Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Просто си настъпил здраво и тя е превърятала на място като. Звучи все едно минаваш през големи неравности. Мисля че нямаш проблем. Пробвай и на сухо да видиш че няма да се чува по същия начин.

Sent from my LT26i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Имам странен проблем,затова се обръщам към вас.

Направи ми впечатление,че часовника ми се размества сам!

Например като оставя колата на другия ден като се кача е разместен,или пък ако го сверя на другия ден пак е разместен...но него прави всеки път...когато си иска,от време на време!

Идея има ли някой за какво става въпрос...също така ми прави впечатление,че когато е загасена колата и са пуснати фаровете..(като ги забравиш) има звуков сигнал..но не винаги ми пищи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удара* си го чул от ЕСП. Това е когато буквално блока отрязва предаването на въртящия момент към колелата и затова се получава удар, който се поема от тампоните на двигателя. Не е проблем, но не е добре за тампоните ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бих могъл да се съглася с тебе колега qnkov ,тъй като удара съм го чувал и преди (не толкова отразен колкото вчера) точно като се използва ESP-то ! 
Уж съм сменил всички тампони , този на двигателя също....
Мерси за отзивите на всички :)  :flehan: !!! 

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм чувствал удари нито на тази кола, нито на която и да е била друга при активация на ESP/ASR извън в ситуацията, която Тома е споменал по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На влажно време моята а3 170 коня с ESP  ON като я настъпя докраи се чуват доста добре тея "удари" :D

Редактирано от Емилио
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получава се (този удар*) само и единствено, когато се изфорсира много, не и при леки пробоксувания! Пробвай на 1 ва да ускориш и между първа и 2 ра да ритнеш съединителя с малко повече газ и ще го чуеш :D Именно тогава ЕСП-то отрязва предаването на въртящият момент защото не може да го намали, прекалено големи са разликите в стойностите. Дори чисто новите коли получават този удар и аз за първи път като го усетих си помислих, че ще оставя двигателя на земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Имам странен проблем,затова се обръщам към вас.

Направи ми впечатление,че часовника ми се размества сам!

Например като оставя колата на другия ден като се кача е разместен,или пък ако го сверя на другия ден пак е разместен...но него прави всеки път...когато си иска,от време на време!

Идея има ли някой за какво става въпрос...също така ми прави впечатление,че когато е загасена колата и са пуснати фаровете..(като ги забравиш) има звуков сигнал..но не винаги ми пищи.

kолега и аз имам този проблем с часовника сверявам го и на другия ден е с 1час на зад, сверявам го с един час на пред и на другия ден пак е с 1час назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз неслучайно в другата тема, където беше повдигнат въпроса, попитах дали става дума за разлика от кръгли часове или (и) минути! Когато става дума за разлика от кръгли часове си вижте дали нямате радио-контролиран часовник с грешна часова зона!!

При мен се настройва и сверява автоматично, но трябва да има въведена правилната часова зона и ако това не е случаят очевидно винаги ще се самосверява с Х часа назад/напред. 1 час назад е именно  Германия/Италия ;)

 

Явно обаче  не при всички случаят е такъв, а направо се рестартира на 00:00. Тогава нямам идея, освен дефект в таблото/лош контакт/слаб акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

От скоро съм собственик на а3 1.6 8p 2003-та година. За сега единствения ми въпрос е свързан с борд компютъра и по-конкретно със смяната на езика. Изгледах доста клипчета и изчетох цялата тема, но не мога да вляза в това меню и това е :). Аз дори ако трябва да съм честен в никакво меню не мога да вляза. Изчетох и книжката на колата и там няма нищо по този въпрос. Да не би тази опция да се появява след фейслифта и да може да се смени само с VAG-COM езика?

Благодаря за отговорите предварително :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш FIS меню няма да го намериш, защото такова има (или може да се активира) само при фейслифт.

Можеш да смениш езика чрез vag-com.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нямам Ауди, но съм харесал А3 П8 и ако събера достаъчно парички мисля да си взема. Сега гледам акъв двигател да бъде и т.н. (проучвам).Забелязах нещо странно обаче. На арматурното табло в ляво от аварийките има копче за изключване/включване на ESP. Обаче забелязаъх, че на някои коли с еднакви двигатели при това копчето е различно. При едни е за ASR, при други за ESP. В друга тема четох, че с копчето се управляват и двете системи с кратко натискане изключваш АСР, като задържиш 3 сек, изключваш и ИСП. Така ли е и защо е различно при различните А3, това не е ли серийна екстра едва ли някой си е поръчал с ASR,  а друг с ESP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм виждал А3 8P само с ASR, вместо ESP. Но ако има такова, очевидно няма ESP. 

Копчето така или иначе е за изключване на системите за сигурност (ESP включва в себе си и ASR + ABS), които са по дефиниция винаги включени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... което би трябвало да значи, че нямаш ESP.

Коя година е колата? Поне след определена моделгодина мисля ESP става сериен. Наистина до сега не съм засичал A3 8P без ESP, но очевидно съществува и такова животно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава тази теория (в която и аз все още вярвам) да се подкрепи и с информация от къде ще дойде бутон с ASR в същата форма и размер за A3 8P?   :eusa_shifty:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос, къде са намира N75 и сам мога ли да го прочистя по някакъв начин .... Изобщо кво е това , по добре  някой навътре в  нещата да обясни..

... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че този материал ще ти помогне да си отговориш на въпросите относно въпросният клапан!

n75.jpg

А самият той се намира ето тук, при BKD мАтора: (Номер 5) 

engine-bay-BKD2.gif

 

П.С. Ако нямаш проблем с него не те съветвам да го пипаш!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробните снимки ! А за проблем , чета в доста теми за тоя клапан и само него не съм гледал за проблемите по колата който имам  .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...