Jump to content

FlashLube - смазваща добавка за двигател на газ


Recommended Posts

Братята австраийци започнали да разработват добавка за почиствне на нагарите в двигателя и бензиновата система, ама, разбираш ли, то почти всеки производител на масла и Т.Н. ги прави, та хитрите братя австралийци се сетили и за нас бедните душици, каращи на алтернативни горива, които се смята, че малко или много съкращават живота на клапаните, поради газообразното си състояние (бензина има разни примеси в себе си... )

Има някои двигатели като ЗеТек-овете на Форд, които са с крайно калпави клапани, както и новите ВВТ-и на Хюндай и Киа, които дори в сервизното ръководство пише да се подменят на 100 000 км (на бензин!!! - при тях и лубрикатора не помага особено много - без него изкарват около 40-60к клапаните, с него си достигат края на живота - около 100к - говорено е с италиански инженери, работещи в производителите на уредби - техните думи са - "Тези клапани са правени от вилици и няма спасение с тях!")

Ето снимки на въпросната щуротия :respekt: :

o633614392725191250.jpg

o633614392754410000.jpg

o633614392778785000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано- скъпа... мога да я предложа на 150 лв, което за едно шушенце с капкомер и половин литър добавка са си доста, но от друга страна пък хората са си го патентовали и трябва да уважаваме труда им... :hilezh:

Вносителя на таз щуротия си е сложил на неговия Голф 4 1.8Т и е доволен - първоначално го е сложил, защото мотора започнал да попритриса на празен ход, отвил пробката докрай и изсмукало половината литър за около 600 км, но пък мотора заработил по-добре :stupid: - туй ще да дойде като експериментите с пулверизатора и водата на работещ мотор... :D

Редактирано от The_Machine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз познавам един който продава магнити с отстъпка. На всички коли си ги е сложил. Много вървели.

---

Аз понеже съм пинтия. Гледам да карам само север-юг или обратно.

Така ми се намагнитва бензина и ми пада разхода.

Изток - Запад ходя пеш. Да не ми се размагнити. Таковата.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FlashLube <_< първоначално си помислих че е нещо свързано с колегата Lube :):bia:

Абе сигурно е готино, ама си е скъпичка инвестиция, поне за мене. Дано по-натам му падне цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вносителя с онзи сребристия позасилен Голф ли е, Наско? <_<

Наско отговаря за сервиза, Юлиан се занимава с продажбите и вноса :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
А аз познавам един който продава магнити с отстъпка. На всички коли си ги е сложил. Много вървели.

---

Аз понеже съм пинтия. Гледам да карам само север-юг или обратно.

Така ми се намагнитва бензина и ми пада разхода.

Изток - Запад ходя пеш. Да не ми се размагнити. Таковата.

:flipoff:

А бе верно. Някой пробвал ли ги е тези магнити. Доста често срещам разни зарибявки за тях но нещо ме съмнява да имат някакъв ефект. Ако някой се е излъгал да експерементира нека каже дали има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като съм с турбонадув какво му се случва на това?

Mи той Юлиан си е сложил на неговата Г4 1.8Т - смучка си я - тънко щуцерце е навил в един от маркучите за картерната вентилация, но той май е на сток налягане...

kapitango - на няколко клиента на колите гледах такива, питах ги - викат ялова работа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги интересува ме кой е вносителя на тази добавка тъйкато имам сервиз за монтаж на газови уредби, а тази добавка е полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги интересува ме кой е вносителя на тази добавка тъйкато имам сервиз за монтаж на газови уредби, а тази добавка е полезна.

Имаш ЛС :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте Всички !

Относно дискусията за Flashlube бихме желали като офицялен вносител да внесем някой разяснения свързани с работата и необходимостта от този продукт. Тъй като не бихме желали информацията по-долу да изглежда като реклама, постарали сме се да дадем кратка и изчерпателна техническа информация късаеща най-често коментираните въпроси.Още по-подробна информация можете да намерите на нашия български сайт. Надяваме се че информацията ще Ви бъде полезна !

1. Какво представлява лубриканта Flashlube ?

“Flashlube valve saver fluid” е концентриран олово-заместващ лубрикант, разработен с цел предпазване и намаляване износването на клапаните и техните легла.

2. При кои автомобили има необходимост от предпазване на клапаните ?

Първо е важно да кажем че не при всеки автомобил има необходимост от използването на лубрикант за предпазване на клапани когато колата е на газ или метан. За целта има списък с автомобили, който можете да намерите в интернет или да изтеглите от нашия сайт.

Като цяло от предпазване на клапаните се нуждаят най-вече автомобилите на газ и метан произведени след 2004г. с 4 или повече клапана на цилиндър. Основната причина е, че клапаните на тези автомобили са изработени от по меки сплави с цел облекчаване работата на двигателя както и оптимизирането на разходите за материали и производство.

3. Защо има проблеми с клапаните при някои автомобили когато те са на Газ или Метан ?

Газта и метана имат по висока температура на горене и никакви смазочни качества спрямо бензина. Проблемите основно се проявяват като изгаряне на изпусквателните клапани, или вкопаване на леглата на клапаните и в редки случаи и двете! Също така при работата на двирателя на газ или метан, може да се образува много по голямо количество конденз, което причинява корозия на клапаните техните легла и цилиндъра кагато двигателя не работи.

4. Как и защо действа?

Лубриканта навлиза чрез всмукателния колектор, като създава защитен слой, смазва и охлажда както всмукателните, така и изпусквателните клапани. Важно е да се подчертае че eдна от основните съставки на Flashlube е "калий" смесен със синтетичен лубрикант, кйто образува предпазен слой като предпазва и намалява триенето между изпусквателните клапани и техните легла, именно при които се появяват повечето проблеми на газ и метан. Когато е дозиран правилно, лубриканта не влияе на работата на катализатора и ламбда сондата.

Други две допълнителни преимущества на системата е че се смазва и горната част на цилиндъра (където по принцип смазването е минимално) както и че не се позволява натрупването на нагар, което на свой предпазват бензиновите инжектори.

5. Как лубрикантът Flashlube стига до клапаните когато колата се задвижва на Газ или Метан ?

В кошът на двигателя се монтира специален за целта резервоар с лубрикант който се свързва посредством маркуч с всмукателния колектор. Точката на включване е непосредствено след дрьоселовата клапа.

Има два вида системи за впръскване на лубриканта (или така наречените омаслители). Едната е вакумна а другата електронна.

Вакумната работи посредством вакуумен сигнал от двигателя, като количеството течност се настройва предварително (ръчно на стационарни обороти) чрез винт за настройка.

Електронната система е почти двойно по скъпа, но и много по прецизна. Тя разполага с помпа и ECU за електронно дозиране на лубриканта, както и индикатор за табло показващ нивото на лубриканта в резервоара. Системата се настройва от ECU-то спрямо кубатурата на двигателя.

Разходната норма е: 1мл лубрикант на 1л гориво или грубо казано1л. лубрикант за около 8 000-10 000км. в зависимост от обема на двигателя и пробега.

Лубрикантът може да бъде закупен в бензиностанции, всички реномирани газ сервизи, както и онлайн

Flashlube не е единствената фирма която предлага такава система (омаcлител) или "олово-заместител". Олово-заместители се предлагат и от Shell, Castrol, Liqui Moli.. Омаслители се предлагат също от няколко производителя като холандската Prins (Valve Care), Landi Renzo, и други.. Принципът на работа е един и същ, разлики има само в точката на включване (при някои, лубриканта се включва с въздуха, при други с газта (след редуктора където налягането е ниско))

Като финал, искаме да обърнем внимание че според статистиката в Европа са монтирани над 3,8 млн. такива системи. В Германия повечето застрахователни компании , които покриват и дефектите на двигателя ”Motorschaden”, задължават собствениците на автомобили с газови и метан уредби, задължително да имат и система за предпазване на клапаните .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема.....олово-заместващ лубрикант.....какво олово ще ми замествате бе хора, народа отдавна кара с безоловни бензини, оказа се че и най-старите коли дето се притесняваха как ще карат с безоловен нямат никакви грижи, иначе този продукт е създаден точно едно време, като добавка към бензина, и сега си търси пазар при газовите уредби...........да ама аз не желая да замърсявам природата с олово ??? <_<

Съгласен съм с колегата The_Machine, и да не забравяме че в такситата никой не ползва тези уреди, колите им навиха по 700 000км на газ без да отварят мотора, как ли оцеляха, това е малко като сръбския виц, извинявайте че свалихме Стелт, не знаехме че е невидим ???

Карам само японски коли, и само на газ, никога не съм имал такива проблеми, трета година карам последната Примера П-12, и въобще не мисля да опитвам това чудо, иначе на клиентите го продавам, вярно неуспешно, и предимно ако те сами попитат за него или ми го поставят като задължително условие, не споря с клиент и никого не разубеждавам.... има хора които искат да имат всичко на колата си, ако измислят още някоя щуротия и нея ще я искат, затова просто им го монтирам.

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B сервиза където ми монтираха газовото имат списък с двг които не се препоръчва да се конвертират на газ заради проблеми с клапаните. От Zetec само 1.8 на Фокус беше в черния списък. Моя Фокус е 1.6/100 Hp, никакви проблеми нямам с клапаните, компресия 15 бара на вс цилинди, а миналата година ходих до Италия и на връщане карах 23 часа със скорост 150-160 почти през цялото време, лятото при температура около 30 гр, с кола опряла на тампоните от багаж и никакви проблеми с клапаните досега....да чукна на дърво. Минал съм около 30 к досега на газ.

А тва за магнитите и върши работа и не: Знам със сигурност че на Фиеста МК3 1.6/90 коня двувалка има голям ефект във вървежа...чел съм в интернет и съм се пускал със Фокуса срещу такава Фиеста 1.6/90 коня. Преди да сложи магнитите го биех с кола и половина, след като си сложи магнитите той ме биеше с кола и половина....абе разликата беше огромна за фиестата. Взех ги неговите магнити и ги сложих на Фокуса като бях замерил времената с хронометър преди това, обаче при мен се оказа че магнитите нямаха абсолютно никакъв ефект!!! Общо взето те подобряват пълненето на цилиндрите при двигатели които не са оптимално проектирани, явно 1.6 мотора на фиеста е точно такъв, но с мотора на Фокуса тоя номер не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази смазка за клапаните е пълна глупост. Дори и да има някакъв ефект ,то бихте го забелязали само ако решите да карате колата си докато се разпадне от старост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо една заблуда продължава да намира почва у нас деситилетия наред вече.

Оловния тетраетил който се слагаше в старите оловни бензини се смесваше САМО и ЕДИНСТВЕНО за да повиши детонационната устойчивост (сиреч октановото число) на бензина. Той е открит по чисто емпиричен принцип и е използван дълго време защото е позволявал евтино производство на високооктанови бензини. След забраната му петролните компании се принудиха да променят технологията и вече достигат същите октанови числа без оловния тетраетил. Стига с тези легенди за смазването на клапаните няма такова нещо това е гаражно-майсторски фолклор. Има двигатели които носят или не газ (и то говорим че тези които не носят минават на газ примерно 30-60 к.км докато се появят проблеми) такива които не носят например са VVTi моторите на Тойота както се изрази един съфорумец с тези клапани от рециклирани лъжици какво очакваш, докато старото поколение двигатели на Тойота са си перфектни на газ.

Още нещо искам да спомена как говорите за смазване на клапаните от бензина при условие че болшинството двигатели след споменатата от вас година 2004 са с директно впръскване в цилиндъра и през всмукатените клапани не минава смес а само въздух?

А относно магнитите това е няма такава глупост, мои хора са правили подобна разработка с приличен ефект но това си изисква сериозен конвертор и други шуротии за да се осигури едно наистина много силно магнитно поле недосегаемо за постоянните магнити.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо една заблуда продължава да намира почва у нас деситилетия наред вече.

