BECKO Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Все си мисля, че за 8 мм в диаметър разлика цялото упражение е напълно ненужно... освен ако нямаш "подарък" въпросните части от дядо Коледа. Купуването на някакви читави / перформънс накладки + дискове от стария вид и размер би имало много по-добър резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 ясноо...ми за сега ще я карам така пък дали ще остана на същия размер или по-голям има време да мисля. Да си тресе...да му се навидят и боклуците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 (Редактирано) Разликата е повече от 8мм. понеже при 280 от вътрешната страна има 10мм неизползваема площ. Според моите наблюдения има осезаема разлика в спирането между двата вида. Редактирано 28 Декември 2014 от Flatmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 трябва да има...иначе не виждам смисъл, все пак според мощността на колата се определя най-вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Освен по-големия диаметър и по-голямата площ, 288 вървят обикновено и с по-голямо бутало на спирачния цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 (Редактирано) Имам един въпрос към по-запознатите. Колата е ауди A6 C5 98г със спирачна система ATE 57 Монтирах 4 бутално брембо от BMW седмица E38 и за мое учудване май спирачната помпа не е достатъчна,спирачно усилие се усеща чак когато педала е към пода,а до тогава педала е мек и спиране няма,което не е много гот Мисля да регулирам малко от оста на сервото ,ако може да скъся малко празния ход,но съм почти сигурен че няма да има ефект. Въпроса ми е от какво да търся помпа ,която да върши работа и понеже съм съм с ''двоиното'' серво си мислех че съм с по-голямата 25,4мм помпа,ама май не е точно така ,как мога да проверя със сигурност с коя помпа съм и според вас възможно ли е в нещо друго да е проблема Редактирано 24 Юни 2016 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Преди да сменяш помпата, сложи си маркучи с оплетка и ако тогава пак не спира както подобава, вече мисли за помпа... Карал съм с оригинална помпа с такива спирачки и не съм усетил недостиг на налягане....със същата помпа съм карал и 6 бутално брембо и 4 отзад, но тогава вече трябваше да се намали спирачното усилие на задните, защото спираха по-силно отколкото трябва... Затова съветът ми е такъв, да започнеш с маркучите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Маркучите са с метална оплетка Апаратите мисля са с буталца 38мм и 42мм ,преди ги мерих,но не съм напълно сигурен,но май ще се окажат големи за помпата,което пък от всичко прочетено до тук,не би трябвало да е така, даже и да съм с малката 23.8мм помпа. Иначе колата си спира ,но едно 50% ми е празния ход на педала,което просто налага бързо да реша какво да сменям ,да допълня че със оригиналните апарати (АТЕ 57)нямах никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Ааааа.... може помпата да е с понижен капацитет, демек да е "тръгнала" Сменяй тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Ще я сменя,но въпроса е от каква кола да търся,за да съм сигурен че ще стане Предполагам от S4 или S6 ще върши работа със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4ini Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 (Редактирано) On 26.04.2011 г. at 10:43 PM, M said: апаратите са от Q7/touareg/Cayenne.. в оригиналното приложение този апарат е с 350х34мм диск. аз мисля да ползвам 345х32м Малко ме притеснява клиренса до джантата, че е бая малък, и като че ли съм по-навит да разменя тези апарати за по-малките (с 330мм диск), но ако не намеря такава оферта ще ги слагам тези, пък каквото излезе Аз карам с 360мм х 34 влиза точно в 18''. Но без отзад също трябва да помислиш иначе не е балансирана колата... Редактирано 26 Юни 2016 от pa4ini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danitsanev53 Публикувано 6 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 На 6.04.2011 г. at 9:46, robobug написа: Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата. Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати. Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата. Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите. Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца. За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда. Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система. А супорти от къде да намеря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
switcher97 Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Здравейте, малко да раздвижа темата с въпрос. Някой ъпгрейдвал ли е спирачки на А4 Б8 3.0тди. Отпред е с 320мм отзад е на 300мм. . Засега варианти са ми 6 бутални от туарег/кайен/q7 на които трябва да изработвам супорти. И другия е 4 бутални на Q5 след 2013/а6 след 2013 и а7 след 2013 които са с 330мм диск,но мисля че заради това че са 4 бутални трябва да спират по добре от еднобуталния TRW и са с директен монтаж. Ако някой е правил нещо или знае добър вариант нека предложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Стандартен ъпгрейд е минаването на 340мм дискове с нови съпорти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
switcher97 Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 На 11/11/2018 at 7:44, robobug написа: Стандартен ъпгрейд е минаването на 340мм дискове с нови съпорти. Колега мислиш ли че ще има разлика и може би имаш предвид 345мм ,защото такива са на S4 B8 със същите апарати, но с други съпорти. Просто с еднобутален апарат на кола над 1750кг (не знам с точност колко) и малко позасилена просто не спира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване