Jump to content

Смяна на Б8 с Q5?


Recommended Posts

Знам, че говорим за други автомобили, но общо взето ауди има същите класове като БМВ. В общи линии нещата се припокриват. Тук разликата е, че Тони гледа към Q5 от вишката на A4 и това, че вместо BMW 5 комби предлагам A6 Allroad - автомобил, който БМВ не предлагат.

Мисля си че един Allroad решава всичко. Хем комфортен автомобил, хем простор и багажник, хем полуджип.

За съжаление маркетинговия отдел на Ауди не предлага А6-ци с четирицилиндров мотор, куатро и автомат.

Така че Q5 всъщност има много добра ниша - обемът му е съизмерим с А6 (което не е валидно за BMW X3 и 5-ца), предлага се с отлични агрегати: 2.0Д и 2.0Т. Предницата му е много по-къса и по-висока от на А6-ца и скосена нагоре. Вътрешния обем (поне на предните седалки) е по-голям от А6. Друг плюс е, че вероятно обезценката на Q5 ще е много по-малка от А4/А6/А8.

Напълно съм убеден, че за пътищата на Европа (с изключение на Германия) мотор с повече от 4 цилиндъра е напълно излишен. Просто никъде няма как да се кара с 200 повече от 5-10 минути, а за скорости до 140-160....

Q5 е на шасито на Б8 и няма как да е технологично напред, просто е малко по-практичен клас.

И от А4-ка 2.0Д на предно е по-добрия избор. По-добре 30000 сега за ново Кю5, отколкото след 2 години 25000 за карано Кю5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това беличкото хваща око, не е като сребристото в Порше :rolleyes:

Джантите много отварят

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последните снимки, които постна Тони и според мен темата се изчерпа, както каза Райно. Аз бих предпочел Q5цата само заради quattro... не че е малко, но.. Това, оборудване, което предлага Б8-цата и като си спомня преди Тонката как обясняваше, че я е чакал, за да бъде с "уникалния" салон, "уникалното" озвучаване.. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебах тая дилема, все едно ще се разделя пичагата с жената или с детето.Качваш се, мислиш една вечер и купуваш или теглиш една майна на офертата и ходиш някъде да търсиш млади моми с големи...........

И да не забравиш да ме споменеш/или поне роднините ми до 9-то коляно/ като си пиеш биричката довечера! :hilezh:

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това не е ли същата рампа от клипа, който аз пуснах? Единият път минава без проблем, другият се мъчи. :)

В крайна сметка това са полуджипове. Един Ленд мисля даже няма да отлепи гумите от земята при този тест.

WTF!!!! :hilezh:

Блокажи му е майката

Обаче, колкото повече джип, толкова по-малко комфорт на лек автомобил. Тоз контейнер си го представям на дълъг път за какво става въпрос :lol:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих помислил за BMW 530d xDrive Gran Turismo :lol: определено е различна и съчетава доста качества с минимални компромиси. Но и цената си я бива :) пък и надали ще ти прихванат а4-та..

Другото е излиза новото А6 взимаш дълбоко въздух и го отнасяш по всичко личи, че ще е отлична кола :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли и джипове яки има доволно, но универсалните две в едно е трудният избор.

И аз исках нещо подобно каквото търси Тони. Докато си пътувам някъде на дълго да кривна по планината или извън пътя и после още 500км примерно. Това с лек автомобил не става - кривването имам предвид, а с джип пък 500км - excuse me :hilezh:

С кола и джип пък трябва да премисляш къде и колко ще караш. Оправия няма.

Ако кинтите те перят през ръцете бих си взех един Рейндж Ровер и решавам проблема, ама нейсе....

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли същата рампа от клипа, който аз пуснах? Единият път минава без проблем, другият се мъчи. :flehan:

Обаче, колкото повече джип, толкова по-малко комфорт на лек автомобил.

Не знам може да е същата.

Това би трябвало да вози мекичко :hilezh:

Оптимиста... е всяко друго БМВ, но не и ГТ-то. Отврат е просто.

Аз си оставам на мнение, че МЛ320ЦДИ + оффроуд пакет е оптималния вариянт, ако не стига бюджета за ЛК 200/Рейндж/ГЛ. Но пък не ги разбирам много нещата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че МЛ320ЦДИ + оффроуд пакет е оптималния вариянт

... ако имаш желание да хванеш морска болест , при първото минаване през Шипка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не забравиш да ме споменеш/или поне роднините ми до 9-то коляно/ като си пиеш биричката довечера! ;)

Че защо, бре Станчо да те споменавам с лошо? Споделил си мнение, кво толкоз? Свобода трябва да има. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не бих преглътнал разликите във визията, чисто технологически Q-то си има предимства, но иначе...?

Дизайна му в мойте очи е като на някакво малко братче на Q7 пуснат набързо на пазара с идеята да запълни /нищожен/несъществуващ пазарен сегмент. Няма никакво класическо излъчване в тая кола/джип, което да поддържа някаква стойност през годините. Много ми напомня на безличния дизайн на корейска джипка, вярно не е толкова зле, но 30к над б8-цата ;)

По-горе някой даде съвет за а6 авант или alroad, това би бил моя избор при поможение, че макар да има някаква проходимост Q5-цата някакси не го виждам да тестваш докъде може да стигне чисто ново и не дотам евтино возило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Друг немаловажен плюс за Кю-то е, че е със сертификат N1 и ще ми се признават за разход всякакви фактури, а не като сега.

Дизайна му в мойте очи е като на някакво малко братче на Q7 пуснат набързо на пазара с идеята да запълни /нищожен/несъществуващ пазарен сегмент. Няма никакво класическо излъчване в тая кола/джип, което да поддържа някаква стойност през годините. Много ми напомня на безличния дизайн на корейска джипка, вярно не е толкова зле, но 30к над б8-цата ;)

Трябва да отчетеш и че конкретно това е доста ненапудрено външно. Даже си е базово. Силата муи е в интериора на това. Ако беше един С-лайн с 19-ки друго щеше да ти е впечатлението. ;)

Примерно нещо такова:

68e6cc9d8493a9ee.jpg

b13097bb0f4a81f1.jpg

060a870bae67bf71.jpg

f8b50fb4438308db.jpg

e1294d1b455f9ff5.jpg

78c39aa2e84d4a53.jpg

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти харесва - вземай ! Няма нужда да се оправдаваш и да даваш обяснение на никой в АКБ . Като чета половината не са схванали , че се говори за нов автомобил в гаранция , не 3-4-5 годишен .

ПС:А6 4Ф Олроуд е спрян , А4 Б8 Олруод се предлага на цената на Кю5 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, съвсем не се оправдавам, нито давам обяснения. Просто споделям размишления около плюсове и минуси и се опитвам чрез чуждите гледни точки да дообмисля нещата. И това кой колко стара или евтина кола кара не ми определя отношението към мнението му. Всяка една гледна точка ми е полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм засягал темата , кой какво кара , всеки има право на мнение , ма поне да е поглеждал това за което говори , че е грозно и да е сядал в това за което твърди , че е тясно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами съвсем си става джипката...не смятам, че е нужно да се надъхва някой със снимки или характеристики ;)

Тони, ще се чувства доста приятно в малкото кю...

По-добре отколкото в А4ката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отчетеш и че конкретно това е доста ненапудрено външно. Даже си е базово. Силата муи е в интериора на това. Ако беше един С-лайн с 19-ки друго щеше да ти е впечатлението. ;)

Примерно нещо такова:

От 10-на дена, еталонът ми за интериор е А7dance.gif, не че е нещо изненадващо.

Замислял съм се за Q5 и то само защото ми става жал за А4-та по варненските дупки.

Ще ми се да те разубедя, но никога не съм се качвал в Q5 и ще се въздържа от по-нататъшни коментари. Ако утре ми остане време, ще мина през Порше за един бърз тест-драйв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, това Q5 на колко % надолу излиза точно? Нещо не мога да преценя, дали офертата е изгодна. Обаче мога да ти кажа, че преди нова година взехме един друг 'премиум' от Германия, на 6 месеца и 8500км. Цената беше с 32% надолу, и отделно от тези 32% и дръпнахме ДДС-то. И дадоха гаранция до Юни 2013, т.е. 3г.

Отделно, ако мислиш това комби да го ползваш за излети, трябва да прежалиш боята. Само веднъж съм ходил с нов джип в гората и повече няма да повторя. И всичките са така - примерно Ленд Крузъра ще мине почти навсякъде, ама как да го отъркаш в някой храст?

Аз бих си взел новия Туарег. Много ми харесва.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q5 е по-добър вариант откъдето и да го погледнеш.

Квадро, 30 конйове отгоре, повече пространство (А4 е необосновано тесен автомобил), по-голям просвет (няма да те е страх да минеш през някоя дупка или да се качиш на бордюр).

Пък и чисто ново - още 2 години гаранция.

Ама 30 000 доплащане са си доста.

И ако няма да те кефи после и ще се псуваш за избора си... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, това Q5 на колко % надолу излиза точно? Нещо не мога да преценя, дали офертата е изгодна.

С около 15% надолу е под фактурната му цена. Такава отстъпка за чисто нов автомобил никога не са давали. За мойта с триста зора и ходатайства изкрънках 8%

И ако няма да те кефи после и ще се псуваш за избора си... :hilezh:

Няма да ме кефи достатъчно, единствено защото не е S-line. Свикнах с различното му излъчване на С-лайна и сега другите ми се струват твърде обикновени.

Може би трябва да я изпусна таз оферта и да изчакам да се появи друго Q5, дето да ме радва и външно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е без 20-те % данъчен кредит? Ако питаш мен - оферта си е. Щом визията те смущава - що не ги помолиш да й сложат едни с-кови джанти - за да я видиш така, както ще си я направиш после? Според мен ще я отворят много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квадро, 30 конйове отгоре, повече пространство

27-те коньове се изяждат от квадрото, 300-те кила повече и по-малката аеродинамичност, така че си върви точно колкото сегашната ми, та даже и с една идея по-малко (поне по каталожни данни).

И това е без 20-те % данъчен кредит? Ако питаш мен - оферта си е.

Данъчния кредит аз за жалост не мога да го ползвам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи по-добре я забрави тази Ку 5.

Според мен ти дават такава отстъпка, защото някой вече я е поръчал, дал е капаро, но не е можал да я плати и е изгорял.

Съответно и Порше София имат един голям камък, който се опитват да разкарат - на тях им трябват кинтите - не остаряващата със всеки ден джипка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...