен режим това се отчита предварително при проектирането му. Ти прочете ли цялата тема, за да видиш от къде се изхожда за да се стигне до тия предложения или реши да се изхвърлиш като ... на пясък. Въобще бензинова помпа виждал ли си, отварял ли си я за да и разгледаш устройството, когато го направиш ще разбереш какви глупости си писал. Бензиновата помпа е един прост електромотор въртящ една помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич що не престанеш да говориш глупости, върви в някой форум за гоблени и да се правиш на умен с твоите рехави познания. Това което говориш за пиковите напрежения при включване и изключване се отнася най-вече за уреди и прибори съдържащи електронни компоненти, точно за тях са вредни честите спирания и включвания, но са вредни а не фатални т.е. ако е предвидено че уреда ще работи в толкова натоварен режим това се отчита предварително при проектирането му. Ти прочете ли цялата тема, за да видиш от къде се изхожда за да се стигне до тия предложения или реши да се изхвърлиш като ... на пясък. Въобще бензинова помпа виждал ли си, отварял ли си я за да и разгледаш устройството, когато го направиш ще разбереш какви глупости си писал. Бензиновата помпа е един прост електромотор въртящ една помпа.

Я малко по-спокойно, после аз съм скачал. Кой каквото знае това пише, не те карам да се съгласяваш.

"Това което говориш за пиковите напрежения при включване и изключване се отнася най-вече за уреди и прибори съдържащи електронни компоненти," - Това не е вярно, ама няма да оспорвам, защото ти знаеш повече и секи си има гледната точка(само че има едни токове при пускането които се смятат и са в пъти по големи от работните, ама то това не му пречи на устройството - изобщо)

"но са вредни а не фатални т.е. ако е предвидено че уреда ще работи в толкова натоварен режим това се отчита предварително при проектирането му." - като са предвидени и тези натоварвания и при положение че се ползва за охлаждане, защо ще я спираме (или !според мен! - ще спираме и пускаме, което е по-лошия вариант за помпата, дори от това да е пусната през цялото време)

Редактирано от repichko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз на скоро сложих реле на бензиновата помпа, когато чукне газовия клапан помпата се гаси.

Дори и да я изгася на газ и след ден да я запаля като съм изключил помпата преди това колата си пали понеже обратния клапан на помпата (или където се намира, незнам точно) си държи налягането.

Всеки ден си я паля на бензин, загрява на 40-50градуса и включвам на газ, помпата спира и така не се износва.

Интересува ме само бензина в рейката до колко се загрява, когато помпата не работи и проблем ли е ?

Знам, че охлажда рейката и половината от дюзите където циркулира при включена помпа.

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

5m.jpg

Eто да видят производителите на газови уретби за какво иде реч!

Това са роторите на две бензинови помпи Бош, едната е от АВТ другата от АВК.

Както добре се вижда на снимката и двете са се споминали от една и съща болест - износване на колекторите! И се обзалагам, че основния принос за това износване не се дължи на броя пускания/спирания на помпите, а на продължителноста на тяхната работа!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...