baha Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Предполагам, че си чул действието на esp- то, блокирането на някое колело... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Да, но "удар" звучи неестествено... Не би трябвало да има "удари". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Просто си настъпил здраво и тя е превърятала на място като. Звучи все едно минаваш през големи неравности. Мисля че нямаш проблем. Пробвай и на сухо да видиш че няма да се чува по същия начин. Sent from my LT26i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Здравейте колеги. Имам странен проблем,затова се обръщам към вас.Направи ми впечатление,че часовника ми се размества сам!Например като оставя колата на другия ден като се кача е разместен,или пък ако го сверя на другия ден пак е разместен...но него прави всеки път...когато си иска,от време на време!Идея има ли някой за какво става въпрос...също така ми прави впечатление,че когато е загасена колата и са пуснати фаровете..(като ги забравиш) има звуков сигнал..но не винаги ми пищи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Удара* си го чул от ЕСП. Това е когато буквално блока отрязва предаването на въртящия момент към колелата и затова се получава удар, който се поема от тампоните на двигателя. Не е проблем, но не е добре за тампоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 (Редактирано) Да бих могъл да се съглася с тебе колега qnkov ,тъй като удара съм го чувал и преди (не толкова отразен колкото вчера) точно като се използва ESP-то ! Уж съм сменил всички тампони , този на двигателя също....Мерси за отзивите на всички !!! Редактирано 12 Ноември 2013 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Никога не съм чувствал удари нито на тази кола, нито на която и да е била друга при активация на ESP/ASR извън в ситуацията, която Тома е споменал по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емилио Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 (Редактирано) На влажно време моята а3 170 коня с ESP ON като я настъпя докраи се чуват доста добре тея "удари" Редактирано 12 Ноември 2013 от Емилио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Получава се (този удар*) само и единствено, когато се изфорсира много, не и при леки пробоксувания! Пробвай на 1 ва да ускориш и между първа и 2 ра да ритнеш съединителя с малко повече газ и ще го чуеш Именно тогава ЕСП-то отрязва предаването на въртящият момент защото не може да го намали, прекалено големи са разликите в стойностите. Дори чисто новите коли получават този удар и аз за първи път като го усетих си помислих, че ще оставя двигателя на земята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Здравейте колеги. Имам странен проблем,затова се обръщам към вас.Направи ми впечатление,че часовника ми се размества сам!Например като оставя колата на другия ден като се кача е разместен,или пък ако го сверя на другия ден пак е разместен...но него прави всеки път...когато си иска,от време на време!Идея има ли някой за какво става въпрос...също така ми прави впечатление,че когато е загасена колата и са пуснати фаровете..(като ги забравиш) има звуков сигнал..но не винаги ми пищи.kолега и аз имам този проблем с часовника сверявам го и на другия ден е с 1час на зад, сверявам го с един час на пред и на другия ден пак е с 1час назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Аз неслучайно в другата тема, където беше повдигнат въпроса, попитах дали става дума за разлика от кръгли часове или (и) минути! Когато става дума за разлика от кръгли часове си вижте дали нямате радио-контролиран часовник с грешна часова зона!!При мен се настройва и сверява автоматично, но трябва да има въведена правилната часова зона и ако това не е случаят очевидно винаги ще се самосверява с Х часа назад/напред. 1 час назад е именно Германия/Италия Явно обаче не при всички случаят е такъв, а направо се рестартира на 00:00. Тогава нямам идея, освен дефект в таблото/лош контакт/слаб акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Здравейте колеги.От скоро съм собственик на а3 1.6 8p 2003-та година. За сега единствения ми въпрос е свързан с борд компютъра и по-конкретно със смяната на езика. Изгледах доста клипчета и изчетох цялата тема, но не мога да вляза в това меню и това е . Аз дори ако трябва да съм честен в никакво меню не мога да вляза. Изчетох и книжката на колата и там няма нищо по този въпрос. Да не би тази опция да се появява след фейслифта и да може да се смени само с VAG-COM езика?Благодаря за отговорите предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Ако търсиш FIS меню няма да го намериш, защото такова има (или може да се активира) само при фейслифт. Можеш да смениш езика чрез vag-com. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Така предполагах и аз. Благодаря . Редактирано 14 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steker Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Колеги нямам Ауди, но съм харесал А3 П8 и ако събера достаъчно парички мисля да си взема. Сега гледам акъв двигател да бъде и т.н. (проучвам).Забелязах нещо странно обаче. На арматурното табло в ляво от аварийките има копче за изключване/включване на ESP. Обаче забелязаъх, че на някои коли с еднакви двигатели при това копчето е различно. При едни е за ASR, при други за ESP. В друга тема четох, че с копчето се управляват и двете системи с кратко натискане изключваш АСР, като задържиш 3 сек, изключваш и ИСП. Така ли е и защо е различно при различните А3, това не е ли серийна екстра едва ли някой си е поръчал с ASR, а друг с ESP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Аз лично не съм виждал А3 8P само с ASR, вместо ESP. Но ако има такова, очевидно няма ESP. Копчето така или иначе е за изключване на системите за сигурност (ESP включва в себе си и ASR + ABS), които са по дефиниция винаги включени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 на моята има копче за изключване на ASR само. не че ми е трябвало да го ползвам де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 ... което би трябвало да значи, че нямаш ESP.Коя година е колата? Поне след определена моделгодина мисля ESP става сериен. Наистина до сега не съм засичал A3 8P без ESP, но очевидно съществува и такова животно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Няма А3 без ESP, най вероятно бутона е бил изтъркан и е заменен с такъв който пише ASR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 (Редактирано) Остава тази теория (в която и аз все още вярвам) да се подкрепи и с информация от къде ще дойде бутон с ASR в същата форма и размер за A3 8P? Редактирано 17 Ноември 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Китай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 всеки има право на мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Колеги един въпрос, къде са намира N75 и сам мога ли да го прочистя по някакъв начин .... Изобщо кво е това , по добре някой навътре в нещата да обясни..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Надявам се, че този материал ще ти помогне да си отговориш на въпросите относно въпросният клапан!А самият той се намира ето тук, при BKD мАтора: (Номер 5) П.С. Ако нямаш проблем с него не те съветвам да го пипаш! Редактирано 18 Ноември 2013 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Благодаря за подробните снимки ! А за проблем , чета в доста теми за тоя клапан и само него не съм гледал за проблемите по колата който имам .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts