Jump to content

ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа



Recommended Posts

здравейте,аз имам Б4 с механи4ен пълен инжекцион 2.0Е 16V 136 к.с и вече 1000 км карам от както сам я купил и няма никакав проблем за сега,има емулатор или модул който лъже ламда сондата.На мен също помпата ми спира с автоматичен ключ над 2000 об.

Проблем имам само при трагване,трябва да подам пове4ко газ иначе колата спира за част от секундата и после се набира,а при бензин това нещо го няма ,може да се трагне абсолютно плавно.Разхода на газ ми е около 15 на градско .Този проблем с трагването се пооправя като се увеличи с кранчето притока на газ,но разхода отива на 22.Може ли и как може да се направи да се тръгва нормално,разбрах че се слагало допълнително о6те 1 моторче на празен ход и някакав доп ел модул,но в моя случай дали 6те се оправи този проблем и дали е надежна тази история защото струва около 170 лв

Редактирано от tanas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

За нищо на света не бива да се спира бензиновата помпа,защото бензина всъщност я смазва и охлажда! Когато колата мине на газ (при мен поне) помпата продължава да работи тогава и преминаването ми в движение от газ на бензин не се усеща,но без да съм видял съм сигурен,че до инжекторите бензин не отива,ако е така то тогава ще се смесят бензина и газта в цилиндрите! От опит знам какво става когато се смесят двата вида гориво докато работи колата! А по повод голямото налягане което упражнява работещата бензинова помпа в/у бензиновите магистрали (докато е на газ колата) не е по-голямо от това,което е налице докато си работи на бензин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите се охлаждат, не от бензина който минава през тях, а от въздуха който ги обдухва. Има си специална система за охлаждане, поне при мен е така. А дали е на газ или на бензин, няма значение за тяхното охлаждане :dance:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Интересна тема е дали трябва да се спират помпите при автомобили с газово.Прочетох едно мнение че .."ако се спре помпата главата на инжекциона оставала суха и той се повреждал...". НИЩО ПОДОБНО !Занимавам се с инжекциони от доста време и само този който е разглобявал глава на инжекцион ( механичен ) само той знае как е устроен и как работи....и според мен само такъв колега ще може да даде реално обяснение и мнение.Моята кола специално е с механичен инжекцион и е пълен автомат-пали на бензин и автоматично прехвърля на газ , като спира помпата......и нямам проблеми.

НЕЩО ПОДОБНО!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17399

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият ми автомобил беше с газова уредба. При монтажа не спряха помпата-изгоря. Поправих си я. След това сам сложих допълнително реле и прекъснах захранването, когато е на газ. И така 6 години без проблем. Преди да сменя автомобила, толкова беше започнала да ме дразни газта, че карах изключително на бензин. А бях сменил изпарителя Тартарини с нов от същата марка. Проблема с качеството на газта според мен е от около 2 години, оттам увеличен разход на всички автомобили(говорил съм с доста познати с идентични оплаквания). Правиха газ-майсторите, настройваха, сменяхме-без ефект. Разликата между разхода ми на бензин и газ беше както следва: градско 7,5 бензин/ 11 газ, извънградско 5,5-6 бензин / 9-10 газ. Така, че като се има предвид и сегашната разлика в цената между двете горива, карайте си на бензин.

Абе сипвайте бензин в резервоара, за да не Ви горят помпите :D

Палех си предишния автомобил винаги на бензин, после прехвърлях на газ. Резервоара държах малко преди половината - винаги! Отвреме-навреме карах на бензин, за да не се разсъхне както се казва. И пак изгоря помпата, така че явно не е само това... После изцяло се върнах на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе некои сте в грешка, ама :hilezh: яко :D

Значи палите на бензин - системата се запълва с гориво изцяло! Значи никъде няма да има сухо триене нали!

Тия инжектори дето трябвало да се охлаждат - за пръв път чувам такова нещо - ми като карате на газ, през инжекторите не минава гориво - как ще се охлаждат, а и кому е необходимо това :hilezh:

Според мен няма абсолютно никакъв смисъл да върти помпата на празен ход - само ще филтрира горивото в резервоара - никаква файда няма от тая работа, а и мисля, че всички електроники по инжекциона ще се изключат заедно с ламбда-сондата, при преминаване от бензин на газ (поне ако са направили читаво ел-системата газаджиите) :hilezh:

Много вярно,подкрепям те,мойто пали на бенз,минава2500-600 и цъка на газ,съответно спира и помпата,не че нещо,ама съм виждал кола с фабрича газ,и там е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Не съм някакъв капацитет, но карам на газ от 7 години. Бензиновата помпа никога не е спирала (да чукам на дърво). Според мен трябва да работи дори само на газ да се кара колата. Трябва и да се поддържа количество бензин в резервоара , защото хем помпата дърпа утайка от резервоара , хем отчетливо се чува как вие , което в нито един случай не може да е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ами никой до сега не спомена качеството на бензина което седи в резервоара. Особено лятно време при по-високи температури на бензина му се изпаряват активните съставки и може от там да идва проблема да се влошава смазването на помпата. Следователно ако редовно се подменя бензина (в смисъл да не се напълни половин резервоар и да се държи цяло лято същия бензин). Аз съм от скоро с с тази кола, но си мисля да пълня до половината и за месец-два да го изгоря за да не се застоява. Въпреки това се замислям пак за спиране на помпата :-|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственното което прави помпата (ако не е спряна) е че филтрира бензина ,от което няма никаква полза. Заблуда е че минаващия бензин ще охлажда дюзите пък и за какъв дявол им е да се охлаждат като са проектирани да работят във високо температурна и агресивна среда. Истината е че като караш на газ рано или късно те ще се позадръстят(което м/у другото става и на бензин).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Рано или късно си прав, само че колко късно - в смисъл аз имам 80 000 вече на газ и преди около година Мишо не откри нищо нередно по тях. Виж жа ламбда сондата.... права линия. Не беше виждал по-умряла от нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Рено мога да кажа че дюзите се позадръстват още преди първите 10 000км. на газ.

На Алфа това става около 20 000км.

На Опел 2.0 екотек за 50 000км. дюзи не се задръстиха.

VW Пасат Г60 каран още от Италия на газ задръстване не се получи!

Аудито в момента е на 4 500км след конвертиране и до момента няма проблеми.

За тези коли с пълни инжекциони мога да дам информация, която разбира се не претендира за точност и научна обоснованост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Бре, кат сте ми таквиз умнички, ше ли ми обясните като как ще работи моята кола на газ, ако не спра помпата!!!! Ми нали през инжекторите ще си хвърля бензинец, и газ ще слага в същото време! Щото няма как да се спре подаването ма бензин към инжекторите при работеща помпа на моя 1000 % механичен инжекцион! :hilezh:

Ами ще сложиш стопорен клапан на изхода на помпата и ще спреш подаването на гориво. Ако пък искаш да разтовариш помпата, ще и направиш байпасен кръг, през който в режим на работа на газ да връща горивото обратно в резервоара и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще сложиш стопорен клапан на изхода на помпата и ще спреш подаването на гориво. Ако пък искаш да разтовариш помпата, ще и направиш байпасен кръг, през който в режим на работа на газ да връща горивото обратно в резервоара и си готов.

К'ви са тия глупости ?

Защо да "товаря" помпата и после да я "разтоварвам" ?

Къде точно физически да го сложа тоя "стопорен клапан" ?

И как ще го управлявам този байпасен кръг - с още един клапан ли ?

Ти механичен инжекцион изобщо виждал ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'ви са тия глупости ?

Защо да "товаря" помпата и после да я "разтоварвам" ?

Къде точно физически да го сложа тоя "стопорен клапан" ?

И как ще го управлявам този байпасен кръг - с още един клапан ли ?

Ти механичен инжекцион изобщо виждал ли си?

Напълно съм съгласен с robobug...по големи глупости не съм чувал ...за какъв "спортен клапан" говорите...какъв байпасен канал... някакво си по ниско налягане и тем подобни глупости.... Първо ,при механичният инжекцион задължително се спира помпата в противен случай не знам как ще карате на газ след като инжекциона ще продължи да си впръсква гориво " виште устроиството и начина на работа на механичните инжекциони", Второ налягането в системата се поддържа от клапана а не от помпата " ако прочетете ще видите че капацитета на налягането на помпата е около 10 бара" .

Трето, някои знае ли колко е цената на обикновенния клапан за налягане които поддържа от 5,2 до към 6,5 бара " ...около 700 лв." А за спортен не ми се мисли при положение че колата струва около 3500 лв.....а самите дюзи не се охлаждат те са монтирани в смукателните тръби....охлаждат се тръбите към дюзитеза да не преминава бензина в газообразно състояние....охлаждането става при температура над 110 градуса в двигателния отсег при неработещ мотор.

До колкото съм запознат с електрическият инжекцио там помпата можеш и да нея спираш ...там се прекъсва сигнала към дюзите....но и там не виждам смисъл да работи помпата на празен ход

Увеличава се единственно износването на помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

......Трето, някои знае ли колко е цената на обикновенния клапан за налягане които поддържа от 5,2 до към 6,5 бара " ...около 700 лв." А за спортен не ми се мисли .......

Ти па де го виде тоя СПОРТЕН клапан? :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Значи колеги аз не съм много на ясно с газовите , но мисля да си слагам на моето АУДИ . Мотора ми е 1.8 моноинжекция РМ мотора , 90 година е колата ( колата от аватара )

Искам да знам вашето мнение дали да спирам помпата и ако да я спирам да ми дадете някаква схема на релето на помпшата кой кабел да прекъсна ?

Благодаря Ви предварително за отговорите !!!

:respekt::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да спреш бенз. помпа. Още повече че твоя мотор е адски удобен за газифициране. Прекъсни помпата от таблото с бушоните чрез едно реле. След това провери дали по този начин се прекъсва и бензиновия инжектор. Ако не, то тогава го прекъсни и него чрез релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК колега благодаря ти за съвета и аз така си мислех да направя ! :)

Но незнам на релето за помпата кой контакт да прекъсна или по-точно кое кабелче ? Ако може някой да помогне ще съм много благодарен !!!

:dance::huh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж някоя схема на таблото с бушоните за твоята кола. Мисля че ги има някъде по темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК колега благодаря ти за съвета и аз така си мислех да направя ! :hilezh:

Но незнам на релето за помпата кой контакт да прекъсна или по-точно кое кабелче ? Ако може някой да помогне ще съм много благодарен !!!

:respekt::flehan::bia:

Абе така като чета какво пишеш що не вземеш да си идеш при майстор да ти е мирна главата.

Нещо което не ти е съвсем ясно само с четене трудно ша го упрайш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Според мен е по-добре да се спре. Предишната кола я карах 10 години от които 3 на газ. Бях противник на газовите уредби, но след като 2 пъти сменях (нова) бензинова помпа на инжекциона (250лв. BOSCH) - накрая си сложих газова уредба, взех си рециклирана помпа за инжекциона и я изключих да не върти когато съм на газ. От тогава никакви проблеми с помпата. Карах така 3 години, след това продадох колата и човека още я кара без проблеми с бензиновата помпа. Ключа е автоматичен, така че всяко палене винаги първо е на бензин. На новата ми кола в момента е по същия начин. Като я взех миналата година, след като ми се прецака помпата си купих нова китайска. Сложих газова уредба, изключих помпата да не се върти, когато съм на газ и до сега да чукна на дърво няма проблеми с помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...