auudyy Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Здравейте.Карам ауди б4 тди 1.9 и имам следния пробле: като загрее колата започва да прекъсва ( да работи неравномерно ),опитах и с дълбок ряз ,но падне ли стрелката до 900 оборота и започва пак да си работи неравномерно ,(само когато е студена работи нормално).Моля някой ако е компетентен по темата ,да ми даде съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Moята работеше така ,след смяна на уплътнения на капака.После се наложи настройка и всичко се подреди както трябва.Закачете я на ваг ком и я вижте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 колеги да питам и аз нещо за 1Z на Б4Какво отношение има датчика за температурата на горивото?Показва ми 74 градуса при наличие на половин резервоар с горивоТова вьзможно ли е?не го набива като грешкаКакви са последиците при неработещ коректно такьв датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmiim Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Здравейте.Карам ауди б4 тди 1.9 и имам следния пробле: като загрее колата започва да прекъсва ( да работи неравномерно ),опитах и с дълбок ряз ,но падне ли стрелката до 900 оборота и започва пак да си работи неравномерно ,(само когато е студена работи нормално).Моля някой ако е компетентен по темата ,да ми даде съвет.Колега,до горивният филтър има 2 букси с гофрирани уплътнения извади или махни гофрираните уплътнения и виж какво е състоянието там,може да имаш разпоена жица или студена спойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliqn_vd Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) здравейте колеги от доста време карам Audi предпоследното купих преди 1 година Audi 80 1.9 tdi 1Z колата върви повече от прилично правя сравнение с Audi 80 coupe ACE 103kW.Преди няколко дни си купих друго Audi 80 1.9 tdi но няма нищо обшо със старото въпросното (последното) не върви добре нито в ниските нито във високите обороти при обилна гас изпушва черен пушек а при нормална сив не набира като старото и харчи 1 2/ литра повече на 100км има значително по силни вибрации от старото.Бях на диагностика имаше малко предварвние на помпата ама маистора "уш" го оправи но маи нищо не е направил,проверих и за скусани маркучи на турбото и интеркулера,но там всичко си е наред!ако някой има представа да пише!Благодаря предварително Редактирано 16 Септември 2012 от stiliqn_vd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Аз имам въпрос към колегите с Б4 ТДИ. На колко градуса се включват първа и втора степен на вентилаторите на радиатора. Че сега си смених термостата, и да не се окаже че не ми работят перките и да прегрея някъде. И другото което е, вариант за принудително пускане на перките има ли освен този да извадя буксата долу на радиатора и да пъхам с телче(по този начин и двете степени работят, ама няма ли как на това ТДИ просто с вадене на букса да тръгне втора степен примерно, както на други коли) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatoli83 Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 Предполагам, че нямаш климатик. Говоря от личен опит- тази година перките ми се включваха само 2 или 3 пъти и то по задръстванията в София в жегите(направил съм си индикация кога ми работят перките). Иначе извън градско перките не са ми се включвали. Иначе за принудителнито включване става както и ти каза- с мост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outofcontrol0778 Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Здравеите фенове на AUDI. Аз карам Б4-ка TDI и наскоро както вървеше изведнъж се спъна загуби мощност и запуши като печка бял пушек. Кажете възможна повреда/електрическата платка за газта "свисти" сякаш дава на късо/??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Турбината се е предала си мисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 (Редактирано) колеги,някой зане ли,има ли лампа на таблото за имобилайзера ауди 80 б4 тдИ?днес прегледах всички контролери за грешки и в имобилайзера изле следната грешка.00750 -Warning lamp 31-00 Open or Short to Groundпредполагам,че трябва да търся изгоряла лампа някъде по таблото.грешката не се трие.колата пали нямам проблем,просто ми е интересно има ли лампа или не.до сега не ми е светила подобна индикация на таблото. Редактирано 31 Декември 2013 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Има, свали таблото и погледни отзад към светлина и ще я видиш къде точно е била.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! благодаря колега.поздрави на всички и за мн. години Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 намерих мястото на крушката,смених я но грешката не се трие.може би таблото е сменявано и това няма функция за имобилайзер въпреки,че има място с индикация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 сложих друга крушка,сега при подаване на контакт индикацията свети но не всеки път,колата си пали няма проблем.утре ще се опитам да изтрия грешката,нека някой колега със същата кола и имобилайзер да каже,свети ли му индикацията на имото при всяко подаване на контакт или не.моята свети когато си поиска,при 5 подавания на контакт ще светне 2-3пъти.интересувам се дали имам проблем с някоя писта по таблото или така си светка тази ламба(в което се съмнявам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 имам имобилаизер и таблото ми свети като дискотека като е на контакт , но идея си нямам коя е за имобилаизера ,сложи една сника и е ,маркираи коя е за него и 6те ти кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 (Редактирано) свети жълта лампа,кола и ключе,намира се под лампата за подгреваhttp://www.drive2.ru/cars/audi/80/80_b4/karmax/journal/288230376152456693/на снимката се вижда,долу в ляво. Редактирано 3 Януари 2014 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 винаги светка при контакт и 4 секунда изгасва ,дори и да незапаля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 то и при мен изгасва ама не светка всеки път.явно ще се търси проблема в платката на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4o Stan4ev Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Колеги някой може ли да ми каже как да си направя правилна центровка на Ауди 80, 90 к.с., 11.1994 год., 1Z двигател с дебитомер Пиербург и ел.ГНП? Също какви трябва да са точните показатели после като я закъча на тестера (Autocom). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlaata Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Здравейте.Карам ауди б4 тди 1.9 и имам следния пробле: като загрее колата започва да прекъсва ( да работи неравномерно ),опитах и с дълбок ряз ,но падне ли стрелката до 900 оборота и започва пак да си работи неравномерно ,(само когато е студена работи нормално).Моля някой ако е компетентен по темата ,да ми даде съвет.проблема тие в електрониката аз имам същия проблем ама не му забелязвам защото една електроника е много скъпа Колеги някой може ли да ми каже как да си направя правилна центровка на Ауди 80, 90 к.с., 11.1994 год., 1Z двигател с дебитомер Пиербург и ел.ГНП? Също какви трябва да са точните показатели после като я закъча на тестера (Autocom). за точна центровка ти трябват 2 щифта един на помпата и един на разпределителния вал коляновия вал се гледа белега на маховика при скоростите има едно прозорче на тестера като я закачиш аванса трябва да е на 3.5 градоса и горивото на 4 милиграма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Какво стана с въпроса с маслото ? Да минаваме ли на 5-40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Аз на моята б4-ка 1.9тди съм с 5в40 от 3 смени, даже сега 4-та ще правя, харча на масло си е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shataqm Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Audi 80 b4 1.9tdi Колата ми пуши много, вади сиво-бял пушек, харчи ми масло и не чувам турбото да работи но немога да разбера дали е развалено. Възможно ли е пушека и харченето на масло да е от турбото? Със сменена гарнитура и обслужена глава е. Моля за помощ някои ако е имал подобни проблеми да сподели мнение. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 (Редактирано) Понеже темата е “всичко за модела“,моята е форсирвам на място при загрял мотор 5000/5500об.и още може.Имам познат неговата едвам прави 5000об.също не изключва,нямам друга за сравнение.На трета в движение направих 5000об.и още може.Тая защо не изключва примерно на 4500об.,как е при ваз,тоя мотор изобщо има ли изключвател?Или имам някакъв проблем.Това е от днес при 19гр.тук в Ловеч,иначе след празниците ще знам повече!!! Редактирано 23 Декември 2014 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fif40 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 свети жълта лампа,кола и ключе,намира се под лампата за подгреваhttp://www.drive2.ru/cars/audi/80/80_b4/karmax/journal/288230376152456693/на снимката се вижда,долу в ляво.Имобилайзер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване