Holz_8885 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Според всички закони на Физиката, Мърфи и т.н. ДА и то не малко. След удара с бордюра, освен видимите щети ( крива джанта, според снимката на аватара ти- стоманена 50лв. ), замислял ли си се за невидимите такива, като геометрията на окачването и т.н.Знам, че немският квалитет не е за подценяване, но при положение, че масата на колата е била достатъчна да изкриви джантата в бордюра, нищо невероятно няма да има ако ти е мръднало и независимото окачване на задната ос ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 на а3-8Р отзад е супер нежно окачването. Носачи, биалетки, амортисьори, лагер заминават от елементарни удари, а страничния удар е един от най-пагубните... Дано минеш само с джанта , но мен лично ме съмнява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 АКо има нещо криво.. ?Сменя се и реглаж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Благодаря, колега...Днес въртях аудито на хубавия сняг и се случи нещо ужасно: ударих си задната гума странично и се изкриви яко джантата... Да питам прецаквам ли много колата като я въртя на снета? Освен случката с бордюра?Имал съм страничен удар в бордюр на задна лява джанта. Джантата не беше се изкривила, но значително се ожули. Застрахователя ми плати нова. Видимо гумата беше опряна в подкалника, поради това, че имаше счупен носач. Всъщност смених и трите задни носача в ляво /с независимо окачване съм/.Другото невидимо, което установих след като оправих колата беше, че лагер-главината виеше. Смених и нея и това беше всичко.Доста преди това съм имал удар в бордюр и на предна лява алуминиева джанта /оригиналната 17-ка/, като гумата ми беше опряна в подкалника. Беше се отчупила цяло парче от джантата. Сменях и носачите. След ремонта и лагер-главината, която разбира се също се обади :-)В твоя случай почти съм сигурен, че ще усетиш нетипичен шум идващ от лагер главината, като караш с около 80-100 се заслушай внимателно. Прегледай си носачите. Реглаж задължително си направи, ако сметнеш за необходимо. Ако си с независимо окачване, както аз, реглаж се прави отпред и отзад. Както DoH_KuXoT каза, окачването определено е много нежно. От бордюр много лесно се чупят носачите. Лагер-главините също се прецакват от дупки и удари, и започват да се обаждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 здравейте!!! Реших да сменям крушките на плафоните и тези в краката където са с бели .Бихте ли ми препоръчали какви точно трябва да са (някои които да не изгарят всеки месец ) и какви ватове да са горе долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Здравейте, имам колебания в осветлението - фарове и светлината в купето (двете крушки отпред и отзад в купето), паля колата - студена или топла има колебания във волтажа явно, тъй като дам газ и почват да светят по силно, иначе се колебаят и си мигат лекичко, някой да го има този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIBOOO Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Добър вечер на всички, искам да ви попитам понеже днес смених маслото и капачката на масления филтър вътре има отчупена пластмаса там дето държи пружинката, някой дали продава такава капачка? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Здравейте колеги, искам да попитам на А3-ките 8Р (2004год.) има ли кодове на климатроника и каква е комбинацията за влизане в този режим на климатроника?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 здравейте колеги , колко катализатора има този модел и може ли някой да даде повече информация за тях? благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Колеги , от 2 дена нещо явно ми се бъзика датчика за външната температура ... При -2 навън ... на мен ми показва +2 , +3 ... Някакви идеи ?Здравейте колеги, искам да попитам на А3-ките 8Р (2004год.) има ли кодове на климатроника и каква е комбинацията за влизане в този режим на климатроника?Благодаря предварително! :)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edox Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Здравейте , колеги Имам А3 1.6 2004та с BGU двигател и още като я взех преди половин година ми казаха че има някаква грешка на ЕРГ клапана , но тъй като колата си върви нормално не съм я закачал . Сега ми светна жълтото двигателче на таблото и когато я закачих за компютъра ми показа следните грешки Р1403 , Р0420 . Изчистих ги и лампичката угасна . За справка да кажа че грешките си седят същите от момента в който я купих . Въпроса е защо чак сега светна лампата и дали е породено от някоя от тези грешки ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ПетърНайденов Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Здравейте колеги,Нов съм в форума и от няколко месеца смених старата си А4-ка с А3, 2.0FSI, AXW 2004г.Радвам се че го има този раздел и с интерес следя информацията в него. Хубаво е че всеки споделя свойте впечатления от колата.Пожелавам на всички безаварийно каране. Ето малко снимчици и то мен.Предварително се извинявам за качеството на някой от тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Добре дошъл, колега! Пожелавам ти да си оцелил на здрав екземпляр и да нямаш ядове по автомобила! Тази тема наистина беше много интересна, и казвам беше просто защото след като на колегата DoH_KuXoT му откраднаха колата всички сме в "траур" и коментарите значително намаляха. Въпреки това доста интересни неща можеш да намериш, предполагам вече си видял повечето. Лека и безаварийна от мен и ако някога имаш въпроси пиши, пък ще помагаме кой с каквото може! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Честито и безаварийно. Има ли някой, който да кара бензин освен тази синята? Сещам се за едно момче, което имаше 1.6 фси, ама той нещо спря да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Въпреки че разходът не ми е проблем, колко ти дава градско и извънградско? Твоето е спортбек нали? Можеш ли да кажеш горе долу малко повече информация за този 2.0 тфси?От няколко дни ми се прокрадна еретичната мисъл да си купя бензин, а пък моята да я дам на майка ми. Макар че нещо и по Германия, и тук няма за момента интересни бензини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Чудесен двигател - аз лично съм изключително доволен.Разход градско (колата е 1550 кг. с DSG) 10-14l / 100,Извънградско 7-9l / 100.Единствен недостатък, който съм забелязал до тук (30К км.) е, че пийва масло -0.5 - 1л за 8-10 хил. км. но това си го пише навсякъде за този мотор, мисля даже, че в официалната документация го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Здравейте, лятото си смених огледалата защото нямаха подгрев, жички си имаше и за това смело си купих нови с подгрев. Проблема е, че и сега не подгрява. Рових се във VCDS но нищо не намирам. А примерно за джета в интернет има картинки, че се намира в 09 - central electronicsМоже ли да има отделен бушон за това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 7 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Да покажа новия проект. Доста мислех къде да го монтирам, и реших да си го сложа както си е оригинално в жапката. Проблема беше че тя не е проектирана за чейнджър и се наложи да направя ред "изчисления" за да може да се затвори жапката. И също така идеята ми беше да не я режа за да може ако евентуално се махне да няма следи и кърпежи. Та ето какво се получи. Да не забравяме и най-важната част "стойката" я направих от един капак на PC не направих снимки защото се бях "вкарал във филма" А захващането го направих с "ушички" както се виждат на шаблона и после ги подвих. Стана изключително здраво.Другото нещо беше че като го свъзрзах трябваше да го активирам през VCDS заштото concerta не го намираше. Та това е ако някой има въпроси да пита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 Въпрос към всички колеги с двуврати А3-ки 8P и 8L - някой оправял ли е механизма на седалката за издърпването и напред говоря за повдигача горе, вчера ми се прецака и не иска да мърда седалката напред назадГоле джадата като я издърпам само сгъва седалката, но не я мести. Има ли вариант да я оправя без да я свалям цялата да закача предполагам жило ли какво има или трябва се сваля от релсата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 седалката се сваля за 5 минути, отдолу най-вероятно се е откачило жилото, на място няма да можеш да видиш нищо.Да покажа новия проект. Доста мислех къде да го монтирам, и реших да си го сложа както си е оригинално в жапката. Проблема беше че тя не е проектирана за чейнджър и се наложи да направя ред "изчисления" за да може да се затвори жапката. И също така идеята ми беше да не я режа за да може ако евентуално се махне да няма следи и кърпежи. Та ето какво се получи. :hilezh:/> Да не забравяме и най-важната част :hilezh:/> "стойката" я направих от един капак на PC не направих снимки защото се бях "вкарал във филма" :hilezh:/>А захващането го направих с "ушички" както се виждат на шаблона и после ги подвих. Стана изключително здраво.Другото нещо беше че като го свъзрзах трябваше да го активирам през VCDS заштото concerta не го намираше. Та това е ако някой има въпроси да пита :zustimm:/> добре е станало интересното в случая е, че аз пък имах втори рафт в жабката и вертикално раделени за ченджър със заготовка която се отчупва за кабелита, но нямах чейнджър фабрично. Аз мислех да слагам X-car link, добре че не набих 300 пари и там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 8 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 добре е станало :)/> интересното в случая е, че аз пък имах втори рафт в жабката и вертикално раделени за ченджър със заготовка която се отчупва за кабелита, но нямах чейнджър фабрично. Аз мислех да слагам X-car link, добре че не набих 300 пари и тамИ аз много се чудех за "ЕКС КАР" но тази модификация ми излезе към 60лв. и ме устройва идеално, понеже CD-то ми е доста капризно, а чеънджъра чете каквото му сложа. Та определено си е добра инвестиция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 бях намерил някъде тема за това какво се прави като CD-то почне да капризничи за дисковете, ако намеря темата ще я постна тук, накратко...сваля се и целта е да се почисти окото на оптиката.Събира прах и почва да разсейва лъча, в следствие той отслабва и изписва еrror. Преди аудито имах пасат и на Pioneer-a му го изчистих супер лесно и повече проблеми не съм имал, на спортбек-а чат пат ми даваше грешка и мислех да го чистя, ама не се стигна до там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 Налага ми се да сваля акумулатора за 1-2 дни.Коя клема да откача първо?След това като го сложа отново как се синхронизира ключа?Колата е с един ключ.Ще могат ли да се вдигат и свалят прозорците с ключа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino77 Публикувано 9 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2013 Здравеи колега аз отка4их първо плюса,ина4е след монтиране на акумулатора вси4ко си беше ок. Само ЕСП светеше на таблото но след 10 метра каране изгасва. Другото е 4е настроиките на СД-ТО се изгубиха но аз не сам с оригиналното на АУДИ това е.Ина4е самото сваляне е малко трудни4ко в смисъл приготви си камък 13-ка с по-дълго рамо за да достигнещ до пети4ката която държи самия акумулатор след това внимаваи с самите пластмасови кори които са около акумулатора има едни кра4ета които ги държат и не се виждат.Това е общо взето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts