Jump to content

ACE мнения за бъдещ ремонт


Recommended Posts

  • Отговори 149
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В момента съм разглобил колата за смяна на гарнитура капак на клапаните.

МОЛЯ дайте идея как да почистя чернилката в колекторите? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЛЯ дайте идея как да почистя чернилката в колекторите? :zustimm:

Моята я почистиха с дрелка с някакво меко или гъвкаво /незнам акк точно да го нарека/удължение,сложили са май първо телена четка и после с друго грапаво устройство са загладили колекторите отвътре,за да няма съпротивление на въздуха, като влиза към двг

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших проблема, но само частично. Обезмаслител и компресор и падна част от мизерията. Другото за следващия ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, да знаеш, че се разкача и моста за да свалиш картера. после като качваш обезателно на стенд за реглаж на предницата!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост и премахване на неприлични обръщения!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Малко да вдигна темата като ви разкажа какво си причиних :hilezh:

Тия дни съм отпуска за да мога да извърша "козметичния" основен ремонт на моята кола. Внимателно събрах информация, мнения, и чужд опит :rolleyes: Логично си зададох въпроса какво все пак е довело до кошмарния разход на масло от 1 на 1000км, до в най-добрия случай 1,5 на 2000км??? Отговора се крие в две три причини :)

-Дефектирал термошалтер на водния радиатор, и термостат извън строя!

-Зверски запушени пити на радиатора на климатика, и водния радиатор!

-За капак изгоряла ел.перка на водния радиатор...Това на фона на здравия(едно време климатик)+ сигурните 5 години в София....

....Ето го обяснението защо харчи масло? Защото е системно прегрявана!!!

Ето тука Вълка(с овче сърце) паркиран за операция :)

025792990.jpg?r=0

След 5-6 часа умерен труд я обезглавих:

025792991.jpg?r=0

025792992.jpg?r=0

На другия ден реших да огледам щетите :hilezh:

025792993.jpg?r=0

025792994.jpg?r=0

025792995.jpg?r=0

025792996.jpg?r=0

025792999.jpg?r=0

025793000.jpg?r=0

025793001.jpg?r=0

025793002.jpg?r=0

025793003.jpg?r=0

Ясно ми стана, че в главата има проблем! Вижда се даже след угасена кола мазно под водачите на клапаните. Днеска разкопчах всички клапани. Гумичките са дървени, но не се рошат. Клапаните имат една, две идеи хлабина във водачите :) Трябва ли да мърдат леко дори?

-Защо изпускателните клапани са бели? Само защото са прегрявани зверски, или???

ПП - Бачкам па си викам: требваше да станем певец да му е*а майката :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, всичко е наред като за 15 годишен двигател. Изпускателните клапани винаги са такива бели - все пак се "пекат" от изгорелите газове.

Максималната хлабина на стеблото на клапана във водача е 1.3мм за изпускателните клапани и 1.0мм за смукателните. Мери се с индикатор при положение на клапана около 1см. над леглото. Водачите трябва да са без маслообирачи при замерването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... кошмарния разход на масло от 1 на 1000км ....Ето го обяснението защо харчи масло? Защото е системно прегрявана!!!

Прегряването води до ясни за всички проблеми, но не е причина за такъв разход на масло. Втвърдените гумички на клапаните също, освен ако не я караш душмански. Сегменти и т.н. ще се сменят, но при този фрапираш разход на масло е интересно състоянието на цилиндровия блок и буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се прибрах от София. А бе тия майсторите на главите много неразбрани хора бе. Аз съм колега и работя с един, оня само къде не ме наби като исках да му обясня че ме притеснява състоянието на изпускателните клапани. Не можах да стигна до разговор колко ще струва само чух спокойно, спокойно, я бе ясно 20 пъти го чух че гори много масло......Точно заради такива боцуняци се въздържам да влизам в теми и да обяснявам, че хората в сервиза също са хора :)

Иначе по темата. Почти успях да измия главата. Докарах я в приемлив за мен вид. При маслото се лъсна супер. Проблем имах само с почистване на портовете както изпускателните така и със смукателните.

Утре вадя буталата да се види ключ на сегментите. Според мен буталата хлопкат много в цилиндрите, но съм разглобил много двигатели, и максимум на 2 съм видял по-стегнати. Ако извадя буталата, на тях се вижда има ли износване. Ако на буталата няма следи от износване, а цилиндрите си имат хонинк къде е проблема тогава? Колко трябва да е диаметъра на буталото, и колко на цилиндъра? Така реално мога да преценя има ли проблем? Колко трябва да е ключа на сегментите? Колко е допуска за износване на колелата на маслената помпа? :rotcol:

Цанчо - Горе долу толкова бяха на око с гумичките :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресни топли новини. Току що ми се обади майстор "Главчо" и каза, че гумичките са много зле!!! Обаче ме зарадва, че изпускателните водачи на клапаните са за смяна. Аз му казах всичките 16бр. водачи да се сменят. Сега излизам и продължавам по план. Днес картера и буталата трябва да паднат. <_< Картера пада защото тече гарнитурата. А аз ще използвам момента да сваля буталата :D

ПП - Много противоречива информация намирам в нета. Оказва се, че АЦЕ-то си е един от най-сериозните ФВ мотори (като желязо). Има го с няколко вида горивни уредби, и няколко вида работен обем. На всякъде пише че степента на сгъстяване 10,8:1(АЦЕ). Понеже след 3-4 месеца ще стане АБФ(ще му кача другата електроника с ел.инжекцията) излиза, че има разлика от степента на сгъстяване на АБФ-а. АБФ е уж същия, но е с 10,5:1.....Та ако някой има "официална" информация колко е степента на сгъстяване на АЦЕ-то моля нека каже. Предположенията обаче не ми вършат работа. Аз чета в Бош Изитроник :D А по важния въпрос е според вас ще има ли проблем с толкова малка разлика в степента на сгъстяване :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам официална информация от едни "тайни" файлчета, че степента на АCE-то е 10.8:1

На 6А е 10.5:1

Нека се включат и други колеги, ако имат различно мнение !

А за какъв проблем с разлика в степента на сгъстяване питаш !? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като сложа после електроника от АБФ, да не почне да си мисли че има детонации примерно??? Знам ли? Примерно по-високата степен на сгъстяване значи по-натоварен работен процес. Понеже детонационните датчици следят процеса може да са програмирани като чуят 5 да реагират. Ако АБФ при нормална работа издава звук 3, при по-висока степен на сгъстяване е логично шума да се вдигне. Това се получава в моя случай. Демек при нормална работа може да чуват 4-5 и да се опитват да реагират. А тяхната реакция мигновено намаляне на аванса така че да спасят мотора, но пряко действа на мощността. Това са само размисли <_<

ПП - При теб как вървеше колата, а и кой мотор трансформира? При мен тайната ми надежда е да почне да върви повече от нормален АБФ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП - При теб как вървеше колата, а и кой мотор трансформира? При мен тайната ми надежда е да почне да върви повече от нормален АБФ <_<

Мисля, че дгифанта на АБФ-а ще се справи със положението, ако има проблем въобще :D

Аз имах 6А мотор, нямаше никакви проблеми...Колата вървеше добре, но имаше и други модове :D

Само с инжекцията няма да вървиш повече от нормален АБФ :hilezh:

А не забравяй и разликите в теглото на твоята кола и на един голф ! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това разликите в теглото ясно. Имам предвид по-събудена от сток АБФ-че. Все пак аз сток съм като леко моднат АБФ щом степента на сгъстяване е по-висока :hilezh:

Снимковия материал от днес.

-За да се свали картера на Ц4-ка трябва да се развие магарето от 4-те болта. Процедурата е елементарна! Ако знаех да съм сменил гарнитурата на картера преди година.

-Ето снимка на маслената помпа свалена:

025808724.jpg?r=0

- 4-те бутала понесли толкова бой, че само те си знаят <_<

025808725.jpg?r=0

Ако трябва да съм честен бях изненадан неприятно. Мотора е износен! Има си износени лагери на мотовилките, големи ключове на сегментите, има си надрани бутала. Хубавото е че коляновия вал изглежда добре. Цилиндрите имат леки "сенки" по хонинга не се виждат износени места.

-Нагара който се вижда по челото на буталото е причинил "леко" неприятно надраскване отстрани по полите на буталата :D

025808726.jpg?r=0

Ето и надраскването

025808727.jpg?r=0

025808728.jpg?r=0

025808736.jpg?r=0

Лагерите

025808733.jpg?r=0

025808735.jpg?r=0

Също нещо което ме зарадва е добре работили я маслен сегмент на всички цилиндри. Нямаше запекли като при Опеловите ЕкоТеци. Също така отворите който са за оттичане на събраното масло от буталата са отпушени което е добре

025808731.jpg?r=0

ПП - В обобщение за 15 годишна кола с много натоварен двигател е в добро състояние. Ако можех да ви покажа как работеше последно с 5-40 масло нямаше да повярвате, че това е същия двигател :D Даже няма да се учудя ако след ремонта е по-зле ;)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмирал си се яко според мен.

Смени си лагери,сегменти и гумички и това е.Колкото изкара.

Така ти казвам,но като знам аз какъв съм.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично не те познавам, но като съм ти виждал колата си ми ясен <_<

Аз точно това ще направя...Реално и да искам другото не е издържано финансово. Нови бутала ОК, ама само комплект с турбо.....Колкото изкара това е най-точното обяснение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като сложа после електроника от АБФ, да не почне да си мисли че има детонации примерно??? Знам ли? Примерно по-високата степен на сгъстяване значи по-натоварен работен процес. Понеже детонационните датчици следят процеса може да са програмирани като чуят 5 да реагират. Ако АБФ при нормална работа издава звук 3, при по-висока степен на сгъстяване е логично шума да се вдигне. Това се получава в моя случай. Демек при нормална работа може да чуват 4-5 и да се опитват да реагират. А тяхната реакция мигновено намаляне на аванса така че да спасят мотора, но пряко действа на мощността. Това са само размисли <_<

ПП - При теб как вървеше колата, а и кой мотор трансформира? При мен тайната ми надежда е да почне да върви повече от нормален АБФ :D

Не знам дали ти е ясно, ама АБФ е доста различен от АЦЕ-то, особено откъм коляно-мотовилков механизъм и блок!

Не знам как мислиш да му сложиш електроника от АБФ на АЦЕ-то.е

Ако пък сложиш цял АБФ с неговата си електроника на това голямо и тежко купе + куатрото, просто колата ще стане още по-мъртва, щото АБФ-а е малко по-муден докато качи обороти и е с по-малко въртящ момент при доста по-високи обороти спрямо АЦЕ-то.

Накратко АБФ е по-лош избор за това купе от АЦЕ (не че АЦЕ-то не се мъчи и то да тегли това огромно нещо с 4х4 задвижване.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИСО знае най добре http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=0&p=1398108&hl=механична%20инжекция&fromsearch=1entry1398108

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично не те познавам, но като съм ти виждал колата си ми ясен <_<

Аз точно това ще направя...Реално и да искам другото не е издържано финансово. Нови бутала ОК, ама само комплект с турбо.....Колкото изкара това е най-точното обяснение

Аве кво се мъчите с тия гробове ве сега ше ви сетна къде е истината, мятате се на АЕЛ да се видите у кола. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...