Оловния тетраетил който се слагаше в старите оловни бензини се смесваше САМО и ЕДИНСТВЕНО за да повиши детонационната устойчивост (сиреч октановото число) на бензина. Той е открит по чисто емпиричен принцип и е използван дълго време защото е позволявал евтино производство на високооктанови бензини. След забраната му петролните компании се принудиха да променят технологията и вече достигат същите октанови числа без оловния тетраетил. Стига с тези легенди за смазването на клапаните няма такова нещо това е гаражно-майсторски фолклор. Има двигатели които носят или не газ (и то говорим че тези които не носят минават на газ примерно 30-60 к.км докато се появят проблеми) такива които не носят например са VVTi моторите на Тойота както се изрази един съфорумец с тези клапани от рециклирани лъжици какво очакваш, докато старото поколение двигатели на Тойота са си перфектни на газ.

Още нещо искам да спомена как говорите за смазване на клапаните от бензина при условие че болшинството двигатели след споменатата от вас година 2004 са с директно впръскване в цилиндъра и през всмукатените клапани не минава смес а само въздух?

А относно магнитите това е няма такава глупост, мои хора са правили подобна разработка с приличен ефект но това си изисква сериозен конвертор и други шуротии за да се осигури едно наистина много силно магнитно поле недосегаемо за постоянните магнити.

Здравей Пешо,

Твоя категоричен отговор стигна чак до форума на Нисан (благодарение на колегата от ЕвроГаз)

Имам един въпрос, който го бях задал там.. но ще го задам и тук.. Не е лошо тогава да се обясни също толкова научно, защо тогава двигателите за оловно не могат да се карат с без-оловно..??

И защо както казваш че "Има двигатели които носят или не газ (и то говорим че тези които не носят минават на газ примерно 30-60 к.км докато се появят проблеми) такива които не носят" не се опиташ да дадеш и смислено научно обяснение и на това..

На мен пък не ми звучи обедително аргумента че "Има двигатели които носят или не газ" защото "клапаните са от рециклирани лъжици"..

Другото което ще копирам от дискусията ми с Eurogas днес, е по повот забележката ти "Още нещо искам да спомена как говорите за смазване на клапаните от бензина при условие че болшинството двигатели след споменатата от вас година 2004 са с директно впръскване в цилиндъра и през всмукатените клапани не минава смес а само въздух?"

.. ти говориш за всмукателни а ние за изпусквателни клапани.. две тотално различни неща.. никъде не твърдим че всмукателните са проблем на газ и трябва да се предпазват..

Евалата !, :)

Димитър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема.....олово-заместващ лубрикант.....какво олово ще ми замествате бе хора, народа отдавна кара с безоловни бензини, оказа се че и най-старите коли дето се притесняваха как ще карат с безоловен нямат никакви грижи, иначе този продукт е създаден точно едно време, като добавка към бензина, и сега си търси пазар при газовите уредби...........да ама аз не желая да замърсявам природата с олово ??? :f_ck_you:

Съгласен съм с колегата The_Machine, и да не забравяме че в такситата никой не ползва тези уреди, колите им навиха по 700 000км на газ без да отварят мотора, как ли оцеляха, това е малко като сръбския виц, извинявайте че свалихме Стелт, не знаехме че е невидим ???

Карам само японски коли, и само на газ, никога не съм имал такива проблеми, трета година карам последната Примера П-12, и въобще не мисля да опитвам това чудо, иначе на клиентите го продавам, вярно неуспешно, и предимно ако те сами попитат за него или ми го поставят като задължително условие, не споря с клиент и никого не разубеждавам.... има хора които искат да имат всичко на колата си, ако измислят още някоя щуротия и нея ще я искат, затова просто им го монтирам.

И ти не си лош.. не вярваш в тея работи ама ги продаваш (само когато клиента пита...)

Ама айде .. да не задалбавам.. Мисля че достатъчно си поговорихме в Нисан.. Нямя смисъл от "copy-paste" повече..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Пешо,

Твоя категоричен отговор стигна чак до форума на Нисан (благодарение на колегата от ЕвроГаз)

Имам един въпрос, който го бях задал там.. но ще го задам и тук.. Не е лошо тогава да се обясни също толкова научно, защо тогава двигателите за оловно не могат да се карат с без-оловно..?? Ми на този въпрос ми отговори ти, защо след като двигателите могат (я ми покажи един такъв двигател дето не може? защото все си мисля че колите произведени след 1980г. нямат такива проблеми в това число и лади и москвичи) да карат с безоловен бензин не могат да карат на газ без допълнителнол смазване за което всички продавачи на подобни неща тръбите.

И защо както казваш че "Има двигатели които носят или не газ (и то говорим че тези които не носят минават на газ примерно 30-60 к.км докато се появят проблеми) такива които не носят" не се опиташ да дадеш и смислено научно обяснение и на това.. На някой двигатели клапанаовата група не издържа по високата температура при изгаряне на газта, това са относително малко на брой мотори и точно те седят в този списък от непрепоръчвани двигатели за газифициране

На мен пък не ми звучи обедително аргумента че "Има двигатели които носят или не газ" защото "клапаните са от рециклирани лъжици"..обяснено по-горе

Другото което ще копирам от дискусията ми с Eurogas днес, е по повот забележката ти "Още нещо искам да спомена как говорите за смазване на клапаните от бензина при условие че болшинството двигатели след споменатата от вас година 2004 са с директно впръскване в цилиндъра и през всмукатените клапани не минава смес а само въздух?"

.. ти говориш за всмукателни а ние за изпусквателни клапани.. две тотално различни неща.. никъде не твърдим че всмукателните са проблем на газ и трябва да се предпазват.. ми интересно че не го споменавате, пък и какво точно имате да им предпазвате на клапаните вобще

Евалата !, :steinigung:И на теб така евалата че има хора които да крепят индустрията.... :steinigung:

Димитър

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Всички !

Относно дискусията за Flashlube бихме желали като офицялен вносител ....

На болднатата дума престанах да чета нататък ...

Бива неграмотност ма ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност на ладата ми '79 набор и даваха да кара с безоловен бензин по руските книги.

Някъде преди 75та година някои двигатели не са пригодени за ползване с безоловен бензин.

Не ми се струва че газта има по-висока температура на горене от бензина. Но БЕДНИТЕ смеси било на газ или бензин горят с висока температура. Господа "тънкачите" като обеднят сместта за да покажат на съседа колко им е икономична таратайката може и да си изгорят двигателят но СМАЗКА няма да си купят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, няма лошо да си ги продавате тея лубриканти, не искам да споря повече, който иска да си купи, не ми харесва само че малко списъка със застрашените коли е несериозен, и от няколко проблемни мотора е нарастнал до.....вече е обхванал почти всички марки и модели, но това едва ли се решава от вас.

По въпроса за копи и пейст, искам да покажа че и аз владея техниката, и още нещо понеже гледам карате наред по форумите, аз съм модератор на форума на Хюндай и ще помоля да го пропуснете защото трия моментално, там дори аз си плащам за рекламения банер: http://hyundai-bg.com/forums/index.php

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, няма лошо да си ги продавате тея лубриканти, не искам да споря повече, който иска да си купи, не ми харесва само че малко списъка със застрашените коли е несериозен, и от няколко проблемни мотора е нарастнал до.....вече е обхванал почти всички марки и модели, но това едва ли се решава от вас.

По въпроса за копи и пейст, искам да покажа че и аз владея техниката, и още нещо понеже гледам карате наред по форумите, аз съм модератор на форума на Хюндай и ще помоля да го пропуснете защото трия моментално, там дори аз си плащам за рекламения банер: http://hyundai-bg.com/forums/index.php

Няма грижа.. Караме само по форумите в които имаше вече отворени теми за нашия продукт.. Там няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...